abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129899075
Nah en ik ben zo slecht in kloons dat ik mij er maar niet aanwaag.
Al moet de 14jarige kater wellicht een goede hint zijn. Mits je daar ooit over gepost hebt.

@DM ik :r al terwijl Ean amper ingenesteld was. Ik had geen flauw idee van een zwangerschap was er ook niet mee bezig dus geen verbeelding van mijn kant. Het kan dus wel zo zijn.
pi_129899092
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 14:42 schreef Sleehakschoen het volgende:

[..]

Dat klinkt spannend :9 Ik heb al een aantal kloonhunters in mijn PM-box gehad :D
ben jij ook een kloon? _O-
Oude account ligt in de prullenbak, maar eigenlijk wel een kloon ja :) Ik ga eens PMen :D
pi_129899128
ik doe niet aan kloonhunten. Ik heb er 1 keer 1 ontmaskerd in 5 minuten, maar die ontmaskerde mij ook in 5 minuten, dus dat heft elkaar dan weer op.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 14:47:53 #279
409579 LuDann
All the way
pi_129899209
Misschien had ik niks moeten zeggen over mijn 14 jarige kater, maar ben wel benieuwd wie mensen denken dat ik ben dan :P Van Sleehakschoen heb ik eerlijk gezegd geen idee!
pi_129899238
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 14:47 schreef LuDann het volgende:
Misschien had ik niks moeten zeggen over mijn 14 jarige kater, maar ben wel benieuwd wie mensen denken dat ik ben dan :P Van Sleehakschoen heb ik eerlijk gezegd geen idee!
Ik heb geen idee wie je bent hoor.
Of je moet in bepaalde topics van f&f posten O-)
pi_129899280
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 14:47 schreef LuDann het volgende:
Ik heb even een kruischeck gedaan en ik zat er falikant naast, dus no sweat, je geheim is veilig ;)
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 14:52:06 #282
409579 LuDann
All the way
pi_129899309
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 14:48 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wie je bent hoor.
Of je moet in bepaalde topics van f&f posten O-)
Nee, ben geen f&f poster (althans, niet echt recent en niet regelmatig). En ach, ik wil voorlopig even anoniem blijven maar wie weet maak ik mijn andere naam wel bekend als we 'echt' van start gaan.

Ik stond trouwens wel te stuiteren toen mijn vriend zelf met het idee kwam dat het toch eens tijd wordt. Mijn eierstokken rammelen de pan uit! :D
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 14:52:52 #283
409579 LuDann
All the way
pi_129899324
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 14:50 schreef Sleehakschoen het volgende:

[..]

Ik heb even een kruischeck gedaan en ik zat er falikant naast, dus no sweat, je geheim is veilig ;)
Gelukkig ;) Gefeliciteerd trouwens nog :)
pi_129899333
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 14:52 schreef LuDann het volgende:

[..]

Nee, ben geen f&f poster (althans, niet echt recent en niet regelmatig). En ach, ik wil voorlopig even anoniem blijven maar wie weet maak ik mijn andere naam wel bekend als we 'echt' van start gaan.

Ik stond trouwens wel te stuiteren toen mijn vriend zelf met het idee kwam dat het toch eens tijd wordt. Mijn eierstokken rammelen de pan uit! :D
Ik ga ook niet hunten hoor. Ik lees het ooit wel of niet als je uit de kast bent.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 14:55:11 #285
409579 LuDann
All the way
pi_129899398
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 14:53 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ik ga ook niet hunten hoor. Ik lees het ooit wel of niet als je uit de kast bent.
Prima hoor, maar ik ga er ook weer geen groot geheim van maken. Wil het gewoon nog even voor mezelf houden nu (en jullie dan ;) )
pi_129899748
Welkom Ludann

DM wanneer is je NOD?

Dames vd week had ik zere tetten en nu zijn ze ontploft! Ik blijf met verbazing naar beneden kijken :')
Maandag mn NOD
S. 2014
J. 2016
pi_129899950
Ik weet niet hoe mijn cyclus is. :+
Op z'n vroegst volgende week zaterdag.

En mn tetten zijn van zichzelf al ontploft. _O-
pi_129900020
Mn vent klaagt niet..... :')
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 15:29:29 #289
409579 LuDann
All the way
pi_129900287
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:32 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Een vraagje: zijn er meiden met ervaring met mirena? Ik lees allemaal verschillende verhalen overal. En ik wil graag weten wanneer in mijn eerste rode zooi kan verwachten. Heb wel het idee dat ik in een vruchtbare tijd zit. Bmm zit heel laag en is heel zacht. Das een goed teken toch?
Speak of the devil: ben net ongesteld geworden :D Enorme opluchting voor mij aangezien ik er al vanuit ging dat het errug lang zou gaan kunnen duren. Maar bij mij is de Mirena donderdagochtend verwijderd en de rode zooi is net begonnen.

Nu kan ik gaan bijhouden hoe regelmatig mijn cyclus is, erg fijn. :)

Bedankt voor alle welkoms trouwens dames :)
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 15:34:31 #290
409579 LuDann
All the way
pi_129900449
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 15:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Welkom Ludann

DM wanneer is je NOD?

Dames vd week had ik zere tetten en nu zijn ze ontploft! Ik blijf met verbazing naar beneden kijken :')
Maandag mn NOD
Goed teken. ;)

En mocht het een teleurstelling blijken dan hoef je je vent in ieder geval niet tot klussen te dwingen ofzo als ik dat zo lees. :D
pi_129901229
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 15:29 schreef LuDann het volgende:

[..]

Speak of the devil: ben net ongesteld geworden :D Enorme opluchting voor mij aangezien ik er al vanuit ging dat het errug lang zou gaan kunnen duren. Maar bij mij is de Mirena donderdagochtend verwijderd en de rode zooi is net begonnen.

Nu kan ik gaan bijhouden hoe regelmatig mijn cyclus is, erg fijn. :)

Bedankt voor alle welkoms trouwens dames :)
Welkom en succes ;) ben benieuwd wie je bent en of we elkaar kennen! Begrijp ik het nou goed dat je voorlopig nog niet "echt" gaat beginnen?
Ik zou voor die paar maanden de nuvaring overigens absoluut heroverwegen, ivm een (niet bewezen maar wel gek vaak voorkomend) verband tussen nuvaring gebruik en miskramen.
pi_129901300
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 16:01 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Welkom en succes ;) ben benieuwd wie je bent en of we elkaar kennen! Begrijp ik het nou goed dat je voorlopig nog niet "echt" gaat beginnen?
Ik zou voor die paar maanden de nuvaring overigens absoluut heroverwegen, ivm een (niet bewezen maar wel gek vaak voorkomend) verband tussen nuvaring gebruik en miskramen.
Dit ken ik niet? Heb jaren de nuvaring gebruikt..
pi_129901444
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 16:03 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Dit ken ik niet? Heb jaren de nuvaring gebruikt..
Ik ook, en heb helaas een miskraam gehad. Toen ik er daarna op googelde, vond ik allerlei dezelfde ervaringen...
pi_129901496
Het kan ook toeval zijn hoor, er is geen wetenschappelijk onderzoek naar gedaan. Achteraf heb ik wel spijt dat ik me er bij de keuze voor AC destijds niet beter in heb verdiept...
pi_129901516
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 16:08 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Ik ook, en heb helaas een miskraam gehad. Toen ik er daarna op googelde, vond ik allerlei dezelfde ervaringen...
Hmm, misschien ook beter als ik er gewoon niet op ga googelen.
Hoewel ik afgelopen maand toch het idee had dat er iets aan de gang was. Mijn lichaam reageerde zo extreem anders dan het halfjaar daarvoor. Maar ja, heel vroege miskramen en mislukte innestelingen komen veel meer voor natuurlijk.
pi_129901559
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 16:10 schreef zandsculptuur het volgende:
Het kan ook toeval zijn hoor, er is geen wetenschappelijk onderzoek naar gedaan. Achteraf heb ik wel spijt dat ik me er bij de keuze voor AC destijds niet beter in heb verdiept...
Het is natuurlijk ook een heel nieuw middel, zelfs van de pil kunnen alle lange termijneffecten nog niet altijd goed onderzocht worden. Dus dat zal bij de nuvaring ook zeker niet zo zijn. Maar destijds dacht ik: minder hormonen is vast beter.
pi_129901789
Ik heb een boek gekregen van vrienden over zwangerschap etc. en daarin staat dat je zelfs op de dag van je eisprong maar 26% kans hebt om zwanger te worden, de dagen eromheen zitten op 15% en daaromheen dus nog minder. Best schrikbarend weinig vond ik :o

Ik heb ook de nuvaring gebruikt, maar volgens mij nog geen jaar. Sowieso ben ik best vaak geswitched wegens bijwerkingen. Ik ga ook maar niet googlen :X
pi_129901827
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 16:13 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Het is natuurlijk ook een heel nieuw middel, zelfs van de pil kunnen alle lange termijneffecten nog niet altijd goed onderzocht worden. Dus dat zal bij de nuvaring ook zeker niet zo zijn. Maar destijds dacht ik: minder hormonen is vast beter.
Dat dacht ik ook. Maar ik zou me echt niet ongerust maken hoor, je kunt er toch niets aan veranderen. Ik zou er alleen niet snel nog eens mee beginnen :).
pi_129903325
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 15:34 schreef LuDann het volgende:

[..]

Goed teken. ;)

En mocht het een teleurstelling blijken dan hoef je je vent in ieder geval niet tot klussen te dwingen ofzo als ik dat zo lees. :D
haha nou dwingen hoeft sowieso niet :P

kans op zwangerschap is miniem deze maand, ik had spit in mijn rug en uitdrogingsverschijnselen rond eisprong.. daardoor 4 dagen voor ei nog seks gehad en daarna niks meer.... dus waar die jetsers ineens vandaan komen..m
S. 2014
J. 2016
pi_129903639
Omdat ze dat leuk vonden. :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')