Vooral krampjes, echt bij mijn baarmoeder. Overigens sinds vanmiddag best wel erg aanwezig trouwens. Dat zit niet alleen tussen mijn oren. Maar kan ook tig andere redenen hebben ;-) nouja, jullie kennen het, je voelt vanalles, maar je kunt er niks mee, het kan vanalles betekenen en ook helemaal niks.. Afwachten.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:25 schreef Fee-nix het volgende:
Ik plof naast je Dyre. Maar ik heb zo'n voorgevoel dat het bij mij niks is deze maand. Eerste poging natuurlijk ook pas. We zien het wel.
Pfff met deze hitte moet ik ook niet aan sex denken, dus blij dat m'n ei al geweest is.
IMA dan moet je ook vertellen wat je voelt he... kunnen wij mee-hypochonderen.
Kursor ik hoop dat je weer een normale cyclus hebt deze maand!
Ik heb exact hetzelfde, af en toe steekjes en lichte kramp. Maar kan ook dat ik dat ik het altijd heb en het me nu pas opvaltquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:31 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Vooral krampjes, echt bij mijn baarmoeder. Overigens sinds vanmiddag best wel erg aanwezig trouwens. Dat zit niet alleen tussen mijn oren. Maar kan ook tig andere redenen hebben ;-) nouja, jullie kennen het, je voelt vanalles, maar je kunt er niks mee, het kan vanalles betekenen en ook helemaal niks.. Afwachten.
Balen Butterflower! Misschien te vroeg?
Van harte Butterflower! En wat Lot zegt...ik denk er ook heel vaag wat te zien.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:41 schreef L0t.. het volgende:
Wat gaaf! Gefeliciteerd Butterflower
En ik meen wel een soort van schaduw van een tweede streepje te zien op die kv-test maar dat zal wel bedrog zijn
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:53 schreef Kursor het volgende:
[..]
Het echt weer opnieuw beginnen valt me zwaar. Geregeld komen de tranen en de spanning opzetten. Mezelf maar weer bij elkaar pakken en zo af en toe de hitte trotseren. Frappant is dat ik juist nu m'n laagste temp-metingen ooit heb (nu vierde cyclus met meten).
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:53 schreef Kursor het volgende:
[..]
Van harte Butterflower! En wat Lot zegt...ik denk er ook heel vaag wat te zien.
Het echt weer opnieuw beginnen valt me zwaar. Geregeld komen de tranen en de spanning opzetten. Mezelf maar weer bij elkaar pakken en zo af en toe de hitte trotseren. Frappant is dat ik juist nu m'n laagste temp-metingen ooit heb (nu vierde cyclus met meten).
Een knuf voor jou, Kursor...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:53 schreef Kursor het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |