Ja goed! Een hele fijne gyn was hetquote:
Ik mag wel uit het onderste lijstjequote:Op donderdag 18 juli 2013 09:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Roept u maar!
Ik zit mobiel maar pak straks de laptop er ff bij voor de aanpassingen.
Wow Fazz, dat klinkt goed!quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:44 schreef Fazzoletti het volgende:
Dat is om een onttrekkingsbloeding op te wekken, moet je 10 dagen slikken en daarna komt dan een soort van menstruatie op gang. En dan op dag 3 beginnen met clomid... Ook moet ik dan nog een echo in laten plannen om te checken of het aanslaat.
Maarrrr als alles goed gaat kan ik half augustus gewoon een eisprong hebben!zal de agenda's van mij &
alvast maar blokken
![]()
oh, ik ken dat onder een andere naam. Wil primotur opschrijven, maar das tegen reisziekte vlgs mij. Pirmolut dan? Zou toch mooi zijn als je half aug een ei zult hebben!quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:44 schreef Fazzoletti het volgende:
Dat is om een onttrekkingsbloeding op te wekken, moet je 10 dagen slikken en daarna komt dan een soort van menstruatie op gang. En dan op dag 3 beginnen met clomid... Ook moet ik dan nog een echo in laten plannen om te checken of het aanslaat.
Maarrrr als alles goed gaat kan ik half augustus gewoon een eisprong hebben!![]()
zal de agenda's van mij &alvast maar blokken
![]()
Ik ookquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:47 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
Ik mag wel uit het onderste lijstje
Primolut, ja. Dat heb ik toen gehadquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:42 schreef DJMomo het volgende:
[..]
oh, ik ken dat onder een andere naam. Wil primotur opschrijven, maar das tegen reisziekte vlgs mij. Pirmolut dan? Zou toch mooi zijn als je half aug een ei zult hebben!
Rond 8dpo is toch vaak de innesteling?quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:08 schreef Risu het volgende:
Aisly, wat stom weer negatief. Daar word je toch ook simpel van.
Fazz, half augustus is al supersnel! Dat zou wel mooi zijn.
Ikzelf zit een beetje in-modus, want vandaag is 8dpo maar ik had vanmorgen bloed bij het afvegen. Ook een paar krampjes daarna, maar niet zo erg als wat ik altijd heb met menstruatie.
Het is cyclusdag 27 en ik had eerst altijd een cyclus van 26-28 dagen maar de laatste was 33 dagen, dus daar ging ik nu ook weer vanuit. In de cyclus van 26-28 dagen had ik mijn eisprong op dag 14-16 en nu op dag 19, net als de vorige van 33 dagen.
Snappen jullie het nog?
De luteale fase duurt toch meestal even lang altijd?
quote:Op zondag 21 juli 2013 19:54 schreef DanseMacabre het volgende:
Nou, pil ligt in de prullenbak. We zullen zien hoe t loopt.
Menstruatie kramp is anders dan darmkramp, maar het duurt idd ff voor je ze kan scheiden... En dan nog twijfel je af en toe hoor..quote:Op maandag 22 juli 2013 09:06 schreef Risu het volgende:
Nou de spotting van 8dpo is nog steeds gaande, en het is onderussen al 12dpo. Ik verwacht vandaag of morgen wel dat het doorbreekt hoor, heb er ook krampjes bij volgensmij. Maar dat kan ook de pds zijn, ben nog niet helemaal getrained in het verschil tussen de twee.
De temp is gezakt van 36,7/8 naar 36,5. 'normaal' is hij 36,2/3. Lekker ertussenin dus. Weet ik nog niks.
Ha Dyre, snap je helemaal hoor, en gelijk heb je!quote:Op zondag 21 juli 2013 18:51 schreef Dyre het volgende:
Zo, ik heb mijn plek op de wachtbank weer gereserveerd, mijn NOD stond op 7 augustus, maar die schuif ik voorzichtig op naar 5 denk ik, n.a.v. ovutest.
Hoewel ik het heel fijn vind om hier mee te kletsen probeer ik er een beetje minder mee bezig te zijn deze maand. Vorige maand was echt een grote teleurstelling, (ondanks dat ik de vorige maanden heel nuchter was) en net nu ik daar weer een beetje overheen was melden drie (!) collega's zwanger te zijn.
Het moet allemaal wel leuk blijven en ik wil het andere mensen ook oprecht kunnen gunnen, dus ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn nu, we gaan gewoon ronde 9 in en wie zien wel!wat misschien haaks staat op de ovutest, maar ik vind het inmiddels wel erg prettig om die te gebruiken
Ik heb volgens mij ook mijn innesteling gevoeld, met iets spotting. Dat was op maandag en donderdag testte ik positiefquote:Op maandag 22 juli 2013 18:26 schreef Butterflower het volgende:
Morgen mijn NOD!
Nog geen sporen van een op hande zijnde menstruatie. En geen bloed geeft moed was het toch?![]()
Nog wel even een vraagje. Gister had ik +/- 15 minuten kramp in mijn onderbuik, echt ter hoogte van mijn baarmoeder. Zou dat een innesteling zijn geweest? Of is het daar te laat voor? En als het een innesteling was heeft het dan wel zin om morgen te testen?
Als je een regelmatige cyclus hebt en morgen jouw NOD is, zou ik gewoon testen!quote:Op maandag 22 juli 2013 18:26 schreef Butterflower het volgende:
Morgen mijn NOD!
Nog geen sporen van een op hande zijnde menstruatie. En geen bloed geeft moed was het toch?![]()
Nog wel even een vraagje. Gister had ik +/- 15 minuten kramp in mijn onderbuik, echt ter hoogte van mijn baarmoeder. Zou dat een innesteling zijn geweest? Of is het daar te laat voor? En als het een innesteling was heeft het dan wel zin om morgen te testen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |