oh, maar dat zal ook gebeuren en daar zit ik ook helemaal niet mee, we wonen allemaal in dit huis. Maar je wil echt niet weten hoeveel haar er uit mijn katten komt. Ras-trekje. Dus niet slapen in de box. Ik vind het voor mezelf iig best te verantwoorden dat ik die ene m2 mag verbieden op 150m2 huis die ze wel mogen bewonen en onderharenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:00 schreef DJMomo het volgende:
precies GM. Of straks kan baby grijpen, pakt zo een pluk poes om dat vervolgens in zijn mond te stoppen.
Er zijn nog best wat kanshebsters in de loop jaquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:09 schreef zandsculptuur het volgende:
ReesesPieces en TAP? En Ggirl?
Spannend TAP! hier nog geen verandering.. Ik twijfel over morgenvroeg een test.. Maar weinig zin in alweer een teleurstelling. Misschien dat ik ook ga wachten tot zondag, dan 10 dagen over tijd.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:51 schreef Fee-nix het volgende:
Spannend TAP! Is t morgen dan dag 28?
Iemand op t forum had toch zo'n geniale foto van een box vol ballonnen met een kat in t midden?Was t niet Coco?
RP en Ggirl hoe is t nu bij jullie?
Toen ik de HA belde zei zij ook dat ik even een week niet moest testen, even een week ergens anders aan denken. Dat ging bij mij al iets gemakkelijker aangezien ik toen een weekje weg was. Maar ik zou idd ook even een paar dagen wachten (gemakkelijker gezegd dan gedaan, i know!)quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:07 schreef Ggirl het volgende:
[..]
Spannend TAP! hier nog geen verandering.. Ik twijfel over morgenvroeg een test.. Maar weinig zin in alweer een teleurstelling. Misschien dat ik ook ga wachten tot zondag, dan 10 dagen over tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |