Ik houd nog even een slag om de arm, maareh, maar misschien moeten we tzt maar een beetje liegen over udquote:Stom, kwamen net terug van weekendje weg zonder kind - wordt er bij thuiskomst door schoonzus gevraagd of we ons tweede kind hebben verwekt Ik had met terugwerkende kracht geen zin meer in wat voor vorm van seks dan ook![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mevr_Mus op 26-07-2013 10:06:53 ]Oude (on)bekende.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:36 schreef Mevr_Mus het volgende:
Weten jullie deze nog?
[..]
Ik houd nog even een slag om de arm, maareh, maar misschien moeten we tzt maar een beetje liegen over ud
jaaaaaaa gefeliciteerd! En ik moest lachen om de aangehaalde quoteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:36 schreef Mevr_Mus het volgende:
Weten jullie deze nog?
[..]
Ik houd nog even een slag om de arm, maareh, maar misschien moeten we tzt maar een beetje liegen over ud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |