quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:56 schreef Juicyhil het volgende:
Nog niet veel bijzonders aan namen en toch koopt de massa weer volop kaarten...
Fanquote:
U mad?quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:56 schreef Juicyhil het volgende:
Nog niet veel bijzonders aan namen en toch koopt de massa weer volop kaarten...
Je kent moderat niet?quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:32 schreef whosvegas het volgende:
Ben Tame impala aan het luisteren, het is wel groei muziek
Het zet een bepaalde sfeer neer en daar hou ik van
Dus ga het vaker opzetten
Is er tenminste 1 lowlands bandje dat ik ken
Ook nietquote:
Mumford & Sons, zit ik dus niet op te wachten, ze worden op 3FM erg gehypt, en nu is iedereen in eens fan van M&S. Terwijl de muziek mij totaal niet boeit. Doe dan Muse maar als headliner, als is Muse ook niet meer wat het geweest is.quote:Gisteren bij Mumford & Sons in Praag geweest, zie ik ook nog wel headlinen.
Met die sound ben ik een beetje doodgegooid. Voor mij is het moeilijk peilen wat voor headliners er kunnen komen, laat staan welke ik graag zou willen zien.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gisteren bij Mumford & Sons in Praag geweest, zie ik ook nog wel headlinen.
En Eminem, maar denk niet dat Lowlands daar voor gaat kiezen. Maar technisch gezien kan het wel. (verwacht ook dat hij op Pukkelpop staat).quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:03 schreef theodoor9 het volgende:
Ik zie op dit moment 4 opties voor de headline posities: editors, mumford and sons, blur en nine inch nails.
Zou fantastisch zijm ja!quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:03 schreef indiaantje89 het volgende:
Rapid Razor Bob is gewoon aan het wachten tot Arcade Fire hun tour bekend wil maken.
Niks te Foo Fighters of Muse
Emimem is typisch zo'n naam die lowlands links laat liggen. 2 jaar geleden boekten ze hem ook niet.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:05 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
En Eminem, maar denk niet dat Lowlands daar voor gaat kiezen. Maar technisch gezien kan het wel. (verwacht ook dat hij op Pukkelpop staat).
The Smashing Pumpkins is ook nog een kleine kans op.
En terechtquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:07 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Emimem is typisch zo'n naam die lowlands links laat liggen. 2 jaar geleden boekten ze hem ook niet.
Denk het ook, al weet je nooit. En je weet nooit wat er straks weer boven water komt. Zo heeft Pukkelpop nog geen headliners bekend gemaakt. En Reading/Leeds krijgen ook nog 1 headliner naast Eminem en SOAD.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:07 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Emimem is typisch zo'n naam die lowlands links laat liggen. 2 jaar geleden boekten ze hem ook niet.
Eminem was vroeger wel tofquote:
NIN zie ik Alpha niet afsluiten, die zullen eerder in de Grolsch staan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:03 schreef theodoor9 het volgende:
Ik zie op dit moment 4 opties voor de headline posities: editors, mumford and sons, blur en nine inch nails.
Oké, heb ze verkeerd ingeschaald!quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
NIN stonden in 2007 om een uur of 5 in de Grolsch, die gaan idd nu niets headlinen.
Zou wel een onbehoorlijk zwaktebod zijn, maar als ze waardig genoeg zijn om Glastonbury af te sluiten...quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik durf er wel wat om te verwedden dat die niet komen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:36 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Als ze niet in ieder geval Kraftwerk en/of Blur pakken, komt Nederland er wederom bekaaid vanaf.
Volgens mij was ik daar bij, ik heb NiN iig een keer gezien op lowlands. Wat was dat super vetquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
NIN stonden in 2007 om een uur of 5 in de Grolsch, die gaan idd nu niets headlinen.
Ik ga ze al op rock werchter zien, heb een dagkaart gekocht!quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als Blur echter wél komt:
[ afbeelding ]
Waarom zou Blur niet kunnen denk je n00bie? Denk niet dat ze "te groot" zijn voor Lowlands.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik durf er wel wat om te verwedden dat die niet komen.
M&S als afsluiter schat ik hoog in. Ik denk eerlijk gezegd Slayer ook. En nog een ouwerwetse danceafsluiter á la Underwold/ChemBros/Prodigy, maar dan degene die dit jaar nog wat gaat uitbrengen. Geen idee wie.
Een Werchteraflsuiter is bijna altijd te groot/duur voor Lowlands. Er zullen in de afglopen edities weinig overlappingen zijn geweest.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:03 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Waarom zou Blur niet kunnen denk je n00bie? Denk niet dat ze "te groot" zijn voor Lowlands.
Volgens mij is Mumford & Sons in Nederland anno 2013 zelfs groter dan Blur, Maar misschien onderschat ik Blur dan :in NL
En spelen er niet, opgelost.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:02 schreef µ het volgende:
21 augustus SoaD in Ziggo. Wist niet dat die ZO dicht bij LL in NL zijn.
Arctic Monkeys sluiten Glastonbury ook af, Mumford & Sons sluiten T- In The Park af. Niet de kleinste festivalsquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Een Werchteraflsuiter is bijna altijd te groot/duur voor Lowlands. Er zullen in de afglopen edities weinig overlappingen zijn geweest.
Kijk naar de afgelopen 5, 6 jaar. alle Lowlandsheadliners zijn subheadliners op Werchter.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:20 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Arctic Monkeys sluiten Glastonbury ook af, Mumford & Sons sluiten T- In The Park af. Niet de kleinste festivals
(Ik hoop gewoon heel erg dat je ongelijk hebt![]()
)
Nice!quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gaat een mooie avond worden. De heren ook gesproken gisteren en kijken er naar uitquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:25 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Nice!
Ik ga eind van de maand naar ze in die blokkendoos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |