abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129605638
Nee, getest word er zondag als het grote bloeden uitblijft.
pi_129608930
Wat een discipline allemaal :o
pi_129610322
*moppersmurf modus aan*
Ik háát wachten!
*moppersmurf modus weer uit*

Spannend dit weekend dan, Ggirl!
Tralalalaaa
pi_129610837
Knap hoor, die discipline!

Hier inmiddels dag 45 en ik begin er ook wel lichtelijk van te balen. Bij ons eerste kind had ik gewoon meteen een keurige cyclus na het stoppen met de pil...

En dan weet ik dat ik echt niet mag mopperen omdat het pas de eerste cyclus is...maar toch.
pi_129610923
Ben je niet zwanger, malla?
pi_129611369
Nee, helaas. Inmiddels drie testen achter de rug.
Wel allerlei pms klachten overigens, vooral krampjes en pijnlijke onderrug. Maar de menstruatie blijft maar uit,
pi_129612502
Gisteren getest, negatief.. Maar als ik van de langste cyclus uitga kan dat ook nog te vroeg zijn geweest. Of ik word morgen gewoon ongesteld, daar gaan we nog maar even vanuit. Anders zondag nog eens testen.
pi_129623347
Spannend allemaal zeg! Ik kan niet wachten om maandagochtend te testen en moet me écht inhouden om niet nu al stiekem te kijken :X
maar het zou nu echt te vroeg zijn, maandaag is met dag 28 al aan de vroege kant
Ik wil gewoon dit weekend écht vooral absoluut níet ongesteld worden alsjeblieft :@
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 22:43:41 #34
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_129631568
Wow, bij veel van jullie is t spannend aan t worden! Ik hoop dat de streepjesregen nog even doorzet :). Ik duim voor Ggirl, IMA en Dyre!

Malla ik hoop dat jouw cyclus snel weer op de rit is. Vervelend zo :{ .

TAP wachten is ook stom!

Ik wil zelf graag deze maand een voorbeeld nemen aan RP en het lekker relaxed houden :). Ik ben wel eens benieuwd of ik dat kan, zo'n houding hebben van 'het komt als het komt en ik zie het allemaal wel'. Dus ik zal proberen deze maand niet zo erg op de dagen te letten dat we zouden 'moeten' vrijen... Kijken of dat gaat lukken :P. Ik merk wel al bij mezelf dat het me op dit moment niet zoveel uitmaakt of het nou deze maand of over een paar maanden raak is. Is al heel wat voor mij :D.
pi_129632388
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 22:43 schreef Fee-nix het volgende:
Wow, bij veel van jullie is t spannend aan t worden! Ik hoop dat de streepjesregen nog even doorzet :). Ik duim voor Ggirl, IMA en Dyre!

Malla ik hoop dat jouw cyclus snel weer op de rit is. Vervelend zo :{ .

TAP wachten is ook stom!

Ik wil zelf graag deze maand een voorbeeld nemen aan RP en het lekker relaxed houden :). Ik ben wel eens benieuwd of ik dat kan, zo'n houding hebben van 'het komt als het komt en ik zie het allemaal wel'. Dus ik zal proberen deze maand niet zo erg op de dagen te letten dat we zouden 'moeten' vrijen... Kijken of dat gaat lukken :P. Ik merk wel al bij mezelf dat het me op dit moment niet zoveel uitmaakt of het nou deze maand of over een paar maanden raak is. Is al heel wat voor mij :D.
*vind ik leuk!
S. 2014
J. 2016
pi_129640959
Hier nog niks..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129641129
Wat een spanning hier. Ik duim voor jullie!

Bij mij op de buikpijn en lage rugpijn na nog altijd geen rode vloed :( dus ik denk: misschien hou ik het psychisch tegen. Eergisteren dus maar getest en idd Omo wit. Maar nu nog steeds niets...

4 weken geleden was de zw test bij de gyn al negatief de ochtend na de mk. Dan zou het eventuele restant nu toch al weg moeten zijn, zou je denken? Zucht
pi_129641161
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 09:58 schreef Ikina het volgende:
Wat een spanning hier. Ik duim voor jullie!

Bij mij op de buikpijn en lage rugpijn na nog altijd geen rode vloed :( dus ik denk: misschien hou ik het psychisch tegen. Eergisteren dus maar getest en idd Omo wit. Maar nu nog steeds niets...

4 weken geleden was de zw test bij de gyn al negatief de ochtend na de mk. Dan zou het eventuele restant nu toch al weg moeten zijn, zou je denken? Zucht
Na een miskraam kan het wat langer duren voordat je cyclus weer opstart he. Heel normal is dat je na 5-6 weken weer voor het eerst ongesteld wordt.
pi_129642049
Vervelend Ikina :* , maar bij mijn miskraam duurde het inderdaad ook wat langer voordat alles weer 'op gang kwam'.
pi_129643845
Voor de geïnteresseerden, bij Sensitest:
"Nog 3 dagen ovulatietesten en zwangerschapstesten met 10 procent korting met actiecode ZOMER1. Actie loopt nog tot maandag 5 augustus 2013. Vul de actiecode in bij het winkelmandje voor 10 procent korting. "
pi_129649167
Hier nog niks veranderd.. Ik moet wel zeggen, als deze klachten in mijn hoofd zitten dan vind ik dat wel een tegenvaller van mijn lichaam of zo. Alles was maanden lekker stipt en dan begin je en gaat alles ineens op de hobbel :')
pi_129649218
Lastig Ikina, maar wel normaal blijkbaar. Maar ja, je wilt graag verder natuurlijk..
pi_129649796
Morgen testen toch, IMA?
pi_129650076
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 16:59 schreef zandsculptuur het volgende:
Morgen testen toch, IMA?
Jep, tenzij ik dan wel ongesteld ben, maar is nog niets dat daar op wijst..
pi_129650141
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 09:44 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Hier nog niks..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt me heel bekend voor zo! En dat terwijl ik er nooit last van heb..

Maar goed, we wachten af!
pi_129650167
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 17:13 schreef Ggirl het volgende:

[..]

Ga jij ook morgen testen?
pi_129650169
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 17:10 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Jep, tenzij ik dan wel ongesteld ben, maar is nog niets dat daar op wijst..
Spannend!
pi_129650180
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 17:13 schreef Ggirl het volgende:

[..]

Heb jij nog andere klachten? En welke dag van je cyclus is het voor jou morgen?
pi_129650206
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 17:14 schreef Butterflower het volgende:

[..]

Spannend!
Wanneer heb jij je eerste echo eigenlijk? :)
pi_129650262
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 17:15 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Wanneer heb jij je eerste echo eigenlijk? :)
Ik heb as vrijdag mijn eerste afspraak met de vk. Maar ik weet eigenlijk niet of er dan een echo wordt gemaakt.
Ik vergeet er steeds voor te bellen om het na te vragen oO<
Ik hoop het wel natuurlijk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')