abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129706862
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 09:20 schreef Ggirl het volgende:
Zo, nog geen duidelijkheid! Doe eens even lekker stom ofzo, lijf!
Stralende blanco test.. Maar nog steeds niet ongesteld!
Oh, ook al zo irritant.. Vervelend he?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129707418
Jammer ggirl! En wat fee zegt, hoe lang ben je overtijd?

IMA, dat klinkt toch wel een beetje spannend :o
  maandag 5 augustus 2013 @ 11:10:43 #78
390026 Aisly
A flower a day..
pi_129708754
Dyre :*

GM dat klinkt inderdaad als een superromantisch uitje!

ggirl, ik had precies hetzelfde. Had pas bij 2,5 week overtijd een licht streepje. Daarvoor waren mn testen ook blanco..

IMA, bij jou ook al zo spannend met afwachten!

MrsPeel, ga je 1x op een dag testen of vaker?
pi_129709521
Ja, irritant hoor. Dacht gisteren: mooi, dat is dan duidelijk, morgen zal het wel helemaal op gang zijn. Niet dus.. Ben ik het zelf aan het tegenhouden?
pi_129709661
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:17 schreef Mrs.Peel het volgende:
Jammer ggirl! En wat fee zegt, hoe lang ben je overtijd?

IMA, dat klinkt toch wel een beetje spannend :o
Vier dagen. Normaal gesproken was het vrijdag losgebroken.

We wachten het af.. Zucht!

IMA, ook jij 'sterkte' 😉
pi_129709846
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 11:10 schreef Aisly het volgende:

MrsPeel, ga je 1x op een dag testen of vaker?
Een keer per dag, dan gebruik ik 18 testen per cyclus verwacht ik, dat vind ik wel even genoeg!
pi_129713362
Dyre :*
ggirl, stom!
Ima, spannend!

Ik heb geloof ik vannacht een eisprong gevoeld. Zeker weten doe ik het niet want de laatste keer dat ik zonder pil ongesteld was, was ik 13 ofzo.

Ik weet wel dat ik vroegah een cyclus had van 27 dagen, dus dan zou het wel precies kloppen.
pi_129714451
Hallo dames,

Ik wil me graag bij jullie aanschuiven! Weet nog helemaal geen nod oid ;) maar de dokter heeft me net verteld dat ik vanaf nu vruchtbaar ben! Heb helemaal kriebels in mijn buik!

Voor de wachtende dames... veel sterkte!
pi_129714739
Spannend, DagenNachtdromer!!!
pi_129717317
Spannend Dagennachtdromer! Viel het verwijderen mee?

Toch altijd spannend he Danse, ook niet raar opkijken als je cyclus gaat schommelen...
S. 2014
J. 2016
pi_129717589
Spannend DagenNachtdromer!

Ik vind het wel spannend GM maar ik verwacht er ook nog niet veel van. We zien wel.
  maandag 5 augustus 2013 @ 15:59:40 #87
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_129717902
O Ggirl dat is al wel aardig wat over tijd. Ik hoop dat je een Aisly gaat doen :P. (Nouja, al hoop ik ook weer niet dat je zo lang op een positieve test moet wachten ;) ).

IMA dat is ook gek en spannend!

DagenNachtdromer welkom! *O*

DanseMacabre lijkt me wel handig als je je eisprong kan voelen :D.
pi_129718657
Pff, ik dacht net echt even dat ik mijn tussendoortje er uit ging gooien..

Als dit elke maand zo gaat straks.. :{

En ik kan er morgen nog wel weer een test tegenaan gooien als het niet doorzet. Maar heeft het zin? Ook geen zin om weer een negatieve test te zien. Zie het liever gewoon doorzetten dan..
pi_129718753
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:18 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Pff, ik dacht net echt even dat ik mijn tussendoortje er uit ging gooien..

Als dit elke maand zo gaat straks.. :{

En ik kan er morgen nog wel weer een test tegenaan gooien als het niet doorzet. Maar heeft het zin? Ook geen zin om weer een negatieve test te zien. Zie het liever gewoon doorzetten dan..
Ik zou n paar dagen wachten...
S. 2014
J. 2016
pi_129718811
Had je een kv test, IMA? Ik lees wel vaker dat die tegenwoordig pas laat positief aangeven.
pi_129718978
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:21 schreef zandsculptuur het volgende:
Had je een kv test, IMA? Ik lees wel vaker dat die tegenwoordig pas laat positief aangeven.
Ja, zondag heb ik een kv-test gedaan. Heb nu nog drie clearblue liggen (die 3 in 1 pakje). Ben nu drie tot vijf dagen overtijd, afhankelijk of ik uitga van 26 dagen (wat ik vijf keer achter elkaar heb gehad) of 28 dagen (wat ik vorige maand had).
pi_129719347
Fee-nix, ik weet t dus niet zeker. Nog nooit eerder gehad iig. Het was wel pijnlijk, bij mijn rechter eierstok. Ik kon er niet van slapen. :')
pi_129721657
Het viel reuze mee gm.

Ik hoop dat ik gelijk al wat streepjes mag meevieren hier!
pi_129722015
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:37 schreef DanseMacabre het volgende:
Fee-nix, ik weet t dus niet zeker. Nog nooit eerder gehad iig. Het was wel pijnlijk, bij mijn rechter eierstok. Ik kon er niet van slapen. :')
Kan best pijn doen hoor. Ik heb dat vooral rechts.
pi_129722153
Mag ik nog even wat delen hier? Jullie kunnen er ook niet zoveel mee, maar goed, kan het in elk geval even kwijt. Ben een beetje gefrustreerd over de onduidelijkheid ;-) begrijp ook in een klap de mensen die al langer bezig zijn beter..

Vandaag tampons ingehad, want werk en plotseling bloedgolf is dan niet fijn ;-) maar nu na 2 uur zonder is er niks te zien, ook niet bij het afvegen. Het komt er dus niet eens spontaan uit..
pi_129724267
Frustrerend die onduidelijkheid IMA. :*
pi_129724300
ik heb na mijn vraag over de ovutestjes nog wel meegelurkt hier. Die onduidelijkheid lijkt me inderdaad heel frustrerend.

Ik had vandaag last van nogal zere tieten.... ondanks het feit dat ik woensdag pas ongesteld zou moeten worden had ik zoiets van, ik test gewoon, als het dan raak is hoef ik ook geen gebruik te maken van die sensitest kortingsactie. Ik verwachtte er gezien mijn achterlijk lichte ovutestjes niet veel van, maar ik geloof dat ik hier niet omheen kan :@

(ik begrijp dat ik een beetje met de deur in huis val zo maar ik moet mijn hypers even delen, en kan dat echt niet onder mijn gebruikelijke account doen voorlopig. Tzt kom ik wel uit de kast :@)
Ik vind het doodeng :')
pi_129724345
Ja, lijkt me duidelijk een streep hoor! Gefeliciteerd! En snap je hyperheid wel hoor :D
pi_129724387
och man, mijn hart maakt echt 180 slagen per minuut. Eerste ronde he, daar ga je dus niet van uit, ik denk oooohhhh, ik heb nog wel een paar maanden om me in te lezen voor het zover is. Damn _O-
pi_129724399
Nu ben ik heel benieuwd van wie je een kloontje bent :D
Gefeliciteerd! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')