Volgens mij ga ik echt zwaar naar het verkeerde festival.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je bent brenger van goed nieuws. Neem een biertje.
Kan nog steeds niet geloven dat Charles Aznavour niet headlined.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:59 schreef indiaantje89 het volgende:
Kyteman past prima op dit festival: http://www.festivalinfo.n(...)ereld_Draait_Buiten/
Nee, gelukkig is LL niet zo'n LARP-ers festival.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Volgens mij ga ik echt zwaar naar het verkeerde festival.. Met al die hardrock, punk en andere gitaarbeukellende.
Vast ook allemaal mannen met paardenstaarten en van die wijde broeken en zwarte t-shirts, hé?
Zal vast meevallen!quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Volgens mij ga ik echt zwaar naar het verkeerde festival.. Met al die hardrock, punk en andere gitaarbeukellende.
Vast ook allemaal mannen met paardenstaarten en van die wijde broeken en zwarte t-shirts, hé?
Jamaar.quote:
Kyteman orchestra is heel vet. Met name de jazzsessies.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat niet wil zeggen dat Kyteman natuurlijk juist op zo'n festival thuishoort, als samenhokkende kutcrusties zijnde.
Hippie bandquote:
Ga je dit jaar voor het eerst?quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:05 schreef Skv het volgende:
[..]
Kyteman orchestra is heel vet. Met name de jazzsessies.
Ja.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ga je dit jaar voor het eerst?
Ow, maar mocht je je bedenken, er hobbelt hier nog een konijn rond dat wel flaporen heeft naar je kaartje, he?quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja.. Nog niet volledig naar tevredenheid tot op heden.
Ik ga toch wel, of het me nou leuk lijkt of niet. Kan niet meer terugkrabbelen en ga met een groep waarmee het toch wel leuk wordt. Plus dat er techno komt, dan vermaak ik me daar wel mee.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ow, maar mocht je je bedenken, er hobbelt hier nog een konijn rond dat wel flaporen heeft naar je kaartje, he?
Dat wijfquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, je gaat je vermaken. Dat zit er gewoon dik in..
Kijk maar naar bulbjes. Die was in 't begin nog minder enthousiast dan dat wijf van "De elende van Lowlands" en nu is ze hier een regular..
Ze controleren toch al veel op ID bij de ingang, dus denk dat het niet heel veel zal gaan schelen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat het nieuw alcohol verbod voor onder de 18 geen langere wachtrijen opleveren bij de ingang van de camping;. denk dat de twijfel gevallen een stuk groter zijn dan bij 16 jaar...
Inderdaad, bij ons werd iedereen gecontroleerd...quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:38 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ze controleren toch al veel op ID bij de ingang, dus denk dat het niet heel veel zal gaan schelen.
<18 camping (camping 5). Samen met de 35+'ers.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zullen wel andere bandjes gaan worden voor <18
Weet je ook gelijk wanneer je een beetje fatsoenlijke jailbait hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |