abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129804446
Wat een lompigheid allemaal zeg.
Tot nu toe wel mensen gehad die vroegen of we al een kindje wilden, maar dat was duidelijk alleen interesse. Ik heb toen ook gezegd dat we wel een kindje wilden, maar dat we eerst maar eens moesten kijken hoe het getrouwd zijn bevalt. Alles op zijn tijd, zeg maar.
Nou wordt mijn vader dus volgend weekend 60, grote kans dat er dus weer geïnteresseerde tantes tussen zitten. Maar ik zeg gewoon het alom bekende 'als er wat te vertellen valt, horen jullie het vanzelf wel'.

Nichtje van mij kreeg onlangs de 4e. 'Waar doet ze het van', 'lekker druk' en 'nooit van anticonceptie gehoord' tja, ik zeg laat haar lekker. Al krijgt ze er 20.
pi_129804800
Kimpossible, hier drie ruime slaapkamers, ruime slaapkamer, groot balkon en park op loopafstand. Oh en de stad ook. In mijn familie heest ook wel een beetje het idee dat je een koophuis moet hebben voordat je aan kinderen begint.

Risu, die vragen krijgen wij niet. Omdat mijn familie er vanuit gaat dat we dus geen kinderen zullen nemen voordat we een koophuis hebben. _O-

Ik heb trouwens enorm pijnlijke borsten. Maar dat kan heul niet want mijn NOD is pas over minimaal twee weken.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:40:43 #205
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129804914
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:29 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Hier 70 m² (2 slpkmrs, aardige woonkamer, balkon, maar strand en park op loopafstand) en een kitten van 5 maanden. Ik heb werkelijk geen last van viezigheid of te weinig ruimte. Knappe baby ook, die daar wel last van heeft.

Ik vind dat oordelen over leefruimtes en het veroordelen van wie wel of niet aan kinderen zou mogen beginnen zon naar 21e eeuws verschijnsel. Doe normaaaal, denk ik dan. Als er nu sprake was van onveilige of werkelijk smerige situaties dan is het anders, maar zelfs dan nog.
Dat gaat idd nergens over, dat is praten zonder na te denken. Wat ik bedoelde (maar denk dat die doe normaaaaaal niet op mijn reactie sloeg) is dat het best een eerste reactie kan zijn: poeh. 4 huisdieren en een kindje op een appartement? Lijkt me druk. . Want dat lijkt mij ook namelijk :P . En je baby zal er echt geen last van hebben mits je je appartement een beetje bijhoudt en je je huisdieren africht. Ik denk wel dat er nieuwe ouders zijn die als de eerste baby zich aandient, het dan wat drukker vinden dan ze van tevoren in zouden hebben geschat.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:48:16 #206
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_129805275
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:40 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Dat gaat idd nergens over, dat is praten zonder na te denken. Wat ik bedoelde (maar denk dat die doe normaaaaaal niet op mijn reactie sloeg) is dat het best een eerste reactie kan zijn: poeh. 4 huisdieren en een kindje op een appartement? Lijkt me druk. . Want dat lijkt mij ook namelijk :P . En je baby zal er echt geen last van hebben mits je je appartement een beetje bijhoudt en je je huisdieren africht. Ik denk wel dat er nieuwe ouders zijn die als de eerste baby zich aandient, het dan wat drukker vinden dan ze van tevoren in zouden hebben geschat.
Dat ging inderdaad niet over jouw reactie, want ik vind dat je best iets druk of niet ideaal mag vinden. Ik zou zelf ook niet meer huisdieren of minder ruimte willen. Sterker nog, een mooi koophuis is meer dan welkom, maar wij hebben gekozen klein te starten en zodoende straks in 1 keer een flinke stap te kunnen zetten naar een huis waar we echt lang zouden willen blijven. Maar dat is by far geen reden om de kinderwens on hold te zetten. Niet heel groot wonen heeft ook voordelen met kleine ukjes, denk ik. (Maar nogmaals: kleiner dan dit of een slaapkamer te weinig? Dat zou voor ons niet voldoende geweest zijn)

Een mening is ok, die op een beschaafde manier uitdragen is net zo goed ok, maar wat ik schreef: dat oordelen en veroordelen vind ik waardeloos en ik heb het gevoel dat dat ook echt iets van nu is. Volgens mij gebeurde dat vroeger veel minder. Of iig op een andere manier.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_129805391
Eens. ^O^
pi_129806936
Ik voel me hier helemaal thuis! Ook wij wonen op een appartement! Met twee hondjes (ofja, zeg maar honden)

Zojuist weer een negatieve test.. Maar goed, geen bloed dus we houden moed.
pi_129807048
Spannend Ggirl, jammer van die negatieve test.
pi_129807177
Hier ook twee honden (en twee katten), maar een redelijk groot huis. Heb er ook geen opmerkingen over gehad.
pi_129809334
[quote]0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:37 schreef DanseMacabre het volgende:

Ik heb trouwens enorm pijnlijke borsten. Maar dat kan heul niet want mijn man is rond de ovu heel niet in de buurt geweest!

[quote]
S. 2014
J. 2016
pi_129809709
He wat? :P
pi_129812447
Ik zie nu pas mn mislukte qoute :P

Ik wilde dus zeggen dat ik ook.zere tetten heb maar dat dit bijna niet kan want we zijn rond mn eisprong niet actief geweest... 4 dagen ervoor en daarna had ik spit :')
S. 2014
J. 2016
pi_129814276
Stom. }:|
pi_129814761
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:27 schreef DanseMacabre het volgende:
Stom. }:|
Ja!!
Zelfs nu ik voor 99% zeker niet zwanger ben, heb ik nog vd stomme klachten en tetten die als beton aanvoelen
En zelf nu ik geen BH aanheb voelt t alsof ze daarin opgesloten zitten...
S. 2014
J. 2016
pi_129820986
Die voelen bij mij ook nog niet weer helemaal normaal. Bij 100% niet zwanger ;-)
pi_129826584
Het lot der zere tetten. _O-
pi_129826861
wij hebben ook dieren maar het enige probleem dat ik voorzie is het uit de box houden van de kat. Al schijnt dat prima te gaan met een aluminium deken :D
Voor de rest vind ik het nogal apart gedacht van mensen dat babies en dieren niet samen gaan. Ik ben zelf opgegroeid zonder dieren en als gevolg daarvan mijn hele jeugd doodsbang geweest van katten, honden en kanaries, dus ik zie alleen maar voordelen :D
pi_129828070
Onze kat springt niet, dat scheelt. :P
Ik merk het bij de kindjes van mijn schoonzus, katten gaan nog wel maar panisch zijn ze voor honden. De oudste vind onze kleine hond nog wel leuk maar de grote is eng en de kleine is bang voor alle honden. Krijsen, gillen, schoppen. En ze vindt het zelf vreselijk dat ze zo bang is.

Gisteren gesprek met manlief. Hij vroeg wanneer ik mocht testen. Ik zeg wanneer waarop hij meldt dat hij dan een borrel heeft op z'n werk. Ik vroeg of ie dan naar huis kwam als het positief zou zijn. Zegt ie: Neeheee, want die test moeten we sámen doen!! }:| :{w o|O
pi_129828186
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 12:37 schreef Sleehakschoen het volgende:
wij hebben ook dieren maar het enige probleem dat ik voorzie is het uit de box houden van de kat. Al schijnt dat prima te gaan met een aluminium deken :D
Ballonnen in de box doen, dan proberen ze het één keer :+.
pi_129828711
Sja, onze katten zijn zeker schijterts ofzo, want die bleven écht wel uit de buurt van baby. Haalden het niet in hun hoofd om in de box te springen als baby er in lag. En zonder baby lagen ze er wel eens in. Zou niet weten wat daar op tegen is, want kattenhaar ligt ook gewoon op de grond, en het boxkleed was je toch regelmatig?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129829008
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 13:38 schreef DJMomo het volgende:
Sja, onze katten zijn zeker schijterts ofzo, want die bleven écht wel uit de buurt van baby. Haalden het niet in hun hoofd om in de box te springen als baby er in lag. En zonder baby lagen ze er wel eens in. Zou niet weten wat daar op tegen is, want kattenhaar ligt ook gewoon op de grond, en het boxkleed was je toch regelmatig?
De grond kan ik tweemaaldaags stofzuigen, een boxkleed is textiel dus daar gaan de haren echt ìn zitten. Dat krijg je er in de wasmachine niet uit. Daarbij hebben mijn haarballetjes echt een hele dikke vacht en als ze ergens een uurtje liggen zijn het niet twee haren, dan is het echt een fijn matje haar wat op je broek / bank ligt. Dus nee, dat gaat hoe dan ook niet gebeuren. Ze mogen overal liggen behalve daar :D
pi_129829098
Oh dan zijn mijn pluizenbollen heel bescheiden. Echt geen twee keer per dag stofzuigen, en haar gaat er prima af in rondje was/droog.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129831175
Zo'n kleding roller haalt 90% van de haren van bv boxkleden. De overige 10% doet de wasmachine.
Mijn poezels vinden ballonnen leuk :{

Edit: en zilverfolie is ook leuk, want dat maakt herrie.
pi_129831702
Onze beesten verharen niet :+ :Y)

Oke grapje al valt het op zich wel mee, weet je, ik ben zelf met beesten opgegroeid en ben er niet minder van geworden, en haren horen er nu eenmaal bij, die zitten ook op mn kleding en zullen ook best op de baby's kleding terecht komen, ik lig er niet wakker van.. Ik kan wassen :P
S. 2014
J. 2016
pi_129831798
precies GM. Of straks kan baby grijpen, pakt zo een pluk poes om dat vervolgens in zijn mond te stoppen. :Y)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129831964
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:00 schreef DJMomo het volgende:
precies GM. Of straks kan baby grijpen, pakt zo een pluk poes om dat vervolgens in zijn mond te stoppen. :Y)
oh, maar dat zal ook gebeuren en daar zit ik ook helemaal niet mee, we wonen allemaal in dit huis. Maar je wil echt niet weten hoeveel haar er uit mijn katten komt. Ras-trekje. Dus niet slapen in de box. Ik vind het voor mezelf iig best te verantwoorden dat ik die ene m2 mag verbieden op 150m2 huis die ze wel mogen bewonen en onderharen ;)
Anyway, back on topic - wie gaat de volgende strepen plassen?
pi_129832105
Huh?! Heel mn tekst kwijt....

Ik zei dus dat onze kat nogal een held is, en ws op de koelkast gaat zitten bij eeb baby,

En sleehak, t was geen verwijt hoor, ik zeg nu heel stoer dat ik mij niet druk ga maken maar we zullen zien hoe dat is als ik zwanger ben... Eerst maar strepen piesen
S. 2014
J. 2016
pi_129832113
ReesesPieces en TAP? En Ggirl?
pi_129832274
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:09 schreef zandsculptuur het volgende:
ReesesPieces en TAP? En Ggirl?
Er zijn nog best wat kanshebsters in de loop ja *O*
pi_129832405
Zie OP toch? :P
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129832495
ik wilde natuurlijk gewoon het onderwerp even laten ontsporen voordat het hier 150 posts over kattenharen gaat ;) maar idd, zie OP.
pi_129833298
Morgen! En vooralsnog (nog) geen klachten! Elke keer als ik naar het toilet ga hoop ik maar dat er nog niks is. Vorige ronde duurde 26 dagen, normaal ben ik stipt 28 dagen. Dus ben benieuwd morgen en hoop op het beste!

Enne, ballonnen in de box werkt goed! Al ben ik bang dat E daarmee wil gaan spelen :')
Tralalalaaa
  donderdag 8 augustus 2013 @ 15:51:34 #234
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_129833609
Spannend TAP! Is t morgen dan dag 28?

Iemand op t forum had toch zo'n geniale foto van een box vol ballonnen met een kat in t midden? :D Was t niet Coco?

RP en Ggirl hoe is t nu bij jullie?
pi_129834388
ik duim, T_A_P!
pi_129836159
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:51 schreef Fee-nix het volgende:
Spannend TAP! Is t morgen dan dag 28?

Iemand op t forum had toch zo'n geniale foto van een box vol ballonnen met een kat in t midden? :D Was t niet Coco?

RP en Ggirl hoe is t nu bij jullie?
Spannend TAP! hier nog geen verandering.. Ik twijfel over morgenvroeg een test.. Maar weinig zin in alweer een teleurstelling. Misschien dat ik ook ga wachten tot zondag, dan 10 dagen over tijd.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 17:47:07 #237
250838 Fee-nix
pi_129837323
Ggirl, lijkt me ook heel vervelend als je steeds zo'n witte test hebt :(. Misschien idd beter even wat langer wachten.

Heb je verder ook klachten/voel je je anders?
pi_129843298
Pfft iemand n man lenen voor n weekend?!
K heb koppijn dus ik zet net mn bril op, zegt ie: je bril staat ineens heel anders op je hoofd, minder sexy, je bent vast zwanger...

Ik: :'( :{ o|O
S. 2014
J. 2016
pi_129843889
Wij hebben drie katten en hebben in theorie een slaapkamer over, maar die gebruik ik nu eigenlijk als inloopkast en ik zou niet weten waar ik m'n kleren moet laten als er een baby komt :+ Allemaal modernetijdsproblemen. Mijn beste vriendin woont in het buitenland in een mini-appartement (formaat schoenendoos) mét man en baby. Er is slechts één slaapkamer, dus de wieg staat bij hen gewoon op de ouderslaapkamer en de commode in de gang. Als je wilt kun je altijd wel een oplossing vinden, en een liefdevol thuis is veel belangrijker dan een groot huis.

Volgens mij schreef DansMacabre over samen testen? Zolang ik nog niet ongesteld ben gooi ik er af een toe een testje tegenaan, maar ik meld niet een van tevoren wanneer ik ga testen en bij een negatieve test (tot nu toe elke keer dus) vind ik het niet eens boeiend genoeg om dat meteen aan mijn vriend te vertellen :') Maar ik test wel alleen als hij thuis is, want als het wél raak zou zijn wil ik dat natuurlijk meteen vertellen! Heeft misschien ook wel te maken met het feit dat we pas zo kort bezig zijn en ik geen enorm grote hoop heb dat het nu meteen al gaat lukken. Als je echt naar een bepaalde datum toe leeft om te kunnen testen is het waarschijnlijk anders :)
pi_129854817
Nou, vanmorgen vroeg getest, negatief... Helaas pindakaas...
Tralalalaaa
pi_129855244
Jammer, TAP!
pi_129855272
Ik ben misselijk... Zondag 2 weken na vermoedelijke eisprong, dinsdag NOD. Als dit aanhoudt doe ik misschien wel al binnenkort een test, ik ben aangestoken door jullie vroege testen!
pi_129855480
Balen T.A.P
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 09:21:07 #244
390026 Aisly
A flower a day..
pi_129855607
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 17:07 schreef Ggirl het volgende:

[..]

Spannend TAP! hier nog geen verandering.. Ik twijfel over morgenvroeg een test.. Maar weinig zin in alweer een teleurstelling. Misschien dat ik ook ga wachten tot zondag, dan 10 dagen over tijd.
Toen ik de HA belde zei zij ook dat ik even een week niet moest testen, even een week ergens anders aan denken. Dat ging bij mij al iets gemakkelijker aangezien ik toen een weekje weg was. Maar ik zou idd ook even een paar dagen wachten (gemakkelijker gezegd dan gedaan, i know!)

Jammer TAP

GM! Wat een vent! o|O
pi_129855682
Jammer, TAP!
En spannend voor Marel!
pi_129855723
Jammer TAP! :(

En spannend bij MareI! Wachten is zo moeilijk hѐ?

Hier niets te melden, vandaag dag 17 in mijn cyclus en tot gisteren nog hele witte ovulatietesten. Maar goed, ik heb denk ik nog 10-12 dagen om mijn ei te vinden!
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 12:07:56 #247
250838 Fee-nix
pi_129859841
TAP balen :(.

Marel spannend! Aangestoken door vroeg testen, waar zijn je principes :P, hehehe.

O Mrs.Peel, heb jij dan zo'n lange cyclus? (Sorry, je zal t vast al vaker verteld hebben)

GM, je mag slaan :P.

Samen testen... ik doe het ook niet. Tenminste bij m'n twee jongens niet gedaan. Eerste wel toen manlief ook thuis was, tweede niet eens! Bij de tweede was hij naar z'n werk en dacht ik even een zwangerschap uit te sluiten. Dus heb 'm op zijn werk gebeld daarna :D. Maar hij hecht er ook niet zoveel waarde aan, aan dat samen testen. Dus dan kan ik wel heel romantisch gaan doen, maar als het hem niet uitmaakt, laat dan maar :6 . (Plus dat ik niet heel veel geduld heb, dus als ik ineens MOET testen, sja O-) )
pi_129860033
Wij hebben hier ook 3 katten. En 2 zijn er erg dol op babyspullen. Ballonen/folie oid maakte geen bal uit. Dus ik had maar een oud gordijn over de box gehangen. Nu wil ik er plank overheen denk ik. Hetzelfde geldt voor de doomoo onze rooie is er echt verliefd op. Dus als de baby er niet meer in ligt krijgt hij hem denk ik.
pi_129860639
Jammer TAP, hopen dat je snel weer verder kunt!

Er zijn hier wel heel veel poezenmensen! Die zijn ook het leukst, wij hebben er twee. Weet niet hoe dat gaat later, we zien dan wel!

Een vraagje: zijn er meiden met ervaring met mirena? Ik lees allemaal verschillende verhalen overal. En ik wil graag weten wanneer in mijn eerste rode zooi kan verwachten. Heb wel het idee dat ik in een vruchtbare tijd zit. Bmm zit heel laag en is heel zacht. Das een goed teken toch?
pi_129862912
Ik werd best snel na verwijdering van de mirena ongesteld :)

Ben vooralsnog nu nog niet ongesteld. Wat irritant zeg, voorheen was ik altijd stipt op tijd en nu vorige ronde een cyclus van 26 en deze ronde vooralsnog netjes 28, maar niet het gevoel dat ik vandaag ongesteld word.

En had ik al gezegd dat ik wachten echt haat? Zooo irritant, als het een ronde dan niet lukt moet je een hele maand wachten voor je weet of het dan wel gelukt is!
Tralalalaaa
pi_129863011
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben hier ook 3 katten. En 2 zijn er erg dol op babyspullen. Ballonen/folie oid maakte geen bal uit. Dus ik had maar een oud gordijn over de box gehangen. Nu wil ik er plank overheen denk ik. Hetzelfde geldt voor de doomoo onze rooie is er echt verliefd op. Dus als de baby er niet meer in ligt krijgt hij hem denk ik.
Hier hebben we 2 maar ze zijn allebei bang voor alles dat met baby's en kinderen te maken heeft :D. Dus k verwacht geen vreemde taferelen, ik hoop juist dat ze er een beetje aan wennen...
Home is where the O+ is...
pi_129863061
Hier is er 1 bang voor mannen maar veel minder voor mijn dochter. Oke ze moet luid roepend op hem afrennen. 1tje is dol op kinderen maar ook daarvoor geldt niet luid roepend erop af rennen en nr3 is wisselend ze mag hem soms wel en soms niet aaien. Maar als hij de kans krijgt ligt hij in haar bedje.
pi_129863255
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:07 schreef Fee-nix het volgende:
O Mrs.Peel, heb jij dan zo'n lange cyclus? (Sorry, je zal t vast al vaker verteld hebben)
Mijn cyclus is onregelmatig en lang: 30-40 dagen met een gemiddelde van 35 dagen. Dus ik weet nooit van te voren wanneer mijn eisprong zou kunnen zijn en of ik überhaupt een eisprong heb weet ik ook niet. Bij de eerste was ik heel snel zwanger, daarom vind ik het zo gek dat het nu nog niet gelukt is. Ik hoop dat de ovulatietesten duidelijkheid en rust geven.

En veel mensen met katten hier! Ik vind katten geweldig, maar ik ben heel erg allergisch helaas ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door Mrs.Peel op 09-08-2013 14:16:26 ]
pi_129863638
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:37 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik werd best snel na verwijdering van de mirena ongesteld :)

Ben vooralsnog nu nog niet ongesteld. Wat irritant zeg, voorheen was ik altijd stipt op tijd en nu vorige ronde een cyclus van 26 en deze ronde vooralsnog netjes 28, maar niet het gevoel dat ik vandaag ongesteld word.

En had ik al gezegd dat ik wachten echt haat? Zooo irritant, als het een ronde dan niet lukt moet je een hele maand wachten voor je weet of het dan wel gelukt is!
Maf is dat he, het lijkt haast wel dat als je erop gaat letten/ erop gaat wachten, het langer duurt. Mijn cyclus was altijd stipt 28 dagen, behalve toen ik bewust ging proberen zwanger te worden, toen had ik ineens twee cycli van 30 dagen :').
pi_129864904
Van mij hoeft dat ook niet per se, samen testen.
Onze honden vinden kinderen erg leuk, de kat ook wel tegenwoordig. Maar voor hem geldt hetzelfde als voor de katten van F_R.

Mijn cyclus was vroeger precies 28 dagen, vanaf de eerste keer. Maar daar kan ik nu niet vanuit gaan zo snel na het stoppen van de pil. Alhoewel als het echt de eisprong is geweest die ik voelde komt het weer uit op 28 dagen.

TAP, balen! :(
pi_129865210
hormonale AC kan rare dingen met je lijf doen. Toen ik stopte met de pil heeft het extreem lang geduurd voor ik weer iets van een cyclus waar kon nemen. Meer dan een jaar.
pi_129865841
Ja daarom verwacht ik er ook niet veel van.
pi_129865994
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:57 schreef DanseMacabre het volgende:
Ja daarom verwacht ik er ook niet veel van.
Aan de andere kant zijn er ook vrouwen die zelfs dwars door de pil zwanger worden, dus het zegt nog niet zo veel :+ Gewoon afwachten, wie weet pakt je lichaam het gewoon in 1 keer goed op!
pi_129866459
Misschien wel. Maar als ik er nog niet teveel van verwacht kan het alleen maar meevallen. :P
pi_129866560
Volgens mij kan het ook liggen aan de pil die je hebt geslikt.
Bij Ean wisselde ik van pil et voila daar kwam toch echt een kindje van.
Nu duurder het wel langer voor mijn cyclus weer op gang kwam andere pil dan die ik daarvoor altijd slikte.
pi_129866753
Ik heb wel altijd een vrij lichte pil geslikt. Maar dat hoeft ook niks te zeggen.
pi_129867363
Het hoeft niet kan. ben je ooit met de pil begonnen precies op de 1e dag van je menstruatie? en was je daarvoor altijd heel regelmatig?
pi_129867477
Ik was altijd heel regelmatig ja. En precies op de 1e dag begonnen met met de pil. Sinds een paar jaar wel vaak doorgeslikt.
pi_129868451
Ik merk dat ik deze cyclus veel minder bezig ben met het gebeuren. Ik wil nog steeds graag, maar het tempen schiet er af en toe bij in. Dat ik 's middags er ineens aan denk en dan is het al te laat natuurlijk. Maar misschien is dat voor een keer ook wel goed. Eisprong komt als het goed is maandag, dus heel het weekend de tijd voor elkaar nemen was toch al het plan, daar hoef ik niet voor te tempen. Beetje relaxter erin dus. Nou ja ik zie wel. :s)
pi_129868605
Relaxed is fijn, Risu :) Anders wordt het ook zo'n 'ding' he?

Zo ging het hier ook en die ronde was het toevallig raak :')
pi_129871970
Pfft mn menstruatie komt eraan denk ik! Koppijn!!

Offtopic: de tweeling is thuis! Ipv 7 weken ziekenhuis maar 16 dagen!! O+
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 10:16:29 #267
250838 Fee-nix
pi_129892926
Ah Mrs.Peel op die manier. Ik hoop dat je straks mooie strepen op je ovu test hebt (en daarna op de zwangerschapstest ;) ).

Over je cyclus na de pil: ik heb gelukkig nog nooit gehad dat het een tijdje duurde voordat het weer op gang was. Nu heb ik ook nog nooit jaren achter elkaar de pil geslikt (altijd maar een paar maanden, omdat ik er dan weer achter kom wat een *&^%$ hekel ik er aan heb). Ik ben daarna meteen altijd weer heel regelmatig. Wel zo fijn en duidelijk. Lijkt me lastig als je zo moet afwachten wanneer het nou weer op gang komt.

Risu lekker relaxed ^O^ .

GM wat doet de tweeling het goed! En menstruatie al doorgebroken?

Hier zit ik nu (eindelijk) weer rond m'n eisprong. Ik heb nog wel een vraagje... beetje een 'vies' verhaal, dus even onder spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129894448
Ik zou het gewoon even afwachten fee! Als je rond je eisprong geen bloed meer hebt zou het zaad daar geen last van moeten hebben denk ik...

Hier nog niet ongesteld maar dat verwacht ik eigenlijk ook niet tot maandag.

De tweeling doet het fantastisch! Ik baal alleen behoorlijk dat ik door mn rug niet die kant op kan!
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 14:31:31 #269
409579 LuDann
All the way
pi_129898760
Hallo iedereen!

Ik (28 jr) kom me hier voorzichtig melden. Ik heb me aangemeld onder een kloontje, maar mijn vriend en ik gaan proberen een Fok! baby te maken. :P

In principe is het nog niet het plan nu zwanger te worden, aangezien ik nog aan het afstuderen ben, maar over 3 tot 6 maanden gaan we het serieus proberen.

Wel is afgelopen donderdag mijn Mirena verwijderd (wat een rotding zeg) en gaan we nu even wachten tot mijn menstruatie op gang komt. Ik heb namelijk PCOS, dus mijn cyclus is vrij onregelmatig. Als ik eenmaal zeker weet dat alles nog 'werkt' ga ik tijdelijk aan de Nuvaring (tot ik ben afgestudeerd).

Vorig jaar mei ben ik echter ondanks de Nuvaring en mijn PCOS zwanger geworden, maar we moesten deze zwangerschap helaas met 6 weken afbreken.

In de tussentijd is er dus een kleine kans dat ik zwanger word, aangezien we vanaf nu tot mijn eerste menstruatie 'alternatieve seks' :+ gaan hebben of een condoom gebruiken en hoewel ik daarna aan de Nuvaring ga, is die in het verleden niet volkomen betrouwbaar geweest. Als ik nu zwanger zou worden zou het echter wel gewoon hartstikke welkom zijn, het betekent dat ik alleen met een dikke buik zou afstuderen. :)

Nou, dat was wel een beetje mijn voorstelronde :P Ik volg het topic met grote belangstelling en hoop voor iedereen op leuke streepjes!
pi_129898873
Wat goed van de tweeling GM!
Ik ben misselijk. :')

Iets verkeerd gevallen ofzo. :D
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 14:36:31 #271
409579 LuDann
All the way
pi_129898902
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:32 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Jammer TAP, hopen dat je snel weer verder kunt!

Er zijn hier wel heel veel poezenmensen! Die zijn ook het leukst, wij hebben er twee. Weet niet hoe dat gaat later, we zien dan wel!

Een vraagje: zijn er meiden met ervaring met mirena? Ik lees allemaal verschillende verhalen overal. En ik wil graag weten wanneer in mijn eerste rode zooi kan verwachten. Heb wel het idee dat ik in een vruchtbare tijd zit. Bmm zit heel laag en is heel zacht. Das een goed teken toch?
Ik heb ook een leuke kater, maar die is al 14 dus die doet alles lekker kalmpjes aan. Verwacht er niet echt problemen mee gelukkig. :)

Ik heb mijn Mirena net laten verwijderen, voornaamste reden was dat mijn vriend heeft aangegeven wel toe te zijn aan kinderen maar ook vanwege de bijwerkingen (aankomen in gewicht, acne, depressie). Ik ben ook aan het wachten tot mijn eerste menstruatie, maar ik heb een onregelmatige cyclus dus ook geen idee wat ik kan verwachten.

Wat vond jij van de Mirena trouwens?
pi_129898936
Welkom LuDann!
Ik heb wel een vermoeden wie je bent :D

Danse, niet te veel hypochonderen he ;)
pi_129899031
Haha neuh. Ik zou nog niet eens iets kunnen voelen áls het al zo zou zijn. ;)
Wss gewoon eten dat wat verkeerd is gevallen. :P
pi_129899037
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 14:37 schreef Sleehakschoen het volgende:
Welkom LuDann!
Ik heb wel een vermoeden wie je bent :D

Danse, niet te veel hypochonderen he ;)
Ik denk dat ik ook een vermoeden heb wie jij bent O-)
pi_129899060
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 14:41 schreef Dot. het volgende:

[..]

Ik denk dat ik ook een vermoeden heb wie jij bent O-)
Dat klinkt spannend :9 Ik heb al een aantal kloonhunters in mijn PM-box gehad :D
ben jij ook een kloon? _O-
pi_129899075
Nah en ik ben zo slecht in kloons dat ik mij er maar niet aanwaag.
Al moet de 14jarige kater wellicht een goede hint zijn. Mits je daar ooit over gepost hebt.

@DM ik :r al terwijl Ean amper ingenesteld was. Ik had geen flauw idee van een zwangerschap was er ook niet mee bezig dus geen verbeelding van mijn kant. Het kan dus wel zo zijn.
pi_129899092
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 14:42 schreef Sleehakschoen het volgende:

[..]

Dat klinkt spannend :9 Ik heb al een aantal kloonhunters in mijn PM-box gehad :D
ben jij ook een kloon? _O-
Oude account ligt in de prullenbak, maar eigenlijk wel een kloon ja :) Ik ga eens PMen :D
pi_129899128
ik doe niet aan kloonhunten. Ik heb er 1 keer 1 ontmaskerd in 5 minuten, maar die ontmaskerde mij ook in 5 minuten, dus dat heft elkaar dan weer op.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 14:47:53 #279
409579 LuDann
All the way
pi_129899209
Misschien had ik niks moeten zeggen over mijn 14 jarige kater, maar ben wel benieuwd wie mensen denken dat ik ben dan :P Van Sleehakschoen heb ik eerlijk gezegd geen idee!
pi_129899238
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 14:47 schreef LuDann het volgende:
Misschien had ik niks moeten zeggen over mijn 14 jarige kater, maar ben wel benieuwd wie mensen denken dat ik ben dan :P Van Sleehakschoen heb ik eerlijk gezegd geen idee!
Ik heb geen idee wie je bent hoor.
Of je moet in bepaalde topics van f&f posten O-)
pi_129899280
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 14:47 schreef LuDann het volgende:
Ik heb even een kruischeck gedaan en ik zat er falikant naast, dus no sweat, je geheim is veilig ;)
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 14:52:06 #282
409579 LuDann
All the way
pi_129899309
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 14:48 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wie je bent hoor.
Of je moet in bepaalde topics van f&f posten O-)
Nee, ben geen f&f poster (althans, niet echt recent en niet regelmatig). En ach, ik wil voorlopig even anoniem blijven maar wie weet maak ik mijn andere naam wel bekend als we 'echt' van start gaan.

Ik stond trouwens wel te stuiteren toen mijn vriend zelf met het idee kwam dat het toch eens tijd wordt. Mijn eierstokken rammelen de pan uit! :D
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 14:52:52 #283
409579 LuDann
All the way
pi_129899324
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 14:50 schreef Sleehakschoen het volgende:

[..]

Ik heb even een kruischeck gedaan en ik zat er falikant naast, dus no sweat, je geheim is veilig ;)
Gelukkig ;) Gefeliciteerd trouwens nog :)
pi_129899333
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 14:52 schreef LuDann het volgende:

[..]

Nee, ben geen f&f poster (althans, niet echt recent en niet regelmatig). En ach, ik wil voorlopig even anoniem blijven maar wie weet maak ik mijn andere naam wel bekend als we 'echt' van start gaan.

Ik stond trouwens wel te stuiteren toen mijn vriend zelf met het idee kwam dat het toch eens tijd wordt. Mijn eierstokken rammelen de pan uit! :D
Ik ga ook niet hunten hoor. Ik lees het ooit wel of niet als je uit de kast bent.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 14:55:11 #285
409579 LuDann
All the way
pi_129899398
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 14:53 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ik ga ook niet hunten hoor. Ik lees het ooit wel of niet als je uit de kast bent.
Prima hoor, maar ik ga er ook weer geen groot geheim van maken. Wil het gewoon nog even voor mezelf houden nu (en jullie dan ;) )
pi_129899748
Welkom Ludann

DM wanneer is je NOD?

Dames vd week had ik zere tetten en nu zijn ze ontploft! Ik blijf met verbazing naar beneden kijken :')
Maandag mn NOD
S. 2014
J. 2016
pi_129899950
Ik weet niet hoe mijn cyclus is. :+
Op z'n vroegst volgende week zaterdag.

En mn tetten zijn van zichzelf al ontploft. _O-
pi_129900020
Mn vent klaagt niet..... :')
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 15:29:29 #289
409579 LuDann
All the way
pi_129900287
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:32 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Speak of the devil: ben net ongesteld geworden :D Enorme opluchting voor mij aangezien ik er al vanuit ging dat het errug lang zou gaan kunnen duren. Maar bij mij is de Mirena donderdagochtend verwijderd en de rode zooi is net begonnen.

Nu kan ik gaan bijhouden hoe regelmatig mijn cyclus is, erg fijn. :)

Bedankt voor alle welkoms trouwens dames :)
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 15:34:31 #290
409579 LuDann
All the way
pi_129900449
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 15:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Welkom Ludann

DM wanneer is je NOD?

Dames vd week had ik zere tetten en nu zijn ze ontploft! Ik blijf met verbazing naar beneden kijken :')
Maandag mn NOD
Goed teken. ;)

En mocht het een teleurstelling blijken dan hoef je je vent in ieder geval niet tot klussen te dwingen ofzo als ik dat zo lees. :D
pi_129901229
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 15:29 schreef LuDann het volgende:

[..]

Speak of the devil: ben net ongesteld geworden :D Enorme opluchting voor mij aangezien ik er al vanuit ging dat het errug lang zou gaan kunnen duren. Maar bij mij is de Mirena donderdagochtend verwijderd en de rode zooi is net begonnen.

Nu kan ik gaan bijhouden hoe regelmatig mijn cyclus is, erg fijn. :)

Bedankt voor alle welkoms trouwens dames :)
Welkom en succes ;) ben benieuwd wie je bent en of we elkaar kennen! Begrijp ik het nou goed dat je voorlopig nog niet "echt" gaat beginnen?
Ik zou voor die paar maanden de nuvaring overigens absoluut heroverwegen, ivm een (niet bewezen maar wel gek vaak voorkomend) verband tussen nuvaring gebruik en miskramen.
pi_129901300
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 16:01 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Welkom en succes ;) ben benieuwd wie je bent en of we elkaar kennen! Begrijp ik het nou goed dat je voorlopig nog niet "echt" gaat beginnen?
Ik zou voor die paar maanden de nuvaring overigens absoluut heroverwegen, ivm een (niet bewezen maar wel gek vaak voorkomend) verband tussen nuvaring gebruik en miskramen.
Dit ken ik niet? Heb jaren de nuvaring gebruikt..
pi_129901444
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 16:03 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Dit ken ik niet? Heb jaren de nuvaring gebruikt..
Ik ook, en heb helaas een miskraam gehad. Toen ik er daarna op googelde, vond ik allerlei dezelfde ervaringen...
pi_129901496
Het kan ook toeval zijn hoor, er is geen wetenschappelijk onderzoek naar gedaan. Achteraf heb ik wel spijt dat ik me er bij de keuze voor AC destijds niet beter in heb verdiept...
pi_129901516
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 16:08 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Ik ook, en heb helaas een miskraam gehad. Toen ik er daarna op googelde, vond ik allerlei dezelfde ervaringen...
Hmm, misschien ook beter als ik er gewoon niet op ga googelen.
Hoewel ik afgelopen maand toch het idee had dat er iets aan de gang was. Mijn lichaam reageerde zo extreem anders dan het halfjaar daarvoor. Maar ja, heel vroege miskramen en mislukte innestelingen komen veel meer voor natuurlijk.
pi_129901559
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 16:10 schreef zandsculptuur het volgende:
Het kan ook toeval zijn hoor, er is geen wetenschappelijk onderzoek naar gedaan. Achteraf heb ik wel spijt dat ik me er bij de keuze voor AC destijds niet beter in heb verdiept...
Het is natuurlijk ook een heel nieuw middel, zelfs van de pil kunnen alle lange termijneffecten nog niet altijd goed onderzocht worden. Dus dat zal bij de nuvaring ook zeker niet zo zijn. Maar destijds dacht ik: minder hormonen is vast beter.
pi_129901789
Ik heb een boek gekregen van vrienden over zwangerschap etc. en daarin staat dat je zelfs op de dag van je eisprong maar 26% kans hebt om zwanger te worden, de dagen eromheen zitten op 15% en daaromheen dus nog minder. Best schrikbarend weinig vond ik :o

Ik heb ook de nuvaring gebruikt, maar volgens mij nog geen jaar. Sowieso ben ik best vaak geswitched wegens bijwerkingen. Ik ga ook maar niet googlen :X
pi_129901827
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 16:13 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Het is natuurlijk ook een heel nieuw middel, zelfs van de pil kunnen alle lange termijneffecten nog niet altijd goed onderzocht worden. Dus dat zal bij de nuvaring ook zeker niet zo zijn. Maar destijds dacht ik: minder hormonen is vast beter.
Dat dacht ik ook. Maar ik zou me echt niet ongerust maken hoor, je kunt er toch niets aan veranderen. Ik zou er alleen niet snel nog eens mee beginnen :).
pi_129903325
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 15:34 schreef LuDann het volgende:

[..]

Goed teken. ;)

En mocht het een teleurstelling blijken dan hoef je je vent in ieder geval niet tot klussen te dwingen ofzo als ik dat zo lees. :D
haha nou dwingen hoeft sowieso niet :P

kans op zwangerschap is miniem deze maand, ik had spit in mijn rug en uitdrogingsverschijnselen rond eisprong.. daardoor 4 dagen voor ei nog seks gehad en daarna niks meer.... dus waar die jetsers ineens vandaan komen..m
S. 2014
J. 2016
pi_129903639
Omdat ze dat leuk vonden. :7
pi_129915104
Dicht!
En nu maar hopen dat ik het openen van een nieuw topic snap ;-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')