Veel plezier!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dames ik ben bang dat mijn eierstokken eruit gerammeld zijn in de afgelopen 3 dagen... Kraamafdeling, babyzaal...![]()
Mn eigen ei gaat morgen of maandag de sprong wagen dus maar even voor n legertje zorgen!!
Als je ebay family planning intikt krijg je ruime keuzesquote:Op zondag 28 juli 2013 13:19 schreef rammeltje het volgende:
Iemand had een goede link op ebay van goedkope zwangerschapstesten. Weet iemand die? (Volgens mij was het pvoess, maar dat weet ik niet zeker!)
verkoper klackstar heeft goedequote:Op zondag 28 juli 2013 13:19 schreef rammeltje het volgende:
Iemand had een goede link op ebay van goedkope zwangerschapstesten. Weet iemand die? (Volgens mij was het pvoess, maar dat weet ik niet zeker!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fee, hoe is het met jou? Ben je van plan om vroeg te testen of wacht je rustig af?quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:27 schreef Fee-nix het volgende:
TAP hier ook deze maand erg veel last van de hormonen... Pfff gisteren voelde ik me zo verdrietig de hele tijd (precies zoals ik me altijd een dag voor de ongesteldheid voel, alleen moet ik pas over een week ongesteld worden) en vandaag chagrijnig. En geen idee waarom, helemaal geen reden toe, dus t moeten wel die goeie ouwe hormoontjes zijn...
Lief dat je t vraagtquote:Op maandag 29 juli 2013 10:45 schreef marel88 het volgende:
[..]
Fee, hoe is het met jou? Ben je van plan om vroeg te testen of wacht je rustig af?
Ok, balen van de klachten... Hopelijk deels te verklaren door zwanger! Succes met geduld oefenen!quote:Op maandag 29 juli 2013 12:05 schreef Fee-nix het volgende:
Aisly wat een goed nieuws! Spannend tot het laatste moment. Gefeliciteerd!
[..]
Lief dat je t vraagt. Gaat goed hoor, probeer heel hard om niet te hypochonderen. Ben alleen wel heel erg duizelig (compleet met sterretjes zien als ik te snelle bewegingen maak)... En heb sinds een paar dagen in de avond hartkloppingen
. Ik ben niet van plan om vroeg te gaan testen (want voel me verder niet zwanger). Maar als ik donderdag heb getest, ga ik sowieso even de dokter bellen. Als het toch positief is, dan is die duizeligheid wel normaal (vandaar dat ik t even aankijk nog), maar die hartkloppingen niet... En als het negatief is (waar ik wel vanuit ga) dan is het eigenlijk allebei niet echt normaal.
ik duim voor jequote:Op maandag 29 juli 2013 12:13 schreef Fee-nix het volgende:
Dank. Hmm nu beetje aan t googlen en ik zie dat het juist vaak voorkomt: pril zwanger en hartkloppingen. Hoop maar dat dat het is dan.
(O en zoveel geduld heb ik niet, had zondag getest, maar die was negatief. Was ook wel erg vroeg)
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |