Ik denk dat het terecht is dat je je daar niet zoveel zorgen om maakt, de kans op onvruchtbaarheid is inderdaad héél klein. Maar mocht jouw vriend er toch niet gerust op zijn is zo'n simpel testje snel gedaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:15 schreef Ongeduldig het volgende:
Mijn vriend begon er vandaag opeens over dat hij op z'n 19e nog de bof heeft gehad, en daarbij ook last van z'n teelballen had, en dus een beetje bang is voor problemen met vruchtbaarheid. Ik maak me daar niet zo veel zorgen over, de kans is volgens mij miniem. Maar denk ik daar nou te makkelijk over, wat vinden jullie?
Ik vind dat als hij zich echt zorgen maakt dat het belangrijkste is ookal denk jij van niet en maak jij je daar niet zorgen over ik zou gewoon naar hem luisteren en er iets mee doen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:15 schreef Ongeduldig het volgende:
Mijn vriend begon er vandaag opeens over dat hij op z'n 19e nog de bof heeft gehad, en daarbij ook last van z'n teelballen had, en dus een beetje bang is voor problemen met vruchtbaarheid. Ik maak me daar niet zo veel zorgen over, de kans is volgens mij miniem. Maar denk ik daar nou te makkelijk over, wat vinden jullie?
Jammer Risuquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:17 schreef Risu het volgende:
Gefeliciteerd BFMooie testjes!
Kursur, ik snap de emotie wel hoor.het is ook niet niks allemaal.
GM, wat eng zeg, ik hoop dat het goed gaat met je vriendin en de kleintjes.
Mijn nieuwe nod is 24 augustus. Weer een cyclus van 34 dagen dus. En als ik de volgende keer weer spotting heb op 8dpo, weet ik dus wel genoeg. Blijkbaar duurt het een week voor het echt doorbreekt. Op naar ronde 5
Hm, daar heb je ook wel een punt ja. Dan maar eens even gezellig langs de huisarts.quote:Op woensdag 24 juli 2013 08:39 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik vind dat als hij zich echt zorgen maakt dat het belangrijkste is ookal denk jij van niet en maak jij je daar niet zorgen over ik zou gewoon naar hem luisteren en er iets mee doen.
Puur voor zijn gemoedsrust, ik zou het er dus niet bij laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |