abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129831798
precies GM. Of straks kan baby grijpen, pakt zo een pluk poes om dat vervolgens in zijn mond te stoppen. :Y)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129831964
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:00 schreef DJMomo het volgende:
precies GM. Of straks kan baby grijpen, pakt zo een pluk poes om dat vervolgens in zijn mond te stoppen. :Y)
oh, maar dat zal ook gebeuren en daar zit ik ook helemaal niet mee, we wonen allemaal in dit huis. Maar je wil echt niet weten hoeveel haar er uit mijn katten komt. Ras-trekje. Dus niet slapen in de box. Ik vind het voor mezelf iig best te verantwoorden dat ik die ene m2 mag verbieden op 150m2 huis die ze wel mogen bewonen en onderharen ;)
Anyway, back on topic - wie gaat de volgende strepen plassen?
pi_129832105
Huh?! Heel mn tekst kwijt....

Ik zei dus dat onze kat nogal een held is, en ws op de koelkast gaat zitten bij eeb baby,

En sleehak, t was geen verwijt hoor, ik zeg nu heel stoer dat ik mij niet druk ga maken maar we zullen zien hoe dat is als ik zwanger ben... Eerst maar strepen piesen
S. 2014
J. 2016
pi_129832113
ReesesPieces en TAP? En Ggirl?
pi_129832274
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:09 schreef zandsculptuur het volgende:
ReesesPieces en TAP? En Ggirl?
Er zijn nog best wat kanshebsters in de loop ja *O*
pi_129832405
Zie OP toch? :P
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129832495
ik wilde natuurlijk gewoon het onderwerp even laten ontsporen voordat het hier 150 posts over kattenharen gaat ;) maar idd, zie OP.
pi_129833298
Morgen! En vooralsnog (nog) geen klachten! Elke keer als ik naar het toilet ga hoop ik maar dat er nog niks is. Vorige ronde duurde 26 dagen, normaal ben ik stipt 28 dagen. Dus ben benieuwd morgen en hoop op het beste!

Enne, ballonnen in de box werkt goed! Al ben ik bang dat E daarmee wil gaan spelen :')
Tralalalaaa
  donderdag 8 augustus 2013 @ 15:51:34 #234
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_129833609
Spannend TAP! Is t morgen dan dag 28?

Iemand op t forum had toch zo'n geniale foto van een box vol ballonnen met een kat in t midden? :D Was t niet Coco?

RP en Ggirl hoe is t nu bij jullie?
pi_129834388
ik duim, T_A_P!
pi_129836159
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:51 schreef Fee-nix het volgende:
Spannend TAP! Is t morgen dan dag 28?

Iemand op t forum had toch zo'n geniale foto van een box vol ballonnen met een kat in t midden? :D Was t niet Coco?

RP en Ggirl hoe is t nu bij jullie?
Spannend TAP! hier nog geen verandering.. Ik twijfel over morgenvroeg een test.. Maar weinig zin in alweer een teleurstelling. Misschien dat ik ook ga wachten tot zondag, dan 10 dagen over tijd.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 17:47:07 #237
250838 Fee-nix
pi_129837323
Ggirl, lijkt me ook heel vervelend als je steeds zo'n witte test hebt :(. Misschien idd beter even wat langer wachten.

Heb je verder ook klachten/voel je je anders?
pi_129843298
Pfft iemand n man lenen voor n weekend?!
K heb koppijn dus ik zet net mn bril op, zegt ie: je bril staat ineens heel anders op je hoofd, minder sexy, je bent vast zwanger...

Ik: :'( :{ o|O
S. 2014
J. 2016
pi_129843889
Wij hebben drie katten en hebben in theorie een slaapkamer over, maar die gebruik ik nu eigenlijk als inloopkast en ik zou niet weten waar ik m'n kleren moet laten als er een baby komt :+ Allemaal modernetijdsproblemen. Mijn beste vriendin woont in het buitenland in een mini-appartement (formaat schoenendoos) mét man en baby. Er is slechts één slaapkamer, dus de wieg staat bij hen gewoon op de ouderslaapkamer en de commode in de gang. Als je wilt kun je altijd wel een oplossing vinden, en een liefdevol thuis is veel belangrijker dan een groot huis.

Volgens mij schreef DansMacabre over samen testen? Zolang ik nog niet ongesteld ben gooi ik er af een toe een testje tegenaan, maar ik meld niet een van tevoren wanneer ik ga testen en bij een negatieve test (tot nu toe elke keer dus) vind ik het niet eens boeiend genoeg om dat meteen aan mijn vriend te vertellen :') Maar ik test wel alleen als hij thuis is, want als het wél raak zou zijn wil ik dat natuurlijk meteen vertellen! Heeft misschien ook wel te maken met het feit dat we pas zo kort bezig zijn en ik geen enorm grote hoop heb dat het nu meteen al gaat lukken. Als je echt naar een bepaalde datum toe leeft om te kunnen testen is het waarschijnlijk anders :)
pi_129854817
Nou, vanmorgen vroeg getest, negatief... Helaas pindakaas...
Tralalalaaa
pi_129855244
Jammer, TAP!
pi_129855272
Ik ben misselijk... Zondag 2 weken na vermoedelijke eisprong, dinsdag NOD. Als dit aanhoudt doe ik misschien wel al binnenkort een test, ik ben aangestoken door jullie vroege testen!
pi_129855480
Balen T.A.P
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 09:21:07 #244
390026 Aisly
A flower a day..
pi_129855607
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 17:07 schreef Ggirl het volgende:

[..]

Spannend TAP! hier nog geen verandering.. Ik twijfel over morgenvroeg een test.. Maar weinig zin in alweer een teleurstelling. Misschien dat ik ook ga wachten tot zondag, dan 10 dagen over tijd.
Toen ik de HA belde zei zij ook dat ik even een week niet moest testen, even een week ergens anders aan denken. Dat ging bij mij al iets gemakkelijker aangezien ik toen een weekje weg was. Maar ik zou idd ook even een paar dagen wachten (gemakkelijker gezegd dan gedaan, i know!)

Jammer TAP

GM! Wat een vent! o|O
pi_129855682
Jammer, TAP!
En spannend voor Marel!
pi_129855723
Jammer TAP! :(

En spannend bij MareI! Wachten is zo moeilijk hѐ?

Hier niets te melden, vandaag dag 17 in mijn cyclus en tot gisteren nog hele witte ovulatietesten. Maar goed, ik heb denk ik nog 10-12 dagen om mijn ei te vinden!
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 12:07:56 #247
250838 Fee-nix
pi_129859841
TAP balen :(.

Marel spannend! Aangestoken door vroeg testen, waar zijn je principes :P, hehehe.

O Mrs.Peel, heb jij dan zo'n lange cyclus? (Sorry, je zal t vast al vaker verteld hebben)

GM, je mag slaan :P.

Samen testen... ik doe het ook niet. Tenminste bij m'n twee jongens niet gedaan. Eerste wel toen manlief ook thuis was, tweede niet eens! Bij de tweede was hij naar z'n werk en dacht ik even een zwangerschap uit te sluiten. Dus heb 'm op zijn werk gebeld daarna :D. Maar hij hecht er ook niet zoveel waarde aan, aan dat samen testen. Dus dan kan ik wel heel romantisch gaan doen, maar als het hem niet uitmaakt, laat dan maar :6 . (Plus dat ik niet heel veel geduld heb, dus als ik ineens MOET testen, sja O-) )
pi_129860033
Wij hebben hier ook 3 katten. En 2 zijn er erg dol op babyspullen. Ballonen/folie oid maakte geen bal uit. Dus ik had maar een oud gordijn over de box gehangen. Nu wil ik er plank overheen denk ik. Hetzelfde geldt voor de doomoo onze rooie is er echt verliefd op. Dus als de baby er niet meer in ligt krijgt hij hem denk ik.
pi_129860639
Jammer TAP, hopen dat je snel weer verder kunt!

Er zijn hier wel heel veel poezenmensen! Die zijn ook het leukst, wij hebben er twee. Weet niet hoe dat gaat later, we zien dan wel!

Een vraagje: zijn er meiden met ervaring met mirena? Ik lees allemaal verschillende verhalen overal. En ik wil graag weten wanneer in mijn eerste rode zooi kan verwachten. Heb wel het idee dat ik in een vruchtbare tijd zit. Bmm zit heel laag en is heel zacht. Das een goed teken toch?
pi_129862912
Ik werd best snel na verwijdering van de mirena ongesteld :)

Ben vooralsnog nu nog niet ongesteld. Wat irritant zeg, voorheen was ik altijd stipt op tijd en nu vorige ronde een cyclus van 26 en deze ronde vooralsnog netjes 28, maar niet het gevoel dat ik vandaag ongesteld word.

En had ik al gezegd dat ik wachten echt haat? Zooo irritant, als het een ronde dan niet lukt moet je een hele maand wachten voor je weet of het dan wel gelukt is!
Tralalalaaa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')