quote:Op maandag 30 juli 2012 11:50 schreef bellelena het volgende:
omg *shake shake*Even ter inspiratie voor hier, maar ik zie dat er ook al een heleboel streepjes zijn geplast de afgelopen dagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd dames, maak jullie maar op voor een heel bijzonder jaar!
Edit: ik lees maar de helft, waardoor mijn reactie wat onzinnig wasquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:14 schreef Fazzoletti het volgende:
Gefeliciteerd voor de streepjes!!![]()
Ik wacht nu op mn nod, zondag laatste pillen geslikt. Hopelijk begint het snel en kan ik snel beginnen met clomid, ben zo benieuwd of het aanslaat!!
Nee, maar we halen straks nog eentje. Die kan ik dan doen als ik thuis nog niet ongesteld ben.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:16 schreef Aisly het volgende:
Fee dat zou nog eens leuk zijn, op je trouwdag positief testen!![]()
IMA, heb je nog een andere test dat je het nog eens opnieuw doet?
Te vroeg is inderdaad een mogelijkheid, maar nu nog niet ongesteld is positief!
GM, hoe is het nu met je pds? Gaat het alweer wat beter?
Nou..... De hap-arts is net weg, ik moest daar heen vanwege rugpijn met uitstraling, en extreme buikpijn, maar onderweg viel ik bijna flauw en heeft mn man mij naar huis gedragen, de hap weer gebeld en die kwam: conclusiequote:Op woensdag 31 juli 2013 14:16 schreef Aisly het volgende:
Fee dat zou nog eens leuk zijn, op je trouwdag positief testen!![]()
IMA, heb je nog een andere test dat je het nog eens opnieuw doet?
Te vroeg is inderdaad een mogelijkheid, maar nu nog niet ongesteld is positief!
GM, hoe is het nu met je pds? Gaat het alweer wat beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |