abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129863011
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben hier ook 3 katten. En 2 zijn er erg dol op babyspullen. Ballonen/folie oid maakte geen bal uit. Dus ik had maar een oud gordijn over de box gehangen. Nu wil ik er plank overheen denk ik. Hetzelfde geldt voor de doomoo onze rooie is er echt verliefd op. Dus als de baby er niet meer in ligt krijgt hij hem denk ik.
Hier hebben we 2 maar ze zijn allebei bang voor alles dat met baby's en kinderen te maken heeft :D. Dus k verwacht geen vreemde taferelen, ik hoop juist dat ze er een beetje aan wennen...
Home is where the O+ is...
pi_129863061
Hier is er 1 bang voor mannen maar veel minder voor mijn dochter. Oke ze moet luid roepend op hem afrennen. 1tje is dol op kinderen maar ook daarvoor geldt niet luid roepend erop af rennen en nr3 is wisselend ze mag hem soms wel en soms niet aaien. Maar als hij de kans krijgt ligt hij in haar bedje.
pi_129863255
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:07 schreef Fee-nix het volgende:
O Mrs.Peel, heb jij dan zo'n lange cyclus? (Sorry, je zal t vast al vaker verteld hebben)
Mijn cyclus is onregelmatig en lang: 30-40 dagen met een gemiddelde van 35 dagen. Dus ik weet nooit van te voren wanneer mijn eisprong zou kunnen zijn en of ik überhaupt een eisprong heb weet ik ook niet. Bij de eerste was ik heel snel zwanger, daarom vind ik het zo gek dat het nu nog niet gelukt is. Ik hoop dat de ovulatietesten duidelijkheid en rust geven.

En veel mensen met katten hier! Ik vind katten geweldig, maar ik ben heel erg allergisch helaas ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door Mrs.Peel op 09-08-2013 14:16:26 ]
pi_129863638
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:37 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik werd best snel na verwijdering van de mirena ongesteld :)

Ben vooralsnog nu nog niet ongesteld. Wat irritant zeg, voorheen was ik altijd stipt op tijd en nu vorige ronde een cyclus van 26 en deze ronde vooralsnog netjes 28, maar niet het gevoel dat ik vandaag ongesteld word.

En had ik al gezegd dat ik wachten echt haat? Zooo irritant, als het een ronde dan niet lukt moet je een hele maand wachten voor je weet of het dan wel gelukt is!
Maf is dat he, het lijkt haast wel dat als je erop gaat letten/ erop gaat wachten, het langer duurt. Mijn cyclus was altijd stipt 28 dagen, behalve toen ik bewust ging proberen zwanger te worden, toen had ik ineens twee cycli van 30 dagen :').
pi_129864904
Van mij hoeft dat ook niet per se, samen testen.
Onze honden vinden kinderen erg leuk, de kat ook wel tegenwoordig. Maar voor hem geldt hetzelfde als voor de katten van F_R.

Mijn cyclus was vroeger precies 28 dagen, vanaf de eerste keer. Maar daar kan ik nu niet vanuit gaan zo snel na het stoppen van de pil. Alhoewel als het echt de eisprong is geweest die ik voelde komt het weer uit op 28 dagen.

TAP, balen! :(
pi_129865210
hormonale AC kan rare dingen met je lijf doen. Toen ik stopte met de pil heeft het extreem lang geduurd voor ik weer iets van een cyclus waar kon nemen. Meer dan een jaar.
pi_129865841
Ja daarom verwacht ik er ook niet veel van.
pi_129865994
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:57 schreef DanseMacabre het volgende:
Ja daarom verwacht ik er ook niet veel van.
Aan de andere kant zijn er ook vrouwen die zelfs dwars door de pil zwanger worden, dus het zegt nog niet zo veel :+ Gewoon afwachten, wie weet pakt je lichaam het gewoon in 1 keer goed op!
pi_129866459
Misschien wel. Maar als ik er nog niet teveel van verwacht kan het alleen maar meevallen. :P
pi_129866560
Volgens mij kan het ook liggen aan de pil die je hebt geslikt.
Bij Ean wisselde ik van pil et voila daar kwam toch echt een kindje van.
Nu duurder het wel langer voor mijn cyclus weer op gang kwam andere pil dan die ik daarvoor altijd slikte.
pi_129866753
Ik heb wel altijd een vrij lichte pil geslikt. Maar dat hoeft ook niks te zeggen.
pi_129867363
Het hoeft niet kan. ben je ooit met de pil begonnen precies op de 1e dag van je menstruatie? en was je daarvoor altijd heel regelmatig?
pi_129867477
Ik was altijd heel regelmatig ja. En precies op de 1e dag begonnen met met de pil. Sinds een paar jaar wel vaak doorgeslikt.
pi_129868451
Ik merk dat ik deze cyclus veel minder bezig ben met het gebeuren. Ik wil nog steeds graag, maar het tempen schiet er af en toe bij in. Dat ik 's middags er ineens aan denk en dan is het al te laat natuurlijk. Maar misschien is dat voor een keer ook wel goed. Eisprong komt als het goed is maandag, dus heel het weekend de tijd voor elkaar nemen was toch al het plan, daar hoef ik niet voor te tempen. Beetje relaxter erin dus. Nou ja ik zie wel. :s)
pi_129868605
Relaxed is fijn, Risu :) Anders wordt het ook zo'n 'ding' he?

Zo ging het hier ook en die ronde was het toevallig raak :')
pi_129871970
Pfft mn menstruatie komt eraan denk ik! Koppijn!!

Offtopic: de tweeling is thuis! Ipv 7 weken ziekenhuis maar 16 dagen!! O+
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 10:16:29 #267
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_129892926
Ah Mrs.Peel op die manier. Ik hoop dat je straks mooie strepen op je ovu test hebt (en daarna op de zwangerschapstest ;) ).

Over je cyclus na de pil: ik heb gelukkig nog nooit gehad dat het een tijdje duurde voordat het weer op gang was. Nu heb ik ook nog nooit jaren achter elkaar de pil geslikt (altijd maar een paar maanden, omdat ik er dan weer achter kom wat een *&^%$ hekel ik er aan heb). Ik ben daarna meteen altijd weer heel regelmatig. Wel zo fijn en duidelijk. Lijkt me lastig als je zo moet afwachten wanneer het nou weer op gang komt.

Risu lekker relaxed ^O^ .

GM wat doet de tweeling het goed! En menstruatie al doorgebroken?

Hier zit ik nu (eindelijk) weer rond m'n eisprong. Ik heb nog wel een vraagje... beetje een 'vies' verhaal, dus even onder spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129894448
Ik zou het gewoon even afwachten fee! Als je rond je eisprong geen bloed meer hebt zou het zaad daar geen last van moeten hebben denk ik...

Hier nog niet ongesteld maar dat verwacht ik eigenlijk ook niet tot maandag.

De tweeling doet het fantastisch! Ik baal alleen behoorlijk dat ik door mn rug niet die kant op kan!
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 14:31:31 #269
409579 LuDann
All the way
pi_129898760
Hallo iedereen!

Ik (28 jr) kom me hier voorzichtig melden. Ik heb me aangemeld onder een kloontje, maar mijn vriend en ik gaan proberen een Fok! baby te maken. :P

In principe is het nog niet het plan nu zwanger te worden, aangezien ik nog aan het afstuderen ben, maar over 3 tot 6 maanden gaan we het serieus proberen.

Wel is afgelopen donderdag mijn Mirena verwijderd (wat een rotding zeg) en gaan we nu even wachten tot mijn menstruatie op gang komt. Ik heb namelijk PCOS, dus mijn cyclus is vrij onregelmatig. Als ik eenmaal zeker weet dat alles nog 'werkt' ga ik tijdelijk aan de Nuvaring (tot ik ben afgestudeerd).

Vorig jaar mei ben ik echter ondanks de Nuvaring en mijn PCOS zwanger geworden, maar we moesten deze zwangerschap helaas met 6 weken afbreken.

In de tussentijd is er dus een kleine kans dat ik zwanger word, aangezien we vanaf nu tot mijn eerste menstruatie 'alternatieve seks' :+ gaan hebben of een condoom gebruiken en hoewel ik daarna aan de Nuvaring ga, is die in het verleden niet volkomen betrouwbaar geweest. Als ik nu zwanger zou worden zou het echter wel gewoon hartstikke welkom zijn, het betekent dat ik alleen met een dikke buik zou afstuderen. :)

Nou, dat was wel een beetje mijn voorstelronde :P Ik volg het topic met grote belangstelling en hoop voor iedereen op leuke streepjes!
pi_129898873
Wat goed van de tweeling GM!
Ik ben misselijk. :')

Iets verkeerd gevallen ofzo. :D
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 14:36:31 #271
409579 LuDann
All the way
pi_129898902
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:32 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Jammer TAP, hopen dat je snel weer verder kunt!

Er zijn hier wel heel veel poezenmensen! Die zijn ook het leukst, wij hebben er twee. Weet niet hoe dat gaat later, we zien dan wel!

Een vraagje: zijn er meiden met ervaring met mirena? Ik lees allemaal verschillende verhalen overal. En ik wil graag weten wanneer in mijn eerste rode zooi kan verwachten. Heb wel het idee dat ik in een vruchtbare tijd zit. Bmm zit heel laag en is heel zacht. Das een goed teken toch?
Ik heb ook een leuke kater, maar die is al 14 dus die doet alles lekker kalmpjes aan. Verwacht er niet echt problemen mee gelukkig. :)

Ik heb mijn Mirena net laten verwijderen, voornaamste reden was dat mijn vriend heeft aangegeven wel toe te zijn aan kinderen maar ook vanwege de bijwerkingen (aankomen in gewicht, acne, depressie). Ik ben ook aan het wachten tot mijn eerste menstruatie, maar ik heb een onregelmatige cyclus dus ook geen idee wat ik kan verwachten.

Wat vond jij van de Mirena trouwens?
pi_129898936
Welkom LuDann!
Ik heb wel een vermoeden wie je bent :D

Danse, niet te veel hypochonderen he ;)
pi_129899031
Haha neuh. Ik zou nog niet eens iets kunnen voelen áls het al zo zou zijn. ;)
Wss gewoon eten dat wat verkeerd is gevallen. :P
pi_129899037
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 14:37 schreef Sleehakschoen het volgende:
Welkom LuDann!
Ik heb wel een vermoeden wie je bent :D

Danse, niet te veel hypochonderen he ;)
Ik denk dat ik ook een vermoeden heb wie jij bent O-)
pi_129899060
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 14:41 schreef Dot. het volgende:

[..]

Ik denk dat ik ook een vermoeden heb wie jij bent O-)
Dat klinkt spannend :9 Ik heb al een aantal kloonhunters in mijn PM-box gehad :D
ben jij ook een kloon? _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')