Zo is dat! (Ik wil zooooo graag, heb een rammeldag dankzij de beelden van Will en Kate)quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:21 schreef ReesesPieces het volgende:
De streepjes komen hoor, we gaan gewoon allemaal in augustus positief plassen
quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:34 schreef marel88 het volgende:
[..]
Zo is dat! (Ik wil zooooo graag, heb een rammeldag door de geboorte van de meiden)
Like!quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:21 schreef ReesesPieces het volgende:
Jammer Risu en Mrs. Peel![]()
De streepjes komen hoor, we gaan gewoon allemaal in augustus positief plassen
quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:43 schreef Butterflower het volgende:
Heb vandaag de afspraak gemaakt met de verloskundige, 9 augustus al. Nog 'maar' 2 en een halve week wachten.
Ah kijk, dat geeft de burger moed! Dank!quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:14 schreef Dot. het volgende:
Bij mij werd hij ook echt niet zo donker hoor, maar het is wel goed gekomen hierZo zagen de mijne eruit en twee weken later ook twee streepjes op een echte test.
[ link | afbeelding ]
Ik merk het in die zin dat ik me dan verdrietig voel zonder reden ofzo? En gewoon bluh in het algemeen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:34 schreef marel88 het volgende:
[..]TAP, vervelend dat je zo'n last van je hormonen hebt, waar merk je dat aan?
Ik had ook nooit zo donker als controle streep. Maar wel donkerder dan jij hebt sleehak.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:32 schreef Dyre het volgende:
Wanneer test je Sleehakschoen?
Er staat inderdaad vaak in de handleiding dat de teststreep net zo donker of donkerder moet zijn dan de controlestreep, maar ook bij mij is dit regelmatig niet zo. Meestal heeft mijn streep een beetje kleurverloop en wordt hij wat lichter naar de zijkant toe.
Als ik thuis kom van mijn werk meestal, tussen 17:00 en 18:00.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:32 schreef Dyre het volgende:
Wanneer test je Sleehakschoen?
Er staat inderdaad vaak in de handleiding dat de teststreep net zo donker of donkerder moet zijn dan de controlestreep, maar ook bij mij is dit regelmatig niet zo. Meestal heeft mijn streep een beetje kleurverloop en wordt hij wat lichter naar de zijkant toe.
Aha, duidelijk! Het is eigenlijk best herkenbaar, maar ik heb het nog niet weten te koppelen aan een bepaald moment in de cyclus. Vlak voor vorige NOD voelde ik me zo, toen zei ik tegen m'n man: Ik ben of bijna overwerkt, of zwanger. Dat laatste was het niet...quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:32 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Ik merk het in die zin dat ik me dan verdrietig voel zonder reden ofzo? En gewoon bluh in het algemeen.
oh herkenbaar!! En ook kwaad zonder reden?quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:32 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Ik merk het in die zin dat ik me dan verdrietig voel zonder reden ofzo? En gewoon bluh in het algemeen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |