Ja goed! Een hele fijne gyn was hetquote:
Ik mag wel uit het onderste lijstjequote:Op donderdag 18 juli 2013 09:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Roept u maar!
Ik zit mobiel maar pak straks de laptop er ff bij voor de aanpassingen.
Wow Fazz, dat klinkt goed!quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:44 schreef Fazzoletti het volgende:
Dat is om een onttrekkingsbloeding op te wekken, moet je 10 dagen slikken en daarna komt dan een soort van menstruatie op gang. En dan op dag 3 beginnen met clomid... Ook moet ik dan nog een echo in laten plannen om te checken of het aanslaat.
Maarrrr als alles goed gaat kan ik half augustus gewoon een eisprong hebben!zal de agenda's van mij &
alvast maar blokken
![]()
oh, ik ken dat onder een andere naam. Wil primotur opschrijven, maar das tegen reisziekte vlgs mij. Pirmolut dan? Zou toch mooi zijn als je half aug een ei zult hebben!quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:44 schreef Fazzoletti het volgende:
Dat is om een onttrekkingsbloeding op te wekken, moet je 10 dagen slikken en daarna komt dan een soort van menstruatie op gang. En dan op dag 3 beginnen met clomid... Ook moet ik dan nog een echo in laten plannen om te checken of het aanslaat.
Maarrrr als alles goed gaat kan ik half augustus gewoon een eisprong hebben!![]()
zal de agenda's van mij &alvast maar blokken
![]()
Ik ookquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:47 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
Ik mag wel uit het onderste lijstje
Primolut, ja. Dat heb ik toen gehadquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:42 schreef DJMomo het volgende:
[..]
oh, ik ken dat onder een andere naam. Wil primotur opschrijven, maar das tegen reisziekte vlgs mij. Pirmolut dan? Zou toch mooi zijn als je half aug een ei zult hebben!
Rond 8dpo is toch vaak de innesteling?quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:08 schreef Risu het volgende:
Aisly, wat stom weer negatief. Daar word je toch ook simpel van.
Fazz, half augustus is al supersnel! Dat zou wel mooi zijn.
Ikzelf zit een beetje in-modus, want vandaag is 8dpo maar ik had vanmorgen bloed bij het afvegen. Ook een paar krampjes daarna, maar niet zo erg als wat ik altijd heb met menstruatie.
Het is cyclusdag 27 en ik had eerst altijd een cyclus van 26-28 dagen maar de laatste was 33 dagen, dus daar ging ik nu ook weer vanuit. In de cyclus van 26-28 dagen had ik mijn eisprong op dag 14-16 en nu op dag 19, net als de vorige van 33 dagen.
Snappen jullie het nog?
De luteale fase duurt toch meestal even lang altijd?
quote:Op zondag 21 juli 2013 19:54 schreef DanseMacabre het volgende:
Nou, pil ligt in de prullenbak. We zullen zien hoe t loopt.
Menstruatie kramp is anders dan darmkramp, maar het duurt idd ff voor je ze kan scheiden... En dan nog twijfel je af en toe hoor..quote:Op maandag 22 juli 2013 09:06 schreef Risu het volgende:
Nou de spotting van 8dpo is nog steeds gaande, en het is onderussen al 12dpo. Ik verwacht vandaag of morgen wel dat het doorbreekt hoor, heb er ook krampjes bij volgensmij. Maar dat kan ook de pds zijn, ben nog niet helemaal getrained in het verschil tussen de twee.
De temp is gezakt van 36,7/8 naar 36,5. 'normaal' is hij 36,2/3. Lekker ertussenin dus. Weet ik nog niks.
Ha Dyre, snap je helemaal hoor, en gelijk heb je!quote:Op zondag 21 juli 2013 18:51 schreef Dyre het volgende:
Zo, ik heb mijn plek op de wachtbank weer gereserveerd, mijn NOD stond op 7 augustus, maar die schuif ik voorzichtig op naar 5 denk ik, n.a.v. ovutest.
Hoewel ik het heel fijn vind om hier mee te kletsen probeer ik er een beetje minder mee bezig te zijn deze maand. Vorige maand was echt een grote teleurstelling, (ondanks dat ik de vorige maanden heel nuchter was) en net nu ik daar weer een beetje overheen was melden drie (!) collega's zwanger te zijn.
Het moet allemaal wel leuk blijven en ik wil het andere mensen ook oprecht kunnen gunnen, dus ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn nu, we gaan gewoon ronde 9 in en wie zien wel!wat misschien haaks staat op de ovutest, maar ik vind het inmiddels wel erg prettig om die te gebruiken
Ik heb volgens mij ook mijn innesteling gevoeld, met iets spotting. Dat was op maandag en donderdag testte ik positiefquote:Op maandag 22 juli 2013 18:26 schreef Butterflower het volgende:
Morgen mijn NOD!
Nog geen sporen van een op hande zijnde menstruatie. En geen bloed geeft moed was het toch?![]()
Nog wel even een vraagje. Gister had ik +/- 15 minuten kramp in mijn onderbuik, echt ter hoogte van mijn baarmoeder. Zou dat een innesteling zijn geweest? Of is het daar te laat voor? En als het een innesteling was heeft het dan wel zin om morgen te testen?
Als je een regelmatige cyclus hebt en morgen jouw NOD is, zou ik gewoon testen!quote:Op maandag 22 juli 2013 18:26 schreef Butterflower het volgende:
Morgen mijn NOD!
Nog geen sporen van een op hande zijnde menstruatie. En geen bloed geeft moed was het toch?![]()
Nog wel even een vraagje. Gister had ik +/- 15 minuten kramp in mijn onderbuik, echt ter hoogte van mijn baarmoeder. Zou dat een innesteling zijn geweest? Of is het daar te laat voor? En als het een innesteling was heeft het dan wel zin om morgen te testen?
Vooral krampjes, echt bij mijn baarmoeder. Overigens sinds vanmiddag best wel erg aanwezig trouwens. Dat zit niet alleen tussen mijn oren. Maar kan ook tig andere redenen hebben ;-) nouja, jullie kennen het, je voelt vanalles, maar je kunt er niks mee, het kan vanalles betekenen en ook helemaal niks.. Afwachten.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:25 schreef Fee-nix het volgende:
Ik plof naast je Dyre. Maar ik heb zo'n voorgevoel dat het bij mij niks is deze maand. Eerste poging natuurlijk ook pas. We zien het wel.
Pfff met deze hitte moet ik ook niet aan sex denken, dus blij dat m'n ei al geweest is.
IMA dan moet je ook vertellen wat je voelt he... kunnen wij mee-hypochonderen.
Kursor ik hoop dat je weer een normale cyclus hebt deze maand!
Ik heb exact hetzelfde, af en toe steekjes en lichte kramp. Maar kan ook dat ik dat ik het altijd heb en het me nu pas opvaltquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:31 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Vooral krampjes, echt bij mijn baarmoeder. Overigens sinds vanmiddag best wel erg aanwezig trouwens. Dat zit niet alleen tussen mijn oren. Maar kan ook tig andere redenen hebben ;-) nouja, jullie kennen het, je voelt vanalles, maar je kunt er niks mee, het kan vanalles betekenen en ook helemaal niks.. Afwachten.
Balen Butterflower! Misschien te vroeg?
Van harte Butterflower! En wat Lot zegt...ik denk er ook heel vaag wat te zien.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:41 schreef L0t.. het volgende:
Wat gaaf! Gefeliciteerd Butterflower
En ik meen wel een soort van schaduw van een tweede streepje te zien op die kv-test maar dat zal wel bedrog zijn
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:53 schreef Kursor het volgende:
[..]
Het echt weer opnieuw beginnen valt me zwaar. Geregeld komen de tranen en de spanning opzetten. Mezelf maar weer bij elkaar pakken en zo af en toe de hitte trotseren. Frappant is dat ik juist nu m'n laagste temp-metingen ooit heb (nu vierde cyclus met meten).
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:53 schreef Kursor het volgende:
[..]
Van harte Butterflower! En wat Lot zegt...ik denk er ook heel vaag wat te zien.
Het echt weer opnieuw beginnen valt me zwaar. Geregeld komen de tranen en de spanning opzetten. Mezelf maar weer bij elkaar pakken en zo af en toe de hitte trotseren. Frappant is dat ik juist nu m'n laagste temp-metingen ooit heb (nu vierde cyclus met meten).
Een knuf voor jou, Kursor...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:53 schreef Kursor het volgende:
[..]
Ik denk dat het terecht is dat je je daar niet zoveel zorgen om maakt, de kans op onvruchtbaarheid is inderdaad héél klein. Maar mocht jouw vriend er toch niet gerust op zijn is zo'n simpel testje snel gedaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:15 schreef Ongeduldig het volgende:
Mijn vriend begon er vandaag opeens over dat hij op z'n 19e nog de bof heeft gehad, en daarbij ook last van z'n teelballen had, en dus een beetje bang is voor problemen met vruchtbaarheid. Ik maak me daar niet zo veel zorgen over, de kans is volgens mij miniem. Maar denk ik daar nou te makkelijk over, wat vinden jullie?
Ik vind dat als hij zich echt zorgen maakt dat het belangrijkste is ookal denk jij van niet en maak jij je daar niet zorgen over ik zou gewoon naar hem luisteren en er iets mee doen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:15 schreef Ongeduldig het volgende:
Mijn vriend begon er vandaag opeens over dat hij op z'n 19e nog de bof heeft gehad, en daarbij ook last van z'n teelballen had, en dus een beetje bang is voor problemen met vruchtbaarheid. Ik maak me daar niet zo veel zorgen over, de kans is volgens mij miniem. Maar denk ik daar nou te makkelijk over, wat vinden jullie?
Jammer Risuquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:17 schreef Risu het volgende:
Gefeliciteerd BFMooie testjes!
Kursur, ik snap de emotie wel hoor.het is ook niet niks allemaal.
GM, wat eng zeg, ik hoop dat het goed gaat met je vriendin en de kleintjes.
Mijn nieuwe nod is 24 augustus. Weer een cyclus van 34 dagen dus. En als ik de volgende keer weer spotting heb op 8dpo, weet ik dus wel genoeg. Blijkbaar duurt het een week voor het echt doorbreekt. Op naar ronde 5
Hm, daar heb je ook wel een punt ja. Dan maar eens even gezellig langs de huisarts.quote:Op woensdag 24 juli 2013 08:39 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik vind dat als hij zich echt zorgen maakt dat het belangrijkste is ookal denk jij van niet en maak jij je daar niet zorgen over ik zou gewoon naar hem luisteren en er iets mee doen.
Puur voor zijn gemoedsrust, ik zou het er dus niet bij laten.
Ik testte een week voor mijn nod positiefquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:47 schreef Mevr_Mus het volgende:
Ja, spannend GM! Bijzonder dat je dat van zo dichtbij mee mag maken![]()
Enneh, kunnen jullie even zeggen dat het onverstandig is om voor NOD te testen? Ik ben zo verschrikkelijk ongeduldig
Ik weet niet hoe ik het had maar dacht dat je bevallen was van een tweelingquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ze zijn er![]()
![]()
2 perfecte meisjes! Nu in de couveuse en morgen kennis maken! Mama doet het goed!
OT
Mevr mus hoever voor nod?
Haha ik dacht al toen ik die update zagquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:26 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik het had maar dacht dat je bevallen was van een tweeling![]()
![]()
soddy!
Maar toch gefeliciteerd met het tweetal van wie je misschien wel deel uit mag maken van hun leven <3
quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:26 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik het had maar dacht dat je bevallen was van een tweeling![]()
![]()
soddy!
Maar toch gefeliciteerd met het tweetal van wie je misschien wel deel uit mag maken van hun leven <3
Dat erft alleen over via de vrouwquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Er zitten meerlingen in de fam aan man zn kant dus wie weet
Ooooooohhhhh!quote:
Zo is dat! (Ik wil zooooo graag, heb een rammeldag dankzij de beelden van Will en Kate)quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:21 schreef ReesesPieces het volgende:
De streepjes komen hoor, we gaan gewoon allemaal in augustus positief plassen
quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:34 schreef marel88 het volgende:
[..]
Zo is dat! (Ik wil zooooo graag, heb een rammeldag door de geboorte van de meiden)
Like!quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:21 schreef ReesesPieces het volgende:
Jammer Risu en Mrs. Peel![]()
De streepjes komen hoor, we gaan gewoon allemaal in augustus positief plassen
quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:43 schreef Butterflower het volgende:
Heb vandaag de afspraak gemaakt met de verloskundige, 9 augustus al. Nog 'maar' 2 en een halve week wachten.
Ah kijk, dat geeft de burger moed! Dank!quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:14 schreef Dot. het volgende:
Bij mij werd hij ook echt niet zo donker hoor, maar het is wel goed gekomen hierZo zagen de mijne eruit en twee weken later ook twee streepjes op een echte test.
[ link | afbeelding ]
Ik merk het in die zin dat ik me dan verdrietig voel zonder reden ofzo? En gewoon bluh in het algemeen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:34 schreef marel88 het volgende:
[..]TAP, vervelend dat je zo'n last van je hormonen hebt, waar merk je dat aan?
Ik had ook nooit zo donker als controle streep. Maar wel donkerder dan jij hebt sleehak.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:32 schreef Dyre het volgende:
Wanneer test je Sleehakschoen?
Er staat inderdaad vaak in de handleiding dat de teststreep net zo donker of donkerder moet zijn dan de controlestreep, maar ook bij mij is dit regelmatig niet zo. Meestal heeft mijn streep een beetje kleurverloop en wordt hij wat lichter naar de zijkant toe.
Als ik thuis kom van mijn werk meestal, tussen 17:00 en 18:00.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:32 schreef Dyre het volgende:
Wanneer test je Sleehakschoen?
Er staat inderdaad vaak in de handleiding dat de teststreep net zo donker of donkerder moet zijn dan de controlestreep, maar ook bij mij is dit regelmatig niet zo. Meestal heeft mijn streep een beetje kleurverloop en wordt hij wat lichter naar de zijkant toe.
Aha, duidelijk! Het is eigenlijk best herkenbaar, maar ik heb het nog niet weten te koppelen aan een bepaald moment in de cyclus. Vlak voor vorige NOD voelde ik me zo, toen zei ik tegen m'n man: Ik ben of bijna overwerkt, of zwanger. Dat laatste was het niet...quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:32 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Ik merk het in die zin dat ik me dan verdrietig voel zonder reden ofzo? En gewoon bluh in het algemeen.
oh herkenbaar!! En ook kwaad zonder reden?quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:32 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Ik merk het in die zin dat ik me dan verdrietig voel zonder reden ofzo? En gewoon bluh in het algemeen.
Ik houd nog even een slag om de arm, maareh, maar misschien moeten we tzt maar een beetje liegen over udquote:Stom, kwamen net terug van weekendje weg zonder kind - wordt er bij thuiskomst door schoonzus gevraagd of we ons tweede kind hebben verwekt Ik had met terugwerkende kracht geen zin meer in wat voor vorm van seks dan ook![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mevr_Mus op 26-07-2013 10:06:53 ]Oude (on)bekende.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:36 schreef Mevr_Mus het volgende:
Weten jullie deze nog?
[..]
Ik houd nog even een slag om de arm, maareh, maar misschien moeten we tzt maar een beetje liegen over ud
jaaaaaaa gefeliciteerd! En ik moest lachen om de aangehaalde quoteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:36 schreef Mevr_Mus het volgende:
Weten jullie deze nog?
[..]
Ik houd nog even een slag om de arm, maareh, maar misschien moeten we tzt maar een beetje liegen over ud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom niet?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:10 schreef Kursor het volgende:
Van harte Mus! Wie volgt?
(Alhoewel ik niet echt fan ben van streepjesregens.)
Idemquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:37 schreef Kursor het volgende:
Inderdaad, zat zelf de eerste keer in een enorme streepjesregen en daar viel de helft uit. Ook de streepjesregens die ik daarna voorbij heb zien komen gaven helaas dat zelfde beeld. Slaat natuurlijk nergens op en ik gun iedereen streepjes, maar van veel tegelijk word ik een beetje bang.
Jij!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:10 schreef Kursor het volgende:
Van harte Mus! Wie volgt?
(Alhoewel ik niet echt fan ben van streepjesregens.)
quote:
Veel plezier!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dames ik ben bang dat mijn eierstokken eruit gerammeld zijn in de afgelopen 3 dagen... Kraamafdeling, babyzaal...![]()
Mn eigen ei gaat morgen of maandag de sprong wagen dus maar even voor n legertje zorgen!!
Als je ebay family planning intikt krijg je ruime keuzesquote:Op zondag 28 juli 2013 13:19 schreef rammeltje het volgende:
Iemand had een goede link op ebay van goedkope zwangerschapstesten. Weet iemand die? (Volgens mij was het pvoess, maar dat weet ik niet zeker!)
verkoper klackstar heeft goedequote:Op zondag 28 juli 2013 13:19 schreef rammeltje het volgende:
Iemand had een goede link op ebay van goedkope zwangerschapstesten. Weet iemand die? (Volgens mij was het pvoess, maar dat weet ik niet zeker!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fee, hoe is het met jou? Ben je van plan om vroeg te testen of wacht je rustig af?quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:27 schreef Fee-nix het volgende:
TAP hier ook deze maand erg veel last van de hormonen... Pfff gisteren voelde ik me zo verdrietig de hele tijd (precies zoals ik me altijd een dag voor de ongesteldheid voel, alleen moet ik pas over een week ongesteld worden) en vandaag chagrijnig. En geen idee waarom, helemaal geen reden toe, dus t moeten wel die goeie ouwe hormoontjes zijn...
Lief dat je t vraagtquote:Op maandag 29 juli 2013 10:45 schreef marel88 het volgende:
[..]
Fee, hoe is het met jou? Ben je van plan om vroeg te testen of wacht je rustig af?
Ok, balen van de klachten... Hopelijk deels te verklaren door zwanger! Succes met geduld oefenen!quote:Op maandag 29 juli 2013 12:05 schreef Fee-nix het volgende:
Aisly wat een goed nieuws! Spannend tot het laatste moment. Gefeliciteerd!
[..]
Lief dat je t vraagt. Gaat goed hoor, probeer heel hard om niet te hypochonderen. Ben alleen wel heel erg duizelig (compleet met sterretjes zien als ik te snelle bewegingen maak)... En heb sinds een paar dagen in de avond hartkloppingen
. Ik ben niet van plan om vroeg te gaan testen (want voel me verder niet zwanger). Maar als ik donderdag heb getest, ga ik sowieso even de dokter bellen. Als het toch positief is, dan is die duizeligheid wel normaal (vandaar dat ik t even aankijk nog), maar die hartkloppingen niet... En als het negatief is (waar ik wel vanuit ga) dan is het eigenlijk allebei niet echt normaal.
ik duim voor jequote:Op maandag 29 juli 2013 12:13 schreef Fee-nix het volgende:
Dank. Hmm nu beetje aan t googlen en ik zie dat het juist vaak voorkomt: pril zwanger en hartkloppingen. Hoop maar dat dat het is dan.
(O en zoveel geduld heb ik niet, had zondag getest, maar die was negatief. Was ook wel erg vroeg)
quote:
Als ik even met je mee mag hypochonderen: ik zie ook al een week sterretjesquote:Op maandag 29 juli 2013 12:05 schreef Fee-nix het volgende:
Aisly wat een goed nieuws! Spannend tot het laatste moment. Gefeliciteerd!
[..]
Lief dat je t vraagt. Gaat goed hoor, probeer heel hard om niet te hypochonderen. Ben alleen wel heel erg duizelig (compleet met sterretjes zien als ik te snelle bewegingen maak)... En heb sinds een paar dagen in de avond hartkloppingen
. Ik ben niet van plan om vroeg te gaan testen (want voel me verder niet zwanger). Maar als ik donderdag heb getest, ga ik sowieso even de dokter bellen. Als het toch positief is, dan is die duizeligheid wel normaal (vandaar dat ik t even aankijk nog), maar die hartkloppingen niet... En als het negatief is (waar ik wel vanuit ga) dan is het eigenlijk allebei niet echt normaal.
Ja, dank jequote:Op maandag 29 juli 2013 17:01 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Als ik even met je mee mag hypochonderen: ik zie ook al een week sterretjes
En het is allemaal zo multi-interpretabel hequote:Op maandag 29 juli 2013 20:12 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik ben ook aan t hypochonderen, sinds gisteren voelen m'n borsten zwaarder aan.
En heb al heel de middag koppijn maar dat heeft er sowieso niks mee te maken haha. Maar hypochonderen is best irritant, vooral als je NOD nog meer dan een week wachten is.
Even nuchter dan: ik heb zonder pil altijd koppijn als ik ongesteld ga worden... Vroeger niet, nu wel...quote:Op maandag 29 juli 2013 20:16 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oh wacht, nu lees ik dat hoofdpijn wel een kwaaltje KAN zijn aan t begin van een zwangerschap
Nou komop, nokken nou met hypochonderen.
Jij ook succes met (niet) hypochonderen! Ik mag over een week weer...quote:Op maandag 29 juli 2013 20:16 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oh wacht, nu lees ik dat hoofdpijn wel een kwaaltje KAN zijn aan t begin van een zwangerschap
Nou komop, nokken nou met hypochonderen.
quote:Op maandag 30 juli 2012 11:50 schreef bellelena het volgende:
omg *shake shake*Even ter inspiratie voor hier, maar ik zie dat er ook al een heleboel streepjes zijn geplast de afgelopen dagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd dames, maak jullie maar op voor een heel bijzonder jaar!
Edit: ik lees maar de helft, waardoor mijn reactie wat onzinnig wasquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:14 schreef Fazzoletti het volgende:
Gefeliciteerd voor de streepjes!!![]()
Ik wacht nu op mn nod, zondag laatste pillen geslikt. Hopelijk begint het snel en kan ik snel beginnen met clomid, ben zo benieuwd of het aanslaat!!
Nee, maar we halen straks nog eentje. Die kan ik dan doen als ik thuis nog niet ongesteld ben.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:16 schreef Aisly het volgende:
Fee dat zou nog eens leuk zijn, op je trouwdag positief testen!![]()
IMA, heb je nog een andere test dat je het nog eens opnieuw doet?
Te vroeg is inderdaad een mogelijkheid, maar nu nog niet ongesteld is positief!
GM, hoe is het nu met je pds? Gaat het alweer wat beter?
Nou..... De hap-arts is net weg, ik moest daar heen vanwege rugpijn met uitstraling, en extreme buikpijn, maar onderweg viel ik bijna flauw en heeft mn man mij naar huis gedragen, de hap weer gebeld en die kwam: conclusiequote:Op woensdag 31 juli 2013 14:16 schreef Aisly het volgende:
Fee dat zou nog eens leuk zijn, op je trouwdag positief testen!![]()
IMA, heb je nog een andere test dat je het nog eens opnieuw doet?
Te vroeg is inderdaad een mogelijkheid, maar nu nog niet ongesteld is positief!
GM, hoe is het nu met je pds? Gaat het alweer wat beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |