Nee jij doet WoW jij blijft eeuwig maagd.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:02 schreef supergamenerd het volgende:
ik heb nog nooit geneukt alleen getongd boeiend! wonen hier toch alleen maar walrussen
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:01 schreef KomtTijd... het volgende:
Gast, gebruik gewoon je fantasie als je zonodig moet rukken_
Wie had het over beffen en zoenen? Gewoon keihard rammen jongeeee.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Als het meisje die 3 dagen niet gedoucht heeft, weet ik niet of beffen enzo nog wel zoeen goed idee is.
Ik heb je moeder op lowlands heerlijk uitgewoond.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:03 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nee jij doet WoW jij blijft eeuwig maagd.
Tenzij je moeder weer dronken is.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:05 schreef Nothingwoman het volgende:
Als je op de campings loopt weet je van iedere tent of er in wordt geneukt of niet..
Zelf moet ik er niet echt aan denken, te klef en te vies
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:05 schreef Rectum het volgende:
Ik weet niet hoe het op Lowlands is maar op CampZone wordt er altijd ontzettend veel geneukt.
Campzonequote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:05 schreef Rectum het volgende:
Ik weet niet hoe het op Lowlands is maar op CampZone wordt er altijd ontzettend veel geneukt.
HOAX! Mijn moeder verlaat de keuken niet, ze kent haar plaats.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:06 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik heb je moeder op lowlands heerlijk uitgewoond.
Ik hoop niet dat een van m'n vrienden gaat liggen batsen met z'n vriendinquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:06 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik het nog nooit gehoord.
Niet dat ik erop lette, maar het viel iig niet op.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:05 schreef Rectum het volgende:
Rectumquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:05 schreef Rectum het volgende:
In het rectum jahquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:11 schreef Socios het volgende:
Seks op een kutfestival met één of ander gaar wijf in een paupertentje._!
Zo klinkt het toch best geil.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:11 schreef Socios het volgende:
Seks op een kutfestival met één of ander gaar wijf in een paupertentje._!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |