hadden altijd wel een leuk nachtprogramma. Nu is het of dance of balkan beats ongeveer, niet zoveel rock op de vrijdagavond voor zover ik kan zien. Najaah, nachtje titty twister dan maatquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:13 schreef AMDB het volgende:
Oh trouwens, Alpha DJ's, was dat echt een ding ofzo?![]()
Lowlove kopt heel dramatisch met 'einde van een tijdperk' - ik wist altijd wel dat ze er waren maar heb ze nooit als meer gezien dan wachtmuziek tussen de bands door
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://lowlands.nl/blokkenschema/
En ook hier inmiddels.
Ze stata ook vrij laat in de X-Ray. Had ik niet helemaal verwachtquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:00 schreef Faazz het volgende:
Ik zag toen laatst Austra op Melt. Ik had eigenlijk geen idee waar ik naar stond te kijken tot dat ene bekende liedje voorbij kwam. Ik kwam in eerste instantie gewoon op het podium af omdat er een nieuwe band zou beginnen. Bij het starten van de eerste tune werd ik echt omver geblazen door de dikke vette bass. Alles trilde aan mijn lichaam, echt een keiharde dikke moddervette diepe bas die flink lang werd aangehouden. Lekkah!
Heel soms kom ik je nietsvermoedend tegenw ellichtquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:49 schreef indiaantje89 het volgende:
Mijn schema even snel gemaakt (in een "ik ren alles af wat toch niet gebeurt situatie").
Vrijdag:
Tom Odell (Alpha)
Hurts (Bravo)
The 1975 (India)
Tame Impala (Alpha)
Biffy Clyro (Alpha)
Kendrick Lamar (Grolsch)
De Jeugd van Tegenwoordig (Alpha)
Jagwar Ma (Charlie)
Nine Inch Nails (Alpha)
Siriusmo (X-Ray)
Zaterdag:
Daughter (India)
Nevermind (Alpha)
Seeeds (Grolsch)
Mount Kimbie (Bravo)
The Opposites (Alpha)
Michael Kiwanuka (Grolsch)
Chase & Status (Alpha)
Major Lazer (Grolsch)
Editors (Alpha)
Techno-avond (Bravo)
Zondag:
London Gramar (India)
Kodaline (Grolsch)
Haim (India)
Bonobo (Bravo)
Fall Out Boy (Alpha)
James Blake (Bravo)
Alabama Shakes (Alpha)
Foals (Grolsch)
Franz Ferdinand (Alpha)
The Knife (Grolsch)
Nick Cave & The Bad Seeds (Alpha)
TNGHT (Bravo)
Pop-O-Matic?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:26 schreef AionNL het volgende:
[..]
hadden altijd wel een leuk nachtprogramma. Nu is het of dance of balkan beats ongeveer, niet zoveel rock op de vrijdagavond voor zover ik kan zien. Najaah, nachtje titty twister dan maat
Had er al naar gekeken en zal er vast even een kijkje nemen maar de omschrijving klinkt niet echt veelbelovend eerlijk gezegd.quote:
Niet, daar raak ik gewoon verzeild, heb ze al vaker gezienquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:03 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Hoeveel dagen van te voren ga jij voor de bravo liggen om mount kimbie van heul dichtbij te kunnen zien?
Whutquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:24 schreef friekin_ het volgende:
Wat denken we ervan dat groeftuub nu een bacardi huis is?
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:36 schreef robuust89 het volgende:
Ik voel mij lichtelijk overweldigd door het blokkenschema.
Wat zijn aanraders om te zien?
HELL YEAH! Daarna door naar Nine Inch Nails, maat van me is daar fan van!quote:
Dat was t toch altijd al?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:24 schreef friekin_ het volgende:
Wat denken we ervan dat groeftuub nu een bacardi huis is?
Dat hangt er nogal vanaf wat je genre is natuurlijkquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:36 schreef robuust89 het volgende:
Ik voel mij lichtelijk overweldigd door het blokkenschema.
Wat zijn aanraders om te zien?
XXYYXX stond nog op mijn te luisteren lijst, maar anagezien ik sowieso naar HAIm wil ga ik me nu ook niet meer pijnigenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Niet, daar raak ik gewoon verzeild, heb ze al vaker gezien
Ik baal van HAIM/XXYYXX. Maar dat overleef ik wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |