Haha, nou, dat heb je nu nog steeds wel! ;-)quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:53 schreef Sleehakschoen het volgende:
och man, mijn hart maakt echt 180 slagen per minuut. Eerste ronde he, daar ga je dus niet van uit, ik denk oooohhhh, ik heb nog wel een paar maanden om me in te lezen voor het zover is. Damn
Gefeliciteerd sleehakschoen!quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:53 schreef Sleehakschoen het volgende:
och man, mijn hart maakt echt 180 slagen per minuut. Eerste ronde he, daar ga je dus niet van uit, ik denk oooohhhh, ik heb nog wel een paar maanden om me in te lezen voor het zover is. Damn
Mijn man weigerde te geloven dat een streep echt een streep isquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:35 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd sleehakschoen!Heel herkenbaar gevoel, vorige keer ook eerste ronde raak en ik moest toen huilen en vroeg aan mijn man op dramatische toon 'Wat hebben we gedáán?!?'
![]()
![]()
![]()
Natuurlijk moet je het delen! Fijn dat je een goede vriendin hebt waar je het al zo vroeg aan kunt vertellen. Voel je je ook zo speciaal, dat er nu een kindje in je buik gaat groeien?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:43 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Mijn man weigerde te geloven dat een streep echt een streep is
En nu is ie hele plannen aan het uitdokteren om het nog acht weken geheim te houden.
Ik ga het zo wel even aan een vriendin vertellen, ik MOET het aan iemand kwijt die het zelf heeft meegemaakt, anders hou ik het geen 8 weken vol
+1quote:
Voor je houden is zo enorm lastigquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:43 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Mijn man weigerde te geloven dat een streep echt een streep is
En nu is ie hele plannen aan het uitdokteren om het nog acht weken geheim te houden.
Ik ga het zo wel even aan een vriendin vertellen, ik MOET het aan iemand kwijt die het zelf heeft meegemaakt, anders hou ik het geen 8 weken vol
Ik vind het heel logisch dat je rekent vanaf begin 2012. Je bent bezig om nog een kindje te krijgen, die zwangerschap is wel leuk en aardig, maar dat is niet je uiteindelijke doel. Ik zou het niet als eerste ronde rekenen, je bent al langere tijd bezig en dat is best wel eens heel erg moeilijkquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:52 schreef Kursor het volgende:
En welkom Dagennachtdromer (afkorting?).
Lastig die onduidelijkheid Ggirl en IMA.
En Ikina, ik begrijp dat het lastig is dat je menstruatie nu op zich laat wachten, maar zoals anderen al schreven is dat echt heel normaal na een miskraam. Voor mezelf hoop ik ook dat m'n cyclus weer een beetje fatsoenlijk is nu (derde cyclus na miskraam)
Ben het wachten nu alweer zat en dan zit ik pas drie dagen met een hoge temperatuur. Gaat lekker zo, maar niet heus. Eerste ronde pas weer, maar het lukt me niet om het ook echt zo te zien, al 'bezig' sinds begin 2012. Voelt toch echt anders. Bweh!
Zal morgen m'n laptop maar weer eens aanslingeren en in het andere topic posten. Voelt hier niet zo gepast. Mezelf een rustige avond beloofd en kan het topic op m'n mobiel niet vinden.quote:
Een pesthumeur is bij jou geen teken van naderende ongesteldheid??quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:21 schreef Take_A_Picture het volgende:
Vanmorgen getest met een normale test. Wel 3 dagen te vroeg natuurlijk en uiteraard negatief.
Bloedchagrijnig was ik toch al dus dit werkte mooi meeDaarom zeggen ze natuurlijk ook dat je echt op je nod moet testen maar ik dacht, wie weet... nouja ik zie het wel vrijdag!
Bagger!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:59 schreef Take_A_Picture het volgende:
Haha jawel! Dus ik denk dat ik gewoon ongesteld ga worden vrijdag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
Had je daar veel last van voor je aan de AC ging? Want bij mij viel dat bijvoorbeeld echt enorm mee!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:56 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Oh ja dat was ik vergeten... het genot van pms en ongesteld worden. Ik was het helemaal vergeten maar als ik jullie posts lees kan ik me al helemaal verheugen op mijn eerste rode feestweek in 8 jaar! Not!
Thanks, jij ook nog natuurlijk, en jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:12 schreef Aisly het volgende:
Sleehakschoen gefeliciteerd!![]()
Al aan je vriendin verteld?
Balen IMA, ik zou zoals Feenix zegt uitgaan van de langste![]()
TAP, het blijft spannend! *fingers crossed*
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:17 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Thanks, jij ook nog natuurlijk, en jaWel fijn dat er iemand is die het weet en me de komende tijd op gang kan helpen. Ik heb echt geen idee waar ik moet beginnen
Heb jij al stappen gezet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mei kindjes zijn leuk. Ze kunnen al heel snel zeggen in welke maand ze jarig zijn. ( dat is van MIJ/mei)quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:21 schreef Risu het volgende:
Gefeliciteerd met de streepjes!![]()
En ook weer een paar bloedbaden, altijd vervelend, vooral met dat warme weer.![]()
Wel gaaf zo in een keer raak. Gelukkig bij ons niet. Ik merk nu eigenlijk pas dat mijn man er klaar voor is, als het dus in april meteen raak was geweest, was het misschien toch net iets te snel geweest.
Maar laat nu die streepjes maar komen. Eerst dit weekend ergens de eisprong. Dus we beginnen er maar vast aan.![]()
En dan een mei-kindje, zelfde maand als trouwdag.
Verlof in de zomer, ook geen ramp ;-)quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:28 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Mei kindjes zijn leuk. Ze kunnen al heel snel zeggen in welke maand ze jarig zijn. ( dat is van MIJ/mei)
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:08 schreef Kwisted het volgende:
Daar ben ik weer![]()
Na wel-niet-wel gevoelens bij mijn, gaan we er weer voor! Volgende week lanceer ik mijn ei en dan gaan we het wel zien.Vorige keer was het na 6 maanden raak, daar reken ik nu ook wel weer op.
Ik ben blij
Dat is heel snel, Bij hun geboorte moesten we toch wel rekening houden dat ze tot de uitgerekende datum ( 7 sept) moesten blijven, maar ze zijn zo super sterk en dapper!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:58 schreef Risu het volgende:
Feeleuk gevoel!
GM, goed nieuws zeg. En dat is best snel of niet.
Gewoon antwoorden, als t zover is dan hoor jij het vanzelf!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:53 schreef Ggirl het volgende:
Pff.. Morgenvroeg nog maar een test? Wat zeggen jullie?
Ikina, super!
Hier op 't werk is het confronterend vandaag, collega verteld dat z'n vriendin zwanger is incl. Echofoto's enzo. En de vraag en Ggirl wanneer beginnen jij en vent (ook een collega) eens aan kids?
Dat zei ik ook altijd: als er wat te vertellen is, dan hoor je het vanzelf.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Gewoon antwoorden, als t zover is dan hoor jij het vanzelf!
Al lijkt t soms wel of de zwangeren als paddestoelen uit de grond schieten
Oh, ik vond dat altijd zo'n vervelende vraag. Waar bemoeien die mensen zich mee?! Een collega van me zei altijd dat ze geen kinderen kon krijgen en dan hielden ze hun mond wel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:53 schreef Ggirl het volgende:
Pff.. Morgenvroeg nog maar een test? Wat zeggen jullie?
Ikina, super!
Hier op 't werk is het confronterend vandaag, collega verteld dat z'n vriendin zwanger is incl. Echofoto's enzo. En de vraag en Ggirl wanneer beginnen jij en vent (ook een collega) eens aan kids?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:02 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijd: als er wat te vertellen is, dan hoor je het vanzelf.
Eén keer heb ik aan iemand toegegeven dat we wel graag een kindje wilden en ook al een tijdje bezig zijn. Toen kreeg ik een hele preek van d'r dat ik naar de gynaecoloog moest om de boel na te laten kijken, etc. etc. omdat we anders misschien nog wel jarenlang konden wachten terwijl er misschien iets simpels aan de hand is en blablablabla.
Ik was toen al een aantal weken zwanger, en kon haar wel een mep verkopen!
Mja, ik vind het gewoon onbeleefd. Het zijn best privé-zaken, dat ga ik niet zomaar op een verjaardag/personeelsuitje/whatever op tafel gooien.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:10 schreef Sleehakschoen het volgende:
Die mensen bedoelen dat echt niet zo kwaad johDat is meer uit interesse, niet te zwaar aan tillen
In jouw geval van de gynaecologenpreek ben ik dat ook helemaal met je eens! Heb iets soortgelijks een keer naar mijn kop gekregen, toen was ik ook not amusedquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:11 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Mja, ik vind het gewoon onbeleefd. Het zijn best privé-zaken, dat ga ik niet zomaar op een verjaardag/personeelsuitje/whatever op tafel gooien.
Bij mn zus lukt het niet, maar na 2.5 jaar geeft ze daar ook geen openheid over, dus ik krijg de vraag wanneer wij aan kinderen beginnen EN waarom mn zus nog geen kinderen heeft en ik weet eerlijk gezegd niet wat ik erger vind....quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:42 schreef Aisly het volgende:
Ik was al lang blij dat opa's en oma's aan beide kanten al "voorzien" waren, hoopte niet dat soort vragen te krijgen.. helaas..
Zus is al 3 jaar bezig voor de 2e (1e was bijna letterlijk na de 2e keer knuffelen gemaakt zegmaar). Die heeft na 1,5 jaar maar heel dr verhaal op facebook gezet zodat ze de vraag wanneer de 2e onderhand eens zou komen niet meer te horen zou krijgen.
Daarna hield iedereen hun mond en verschoven de vragen naar mij..
Ik voel me bleh! Warm, plakkerig en hectisch op de zaak..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:57 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ggirl, tja, hoe voel je je?
Spannend!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:41 schreef Ggirl het volgende:
[..]
Ik voel me bleh! Warm, plakkerig en hectisch op de zaak..
Mijn beste vriendinnetje (en de enige die weet dat we aan het oefenen zijn) was net eventjes hier voor een kopje koffie en die zei dat ik er echt slecht uit zag!
Heerlijk compliment toch 😎
Ze had me een paar tests in de brievenbus geduwd naar eigen zeggen dus ik ga zeker weten even testen morgen, op zoek naar duidelijkheid!
Nieettt!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
mensen zijn onbedoeld soms zo ontzettend lomp!!
Ook opzettelijk hoor, mooi voorbeeld, mn beste vriendin wilde graag n 2e, juist nu omdat dan t verschil met de oudste niet te groot is, en ze hadden alles overwogen en de 1e 2 jaar met 2 kinderen zou prima gaan, en dan wel op zoek naar een andere woning, maar ze kregen een tweeling, stel na de shock helemaal blij, en na wat gepuzzel ruimte gemaakt voor 2 bedjes.. en toen vond haar schoonzus dat ze wel mocht verkondigen dat het absolute kindermishandeling is om 3 kinderen in deze woning te krijgen...
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:11 schreef DanseMacabre het volgende:
Wat lomp allemaal.
Laatst ook een tante van mij, die vond dat ik geen kinderen zou mogen krijgen. Omdat dat zo'n verantwoordelijkheid is en als ze baby-af zijn dat ik er dan vast geen zin meer in heb.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:21 schreef DanseMacabre het volgende:
Haha nou.
Nichtje heeft twee katten en een baby. Die kreeg ook echt de vraag wat ze nou met d'r katten ging doen.
Neeee?!?!?!?! Je woont EN in een appartement EN je hebt dieren... Tssskquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:18 schreef DanseMacabre het volgende:
Maar dát kan toch ook gewoon niet. Een kind in een appartement. Mét drie huisdieren ook nog.
Hoe dúrven we.
Foei!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Neeee?!?!?!?! Je woont EN in een appartement EN je hebt dieren... Tsssk![]()
Wij ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |