Oh, ook al zo irritant.. Vervelend he?quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:20 schreef Ggirl het volgende:
Zo, nog geen duidelijkheid! Doe eens even lekker stom ofzo, lijf!
Stralende blanco test.. Maar nog steeds niet ongesteld!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vier dagen. Normaal gesproken was het vrijdag losgebroken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:17 schreef Mrs.Peel het volgende:
Jammer ggirl! En wat fee zegt, hoe lang ben je overtijd?
IMA, dat klinkt toch wel een beetje spannend
Een keer per dag, dan gebruik ik 18 testen per cyclus verwacht ik, dat vind ik wel even genoeg!quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:10 schreef Aisly het volgende:
MrsPeel, ga je 1x op een dag testen of vaker?
Ik zou n paar dagen wachten...quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:18 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Pff, ik dacht net echt even dat ik mijn tussendoortje er uit ging gooien..
Als dit elke maand zo gaat straks..![]()
En ik kan er morgen nog wel weer een test tegenaan gooien als het niet doorzet. Maar heeft het zin? Ook geen zin om weer een negatieve test te zien. Zie het liever gewoon doorzetten dan..
Ja, zondag heb ik een kv-test gedaan. Heb nu nog drie clearblue liggen (die 3 in 1 pakje). Ben nu drie tot vijf dagen overtijd, afhankelijk of ik uitga van 26 dagen (wat ik vijf keer achter elkaar heb gehad) of 28 dagen (wat ik vorige maand had).quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:21 schreef zandsculptuur het volgende:
Had je een kv test, IMA? Ik lees wel vaker dat die tegenwoordig pas laat positief aangeven.
Kan best pijn doen hoor. Ik heb dat vooral rechts.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:37 schreef DanseMacabre het volgende:
Fee-nix, ik weet t dus niet zeker. Nog nooit eerder gehad iig. Het was wel pijnlijk, bij mijn rechter eierstok. Ik kon er niet van slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |