Hier hebben we 2 maar ze zijn allebei bang voor alles dat met baby's en kinderen te maken heeftquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben hier ook 3 katten. En 2 zijn er erg dol op babyspullen. Ballonen/folie oid maakte geen bal uit. Dus ik had maar een oud gordijn over de box gehangen. Nu wil ik er plank overheen denk ik. Hetzelfde geldt voor de doomoo onze rooie is er echt verliefd op. Dus als de baby er niet meer in ligt krijgt hij hem denk ik.
Mijn cyclus is onregelmatig en lang: 30-40 dagen met een gemiddelde van 35 dagen. Dus ik weet nooit van te voren wanneer mijn eisprong zou kunnen zijn en of ik überhaupt een eisprong heb weet ik ook niet. Bij de eerste was ik heel snel zwanger, daarom vind ik het zo gek dat het nu nog niet gelukt is. Ik hoop dat de ovulatietesten duidelijkheid en rust geven.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:07 schreef Fee-nix het volgende:
O Mrs.Peel, heb jij dan zo'n lange cyclus? (Sorry, je zal t vast al vaker verteld hebben)
Maf is dat he, het lijkt haast wel dat als je erop gaat letten/ erop gaat wachten, het langer duurt. Mijn cyclus was altijd stipt 28 dagen, behalve toen ik bewust ging proberen zwanger te worden, toen had ik ineens twee cycli van 30 dagenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:37 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik werd best snel na verwijdering van de mirena ongesteld
Ben vooralsnog nu nog niet ongesteld. Wat irritant zeg, voorheen was ik altijd stipt op tijd en nu vorige ronde een cyclus van 26 en deze ronde vooralsnog netjes 28, maar niet het gevoel dat ik vandaag ongesteld word.
En had ik al gezegd dat ik wachten echt haat? Zooo irritant, als het een ronde dan niet lukt moet je een hele maand wachten voor je weet of het dan wel gelukt is!
Aan de andere kant zijn er ook vrouwen die zelfs dwars door de pil zwanger worden, dus het zegt nog niet zo veelquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:57 schreef DanseMacabre het volgende:
Ja daarom verwacht ik er ook niet veel van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook een leuke kater, maar die is al 14 dus die doet alles lekker kalmpjes aan. Verwacht er niet echt problemen mee gelukkig.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:32 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Jammer TAP, hopen dat je snel weer verder kunt!
Er zijn hier wel heel veel poezenmensen! Die zijn ook het leukst, wij hebben er twee. Weet niet hoe dat gaat later, we zien dan wel!
Een vraagje: zijn er meiden met ervaring met mirena? Ik lees allemaal verschillende verhalen overal. En ik wil graag weten wanneer in mijn eerste rode zooi kan verwachten. Heb wel het idee dat ik in een vruchtbare tijd zit. Bmm zit heel laag en is heel zacht. Das een goed teken toch?
Ik denk dat ik ook een vermoeden heb wie jij bentquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:37 schreef Sleehakschoen het volgende:
Welkom LuDann!
Ik heb wel een vermoeden wie je bent
Danse, niet te veel hypochonderen he
Dat klinkt spannendquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:41 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook een vermoeden heb wie jij bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |