quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nou..... De hap-arts is net weg, ik moest daar heen vanwege rugpijn met uitstraling, en extreme buikpijn, maar onderweg viel ik bijna flauw en heeft mn man mij naar huis gedragen, de hap weer gebeld en die kwam: conclusie
Mn rug is spit...
En alle andere klachten komen doordat ik uitgedroogd ben....
Wij hebben deze maand iig geen strepen
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 07:51 schreef Dyre het volgende:
Jeetje gm, zorg je wel goed voor jezelf?
Flauwvallen en uitdroging klinken niet in orde hoor.
Spit is heel erg vervelend, ik hoop dat je snel van je klachten af bent!
Wat goedquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:10 schreef Fazzoletti het volgende:
Begrijpelijk Ikina, dan kun je de draad weer oppakken.
GM![]()
Hier gaat alles volgens plannod is begonnen, morgen starten met clomid en volgende week donderdag een echo!!
Herkenbaar... Vooral de hartkloppingen! Ongezien gaat t best hard... Vandaag 2.5 ltr water gedronken... Helaas duurt het aanvullen wel wat langer..quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:41 schreef Fee-nix het volgende:
Vreemd TAP, qua tijdstip zou t natuurlijk innesteling kunnen zijn! Afwachten maar!
Ikina ik hoop dat je snel weer verder kan.
RP lekker relaxed, goedzo! Hoop dat het ook wat oplevert!
marel en Dyre op t wachtbankje. Hoop dat de tijd een beetje snel gaat voor jullie.
Toen GM trouwens postte over uitgedroogd zijn, ging er bij mij ook wel een belletje rinkelen. Sinds het warme weer ben ik zo duizelig (+ de hartkloppingen, waar ik vanavond voor t eerst geen last van had!) en ik zou ook echt wel meer mogen drinken. Denk dat mijn kwaaltjes daar dus ook mee te maken hebben! Ga er nu extra goed op letten.
Heeeel herkenbaar dit... en toch te lui zijn om te drinken. Op het werk pak ik regelmatig thee gedurende de hele dag, maar eenmaal thuis drink ik bijna niks meer.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:13 schreef Fee-nix het volgende:
(..) wat natuurlijk onzin is want hoe lang duurt het nou om een glas leeg te drinken).
Nee hoor, ik hoef niet met datum in het lijstje, vind het wel fijn zo...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:11 schreef Dyre het volgende:
Ha Marel, op de wachtbank? Heb ik jouw NOD gemist bij het maken van het lijstje?
Het is idd een kwestie van ff tijd maken, maar dat doe ik dus ook niet, geen tijd, ff dit, nog ff dat, ff snel n bak koffie (droogr uit) en weer verder....quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:13 schreef Fee-nix het volgende:
O jij ook al hartkloppingen?! Irritant he... Ik hoop voor je dat je snel weer goed gehydrateerd bent! En bedankt dus voor het delen van je situatie! Ik ga niet meer zo lui zijn met drinken (want dat is het gewoon... dan ben ik zo met andere dingen bezig dat ik geen zin heb om er tijd voor te maken, wat natuurlijk onzin is want hoe lang duurt het nou om een glas leeg te drinken).
*vind ik leuk!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:43 schreef Fee-nix het volgende:
Wow, bij veel van jullie is t spannend aan t worden! Ik hoop dat de streepjesregen nog even doorzet. Ik duim voor Ggirl, IMA en Dyre!
Malla ik hoop dat jouw cyclus snel weer op de rit is. Vervelend zo.
TAP wachten is ook stom!
Ik wil zelf graag deze maand een voorbeeld nemen aan RP en het lekker relaxed houden. Ik ben wel eens benieuwd of ik dat kan, zo'n houding hebben van 'het komt als het komt en ik zie het allemaal wel'. Dus ik zal proberen deze maand niet zo erg op de dagen te letten dat we zouden 'moeten' vrijen... Kijken of dat gaat lukken
. Ik merk wel al bij mezelf dat het me op dit moment niet zoveel uitmaakt of het nou deze maand of over een paar maanden raak is. Is al heel wat voor mij
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na een miskraam kan het wat langer duren voordat je cyclus weer opstart he. Heel normal is dat je na 5-6 weken weer voor het eerst ongesteld wordt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 09:58 schreef Ikina het volgende:
Wat een spanning hier. Ik duim voor jullie!
Bij mij op de buikpijn en lage rugpijn na nog altijd geen rode vloeddus ik denk: misschien hou ik het psychisch tegen. Eergisteren dus maar getest en idd Omo wit. Maar nu nog steeds niets...
4 weken geleden was de zw test bij de gyn al negatief de ochtend na de mk. Dan zou het eventuele restant nu toch al weg moeten zijn, zou je denken? Zucht
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 09:44 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Hier nog niks..Komt me heel bekend voor zo! En dat terwijl ik er nooit last van heb..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, we wachten af!
Ga jij ook morgen testen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:13 schreef Ggirl het volgende:
[..]
Komt me heel bekend voor zo! En dat terwijl ik er nooit last van heb..
Spannend!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:10 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Jep, tenzij ik dan wel ongesteld ben, maar is nog niets dat daar op wijst..
Heb jij nog andere klachten? En welke dag van je cyclus is het voor jou morgen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:13 schreef Ggirl het volgende:
[..]
Komt me heel bekend voor zo! En dat terwijl ik er nooit last van heb..
Ik heb as vrijdag mijn eerste afspraak met de vk. Maar ik weet eigenlijk niet of er dan een echo wordt gemaakt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:15 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Wanneer heb jij je eerste echo eigenlijk?
Morgen is het dag 30.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:14 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Heb jij nog andere klachten? En welke dag van je cyclus is het voor jou morgen?
Spannend Ggirl! Nog geen verandering?quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:11 schreef Ggirl het volgende:
Ja.. We zijn wakker! En ontregeld door vriendlief! Vanmorgen héél vroeg wakker gemaakt geworden met een ontbijtje op bed en we lopen nu lekker in Europapark! Geen test gedaan dus.. Maar vriendje heeft er eentje meegenomen voor morgenvroeg.
Word vervolgd 😉
Dyre, jammer! En IMA.. Wat vreemd.. Hou je ons op de hoogte?
Oh, ook al zo irritant.. Vervelend he?quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:20 schreef Ggirl het volgende:
Zo, nog geen duidelijkheid! Doe eens even lekker stom ofzo, lijf!
Stralende blanco test.. Maar nog steeds niet ongesteld!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vier dagen. Normaal gesproken was het vrijdag losgebroken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:17 schreef Mrs.Peel het volgende:
Jammer ggirl! En wat fee zegt, hoe lang ben je overtijd?
IMA, dat klinkt toch wel een beetje spannend
Een keer per dag, dan gebruik ik 18 testen per cyclus verwacht ik, dat vind ik wel even genoeg!quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:10 schreef Aisly het volgende:
MrsPeel, ga je 1x op een dag testen of vaker?
Ik zou n paar dagen wachten...quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:18 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Pff, ik dacht net echt even dat ik mijn tussendoortje er uit ging gooien..
Als dit elke maand zo gaat straks..![]()
En ik kan er morgen nog wel weer een test tegenaan gooien als het niet doorzet. Maar heeft het zin? Ook geen zin om weer een negatieve test te zien. Zie het liever gewoon doorzetten dan..
Ja, zondag heb ik een kv-test gedaan. Heb nu nog drie clearblue liggen (die 3 in 1 pakje). Ben nu drie tot vijf dagen overtijd, afhankelijk of ik uitga van 26 dagen (wat ik vijf keer achter elkaar heb gehad) of 28 dagen (wat ik vorige maand had).quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:21 schreef zandsculptuur het volgende:
Had je een kv test, IMA? Ik lees wel vaker dat die tegenwoordig pas laat positief aangeven.
Kan best pijn doen hoor. Ik heb dat vooral rechts.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:37 schreef DanseMacabre het volgende:
Fee-nix, ik weet t dus niet zeker. Nog nooit eerder gehad iig. Het was wel pijnlijk, bij mijn rechter eierstok. Ik kon er niet van slapen.
Haha, nou, dat heb je nu nog steeds wel! ;-)quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:53 schreef Sleehakschoen het volgende:
och man, mijn hart maakt echt 180 slagen per minuut. Eerste ronde he, daar ga je dus niet van uit, ik denk oooohhhh, ik heb nog wel een paar maanden om me in te lezen voor het zover is. Damn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |