Morgen is het dag 30.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:14 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Heb jij nog andere klachten? En welke dag van je cyclus is het voor jou morgen?

Spannend Ggirl! Nog geen verandering?quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:11 schreef Ggirl het volgende:
Ja.. We zijn wakker! En ontregeld door vriendlief! Vanmorgen héél vroeg wakker gemaakt geworden met een ontbijtje op bed en we lopen nu lekker in Europapark! Geen test gedaan dus.. Maar vriendje heeft er eentje meegenomen voor morgenvroeg.
Word vervolgd 😉
Dyre, jammer! En IMA.. Wat vreemd.. Hou je ons op de hoogte?

balen zeg.
  balen zeg. . En attent dat hij een test heeft meegenomen! Blijft nog even spannend dus!
. En attent dat hij een test heeft meegenomen! Blijft nog even spannend dus!

Stom!
 Stom!
 Ik wil enorm graag een positieve test maar vind het ook erg fijn dat we deze maand super ontspannen hebben kunnen blijven
 Ik wil enorm graag een positieve test maar vind het ook erg fijn dat we deze maand super ontspannen hebben kunnen blijven  

en ik een hotel geboekt in Antwerpen voor als we 6 mnd getrouwd zijn, eerst naar Antweren ZOO en daarna een luxe hotelkamer! Romantiek alom
 en ik een hotel geboekt in Antwerpen voor als we 6 mnd getrouwd zijn, eerst naar Antweren ZOO en daarna een luxe hotelkamer! Romantiek alom   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |