Ik bedoel echt iedereen bij de ingang, stond een beveiliger paar meter voor de deur die van IEDEREEN (dus ook als je 35 was) ID controleerde... Geen gezeik, snel en effectief.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:42 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Serieus, hoe oud ben je dan als ik vragen mag?
Mijn vriendin is 2x gecontroleerd maar dacht dat vooral met haar lengte te maken had (1.55 en langer zal ze niet worden). Ben zelf nooit gecontroleerd
quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:42 schreef AMDB het volgende:
[..]
Toch wel mooi dat je van die 3 een 8 hebt kunnen maken zonder dat ze het door hadden
Dat. En dat. Steekproefgewijs, en dat gaat dus gelukkig echt niet veel verschil maken met de nieuwe regeling. En na de ingang bij het omdoen van de bandjes ook niet, 2 verschillende rijen die geen vertraging op zouden moeten leveren.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:43 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik bedoel echt iedereen bij de ingang, stond een beveiliger paar meter voor de deur die van IEDEREEN (dus ook als je 35 was) ID controleerde... Geen gezeik, snel en effectief.
of M&S hebben maar één liedje gemaakt of alles klinkt hetzelfdequote:Op donderdag 7 maart 2013 20:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gisteren bij Mumford & Sons in Praag geweest, zie ik ook nog wel headlinen.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of M&S hebben maar één liedje gemaakt of alles klinkt hetzelfde
Denk dat Tame Impala ondertussen een act voor de Alpha-vooravond is...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:06 schreef theodoor9 het volgende:
Dat DWDD festival maakt dus gewoon handig gebruik van de Pitch wat er de 2 voorgaande dagen is.
Tame Impala zou de perfecte India afsluiter worden lijkt me, tegelijk met Blur in de Alpha, Nine Inch Nails in de Grolsch en the Knife in de Bravo
Leeftijdcontrole boeit me niet, controleren ze op drugs?quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:38 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ze controleren toch al veel op ID bij de ingang, dus denk dat het niet heel veel zal gaan schelen.
De sfeer op LL isquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:18 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ga toch wel, of het me nou leuk lijkt of niet. Kan niet meer terugkrabbelen en ga met een groep waarmee het toch wel leuk wordt. Plus dat er techno komt, dan vermaak ik me daar wel mee.
Ja, steekproefsgewijs bij de ingang, dus voordat je officieel binnen bent. En als je die pech hebt dan moet je ook echt je hele tas binnenstebuiten keren (zelf nooit meegemaakt, wel gezien). Best kut als je je tas helemaal strak hebt ingepaktquote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:03 schreef Skv het volgende:
[..]
Leeftijdcontrole boeit me niet, controleren ze op drugs?
Een vriend van me serieus al 4 jaar achter elkaarquote:Op vrijdag 8 maart 2013 02:55 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ja, steekproefsgewijs bij de ingang, dus voordat je officieel binnen bent. En als je die pech hebt dan moet je ook echt je hele tas binnenstebuiten keren (zelf nooit meegemaakt, wel gezien). Best kut als je je tas helemaal strak hebt ingepakt![]()
Dan heeft hij een drugshoofdquote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een vriend van me serieus al 4 jaar achter elkaar
Ja dat zeiden wij ook al. Hij ziet er te relaxed en dromerig uitquote:
Mwa, ik denk toch dat je hun populariteit te hoog inschaald. S'middags in de Grolsch zou kunnen. De Alpha lijkt me teveel van het goede, daar is het ook niet de band voor. Laat staan een positie s'avonds! Maargoed we zullen zienquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:43 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Denk dat Tame Impala ondertussen een act voor de Alpha-vooravond is...
Ben de laatste jaren met een caravan, dn kijken ze een keer om de hoek, zien een hele hoop teringzooi en zeggen prettig weekend!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat zeiden wij ook al. Hij ziet er te relaxed en dromerig uit
Ikzelf heb het in de 9 jaar 1x moeten doen. Wele cht irritant hoor. Heel die rugzak van je rug af, helemaal openritsen. Gelukkig heeft die backpack van mij van die ritsen aan de zijkant die helemaal open kunnen dus hoef ik niet alle spullen er uit te halen en kunnen ze er zo ook doorheen kijken.
Tja, wat is hedendaags. Het is niet alledaagse muziek, als dat is wat je bedoelt. 3FM heeft ze 58 gedraaid sinds 2009quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:59 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Ook niet
Dacht dat ik wel redelijk op de hoogte was van de hedendaagse muziek, maar dat blijkt wat tegen te vallen
quote:[..]
Mumford & Sons, zit ik dus niet op te wachten, ze worden op 3FM erg gehypt, en nu is iedereen in eens fan van M&S. Terwijl de muziek mij totaal niet boeit. Doe dan Muse maar als headliner, als is Muse ook niet meer wat het geweest is.
Mumford&Sons:quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met die sound ben ik een beetje doodgegooid. Voor mij is het moeilijk peilen wat voor headliners er kunnen komen, laat staan welke ik graag zou willen zien.
Doe dan maar Editorsquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:03 schreef theodoor9 het volgende:
Ik zie op dit moment 4 opties voor de headline posities: editors, mumford and sons, blur en nine inch nails.
"WOOOO-HOOOO"quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als Blur echter wél komt:
[ afbeelding ]
Arctic Monkeys wil ik wel een keer zienquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ach, we hebben Arctic Monkeys, Arcade Fire, QOTSA en Franz Ferdinand nog met nieuwe releases dit jaar. Van die heerlijke, geijkte, voorspelbare afsluiters...
quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:29 schreef theodoor9 het volgende:
Arctic monkeys staan sowieso niet op lowlands ivm bks.
Wel 24/7 lowlands.nl in de gaten houden.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ahjoh, er komen nog wel twee / drie batches met kaarten. Als je heen wilt kom je wel binnen.
Wat is d'r mis met Kyteman? Vond Kyteman Orchestra één van de betere optredens afgelopen keer.quote:
Ook nooit gecontroleerd hier. Duurt dat lang?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:39 schreef Inverted_World het volgende:
Controle? Ik heb dat serieus nog nooit meegemaakt, ook niet bij vrienden o.i.d. Maar zal wel toeval zijn dan. Enige controle die ik heb meegemaakt was op drugs, fijn als je je dicht gepropte tassen helemaal open mag maken terwijl je denkt aan hoe je camping plek eventueel ingepikt wordt
ja, het was ook mijn grote verassing, maar dat was meer door de randzaken.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:51 schreef µ het volgende:
[..]
Wat is d'r mis met Kyteman? Vond Kyteman Orchestra één van de betere optredens afgelopen keer.
Was er ook een docu van die gast? Op een publiek net? Denk dat ik dat een tijdje terug gezien hebquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:52 schreef leeell het volgende:
[..]
ja, het was ook mijn grote verassing, maar dat was meer door de randzaken.
heerlijk weertje op de alphaheuvel , relaxed met muziek van Kyteman
http://documentaire24.nl/kyteman/quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:53 schreef µ het volgende:
[..]
Was er ook een docu van die gast? Op een publiek net? Denk dat ik dat een tijdje terug gezien heb.
Dat zal 'm geweest zijn. Leuk om te zienquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:54 schreef leeell het volgende:
[..]
http://documentaire24.nl/kyteman/
uur van de wolf
Haha van charlie naar x-ray is zeker een stap vooruit! Heb echt een hekel aan het charlie podiumquote:
Lijkt me dat die zeker de alpha aan kunnen!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:56 schreef leeell het volgende:
Wolfmother heeft ook nieuw materiaal, leuke Grolsch naam ?
Eerder Alpha naam dan denk ik. Maar denk niet dat ze gaan touren. Op 2011 op Pinkpop gezien en wel een vette act.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:56 schreef leeell het volgende:
Wolfmother heeft ook nieuw materiaal, leuke Grolsch naam ?
Vond je? Ik kon er niet veel mee. Vond het eerste Kyteman project overigens ook beter. Al hoewel Sorry altijd mooi blijft om af en toe even op te zetten.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:52 schreef leeell het volgende:
[..]
ja, het was ook mijn grote verassing, maar dat was meer door de randzaken.
heerlijk weertje op de alphaheuvel , relaxed met muziek van Kyteman
Dus moet je ze nu al weer boeken?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:51 schreef µ het volgende:
[..]
Wat is d'r mis met Kyteman? Vond Kyteman Orchestra één van de betere optredens afgelopen keer.
Niet op LL, nee.quote:
http://festileaks.com/fes(...)agons-naar-lowlands/quote:Imagine Dragons naar Lowlands
Giel Beelen heeft in zijn ochtendshow wederom een act prijsgegeven voor een groot festival. Vanmorgen verklapte hij de komst van Imagine Dragons naar Lowlands.
Even na zessen gaf hij aan een luisteraar de cd van Imagine Dragons weg waarvan hij “gisteren al illegaal gezegd heeft dat ze naar Lowlands komen”. Gisteren is ons dit bericht ontschoten, maar dankzij dit fragment (minuut 5.30) kunnen we de komst van de band uit Las Vegas alsnog aankondigen.
De Amerikaanse indierock band bestaat al sinds 2008 maar bracht vorig jaar pas het catchy debuutalbum ‘Night Visions’ uit. De stadsgenoten van The Killers staan garant voor een soortgelijke neon, glitter en glamour sound.
Imagine Dragons staat op 13 april in een reeds uitverkochte Amsterdamse Melkweg.
Beluister ter kennismaking hier de single ‘Radioactive’ welke tevens wordt gebruik in de game ‘Assassin’s Creed III’.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |