abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129321871
Jammer Risu en Mrs. Peel :(
De streepjes komen hoor, we gaan gewoon allemaal in augustus positief plassen ;)
pi_129325947
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 10:21 schreef ReesesPieces het volgende:
De streepjes komen hoor, we gaan gewoon allemaal in augustus positief plassen ;)
Zo is dat! (Ik wil zooooo graag, heb een rammeldag dankzij de beelden van Will en Kate)

TAP, vervelend dat je zo'n last van je hormonen hebt, waar merk je dat aan?
En GM, fijn dat de cyste weg is. Ik laat me ook niet tegenhouden door een beetje hitte ;)
pi_129329614
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 12:34 schreef marel88 het volgende:

[..]

Zo is dat! (Ik wil zooooo graag, heb een rammeldag door de geboorte van de meiden)

S. 2014
J. 2016
  donderdag 25 juli 2013 @ 14:27:54 #129
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_129330124
TAP hier ook deze maand erg veel last van de hormonen... Pfff gisteren voelde ik me zo verdrietig de hele tijd (precies zoals ik me altijd een dag voor de ongesteldheid voel, alleen moet ik pas over een week ongesteld worden) en vandaag chagrijnig }:| . En geen idee waarom, helemaal geen reden toe, dus t moeten wel die goeie ouwe hormoontjes zijn...
pi_129332855
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 10:21 schreef ReesesPieces het volgende:
Jammer Risu en Mrs. Peel :(
Like!
pi_129334457
Butter!! Wat goed! Gefeliciteerd :-)
pi_129334813
Ja, in augustus, heel het topic leeg! :D
goeie deal wel.
pi_129335391
Dat zou fijn zijn. Kunnen we gewoon met z'n allen verder in het volgende topic ! O+
Heb vandaag de afspraak gemaakt met de verloskundige, 9 augustus al. Nog 'maar' 2 en een halve week wachten.
pi_129335623
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 16:43 schreef Butterflower het volgende:
Heb vandaag de afspraak gemaakt met de verloskundige, 9 augustus al. Nog 'maar' 2 en een halve week wachten.
O+. De langste 2 en halve week ooit!
♥ J & S
pi_129335674
Oh butt! Krijg je dan ook al ern echo? Dat zou vroeg zijn!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129336311
Hi ladies,

Ik heb een vraag die ik al een paar dagen probeer op te lossen via Google, maar ik kom er niet uit.
Ik ben vorige week begonnen met ovulatietesten, vanaf donderdag. De eerste dag was er niets te zien, de tweede dag een bijna-niet-zichtbaar streepje, de derde t/m zesde dag duidelijkere maar nog steeds lichte strepen, gisteren weer zo'n bijna-niet-zichtbare en vandaag weer helemaal niets.
In elke handleiding die ik tegen kom staat dat je teststreep minstens zo donker moet zijn als je controlestreep als je een LH-piek hebt, maar dat is nowhere near het geval geweest.
Ik ben begonnen met de tests op dag 11 en zit nu dus op dag 18 van een cyclus die 29-31 dagen duurt gemiddeld. Mijn ei zou dan gisteren of eergisteren geweest moeten zijn.

De vraag: kan het ook gewoon zo zijn dat je een LH-piek hebt zonder dat je een donkere streep hebt? Iemand ervaring? Ik lees alleen maar dat lichte strepen niet tellen en je dus langer door moet testen, maar ik ben begonnen met niks en ben nu weer aanbeland bij niks en daar tussenin is dus wel degelijk "iets gebeurd".

En ja, dit is een kloonaccount, :+
pi_129336444
Bij mij werd hij ook echt niet zo donker hoor, maar het is wel goed gekomen hier :) Zo zagen de mijne eruit en twee weken later ook twee streepjes op een echte test.

pi_129336490
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 17:14 schreef Dot. het volgende:
Bij mij werd hij ook echt niet zo donker hoor, maar het is wel goed gekomen hier :) Zo zagen de mijne eruit en twee weken later ook twee streepjes op een echte test.

[ link | afbeelding ]
Ah kijk, dat geeft de burger moed! Dank!

Hoewel, als ik nu kijk zijn die van mij nog lichter :')

[ Bericht 11% gewijzigd door Sleehakschoen op 25-07-2013 17:24:29 ]
pi_129336991
Wanneer test je Sleehakschoen?

Er staat inderdaad vaak in de handleiding dat de teststreep net zo donker of donkerder moet zijn dan de controlestreep, maar ook bij mij is dit regelmatig niet zo. Meestal heeft mijn streep een beetje kleurverloop en wordt hij wat lichter naar de zijkant toe.
pi_129336995
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 12:34 schreef marel88 het volgende:

[..]TAP, vervelend dat je zo'n last van je hormonen hebt, waar merk je dat aan?
Ik merk het in die zin dat ik me dan verdrietig voel zonder reden ofzo? En gewoon bluh in het algemeen.
Tralalalaaa
pi_129337053
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 17:32 schreef Dyre het volgende:

Er staat inderdaad vaak in de handleiding dat de teststreep net zo donker of donkerder moet zijn dan de controlestreep, maar ook bij mij is dit regelmatig niet zo. Meestal heeft mijn streep een beetje kleurverloop en wordt hij wat lichter naar de zijkant toe.
Ik had ook nooit zo donker als controle streep. Maar wel donkerder dan jij hebt sleehak.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129337123
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 17:32 schreef Dyre het volgende:

Als ik thuis kom van mijn werk meestal, tussen 17:00 en 18:00.
Nu heb ik al wel het vermoeden dat mijn lichaam op een andere manier hormonen aanmaakt dan menig vrouw (ik heb ook nooit echt cyclusgerelateerde klachten gehad) maar ik was benieuwd of anderen ook dusdanig licht testen :D
pi_129337376
Probeer het volgende maand eens wat eerder op de dag, rond lunchtijd. Dan heb je kans dat je dichter op je LH-piek test dan om vijf uur en je test duidelijker uitvalt.
pi_129337453
kan dat echt op een paar uur zitten ja?
Ik weet niet, ik vind het nogal een barriere om met zo'n bekertje naar de kantoorplee te lopen :') zo van, dikker kun je het er haast niet bovenop leggen :D
pi_129337492
Iets kleins zoeken wat in je tas past? En ja, die piek kan in een paar uur al minder zijn.
Ik testte rond mijn ei soms meerdere malen per dag.
pi_129337661
ook met een tas naar de wc gaan is al ernstig verdacht ben ik bang :D Wel fijn om te horen dat dit niet abnormaal is, dank je :)
Mag ik vragen wat het voor zin heeft om meerdere malen op een dag te testen?
pi_129337738
Zodat je de piek niet mist? ;)
pi_129337908
Ja maar dat merk je snel genoeg dan, als de streep de volgende dag iets lichter is lijkt mij?
Naja, we gaan het eerst maar gewoon via de "met zeer grote regelmaat oefenen" methode proberen.

Thanks voor de geruststelling en ik wens uiteraard iedereen veel strepen toe O+
pi_129340806
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 17:32 schreef Take_A_Picture het volgende:

[..]

Ik merk het in die zin dat ik me dan verdrietig voel zonder reden ofzo? En gewoon bluh in het algemeen.
Aha, duidelijk! Het is eigenlijk best herkenbaar, maar ik heb het nog niet weten te koppelen aan een bepaald moment in de cyclus. Vlak voor vorige NOD voelde ik me zo, toen zei ik tegen m'n man: Ik ben of bijna overwerkt, of zwanger. Dat laatste was het niet... :{
pi_129344484
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 17:32 schreef Take_A_Picture het volgende:

[..]

oh herkenbaar!! En ook kwaad zonder reden?
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')