abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129803816
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:07 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja daarmee doelde ik niet per se op de haren, maar de drukte van meer huisdieren op minder oppervlakte, mét baby. Ik zou er niet aan moeten denken. Dat is een persoonlijke voorkeur, iemand anders kan daar weer prima tegen. Maar mijn eerste reactie zou het ook kunnen zijn.
Oh zo. Nouja, een kleiner oppervlak zou ik ook minder prettig vinden.
Wij hebben 85m2 woonoppervlakte, voor ons groot genoeg maar veel mensen vinden nog dat we klein wonen. En dat het dus niet kan, een kind in onze situatie.

GM, hier is de kat ook erger qua haren idd.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:29:52 #202
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_129804420
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:17 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Oh zo. Nouja, een kleiner oppervlak zou ik ook minder prettig vinden.
Wij hebben 85m2 woonoppervlakte, voor ons groot genoeg maar veel mensen vinden nog dat we klein wonen. En dat het dus niet kan, een kind in onze situatie.

GM, hier is de kat ook erger qua haren idd.

Hier 70 m² (2 slpkmrs, aardige woonkamer, balkon, maar strand en park op loopafstand) en een kitten van 5 maanden. Ik heb werkelijk geen last van viezigheid of te weinig ruimte. Knappe baby ook, die daar wel last van heeft.

Ik vind dat oordelen over leefruimtes en het veroordelen van wie wel of niet aan kinderen zou mogen beginnen zon naar 21e eeuws verschijnsel. Doe normaaaal, denk ik dan. Als er nu sprake was van onveilige of werkelijk smerige situaties dan is het anders, maar zelfs dan nog.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_129804446
Wat een lompigheid allemaal zeg.
Tot nu toe wel mensen gehad die vroegen of we al een kindje wilden, maar dat was duidelijk alleen interesse. Ik heb toen ook gezegd dat we wel een kindje wilden, maar dat we eerst maar eens moesten kijken hoe het getrouwd zijn bevalt. Alles op zijn tijd, zeg maar.
Nou wordt mijn vader dus volgend weekend 60, grote kans dat er dus weer geïnteresseerde tantes tussen zitten. Maar ik zeg gewoon het alom bekende 'als er wat te vertellen valt, horen jullie het vanzelf wel'.

Nichtje van mij kreeg onlangs de 4e. 'Waar doet ze het van', 'lekker druk' en 'nooit van anticonceptie gehoord' tja, ik zeg laat haar lekker. Al krijgt ze er 20.
pi_129804800
Kimpossible, hier drie ruime slaapkamers, ruime slaapkamer, groot balkon en park op loopafstand. Oh en de stad ook. In mijn familie heest ook wel een beetje het idee dat je een koophuis moet hebben voordat je aan kinderen begint.

Risu, die vragen krijgen wij niet. Omdat mijn familie er vanuit gaat dat we dus geen kinderen zullen nemen voordat we een koophuis hebben. _O-

Ik heb trouwens enorm pijnlijke borsten. Maar dat kan heul niet want mijn NOD is pas over minimaal twee weken.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:40:43 #205
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129804914
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:29 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Hier 70 m² (2 slpkmrs, aardige woonkamer, balkon, maar strand en park op loopafstand) en een kitten van 5 maanden. Ik heb werkelijk geen last van viezigheid of te weinig ruimte. Knappe baby ook, die daar wel last van heeft.

Ik vind dat oordelen over leefruimtes en het veroordelen van wie wel of niet aan kinderen zou mogen beginnen zon naar 21e eeuws verschijnsel. Doe normaaaal, denk ik dan. Als er nu sprake was van onveilige of werkelijk smerige situaties dan is het anders, maar zelfs dan nog.
Dat gaat idd nergens over, dat is praten zonder na te denken. Wat ik bedoelde (maar denk dat die doe normaaaaaal niet op mijn reactie sloeg) is dat het best een eerste reactie kan zijn: poeh. 4 huisdieren en een kindje op een appartement? Lijkt me druk. . Want dat lijkt mij ook namelijk :P . En je baby zal er echt geen last van hebben mits je je appartement een beetje bijhoudt en je je huisdieren africht. Ik denk wel dat er nieuwe ouders zijn die als de eerste baby zich aandient, het dan wat drukker vinden dan ze van tevoren in zouden hebben geschat.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:48:16 #206
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_129805275
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:40 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Dat gaat idd nergens over, dat is praten zonder na te denken. Wat ik bedoelde (maar denk dat die doe normaaaaaal niet op mijn reactie sloeg) is dat het best een eerste reactie kan zijn: poeh. 4 huisdieren en een kindje op een appartement? Lijkt me druk. . Want dat lijkt mij ook namelijk :P . En je baby zal er echt geen last van hebben mits je je appartement een beetje bijhoudt en je je huisdieren africht. Ik denk wel dat er nieuwe ouders zijn die als de eerste baby zich aandient, het dan wat drukker vinden dan ze van tevoren in zouden hebben geschat.
Dat ging inderdaad niet over jouw reactie, want ik vind dat je best iets druk of niet ideaal mag vinden. Ik zou zelf ook niet meer huisdieren of minder ruimte willen. Sterker nog, een mooi koophuis is meer dan welkom, maar wij hebben gekozen klein te starten en zodoende straks in 1 keer een flinke stap te kunnen zetten naar een huis waar we echt lang zouden willen blijven. Maar dat is by far geen reden om de kinderwens on hold te zetten. Niet heel groot wonen heeft ook voordelen met kleine ukjes, denk ik. (Maar nogmaals: kleiner dan dit of een slaapkamer te weinig? Dat zou voor ons niet voldoende geweest zijn)

Een mening is ok, die op een beschaafde manier uitdragen is net zo goed ok, maar wat ik schreef: dat oordelen en veroordelen vind ik waardeloos en ik heb het gevoel dat dat ook echt iets van nu is. Volgens mij gebeurde dat vroeger veel minder. Of iig op een andere manier.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_129805391
Eens. ^O^
pi_129806936
Ik voel me hier helemaal thuis! Ook wij wonen op een appartement! Met twee hondjes (ofja, zeg maar honden)

Zojuist weer een negatieve test.. Maar goed, geen bloed dus we houden moed.
pi_129807048
Spannend Ggirl, jammer van die negatieve test.
pi_129807177
Hier ook twee honden (en twee katten), maar een redelijk groot huis. Heb er ook geen opmerkingen over gehad.
pi_129809334
[quote]0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:37 schreef DanseMacabre het volgende:

Ik heb trouwens enorm pijnlijke borsten. Maar dat kan heul niet want mijn man is rond de ovu heel niet in de buurt geweest!

[quote]
S. 2014
J. 2016
pi_129809709
He wat? :P
pi_129812447
Ik zie nu pas mn mislukte qoute :P

Ik wilde dus zeggen dat ik ook.zere tetten heb maar dat dit bijna niet kan want we zijn rond mn eisprong niet actief geweest... 4 dagen ervoor en daarna had ik spit :')
S. 2014
J. 2016
pi_129814276
Stom. }:|
pi_129814761
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:27 schreef DanseMacabre het volgende:
Stom. }:|
Ja!!
Zelfs nu ik voor 99% zeker niet zwanger ben, heb ik nog vd stomme klachten en tetten die als beton aanvoelen
En zelf nu ik geen BH aanheb voelt t alsof ze daarin opgesloten zitten...
S. 2014
J. 2016
pi_129820986
Die voelen bij mij ook nog niet weer helemaal normaal. Bij 100% niet zwanger ;-)
pi_129826584
Het lot der zere tetten. _O-
pi_129826861
wij hebben ook dieren maar het enige probleem dat ik voorzie is het uit de box houden van de kat. Al schijnt dat prima te gaan met een aluminium deken :D
Voor de rest vind ik het nogal apart gedacht van mensen dat babies en dieren niet samen gaan. Ik ben zelf opgegroeid zonder dieren en als gevolg daarvan mijn hele jeugd doodsbang geweest van katten, honden en kanaries, dus ik zie alleen maar voordelen :D
pi_129828070
Onze kat springt niet, dat scheelt. :P
Ik merk het bij de kindjes van mijn schoonzus, katten gaan nog wel maar panisch zijn ze voor honden. De oudste vind onze kleine hond nog wel leuk maar de grote is eng en de kleine is bang voor alle honden. Krijsen, gillen, schoppen. En ze vindt het zelf vreselijk dat ze zo bang is.

Gisteren gesprek met manlief. Hij vroeg wanneer ik mocht testen. Ik zeg wanneer waarop hij meldt dat hij dan een borrel heeft op z'n werk. Ik vroeg of ie dan naar huis kwam als het positief zou zijn. Zegt ie: Neeheee, want die test moeten we sámen doen!! }:| :{w o|O
pi_129828186
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 12:37 schreef Sleehakschoen het volgende:
wij hebben ook dieren maar het enige probleem dat ik voorzie is het uit de box houden van de kat. Al schijnt dat prima te gaan met een aluminium deken :D
Ballonnen in de box doen, dan proberen ze het één keer :+.
pi_129828711
Sja, onze katten zijn zeker schijterts ofzo, want die bleven écht wel uit de buurt van baby. Haalden het niet in hun hoofd om in de box te springen als baby er in lag. En zonder baby lagen ze er wel eens in. Zou niet weten wat daar op tegen is, want kattenhaar ligt ook gewoon op de grond, en het boxkleed was je toch regelmatig?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129829008
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 13:38 schreef DJMomo het volgende:
Sja, onze katten zijn zeker schijterts ofzo, want die bleven écht wel uit de buurt van baby. Haalden het niet in hun hoofd om in de box te springen als baby er in lag. En zonder baby lagen ze er wel eens in. Zou niet weten wat daar op tegen is, want kattenhaar ligt ook gewoon op de grond, en het boxkleed was je toch regelmatig?
De grond kan ik tweemaaldaags stofzuigen, een boxkleed is textiel dus daar gaan de haren echt ìn zitten. Dat krijg je er in de wasmachine niet uit. Daarbij hebben mijn haarballetjes echt een hele dikke vacht en als ze ergens een uurtje liggen zijn het niet twee haren, dan is het echt een fijn matje haar wat op je broek / bank ligt. Dus nee, dat gaat hoe dan ook niet gebeuren. Ze mogen overal liggen behalve daar :D
pi_129829098
Oh dan zijn mijn pluizenbollen heel bescheiden. Echt geen twee keer per dag stofzuigen, en haar gaat er prima af in rondje was/droog.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129831175
Zo'n kleding roller haalt 90% van de haren van bv boxkleden. De overige 10% doet de wasmachine.
Mijn poezels vinden ballonnen leuk :{

Edit: en zilverfolie is ook leuk, want dat maakt herrie.
pi_129831702
Onze beesten verharen niet :+ :Y)

Oke grapje al valt het op zich wel mee, weet je, ik ben zelf met beesten opgegroeid en ben er niet minder van geworden, en haren horen er nu eenmaal bij, die zitten ook op mn kleding en zullen ook best op de baby's kleding terecht komen, ik lig er niet wakker van.. Ik kan wassen :P
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')