Ik heb t altijd overgeslagen, vorig jaar voor t eerst even meegemaakt. En nu klaarquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:23 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik zal het niet missen, was vorig jaar best ok. Maar meer ook niet.
Ken het niet, vanavond is luisterenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:51 schreef friekin_ het volgende:
Indiaan, dat kun jij ook mooi vinden. Echt.
Geniaal nieuws! Was mijn nummer één op de wishlistquote:
Zit er nog iets voor mij tussen? Behalve crystal fighters dan, die heb ik al gezien.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:51 schreef friekin_ het volgende:
Indiaan, dat kun jij ook mooi vinden. Echt.
Miles Kane d'r bij, line-up gemaakt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:17 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Geniaal nieuws! Was mijn nummer één op de wishlist
Ben je toevallig in 1959 geboren?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:35 schreef ohnikua het volgende:
The 1975 klinkt toch meer als iets dat ik leuk had gevonden toen ik 16 was.
Ik las een vergelijking met Florence Welshquote:
Can you handle me bèbèèè..quote:
Ze hebben nog niet veel uit, maar ik vind het bloedjemooi.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik las een vergelijking met Florence Welsh
Dus die ga ik wel ff luisteren dit weekend.
Ik ben beniehiehieuwd!!!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:10 schreef brother52 het volgende:
London grammar klinkt inderdaad lang niet verkeerd.
Deze namen jaquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Can you handle me bèbèèè..
Leuke lichting namen, met Deep Sea Arcade, The Staves, Little Green Cars en Miles Kane
Mjaquote:
Nog nooit gehadquote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
n00bie jij moet afgelopen 21 edities flink wat afgewerkt hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Staat onder 'The Wonderfull Days AKA Carolien Borgers goes happy hardcore'.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:36 schreef ohnikua het volgende:
In het Parool las ik trouwens dat Carolien Borgers ook komt met de 'voorstelling' Happy Harcore. Zie dat echter niet op de site, of kijk ik verkeerd?
Ik had idd niet verder gekeken dan Borgers, Carolien en Happy Hardcorequote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Staat onder 'The Wonderfull Days AKA Carolien Borgers goes happy hardcore'.
Zeker! Heb een stuk meer "wil ik zien" dan vorig jaar.quote:
Prima absoluut, dat zit op LL altijd wel goed.quote:
Ik verbaas me steeds weer. Volgens mij pas 3 acts van de huidige line-up eerder gezien, maar ik zet Spotify aan en ik kan eigenlijk bijna alles wel waarderen.quote:
Mensen die heel veel grote namen willen gaan gewoon naar het verkeerde festival. Punt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:13 schreef Inverted_World het volgende:
Leuke line-up inderdaad, ontzettend veel wat er nog niet eerder heeft gestaan en waar ik benieuwd naar ben! Erg tof.
Toch grappig om weer op Facebook te lezen dat er toch weer veel mensen zijn die meer grotere namen hadden willen zien. Ik ben juist blij met kleinere namen, geeft wat te ontdekken.
afgelikte boterhammenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
als t je niet uitmaakt dat ze al 4x ergens anders gestaan hebben.
Hallo, spreekt u meequote:
Ja zat het net ook de te lezen.... vraag me dan toch echt af wat je op Lowlands komt doen. Hier zit toch voor iedereen wel wat tussen lijkt me....quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:13 schreef Inverted_World het volgende:
Toch grappig om weer op Facebook te lezen dat er toch weer veel mensen zijn die meer grotere namen hadden willen zien. Ik ben juist blij met kleinere namen, geeft wat te ontdekken.
Ik hoop dat al die mensen lekker weg blijven..quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:13 schreef Inverted_World het volgende:
Leuke line-up inderdaad, ontzettend veel wat er nog niet eerder heeft gestaan en waar ik benieuwd naar ben! Erg tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Eerste dingen voor ADE trouwensStaan verdomd mooie dingen bij, jammer dat ik daar nooit iemand heen krijg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Even wat anders.
http://explodingactresses.tumblr.com
Vrij legendarisch.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Eerste dingen voor ADE trouwensEn Todd Terje staat 17 oktober op feestje van DekmantelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat zero's hero's was een aanfluiting eerste klasquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:21 schreef DecoAoreste het volgende:
Dus geen Kees van Hondt dit jaar?![]()
En 90's Alternative ipv Zer00s Heroes. Jammer.
Nou ja, de line-up was al wel prima zo.
je komt omgekeerd uit de kast nu?quote:
is maar af te wachten om 't veel beter is natuurlijkquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zero's hero's was een aanfluiting eerste klas
leuk dat ze het weer een andere draai geven
90's, dus sowieso beterquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
is maar af te wachten om 't veel beter is natuurlijk
Los Chinches ook leuk bevonden.
Wie weet is t een post-grunge liefhebbende DJ en zit je straks met Stiltskin en Creed.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wie weet is t een post-grunge liefhebbende DJ en zit je straks met Stiltskin en Creed.
Jup, ben erg benieuwd, sinds ik een half jaar terug ergens Hey Now op soundcloud tegenkwam al wezen volgen, en nu gewoon op Lowlands, doen ze goed.quote:
Daar is een heel topic over.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:55 schreef rubbereend het volgende:
zoveel scheelt de Grolsch toch ook weer niet in grote met de Bravo?
waarom al die topics, Lowlands had prima in één topic kunnen blijvenquote:
Dem kids just love it..quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom al die topics, Lowlands had prima in één topic kunnen blijven
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Eens. Ik ben iemand die via MyAT werkt en bjina nooit in subfora kijkt. Mis dus een groot gedeelte van de topics in LWL.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Weer zo eentje waar nog amper nummers van zijn helaasquote:
Van die Belg kan ik niet eens spotify/mp3 materiaal vinden (Delv!s).quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weer zo eentje waar nog amper nummers van zijn helaas
We're living in an EP society nowadays!
Twijfel of ik ga kijken (hangt ook van blokkenschema af) heb hem al 3x gezien maar was altijd wel goed. Met het nieuwe album heb ik hem nog niet gehoord, en die vind ik beter dan zijn eerste.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:04 schreef AMDB het volgende:
Miles kan naar de Grolsch, maar dat kan wel het optreden flink verpesten, of een vroege Alpha slot, wat mogelijk nog dramatischer is. Hij verdient een India headline wmb, maar India stond hij in 2011 al ja..
Ik ga zeker kijken. Show is altijd tof, al heb ik 'm in 2011 3x in korte tijd achter elkaar gezien, 3e keer vond ik niet meer zo. Maar op een festival kan er weinig mis gaan, en z'n 2e album is superquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:08 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Twijfel of ik ga kijken (hangt ook van blokkenschema af) heb hem al 3x gezien maar was altijd wel goed. Met het nieuwe album heb ik hem nog niet gehoord, en die vind ik beter dan zijn eerste.
Helaas geen Arctic Monkeys dit jaar om mee te spelenquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:09 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik ga zeker kijken. Show is altijd tof, al heb ik 'm in 2011 3x in korte tijd achter elkaar gezien, 3e keer vond ik niet meer zo. Maar op een festival kan er weinig mis gaan, en z'n 2e album is super
Inderdaad jammerquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:16 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Helaas geen Arctic Monkeys dit jaar om mee te spelen. Dat was ook wel gaaf in 2011.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weer zo eentje waar nog amper nummers van zijn helaas
We're living in an EP society nowadays!
groovtub.? wat een zeikzakken op fb overigensquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat wil zeggen, ff blokkenschema afwachten, mischien komen er 3 must sees tegelijk en is er dan weer 4 uur niks. Moet ik toch over op plan b.
Eerst maar eens kijken wat ze er nou dit jaar mee gedaan hebben...quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
groovtub.? wat een zeikzakken op fb overigens
Ja, kaartjes vliegen in het rond. Mensen vinden het kut. Volgens mij snappen ze het concept nieuwe bandjes/acts niet. Ze willen system of a down.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken wat ze er nou dit jaar mee gedaan hebben...
En wordt er echt veel geklaagd over de line up?
Djiez...SOAD was ten tijde van BYOB al niet meer relevant. En da's 8 jaar geleden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:24 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, kaartjes vliegen in het rond. Mensen vinden het kut. Volgens mij snappen ze het concept nieuwe bandjes/acts niet. Ze willen system of a down.
Dat dacht ik. Ik denk dat er voor ieder wel wat wils is. Het is geen rockfestival, want dat is momenteel ook niet meer zo hip als een paar jaar geleden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Djiez...SOAD was ten tijde van BYOB al niet meer relevant. En da's 8 jaar geleden.
stfuquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:28 schreef makkie88 het volgende:
Toch jammer dat Soad niet komt... zijn dan toch in nederland
Het hoeft ook geen rockfestival te zijn maar de hoeveelheid gitaren op LL is in de afgelopen 20 jaar toch wel ernstig verminderd.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:27 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik. Ik denk dat er voor ieder wel wat wils is. Het is geen rockfestival, want dat is momenteel ook niet meer zo hip als een paar jaar geleden.
Klopt, maar ik heb het idee dat er ook minder goede rock gemaakt wordt imo.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het hoeft ook geen rockfestival te zijn maar de hoeveelheid gitaren op LL is in de afgelopen 20 jaar toch wel ernstig verminderd.
Dat komt omdat je teveel 3fm luistert.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:31 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb het idee dat er ook minder goede rock gemaakt wordt imo.
Meld zich, wat draaien ze op strubu dan? Wij hebben hier nog een ouderwets radiotje staan, die ontvangt dat niet denk ik.quote:
Ze hebben een stream.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Meld zich, wat draaien ze op strubu dan? Wij hebben hier nog een ouderwets radiotje staan, die ontvangt dat niet denk ik.
Hier ookquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:02 schreef kapiteintje het volgende:
![]()
![]()
IK HEB ER GODVERDOMME VEEL ZIN IN GODVERDOMME!
![]()
![]()
Ticketservice > Transacties Bekijken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:07 schreef AMDB het volgende:
Gister voor de zekerheid nog even opgezocht waar m'n kaartje lag.
Jullie ook al gecheckt?
Hardcopy hierquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:09 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ticketservice > Transacties Bekijken..
Spookhuis komt er toch bij? Of komt in de plaats van?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:24 schreef friekin_ het volgende:
“Er komen niet meer tenten, maar sommige krijgen wel een andere plek. Dat is alles wat ik er nu over kan zeggen.”
Wordt weer zoeken dus
Mijn buurvrouw poste t meteen op m'n FB met "Dit is je kans!"quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:57 schreef friekin_ het volgende:
Lowlands Festival
LOWLANDS VOORPRETJE
Hey, psst, trouwen? Over een dikke twee weken, op Lowlands, voor één dag? Kan, tijdens Wed and Walk! Met je grote liefde, je beste vriend(in), of dat lekkere ding die je hopelijk gaat spotten ’s nachts in de Grolschtent.
En vanaf vandaag kun je je aanmelden! Stuur dus effe een mailtje naar gina@hetliteratuurhuis.nl waarin je uitlegt waarom jij wilt trouwen en wie weet trouw jij straks voor één dag op Lowlands!
Nee, ernaast. Waar de Groovetube eerst stond, dan. Zo'n beetje t eerste waar je tegenaan liep als je t terrein opkwam.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:35 schreef indiaantje89 het volgende:
Waar stond de Low Chi Min (Vietnamees) dan altijd? Waar nu Groovetube staat?
je kan ze gewoon allemaal op volgen zettenquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:38 schreef AMDB het volgende:
[..]
Eens. Ik ben iemand die via MyAT werkt en bjina nooit in subfora kijkt. Mis dus een groot gedeelte van de topics in LWL.
Die is gekquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je kan ze gewoon allemaal op volgen zetten
http://www.lowlove.nl/201(...)t-meer-harde-muziek/quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:31 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Spookhuis komt er toch bij? Of komt in de plaats van?
Waar haal je dat vandaan overigens?
quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:16 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Helaas geen Arctic Monkeys dit jaar om mee te spelen. Dat was ook wel gaaf in 2011.
Ga je ook naar Paradiso?quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:08 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Had je 'em toch maar moeten gaan bekijken op Glastonbury...
Gaat de vierde keer Miles Kane dit seizoen worden voor mij, en de set met de nieuwe nummers is beter dan ooit. Eén van de twee of drie persoonlijke must-sees in deze line-up.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:59 schreef willemwaus het volgende:
Hoi! Ik ga ook maar weer is naar Lowlandos!
Zie ik je bij Slayer? Daar ergens voorin de Alpha!!1quote:
uhuh ongetwijfeld.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:19 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Zie ik je bij Slayer? Daar ergens voorin de Alpha!!1
Download de Lowlove app, daar staat het schema al inquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:01 schreef willemwaus het volgende:
Vorig jaar had iemand het schema nagemaakt als 3 losse a4'tjes, waren super handig!
Gaat deze fokker ons dit jaar daar weer blij mee maken?
Hoeveel dagen van te voren ga jij voor de bravo liggen om mount kimbie van heul dichtbij te kunnen zien?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:33 schreef friekin_ het volgende:
Blij met het schema
Zelfs ik en mijn beste vriend met totaal verschillende smaken kunnen elkaar veel zien hoera!
Er lagen maar 2 nrc nxt bij Jumbo, beide maar gekocht voor vrienden blij te maken.
Koffie gezet, nu de tuin in
Die heb ik al! Maar dat schema was nog handiger. Veel duidelijker om overlap te kunnen zienquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:02 schreef AMDB het volgende:
[..]
Download de Lowlove app, daar staat het schema al in
hadden altijd wel een leuk nachtprogramma. Nu is het of dance of balkan beats ongeveer, niet zoveel rock op de vrijdagavond voor zover ik kan zien. Najaah, nachtje titty twister dan maatquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:13 schreef AMDB het volgende:
Oh trouwens, Alpha DJ's, was dat echt een ding ofzo?![]()
Lowlove kopt heel dramatisch met 'einde van een tijdperk' - ik wist altijd wel dat ze er waren maar heb ze nooit als meer gezien dan wachtmuziek tussen de bands door
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://lowlands.nl/blokkenschema/
En ook hier inmiddels.
Ze stata ook vrij laat in de X-Ray. Had ik niet helemaal verwachtquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:00 schreef Faazz het volgende:
Ik zag toen laatst Austra op Melt. Ik had eigenlijk geen idee waar ik naar stond te kijken tot dat ene bekende liedje voorbij kwam. Ik kwam in eerste instantie gewoon op het podium af omdat er een nieuwe band zou beginnen. Bij het starten van de eerste tune werd ik echt omver geblazen door de dikke vette bass. Alles trilde aan mijn lichaam, echt een keiharde dikke moddervette diepe bas die flink lang werd aangehouden. Lekkah!
Heel soms kom ik je nietsvermoedend tegenw ellichtquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:49 schreef indiaantje89 het volgende:
Mijn schema even snel gemaakt (in een "ik ren alles af wat toch niet gebeurt situatie").
Vrijdag:
Tom Odell (Alpha)
Hurts (Bravo)
The 1975 (India)
Tame Impala (Alpha)
Biffy Clyro (Alpha)
Kendrick Lamar (Grolsch)
De Jeugd van Tegenwoordig (Alpha)
Jagwar Ma (Charlie)
Nine Inch Nails (Alpha)
Siriusmo (X-Ray)
Zaterdag:
Daughter (India)
Nevermind (Alpha)
Seeeds (Grolsch)
Mount Kimbie (Bravo)
The Opposites (Alpha)
Michael Kiwanuka (Grolsch)
Chase & Status (Alpha)
Major Lazer (Grolsch)
Editors (Alpha)
Techno-avond (Bravo)
Zondag:
London Gramar (India)
Kodaline (Grolsch)
Haim (India)
Bonobo (Bravo)
Fall Out Boy (Alpha)
James Blake (Bravo)
Alabama Shakes (Alpha)
Foals (Grolsch)
Franz Ferdinand (Alpha)
The Knife (Grolsch)
Nick Cave & The Bad Seeds (Alpha)
TNGHT (Bravo)
Pop-O-Matic?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:26 schreef AionNL het volgende:
[..]
hadden altijd wel een leuk nachtprogramma. Nu is het of dance of balkan beats ongeveer, niet zoveel rock op de vrijdagavond voor zover ik kan zien. Najaah, nachtje titty twister dan maat
Had er al naar gekeken en zal er vast even een kijkje nemen maar de omschrijving klinkt niet echt veelbelovend eerlijk gezegd.quote:
Niet, daar raak ik gewoon verzeild, heb ze al vaker gezienquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:03 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Hoeveel dagen van te voren ga jij voor de bravo liggen om mount kimbie van heul dichtbij te kunnen zien?
Whutquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:24 schreef friekin_ het volgende:
Wat denken we ervan dat groeftuub nu een bacardi huis is?
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:36 schreef robuust89 het volgende:
Ik voel mij lichtelijk overweldigd door het blokkenschema.
Wat zijn aanraders om te zien?
HELL YEAH! Daarna door naar Nine Inch Nails, maat van me is daar fan van!quote:
Dat was t toch altijd al?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:24 schreef friekin_ het volgende:
Wat denken we ervan dat groeftuub nu een bacardi huis is?
Dat hangt er nogal vanaf wat je genre is natuurlijkquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:36 schreef robuust89 het volgende:
Ik voel mij lichtelijk overweldigd door het blokkenschema.
Wat zijn aanraders om te zien?
XXYYXX stond nog op mijn te luisteren lijst, maar anagezien ik sowieso naar HAIm wil ga ik me nu ook niet meer pijnigenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Niet, daar raak ik gewoon verzeild, heb ze al vaker gezien
Ik baal van HAIM/XXYYXX. Maar dat overleef ik wel.
Kan dat Converse ding zijn?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:55 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat staat er nu op de plek waar eerst de X-Ray stond?
Kan dat niet goed lezen.
Moet je er werken ofzo?!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Over precies twee weken doe ik al een rondje op het terrein
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:24 schreef AMDB het volgende:
[..]
Moet je er werken ofzo?!
Wist ik niet!
Dat is de opvolger van de Groove Tube, de hacienda. Zelfde concept, andere aankleding (mèt balkon).quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:55 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat staat er nu op de plek waar eerst de X-Ray stond?
Kan dat niet goed lezen.
Die zit toch in het midden?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:28 schreef meneerdebont het volgende:
[..]
Dat is de opvolger van de Groove Tube, de hacienda. Zelfde concept, andere aankleding (mèt balkon).
Nee, dat lijkt me Low Chi Minhquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:29 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Die zit toch in het midden?
O okquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:30 schreef meneerdebont het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me Low Chi Minh
Nee, ik denk dat je daar opeens in staat. Als je de verkeerde wc neemt of zo. Woeoeoeoeoe...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:30 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
O ok.
En iemand al het spookhuis gespot waar die staat?
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:32 schreef meneerdebont het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat je daar opeens in staat. Als je de verkeerde wc neemt of zo. Woeoeoeoeoe...
Goh, ze doen er ook wel alles aan om niks met dezelfde letter te laten beginnen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:28 schreef meneerdebont het volgende:
[..]
Dat is de opvolger van de Groove Tube, de hacienda. Zelfde concept, andere aankleding (mèt balkon).
Zolang er maar geen Q-Dance stage komt vind ik alles goedquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Goh, ze doen er ook wel alles aan om niks met dezelfde letter te laten beginnen.
Denk dat Lumineers iets populairder is op het moment, je werd op een gegeven moment helemaal doodgegooid met dat ho hey ho hey. Ik ken volgens mij ook maar 1 nummer van The Lumineers, het album van Of Monsters And Men daarentegenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maarre, The Lumineers zo laat in de Alpha en Of Monsters and Men vorig jaar die spot in de India?
Lijken me toch redelijk gelijkwaardig qua populariteit.
Het was toen redelijk druk ja, heb toen even buiten de tent gestaan.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat was vorig jaar precies hetzelfde met OMAM hoor, dat draaiden ze ook plat op Q Music en 538.
Vond het toen al raar dat ze 'maar' in de India stonden. Moet loeidruk geweest zijn.
Stond er middenin. Was idd druk, maar nog wel te doen hoorquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het was toen redelijk druk ja, heb toen even buiten de tent gestaan.
Ik heb ook maar weinig Alpha dit jaar.quote:Ik ken dit jaar nog minder bandjes dan vorig jaar, gaat weer wat worden. De afsluiters in de Alpha spreken mij helaas niet zo aan. Maar daar verzinnen we wel wat op.
Balthazar wil ik wel erg graag zien in de Alpha, voor de rest misschien even langs Franz Ferdinand of even kijken hoe het gaat bij de Jeugd van Tegenwoordig.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stond er middenin. Was idd druk, maar nog wel te doen hoor
[..]
Ik heb ook maar weinig Alpha dit jaar.
Ik denk dat het spookhuis in de Titty Twister zit. Er is een facebook post waarin staat dat je de achteringang van de titty twister in de gaten moet houden want er gebeuren "vreemde dingen".quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:30 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
O ok.
Die zou toch aan de overkant van het meertje liggen? Volgens het interview met 3voor12 op 3fm moest je er met de boot heen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:30 schreef indiaantje89 het volgende:
quote:‘t Harde gepasseerd station
Voor alle noorderlingen zal het dit jaar even wennen worden. Station ‘t Harde wordt niet meer gebruikt voor de pendeldienst. Het boemeltje vanaf Zwolle (of Utrecht) kan nu rustig doortuffen zonder dat massa’s mensen met enorme tassen eruit moeten.
Nu de hanzelijn definitief in gebruik is genomen vertrekken de pendelbussen vanaf station Lelystad en Dronten. Iets langer in de trein, korter in de bus. Scheelt weer reisstress.
Opvallend lage spotquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Lowlands openen met Hurts!
Best fijn.
Inderdaad,quote:
Idd ook veel harde gitaar bandjes in de X-Ray dit jaar is me opgevallen: Deep Vally, Traumahelikopter, John Coffey.quote:
Als dat zo is dan vind ik Tame Impala in de Alpha een vreemde keusquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zal het een logistieke reden hebben? Dat mensen met een wat eenkenniger smaak meer het terrein over gejaagd worden zodat ze misschien meer uitgeven?
Ik ook!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:47 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ga ook Eläkalasanogiets checken in de Lima ben ik net achtergekomen.
Idd, maar nu nog niet te vinden. Miles Kane sla ik toch over. Ben eigenlijk nog nooit overdag bij de Lima geweest.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ook!Helaas niet vanaf het begin, omdat ik Miles Kane weer wil zien.
Wanneer komt het programmakrantje eigenlijk online? Vorig jaar stond die rond deze tijd al op livexs.nl, toch?
of een logistieke reden voor Hurts, dat ze 's avonds nog doorkunnenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zal het een logistieke reden hebben? Dat mensen met een wat eenkenniger smaak meer het terrein over gejaagd worden zodat ze misschien meer uitgeven?
do not get itquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of een logistieke reden voor Hurts, dat ze 's avonds nog doorkunnen
15 Pukkelpop, 16 Lowlands, 17 Frequency. Dus geen avond show nog ergens.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of een logistieke reden voor Hurts, dat ze 's avonds nog doorkunnen
Ah, op die manier.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
15 Pukkelpop, 16 Lowlands, 17 Frequency. Dus geen avond show nog ergens.
Ik ook niet, zag je mijlen ver van te voren aankomen dat dat zou gebeuren.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Snap de verontwaardiging van velen over Slayer in de Grolsch en NIN in de Alpha niet.
Dat had ook mijn keuze geweest. Maar sta je niet te kijken dan van Bonobo in de Grolsch?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Franz Ferdinand & Nick Cave had 'voor-het-feestje' omgedraaid kunnen worden.
Pop-o-matic staat toch al sinds 1999 op lowlands, wordt dan toch eens tijd dat je het kentquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:09 schreef AionNL het volgende:
[..]
Had er al naar gekeken en zal er vast even een kijkje nemen maar de omschrijving klinkt niet echt veelbelovend eerlijk gezegd.
Ken het verder ook niet though.
Nee, was op Pitch al goed vol en stond daar ook in de grootste tent.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat had ook mijn keuze geweest. Maar sta je niet te kijken dan van Bonobo in de Grolsch?
Thx man!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:26 schreef Niek. het volgende:
Voor de liefhebbers, de Lowlands bijlage van vandaag.
http://goo.gl/VWNwTN
Hmm, moet het toch is beter gaan beluisteren dan. Zo'n Major Lazer en Chase & Status zijn toch wat toegankelijker dan een Bonobo denk ik. Daarom zou ik Bonobo ook in een Bravo zetten, dan had ik nog eerder een Nero of Totally Enormous Extinct Dinosaur in de Grolsch gezet.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee, was op Pitch al goed vol en stond daar ook in de grootste tent.
Ik denk dat dat in de Titty Twister zit dan, gezien deze omschrijving:quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:32 schreef meneerdebont het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat je daar opeens in staat. Als je de verkeerde wc neemt of zo. Woeoeoeoeoe...
nee hoor die zit vol met gelijk al een lastige keuze...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:29 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Meer mensen last van een volle zaterdag en een 'lege' vrijdag? Alleen Jagwar Ma moet ik zien op de vrijdag. Misschien moet ik nog wat ontdekken...?
Joy Formidable, Tim VanTol, AlunaGeorge, Pokey LaFarge, Tame Impalaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:29 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Meer mensen last van een volle zaterdag en een 'lege' vrijdag? Alleen Jagwar Ma moet ik zien op de vrijdag. Misschien moet ik nog wat ontdekken...?
Lijkt mij dat enge lowlands logotje op het einde van de andere veerdienst over lake Lowlands..quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:31 schreef paardenmeisjes het volgende:
[..]
Ik denk dat dat in de Titty Twister zit dan, gezien deze omschrijving:
Ja, hij staat er weer, in de duisterste hoek van Cape Lowlands. De sleaziest dump in town is still alive & kickin’. De Hard Rock Karaoke stopt nooit, baby. Sterker nog, in de club waar het nooit licht wordt gaat het er dit jaar vuiger en ruiger aan toe dan ooit. Maar... er rommelt iets. Er klopt iets niet. De Tïtty Twïster is een beetje in de war. What you see is not what you get anymore. Wip gerust langs, maar let op de achteruitgang...
Joy Formidable ken ik, best leuk, maar niet bijzonder als je het mij vraagt. Dit jaar ook al eens live gezien. Met Pokey en Tame Impala heb ik niks. Die andere twee zal ik checken. Thanks.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Joy Formidable, Tim VanTol, AlunaGeorge, Pokey LaFarge, Tame Impala
Om er een paar te noemen.
Gaan ze dan dadelijk een pinkpopje doen, als vervanger een eenmalige reunie van krezip .quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hmmm,Slayer schijnt Pukkelpop afgezegd te hebben..even afwachten.
Gaat waarschijnlijk om een booking issue. Dus of geld, of vervoer vanaf UK.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hmmm,Slayer schijnt Pukkelpop afgezegd te hebben..even afwachten.
Dat gaat vaak veel te snel die quiz, verder ben ik blijven hangen in de oudheid, dus veel van de nieuwe dingen gaan er wel in maar de meeste net zo snel weer uit mijn gedachten. Ik heb misschien wel al teveel hersencellen opgeofferd aan vriend alcohol.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
hey Basp1, volgens mij valt er voor jou wel een puntje te behalen in de LL-quiz
Daarom wijs ik je op de huidige vraagquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:01 schreef Basp1 het volgende:
[..]
verder ben ik blijven hangen in de oudheid, dus veel van de nieuwe dingen gaan er wel in maar de meeste net zo snel weer uit mijn gedachten.
Niet voor iedereen...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Tame Impala in de Alpha, toch best apart.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:43 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Denk dat Tame Impala ondertussen een act voor de Alpha-vooravond is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |