abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129569617
Dit is hèt topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:
IsabellaMariaAnne 31 juli/1 augustus
Ggirl 2 augustus
Dyre 5 augustus
Reecespieces 9 augustus
Take a picture 9 augustus
Gewoonmezelf87 11 augustus
Risu 24 augustus
Mrs. Peel 28 augustus
Fee-nix 28 augustus

Users: (bezig sinds XX/20XX)
Aisly (06-2013)
Butterflower (05-2013)
Chanty (09-2011)
Dyre (12-2012)
Fazzoletti (09-2012)
Fee-nix (06-2013)
Gewoonmezelf87 (03-2013)
Ggirl (03-2013)
Ikina (04-2013 /)
IsabellaMariaAnna (06-2013)
Kursor (01-2012, 04-2012 mola, 05-2013 MA)
Kwisted (06-2013)
Latilatidom (04-2013)
Marel88 (06-2013)
Mevr_Mus (06-2013)
Mrs.Peel: (01-2013)
MyDirtySecret (05-2013)
Naena (08-2012)
Ongeduldig (06-2013)
piewen (06-2013)
Poppejans
Risu (04-2013)
Skittles (07-2012)
Take_A_Picture (06-2013)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)
pi_129569624
Laatste 2 posts:

quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 18:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

Nou..... De hap-arts is net weg, ik moest daar heen vanwege rugpijn met uitstraling, en extreme buikpijn, maar onderweg viel ik bijna flauw en heeft mn man mij naar huis gedragen, de hap weer gebeld en die kwam: conclusie

Mn rug is spit...
En alle andere klachten komen doordat ik uitgedroogd ben....

Wij hebben deze maand iig geen strepen
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 07:51 schreef Dyre het volgende:
Jeetje gm, zorg je wel goed voor jezelf? :o
Flauwvallen en uitdroging klinken niet in orde hoor.
Spit is heel erg vervelend, ik hoop dat je snel van je klachten af bent!
pi_129569761
Ik zorg soms iets te goed voor anderen... En dan vergeet ik mezelf.

Het flauwvallen komt door de uitdroging, net als de misselijkheid en hoofdpijn..

Vandaag ga ik bij mn ouders in de tuin zitten/hangen, en dan heb ik 2 mensen die het vocht desnoods door mn neus gieten :+ komt goed!

Ot: weer een streepjes topic?!
S. 2014
J. 2016
pi_129570986
GM, wel blijven drinken hoor. (zeg ik terwijl ik zelf ook slecht drink)

Ik ben de afgelopen dagen heel druk geweest. Man was jarig de 25e en we hadden elke dag wel iets daarna. Eerst mijn ouders een dagje, toen zijn ouders een dagje, toen bij vrienden langs een dagje, toen kwamen vrienden bij ons een dagje. Die hebben ons nog verwend met een etentje en film vanwege ons trouwen enzo. Maar rammelen doe ik nog wel, die vrienden van ons hebben een kindje van bijna 1 jaar, zo schattig. En man is ook nog eens de afgelopen 2 weken vrij geweest, dus lekker samen dingen gedaan.
Verder blijkt het inderdaad pds te zijn, en geen gekke intoleranties, dus nu maar even uitvogelen waar ik op reageer en waar niet op. (chocomel denk ik sowieso ;( )

qua kindjes maken zitten we nu in een 'wachten-op-de-eisprong-fase' en als hij weer op de 19e dag springt, komt hij lekker handig in het weekend. En als ik dan positief test (want dat doen we dan gewoon) hoef ik nog maar anderhalve week te werken en dan ben ik werkeloos (stiekem helemaal niet erg en stiekem heb ik die week ook nog eens 3 dagen vrij gevraagd)
pi_129571039
Risu wel goed drinken hoor!! Je wil echt niet uitgedroogd raken...

Nog gefeliciteerd met je man!

En werkloos is best kut! Contract wordt niet verlengd?
S. 2014
J. 2016
pi_129571065
GM, goed om jezelf blijven denken!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 1 augustus 2013 @ 09:54:35 #7
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_129571537
GM jemig, goed voor jezelf zorgen!

Risu klinkt als drukke dagen. Succes met het uitvogelen van je pds. Fijn dat je het zelf stiekem niet erg vindt om straks thuis te zitten! Hoop dat je snel positief test en dan van een lekker rustige zwangerschap kan genieten op deze manier.

Hier niks nieuws... wachten op een ei maar weer :).
pi_129573050
GM wel op jezelf letten he! :*

Ik heb gisterenavond heel de avond pijn in m'n buik gehad, alsof ik flink ongesteld zou worden en later voelde het alsof mn eierstok op ploffen stond ofzo. Maar m'n ei is al gesprongen (ongeveer een dag of 6 geleden) dus waarom dat nou zoveel pijn deed? Nu is het weer helemaal verdwenen, nergens last van. Strange...
Tralalalaaa
pi_129575456
Zorg goed voor jezelf GM..

Ik heb geen idee TAP, 6 dagen zou innesteling kunnen zijn, maar wat je eierstok dan aan het doen is..

Voor mij is het broekloeren begonnen. Gisteren had het los moeten breken maar ja, na een miskraam kan het anders zijn. Al 3 dagen af en aan flinke krampen en dan weer helemaal niks. Gisteren werd ik er zelfs verdrietig van (exact 4 weken ervoor begon het daarmee). Ik wil dat het komt, hoe eerder nu, hoe eerder het weer klaar is en we door kunnen. Pfff
pi_129576935
Begrijpelijk Ikina, dan kun je de draad weer oppakken.

GM :*

Hier gaat alles volgens plan *) nod is begonnen, morgen starten met clomid en volgende week donderdag een echo!!
pi_129576966
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:10 schreef Fazzoletti het volgende:
Begrijpelijk Ikina, dan kun je de draad weer oppakken.

GM :*

Hier gaat alles volgens plan *) nod is begonnen, morgen starten met clomid en volgende week donderdag een echo!!
Wat goed *O*
pi_129579797
Wat een kwaaltjes allemaal hier! En ik, ik kom vrolijk meedoen! Zo'n ontzettende rugpijn.. Ik wil naar huis! Maar goed, bijna half zeven... Moed houden!
pi_129583753
GM, beetje op jezelf passen hoor!

Ook hier niets nieuws. Heb weinig gepost maar ben ik weinig bezig geweest met het zwangerschaps-gebeuren. Was van plan om de ovulatietest weer te gebruiken maar uiteindelijk helemaal niet aan gedacht. Het voornemen om vooral te ontspannen is in ieder geval gelukt :D
pi_129588724
GM, goed voor jezelf zorgen hoor! Een gezond lijf is ook sneller zwanger ;)
En Fazz, spannend wat de clomid gaat doen. Hopelijk werkt dat voor jou!
RP, relaxen is altijd goed, en hopelijk levert het ook wat op...

Hier *plof* op de wachtbank!
pi_129588852
Ha Marel, op de wachtbank? Heb ik jouw NOD gemist bij het maken van het lijstje? :@

Wel fijn hoor nog een beetje gezelschap! Ik ga een spannend weekend tegemoet straks: als ik maandag niet ongesteld ben geworden ga ik testen. Ik wil dus GEEN druppel bloed zien dit weekend.

(vorige keer had ik ook op maandag mijn NOD en werd ik op zondagmiddag ongesteld... }:|)

[ Bericht 0% gewijzigd door Dyre op 01-08-2013 21:06:47 ]
  donderdag 1 augustus 2013 @ 20:41:08 #16
250838 Fee-nix
pi_129589703
Vreemd TAP, qua tijdstip zou t natuurlijk innesteling kunnen zijn! Afwachten maar!

Ikina ik hoop dat je snel weer verder kan.

RP lekker relaxed, goedzo! Hoop dat het ook wat oplevert!

marel en Dyre op t wachtbankje. Hoop dat de tijd een beetje snel gaat voor jullie.

Toen GM trouwens postte over uitgedroogd zijn, ging er bij mij ook wel een belletje rinkelen. Sinds het warme weer ben ik zo duizelig (+ de hartkloppingen, waar ik vanavond voor t eerst geen last van had!) en ik zou ook echt wel meer mogen drinken. Denk dat mijn kwaaltjes daar dus ook mee te maken hebben! Ga er nu extra goed op letten.
pi_129590105
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 20:41 schreef Fee-nix het volgende:
Vreemd TAP, qua tijdstip zou t natuurlijk innesteling kunnen zijn! Afwachten maar!

Ikina ik hoop dat je snel weer verder kan.

RP lekker relaxed, goedzo! Hoop dat het ook wat oplevert!

marel en Dyre op t wachtbankje. Hoop dat de tijd een beetje snel gaat voor jullie.

Toen GM trouwens postte over uitgedroogd zijn, ging er bij mij ook wel een belletje rinkelen. Sinds het warme weer ben ik zo duizelig (+ de hartkloppingen, waar ik vanavond voor t eerst geen last van had!) en ik zou ook echt wel meer mogen drinken. Denk dat mijn kwaaltjes daar dus ook mee te maken hebben! Ga er nu extra goed op letten.
Herkenbaar... Vooral de hartkloppingen! Ongezien gaat t best hard... Vandaag 2.5 ltr water gedronken... Helaas duurt het aanvullen wel wat langer..
S. 2014
J. 2016
  donderdag 1 augustus 2013 @ 21:13:42 #18
250838 Fee-nix
pi_129590909
O jij ook al hartkloppingen?! Irritant he... Ik hoop voor je dat je snel weer goed gehydrateerd bent! En bedankt dus voor het delen van je situatie! Ik ga niet meer zo lui zijn met drinken (want dat is het gewoon... dan ben ik zo met andere dingen bezig dat ik geen zin heb om er tijd voor te maken, wat natuurlijk onzin is want hoe lang duurt het nou om een glas leeg te drinken).
pi_129591535
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:13 schreef Fee-nix het volgende:
(..) wat natuurlijk onzin is want hoe lang duurt het nou om een glas leeg te drinken).
Heeeel herkenbaar dit... en toch te lui zijn om te drinken. Op het werk pak ik regelmatig thee gedurende de hele dag, maar eenmaal thuis drink ik bijna niks meer.
pi_129592083
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 20:11 schreef Dyre het volgende:
Ha Marel, op de wachtbank? Heb ik jouw NOD gemist bij het maken van het lijstje? :@
Nee hoor, ik hoef niet met datum in het lijstje, vind het wel fijn zo...
En dit weer is gewoon pittig voor je lijf. Een groot (en dan echt GROOT) glas naast de kraan helpt mij op mijn thuisdagen!
pi_129595870
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:13 schreef Fee-nix het volgende:
O jij ook al hartkloppingen?! Irritant he... Ik hoop voor je dat je snel weer goed gehydrateerd bent! En bedankt dus voor het delen van je situatie! Ik ga niet meer zo lui zijn met drinken (want dat is het gewoon... dan ben ik zo met andere dingen bezig dat ik geen zin heb om er tijd voor te maken, wat natuurlijk onzin is want hoe lang duurt het nou om een glas leeg te drinken).
Het is idd een kwestie van ff tijd maken, maar dat doe ik dus ook niet, geen tijd, ff dit, nog ff dat, ff snel n bak koffie (droogr uit) en weer verder....
Zeker met deze warmte geen goed plan!

Dus dames: neem een voorbeeld aan mij hoe t NIET moet en drink..... :Y)
S. 2014
J. 2016
pi_129602312
Ggirl, hoe is het vandaag? O-)

En IMA, wifi kunnen vinden op vakantie? ;)
pi_129602577
Jep, nu weer even, dit weekend weer thuis.
Nog niks veranderd, niet ongesteld en een berg vage klachten..
pi_129602875
Met Ggirl nog alles goed hoor. Geen bloed te zien, maar wel rugpijn! We wachten het rustig af..
pi_129605230
Nog niet getest ook, IMA en Ggirl?
pi_129605638
Nee, getest word er zondag als het grote bloeden uitblijft.
pi_129608930
Wat een discipline allemaal :o
pi_129610322
*moppersmurf modus aan*
Ik háát wachten!
*moppersmurf modus weer uit*

Spannend dit weekend dan, Ggirl!
Tralalalaaa
pi_129610837
Knap hoor, die discipline!

Hier inmiddels dag 45 en ik begin er ook wel lichtelijk van te balen. Bij ons eerste kind had ik gewoon meteen een keurige cyclus na het stoppen met de pil...

En dan weet ik dat ik echt niet mag mopperen omdat het pas de eerste cyclus is...maar toch.
pi_129610923
Ben je niet zwanger, malla?
pi_129611369
Nee, helaas. Inmiddels drie testen achter de rug.
Wel allerlei pms klachten overigens, vooral krampjes en pijnlijke onderrug. Maar de menstruatie blijft maar uit,
pi_129612502
Gisteren getest, negatief.. Maar als ik van de langste cyclus uitga kan dat ook nog te vroeg zijn geweest. Of ik word morgen gewoon ongesteld, daar gaan we nog maar even vanuit. Anders zondag nog eens testen.
pi_129623347
Spannend allemaal zeg! Ik kan niet wachten om maandagochtend te testen en moet me écht inhouden om niet nu al stiekem te kijken :X
maar het zou nu echt te vroeg zijn, maandaag is met dag 28 al aan de vroege kant
Ik wil gewoon dit weekend écht vooral absoluut níet ongesteld worden alsjeblieft :@
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 22:43:41 #34
250838 Fee-nix
pi_129631568
Wow, bij veel van jullie is t spannend aan t worden! Ik hoop dat de streepjesregen nog even doorzet :). Ik duim voor Ggirl, IMA en Dyre!

Malla ik hoop dat jouw cyclus snel weer op de rit is. Vervelend zo :{ .

TAP wachten is ook stom!

Ik wil zelf graag deze maand een voorbeeld nemen aan RP en het lekker relaxed houden :). Ik ben wel eens benieuwd of ik dat kan, zo'n houding hebben van 'het komt als het komt en ik zie het allemaal wel'. Dus ik zal proberen deze maand niet zo erg op de dagen te letten dat we zouden 'moeten' vrijen... Kijken of dat gaat lukken :P. Ik merk wel al bij mezelf dat het me op dit moment niet zoveel uitmaakt of het nou deze maand of over een paar maanden raak is. Is al heel wat voor mij :D.
pi_129632388
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 22:43 schreef Fee-nix het volgende:
Wow, bij veel van jullie is t spannend aan t worden! Ik hoop dat de streepjesregen nog even doorzet :). Ik duim voor Ggirl, IMA en Dyre!

Malla ik hoop dat jouw cyclus snel weer op de rit is. Vervelend zo :{ .

TAP wachten is ook stom!

Ik wil zelf graag deze maand een voorbeeld nemen aan RP en het lekker relaxed houden :). Ik ben wel eens benieuwd of ik dat kan, zo'n houding hebben van 'het komt als het komt en ik zie het allemaal wel'. Dus ik zal proberen deze maand niet zo erg op de dagen te letten dat we zouden 'moeten' vrijen... Kijken of dat gaat lukken :P. Ik merk wel al bij mezelf dat het me op dit moment niet zoveel uitmaakt of het nou deze maand of over een paar maanden raak is. Is al heel wat voor mij :D.
*vind ik leuk!
S. 2014
J. 2016
pi_129640959
Hier nog niks..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129641129
Wat een spanning hier. Ik duim voor jullie!

Bij mij op de buikpijn en lage rugpijn na nog altijd geen rode vloed :( dus ik denk: misschien hou ik het psychisch tegen. Eergisteren dus maar getest en idd Omo wit. Maar nu nog steeds niets...

4 weken geleden was de zw test bij de gyn al negatief de ochtend na de mk. Dan zou het eventuele restant nu toch al weg moeten zijn, zou je denken? Zucht
pi_129641161
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 09:58 schreef Ikina het volgende:
Wat een spanning hier. Ik duim voor jullie!

Bij mij op de buikpijn en lage rugpijn na nog altijd geen rode vloed :( dus ik denk: misschien hou ik het psychisch tegen. Eergisteren dus maar getest en idd Omo wit. Maar nu nog steeds niets...

4 weken geleden was de zw test bij de gyn al negatief de ochtend na de mk. Dan zou het eventuele restant nu toch al weg moeten zijn, zou je denken? Zucht
Na een miskraam kan het wat langer duren voordat je cyclus weer opstart he. Heel normal is dat je na 5-6 weken weer voor het eerst ongesteld wordt.
pi_129642049
Vervelend Ikina :* , maar bij mijn miskraam duurde het inderdaad ook wat langer voordat alles weer 'op gang kwam'.
pi_129643845
Voor de geïnteresseerden, bij Sensitest:
"Nog 3 dagen ovulatietesten en zwangerschapstesten met 10 procent korting met actiecode ZOMER1. Actie loopt nog tot maandag 5 augustus 2013. Vul de actiecode in bij het winkelmandje voor 10 procent korting. "
pi_129649167
Hier nog niks veranderd.. Ik moet wel zeggen, als deze klachten in mijn hoofd zitten dan vind ik dat wel een tegenvaller van mijn lichaam of zo. Alles was maanden lekker stipt en dan begin je en gaat alles ineens op de hobbel :')
pi_129649218
Lastig Ikina, maar wel normaal blijkbaar. Maar ja, je wilt graag verder natuurlijk..
pi_129649796
Morgen testen toch, IMA?
pi_129650076
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 16:59 schreef zandsculptuur het volgende:
Morgen testen toch, IMA?
Jep, tenzij ik dan wel ongesteld ben, maar is nog niets dat daar op wijst..
pi_129650141
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 09:44 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Hier nog niks..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt me heel bekend voor zo! En dat terwijl ik er nooit last van heb..

Maar goed, we wachten af!
pi_129650167
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 17:13 schreef Ggirl het volgende:

[..]

Ga jij ook morgen testen?
pi_129650169
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 17:10 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Jep, tenzij ik dan wel ongesteld ben, maar is nog niets dat daar op wijst..
Spannend!
pi_129650180
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 17:13 schreef Ggirl het volgende:

[..]

Heb jij nog andere klachten? En welke dag van je cyclus is het voor jou morgen?
pi_129650206
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 17:14 schreef Butterflower het volgende:

[..]

Spannend!
Wanneer heb jij je eerste echo eigenlijk? :)
pi_129650262
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 17:15 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Wanneer heb jij je eerste echo eigenlijk? :)
Ik heb as vrijdag mijn eerste afspraak met de vk. Maar ik weet eigenlijk niet of er dan een echo wordt gemaakt.
Ik vergeet er steeds voor te bellen om het na te vragen oO<
Ik hoop het wel natuurlijk!
pi_129650316
Staat het niet op hun website? ;)
Bij ons is de vk los van de echo's, ze hebben dus bijvoorbeeld ook geen (detail) informatie over echoscopie op de site staan.
Vrijdag is al heel snel, spannend!
pi_129650521
Oeh spanning stijgt bij sommige dames!

Ik zit deze ronde meer voor de vorm op t wachtbankje... De kans is heeeeel klein aangezien ik rond ovulatie dus spit in mn rug kreeg.
S. 2014
J. 2016
pi_129650522
Spannend IMA!
pi_129661955
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 17:14 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Heb jij nog andere klachten? En welke dag van je cyclus is het voor jou morgen?
Morgen is het dag 30.
En ik ga hoogstwaarschijnlijk wel testen. Al had het vriendje wel een verrassing morgen..
pi_129672034
Zijn IMA en ggirl al wakker? O-)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zondag 4 augustus 2013 @ 08:46:03 #56
250838 Fee-nix
pi_129672058
Spannend hier!

IMA en heeft je lichaam je voor de gek gehouden? Of......?!

Ggirl had jij ook een verrassing voor je vriend vanmorgen? In de vorm van een positieve test? ;)
pi_129672072
Pff.. Vannacht wakker gelegen van pijn in mijn onderbuik en liezen, maar de test was stralend wit... Ongesteldheid is in geen velden of wegen te bekennen..
  zondag 4 augustus 2013 @ 09:02:55 #58
250838 Fee-nix
pi_129672148
Vreemd IMA! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
pi_129672329
Stom. -O-
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129672381
Ja, heel stom. Ik vind het ook prima als het niet zo is hoor, het is de eerste maand, maar laat me dan gewoon ongesteld worden.
pi_129672777
Nou, mijn NOD gaat naar 2 september -O-
pi_129672859
Ah, balen Dyre..
pi_129672997
Ja, ik begin er nu ook behoorlijk van te balen... We gaan maand 10 in inmiddels en zelfs met de ovulatietesten wil het nog niet... Mijn miskraam vond ik echt heel erg, maar omdat ik toen redelijk snel zwanger geworden was had ik wel goede hoop voor erna. En dan is het extra zuur als het 'ineens' niet meer zo makkelijk gaat...

Maargoed, even een paar flinke baaldagen en dan toch gewoon weer verder.

IMA, vervelend dat je nu nog steeds geen duidelijkheid hebt.
En Ggirl al wakker?
pi_129673202
Ja, kan het me voorstellen..
pi_129673426
Dyre :*
pi_129674841
Vervelend IMA, nog geen duidelijkheid dus! :(

Ik kan me voorstellen dat je je écht (even) rot voelt over alles, Dyre :*

Hier op CD 12, en vanmiddag dan toch maar beginnen met ovulatietesten. Ik ben benieuwd wanneer mijn LH-piek is!
pi_129676443
Ja.. We zijn wakker! En ontregeld door vriendlief! Vanmorgen héél vroeg wakker gemaakt geworden met een ontbijtje op bed en we lopen nu lekker in Europapark! Geen test gedaan dus.. Maar vriendje heeft er eentje meegenomen voor morgenvroeg.

Word vervolgd 😉

Dyre, jammer! En IMA.. Wat vreemd.. Hou je ons op de hoogte?
pi_129677991
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 13:11 schreef Ggirl het volgende:
Ja.. We zijn wakker! En ontregeld door vriendlief! Vanmorgen héél vroeg wakker gemaakt geworden met een ontbijtje op bed en we lopen nu lekker in Europapark! Geen test gedaan dus.. Maar vriendje heeft er eentje meegenomen voor morgenvroeg.

Word vervolgd 😉

Dyre, jammer! En IMA.. Wat vreemd.. Hou je ons op de hoogte?
Spannend Ggirl! Nog geen verandering?
Hier ook niet, blijft ook afwachten dus.
pi_129688808
Wat jammer Dyre, zeker als je had verwacht dat het misschien weer snel zou lukken. Hoe lang is je miskraam geleden?
En IMA en Ggirl, spannend nog!
  zondag 4 augustus 2013 @ 19:55:09 #70
250838 Fee-nix
pi_129688900
Dyre -O- balen zeg.

Ggirl wat een leuke verrassing :). En attent dat hij een test heeft meegenomen! Blijft nog even spannend dus!
pi_129689709
Hier nu een klein beetje bruinverlies.. Neem aan dat dit doorzet, kunnen we weer verder in de volgende ronde!
pi_129695669
He balen, Dyre :( Stom!

IMA, jammer als het doorzet, maar je hebt in ieder geval duidelijkheid. En inderdaad, Volgende ronde kan er van alles gebeuren :)

Hier geen rare kwaaltjes en dergelijke, of moet ik zeggen, ik let er minder op. Volgens mij is mijn NOD vrijdag maar door de vakantie ben ik het overzicht van data en dagen door elkaar aan het halen, wat ik helemaal niet zo erg vind :) Ik wil enorm graag een positieve test maar vind het ook erg fijn dat we deze maand super ontspannen hebben kunnen blijven :)
pi_129700544
Klinkt lekker ontspannen RP :)

Hier ook heel relaxed want tenzij ik de nieuwe maagd maria ben zijn er hier geen strepen deze maand.

Vanmiddag hebben O+ en ik een hotel geboekt in Antwerpen voor als we 6 mnd getrouwd zijn, eerst naar Antweren ZOO en daarna een luxe hotelkamer! Romantiek alom *;
S. 2014
J. 2016
pi_129706281
Zo, nog geen duidelijkheid! Doe eens even lekker stom ofzo, lijf!
Stralende blanco test.. Maar nog steeds niet ongesteld!
  maandag 5 augustus 2013 @ 09:41:17 #75
250838 Fee-nix
pi_129706683
RP fijn! En ben benieuwd of t relaxen toch wat heeft opgeleverd :).

GM klinkt leuk!

Ggirl wat stom. Hoe veel dagen ben je nu overtijd?
pi_129706862
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 09:20 schreef Ggirl het volgende:
Zo, nog geen duidelijkheid! Doe eens even lekker stom ofzo, lijf!
Stralende blanco test.. Maar nog steeds niet ongesteld!
Oh, ook al zo irritant.. Vervelend he?

SPOILER
pi_129707418
Jammer ggirl! En wat fee zegt, hoe lang ben je overtijd?

IMA, dat klinkt toch wel een beetje spannend :o
  maandag 5 augustus 2013 @ 11:10:43 #78
390026 Aisly
A flower a day..
pi_129708754

GM dat klinkt inderdaad als een superromantisch uitje!

ggirl, ik had precies hetzelfde. Had pas bij 2,5 week overtijd een licht streepje. Daarvoor waren mn testen ook blanco..

IMA, bij jou ook al zo spannend met afwachten!

MrsPeel, ga je 1x op een dag testen of vaker?
pi_129709521
Ja, irritant hoor. Dacht gisteren: mooi, dat is dan duidelijk, morgen zal het wel helemaal op gang zijn. Niet dus.. Ben ik het zelf aan het tegenhouden?
pi_129709661
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:17 schreef Mrs.Peel het volgende:
Jammer ggirl! En wat fee zegt, hoe lang ben je overtijd?

IMA, dat klinkt toch wel een beetje spannend :o
Vier dagen. Normaal gesproken was het vrijdag losgebroken.

We wachten het af.. Zucht!

IMA, ook jij 'sterkte' 😉
pi_129709846
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 11:10 schreef Aisly het volgende:

MrsPeel, ga je 1x op een dag testen of vaker?
Een keer per dag, dan gebruik ik 18 testen per cyclus verwacht ik, dat vind ik wel even genoeg!
pi_129713362
ggirl, stom!
Ima, spannend!

Ik heb geloof ik vannacht een eisprong gevoeld. Zeker weten doe ik het niet want de laatste keer dat ik zonder pil ongesteld was, was ik 13 ofzo.

Ik weet wel dat ik vroegah een cyclus had van 27 dagen, dus dan zou het wel precies kloppen.
pi_129714451
Hallo dames,

Ik wil me graag bij jullie aanschuiven! Weet nog helemaal geen nod oid ;) maar de dokter heeft me net verteld dat ik vanaf nu vruchtbaar ben! Heb helemaal kriebels in mijn buik!

Voor de wachtende dames... veel sterkte!
pi_129714739
Spannend, DagenNachtdromer!!!
pi_129717317
Spannend Dagennachtdromer! Viel het verwijderen mee?

Toch altijd spannend he Danse, ook niet raar opkijken als je cyclus gaat schommelen...
S. 2014
J. 2016
pi_129717589
Spannend DagenNachtdromer!

Ik vind het wel spannend GM maar ik verwacht er ook nog niet veel van. We zien wel.
  maandag 5 augustus 2013 @ 15:59:40 #87
250838 Fee-nix
pi_129717902
O Ggirl dat is al wel aardig wat over tijd. Ik hoop dat je een Aisly gaat doen :P. (Nouja, al hoop ik ook weer niet dat je zo lang op een positieve test moet wachten ;) ).

IMA dat is ook gek en spannend!

DagenNachtdromer welkom! *O*

DanseMacabre lijkt me wel handig als je je eisprong kan voelen :D.
pi_129718657
Pff, ik dacht net echt even dat ik mijn tussendoortje er uit ging gooien..

Als dit elke maand zo gaat straks.. :{

En ik kan er morgen nog wel weer een test tegenaan gooien als het niet doorzet. Maar heeft het zin? Ook geen zin om weer een negatieve test te zien. Zie het liever gewoon doorzetten dan..
pi_129718753
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:18 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Pff, ik dacht net echt even dat ik mijn tussendoortje er uit ging gooien..

Als dit elke maand zo gaat straks.. :{

En ik kan er morgen nog wel weer een test tegenaan gooien als het niet doorzet. Maar heeft het zin? Ook geen zin om weer een negatieve test te zien. Zie het liever gewoon doorzetten dan..
Ik zou n paar dagen wachten...
S. 2014
J. 2016
pi_129718811
Had je een kv test, IMA? Ik lees wel vaker dat die tegenwoordig pas laat positief aangeven.
pi_129718978
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:21 schreef zandsculptuur het volgende:
Had je een kv test, IMA? Ik lees wel vaker dat die tegenwoordig pas laat positief aangeven.
Ja, zondag heb ik een kv-test gedaan. Heb nu nog drie clearblue liggen (die 3 in 1 pakje). Ben nu drie tot vijf dagen overtijd, afhankelijk of ik uitga van 26 dagen (wat ik vijf keer achter elkaar heb gehad) of 28 dagen (wat ik vorige maand had).
pi_129719347
Fee-nix, ik weet t dus niet zeker. Nog nooit eerder gehad iig. Het was wel pijnlijk, bij mijn rechter eierstok. Ik kon er niet van slapen. :')
pi_129721657
Het viel reuze mee gm.

Ik hoop dat ik gelijk al wat streepjes mag meevieren hier!
pi_129722015
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:37 schreef DanseMacabre het volgende:
Fee-nix, ik weet t dus niet zeker. Nog nooit eerder gehad iig. Het was wel pijnlijk, bij mijn rechter eierstok. Ik kon er niet van slapen. :')
Kan best pijn doen hoor. Ik heb dat vooral rechts.
pi_129722153
Mag ik nog even wat delen hier? Jullie kunnen er ook niet zoveel mee, maar goed, kan het in elk geval even kwijt. Ben een beetje gefrustreerd over de onduidelijkheid ;-) begrijp ook in een klap de mensen die al langer bezig zijn beter..

Vandaag tampons ingehad, want werk en plotseling bloedgolf is dan niet fijn ;-) maar nu na 2 uur zonder is er niks te zien, ook niet bij het afvegen. Het komt er dus niet eens spontaan uit..
pi_129724267
Frustrerend die onduidelijkheid IMA. :*
pi_129724300
ik heb na mijn vraag over de ovutestjes nog wel meegelurkt hier. Die onduidelijkheid lijkt me inderdaad heel frustrerend.

Ik had vandaag last van nogal zere tieten.... ondanks het feit dat ik woensdag pas ongesteld zou moeten worden had ik zoiets van, ik test gewoon, als het dan raak is hoef ik ook geen gebruik te maken van die sensitest kortingsactie. Ik verwachtte er gezien mijn achterlijk lichte ovutestjes niet veel van, maar ik geloof dat ik hier niet omheen kan :@

(ik begrijp dat ik een beetje met de deur in huis val zo maar ik moet mijn hypers even delen, en kan dat echt niet onder mijn gebruikelijke account doen voorlopig. Tzt kom ik wel uit de kast :@)
Ik vind het doodeng :')
pi_129724345
Ja, lijkt me duidelijk een streep hoor! Gefeliciteerd! En snap je hyperheid wel hoor :D
pi_129724387
och man, mijn hart maakt echt 180 slagen per minuut. Eerste ronde he, daar ga je dus niet van uit, ik denk oooohhhh, ik heb nog wel een paar maanden om me in te lezen voor het zover is. Damn _O-
pi_129724399
Nu ben ik heel benieuwd van wie je een kloontje bent :D
Gefeliciteerd! *O*
pi_129724449
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 18:53 schreef Sleehakschoen het volgende:
och man, mijn hart maakt echt 180 slagen per minuut. Eerste ronde he, daar ga je dus niet van uit, ik denk oooohhhh, ik heb nog wel een paar maanden om me in te lezen voor het zover is. Damn _O-
Haha, nou, dat heb je nu nog steeds wel! ;-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')