Ik had idd niet verder gekeken dan Borgers, Carolien en Happy Hardcorequote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Staat onder 'The Wonderfull Days AKA Carolien Borgers goes happy hardcore'.
Zeker! Heb een stuk meer "wil ik zien" dan vorig jaar.quote:
Prima absoluut, dat zit op LL altijd wel goed.quote:
Ik verbaas me steeds weer. Volgens mij pas 3 acts van de huidige line-up eerder gezien, maar ik zet Spotify aan en ik kan eigenlijk bijna alles wel waarderen.quote:
Mensen die heel veel grote namen willen gaan gewoon naar het verkeerde festival. Punt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:13 schreef Inverted_World het volgende:
Leuke line-up inderdaad, ontzettend veel wat er nog niet eerder heeft gestaan en waar ik benieuwd naar ben! Erg tof.
Toch grappig om weer op Facebook te lezen dat er toch weer veel mensen zijn die meer grotere namen hadden willen zien. Ik ben juist blij met kleinere namen, geeft wat te ontdekken.
afgelikte boterhammenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
als t je niet uitmaakt dat ze al 4x ergens anders gestaan hebben.
Hallo, spreekt u meequote:
Ja zat het net ook de te lezen.... vraag me dan toch echt af wat je op Lowlands komt doen. Hier zit toch voor iedereen wel wat tussen lijkt me....quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:13 schreef Inverted_World het volgende:
Toch grappig om weer op Facebook te lezen dat er toch weer veel mensen zijn die meer grotere namen hadden willen zien. Ik ben juist blij met kleinere namen, geeft wat te ontdekken.
Ik hoop dat al die mensen lekker weg blijven..quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:13 schreef Inverted_World het volgende:
Leuke line-up inderdaad, ontzettend veel wat er nog niet eerder heeft gestaan en waar ik benieuwd naar ben! Erg tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Eerste dingen voor ADE trouwensStaan verdomd mooie dingen bij, jammer dat ik daar nooit iemand heen krijg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Even wat anders.
http://explodingactresses.tumblr.com
Vrij legendarisch.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Eerste dingen voor ADE trouwensEn Todd Terje staat 17 oktober op feestje van DekmantelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat zero's hero's was een aanfluiting eerste klasquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:21 schreef DecoAoreste het volgende:
Dus geen Kees van Hondt dit jaar?![]()
En 90's Alternative ipv Zer00s Heroes. Jammer.
Nou ja, de line-up was al wel prima zo.
je komt omgekeerd uit de kast nu?quote:
is maar af te wachten om 't veel beter is natuurlijkquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zero's hero's was een aanfluiting eerste klas
leuk dat ze het weer een andere draai geven
90's, dus sowieso beterquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
is maar af te wachten om 't veel beter is natuurlijk
Los Chinches ook leuk bevonden.
Wie weet is t een post-grunge liefhebbende DJ en zit je straks met Stiltskin en Creed.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wie weet is t een post-grunge liefhebbende DJ en zit je straks met Stiltskin en Creed.
Jup, ben erg benieuwd, sinds ik een half jaar terug ergens Hey Now op soundcloud tegenkwam al wezen volgen, en nu gewoon op Lowlands, doen ze goed.quote:
Daar is een heel topic over.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:55 schreef rubbereend het volgende:
zoveel scheelt de Grolsch toch ook weer niet in grote met de Bravo?
waarom al die topics, Lowlands had prima in één topic kunnen blijvenquote:
Dem kids just love it..quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom al die topics, Lowlands had prima in één topic kunnen blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |