Haha, nou, dat heb je nu nog steeds wel! ;-)quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:53 schreef Sleehakschoen het volgende:
och man, mijn hart maakt echt 180 slagen per minuut. Eerste ronde he, daar ga je dus niet van uit, ik denk oooohhhh, ik heb nog wel een paar maanden om me in te lezen voor het zover is. Damn
Gefeliciteerd sleehakschoen!quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:53 schreef Sleehakschoen het volgende:
och man, mijn hart maakt echt 180 slagen per minuut. Eerste ronde he, daar ga je dus niet van uit, ik denk oooohhhh, ik heb nog wel een paar maanden om me in te lezen voor het zover is. Damn
Mijn man weigerde te geloven dat een streep echt een streep isquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:35 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd sleehakschoen!Heel herkenbaar gevoel, vorige keer ook eerste ronde raak en ik moest toen huilen en vroeg aan mijn man op dramatische toon 'Wat hebben we gedáán?!?'
![]()
![]()
![]()
Natuurlijk moet je het delen! Fijn dat je een goede vriendin hebt waar je het al zo vroeg aan kunt vertellen. Voel je je ook zo speciaal, dat er nu een kindje in je buik gaat groeien?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:43 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Mijn man weigerde te geloven dat een streep echt een streep is
En nu is ie hele plannen aan het uitdokteren om het nog acht weken geheim te houden.
Ik ga het zo wel even aan een vriendin vertellen, ik MOET het aan iemand kwijt die het zelf heeft meegemaakt, anders hou ik het geen 8 weken vol
+1quote:
Voor je houden is zo enorm lastigquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:43 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Mijn man weigerde te geloven dat een streep echt een streep is
En nu is ie hele plannen aan het uitdokteren om het nog acht weken geheim te houden.
Ik ga het zo wel even aan een vriendin vertellen, ik MOET het aan iemand kwijt die het zelf heeft meegemaakt, anders hou ik het geen 8 weken vol
Ik vind het heel logisch dat je rekent vanaf begin 2012. Je bent bezig om nog een kindje te krijgen, die zwangerschap is wel leuk en aardig, maar dat is niet je uiteindelijke doel. Ik zou het niet als eerste ronde rekenen, je bent al langere tijd bezig en dat is best wel eens heel erg moeilijkquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:52 schreef Kursor het volgende:
En welkom Dagennachtdromer (afkorting?).
Lastig die onduidelijkheid Ggirl en IMA.
En Ikina, ik begrijp dat het lastig is dat je menstruatie nu op zich laat wachten, maar zoals anderen al schreven is dat echt heel normaal na een miskraam. Voor mezelf hoop ik ook dat m'n cyclus weer een beetje fatsoenlijk is nu (derde cyclus na miskraam)
Ben het wachten nu alweer zat en dan zit ik pas drie dagen met een hoge temperatuur. Gaat lekker zo, maar niet heus. Eerste ronde pas weer, maar het lukt me niet om het ook echt zo te zien, al 'bezig' sinds begin 2012. Voelt toch echt anders. Bweh!
Zal morgen m'n laptop maar weer eens aanslingeren en in het andere topic posten. Voelt hier niet zo gepast. Mezelf een rustige avond beloofd en kan het topic op m'n mobiel niet vinden.quote:
Een pesthumeur is bij jou geen teken van naderende ongesteldheid??quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:21 schreef Take_A_Picture het volgende:
Vanmorgen getest met een normale test. Wel 3 dagen te vroeg natuurlijk en uiteraard negatief.
Bloedchagrijnig was ik toch al dus dit werkte mooi meeDaarom zeggen ze natuurlijk ook dat je echt op je nod moet testen maar ik dacht, wie weet... nouja ik zie het wel vrijdag!
Bagger!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:59 schreef Take_A_Picture het volgende:
Haha jawel! Dus ik denk dat ik gewoon ongesteld ga worden vrijdag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
Had je daar veel last van voor je aan de AC ging? Want bij mij viel dat bijvoorbeeld echt enorm mee!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:56 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Oh ja dat was ik vergeten... het genot van pms en ongesteld worden. Ik was het helemaal vergeten maar als ik jullie posts lees kan ik me al helemaal verheugen op mijn eerste rode feestweek in 8 jaar! Not!
Thanks, jij ook nog natuurlijk, en jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:12 schreef Aisly het volgende:
Sleehakschoen gefeliciteerd!![]()
Al aan je vriendin verteld?
Balen IMA, ik zou zoals Feenix zegt uitgaan van de langste![]()
TAP, het blijft spannend! *fingers crossed*
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:17 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Thanks, jij ook nog natuurlijk, en jaWel fijn dat er iemand is die het weet en me de komende tijd op gang kan helpen. Ik heb echt geen idee waar ik moet beginnen
Heb jij al stappen gezet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mei kindjes zijn leuk. Ze kunnen al heel snel zeggen in welke maand ze jarig zijn. ( dat is van MIJ/mei)quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:21 schreef Risu het volgende:
Gefeliciteerd met de streepjes!![]()
En ook weer een paar bloedbaden, altijd vervelend, vooral met dat warme weer.![]()
Wel gaaf zo in een keer raak. Gelukkig bij ons niet. Ik merk nu eigenlijk pas dat mijn man er klaar voor is, als het dus in april meteen raak was geweest, was het misschien toch net iets te snel geweest.
Maar laat nu die streepjes maar komen. Eerst dit weekend ergens de eisprong. Dus we beginnen er maar vast aan.![]()
En dan een mei-kindje, zelfde maand als trouwdag.
Verlof in de zomer, ook geen ramp ;-)quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:28 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Mei kindjes zijn leuk. Ze kunnen al heel snel zeggen in welke maand ze jarig zijn. ( dat is van MIJ/mei)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |