Nee jij doet WoW jij blijft eeuwig maagd.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:02 schreef supergamenerd het volgende:
ik heb nog nooit geneukt alleen getongd boeiend! wonen hier toch alleen maar walrussen
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:01 schreef KomtTijd... het volgende:
Gast, gebruik gewoon je fantasie als je zonodig moet rukken_
Wie had het over beffen en zoenen? Gewoon keihard rammen jongeeee.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Als het meisje die 3 dagen niet gedoucht heeft, weet ik niet of beffen enzo nog wel zoeen goed idee is.
Ik heb je moeder op lowlands heerlijk uitgewoond.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:03 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nee jij doet WoW jij blijft eeuwig maagd.
Tenzij je moeder weer dronken is.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:05 schreef Nothingwoman het volgende:
Als je op de campings loopt weet je van iedere tent of er in wordt geneukt of niet..
Zelf moet ik er niet echt aan denken, te klef en te vies
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:05 schreef Rectum het volgende:
Ik weet niet hoe het op Lowlands is maar op CampZone wordt er altijd ontzettend veel geneukt.
Campzonequote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:05 schreef Rectum het volgende:
Ik weet niet hoe het op Lowlands is maar op CampZone wordt er altijd ontzettend veel geneukt.
HOAX! Mijn moeder verlaat de keuken niet, ze kent haar plaats.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:06 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik heb je moeder op lowlands heerlijk uitgewoond.
Ik hoop niet dat een van m'n vrienden gaat liggen batsen met z'n vriendinquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:06 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik het nog nooit gehoord.
Niet dat ik erop lette, maar het viel iig niet op.
Rectumquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:05 schreef Rectum het volgende:
In het rectum jahquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:11 schreef Socios het volgende:
Seks op een kutfestival met één of ander gaar wijf in een paupertentje._!
Zo klinkt het toch best geil.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:11 schreef Socios het volgende:
Ow zo.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:05 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wie had het over beffen en zoenen? Gewoon keihard rammen jongeeee.
Alsof je vrouwen nodig hebt om te kunnen neuken.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:27 schreef gebrokenglas het volgende:
CampZone, lekker tussen de zoemende servers, switches, routers, ettelijke rollen CAT-6 kabels en lege kratten grolsch, batsen met hete geile vr...
Vrouwen? Die komen toch niet op zo'n evenement?
Open minded. Kabel in je kont enzo.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:32 schreef Rectum het volgende:
[..]
Alsof je vrouwen nodig hebt om te kunnen neuken.
Als het belgen waren, was het voor hun wss ook minder prettig poepen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:52 schreef rubbereend het volgende:
Ervaring mee, in de zin van dat ik op de WC in het toiletgebouw zat en er ineens in het hokje naast twee mensen binnen kwamen en ff een nummertje maakten. Ik zeg dat poept toch minder prettig.
Anders had je wel foto's genomen?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:24 schreef bl0emetjE het volgende:
Is me nog nooit opgevallen eigenlijk..
Wie weetquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Anders had je wel foto's genomen?
quote:Op zondag 11 juli 2010 01:01 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Wie weet
Die zou ik dan natuurlijk hier wel posten als dat zo was! Minstens!
M'n vriendin gaat nooit mee naar Lowlands en ik ben een nette jongenquote:Op maandag 12 juli 2010 13:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch weer typisch FOK, allemaal mensen die het hebbben zien/horen gebeuren, niemand die het zelf doet
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch weer typisch FOK, allemaal mensen die het hebbben zien/horen gebeuren, niemand die het zelf doet
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:01 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
Hoezo wil je dat weten? Ik weet niet beter of het was tentje dicht en voortplanten
je kunt mijn ouwe moe wel voor een nachtje lenenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:20 schreef Nikoslaggas het volgende:
sex op lowlands? vrijwilligers gezocht? *creepylaugh*
Met je vriendin zal het wel lekker zijn, maar met een vreemde.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:14 schreef Nielsch het volgende:
Een keer gedaan, met m'n vriendin. Ranzige zooi, want het was in 2001 geloof ik tijdens een hittegolf. Nee, niet echt lekker als je dan al smerig bent....
Denk, dat dat voor mij ook geldtquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:06 schreef xenobinol het volgende:
Sex op LL's![]()
Man ik ben al dronken voordat ik in de auto stap dus ik speel niks meer klaar
Meesterlijke opmerkingquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:11 schreef Socios het volgende:
Juist. Dat wordt dit jaar dus weer helemaal niks met de Fokkers op LLquote:Er is al 385 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Juist. Dat wordt dit jaar dus weer helemaal niks met de Fokkers op LL
Vast niet in een katholieke gemeente opgegroeid.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:51 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Als je op je 12e dit nog vraagt dan loop je wel heel ver achter.
ah, daarom kon ik toen niet slapen...quote:Op zondag 18 juli 2010 21:08 schreef tomaarten het volgende:
seks op 'n festival?
mijn dochter is 'gemaakt' op Lowlands 2001
Bedankt voor het mij weer bewust maken van het bestaan van zulke gemeenten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vast niet in een katholieke gemeente opgegroeid.
Dit jaar ook weer flink los gegaan.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:05 schreef Rectum het volgende:
Clinched anusquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:52 schreef rubbereend het volgende:
Ervaring mee, in de zin van dat ik op de WC in het toiletgebouw zat en er ineens in het hokje naast twee mensen binnen kwamen en ff een nummertje maakten. Ik zeg dat poept toch minder prettig.
Ik ben er, dus echt wel.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Juist. Dat wordt dit jaar dus weer helemaal niks met de Fokkers op LL
En vorig jaar ook al niet, aan de smeuiige verhalen van 2010 te lezen.
Je kunt het gewoon vertellen als je niemand kunt vinden om mee te neuken.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:11 schreef Socios het volgende:
Nou, jij kan wel een berg PM's verwachten!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:05 schreef Nothingwoman het volgende:
Als je op de campings loopt weet je van iedere tent of er in wordt geneukt of niet..
Zelf moet ik er niet echt aan denken, te klef en te vies
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou, jij kan wel een berg PM's verwachten!
Omdat het zo licht leek binnenin de tent.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:43 schreef rubbereend het volgende:
Bang dat ze je konden zien?Ze horen je toch sowieso?
boeiend dat ze je zien, geen zin in applaus na afloop?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Omdat het zo licht leek binnenin de tent.
Wat me herinnert aan de Engelse buurman op de camping, die zijn scharrel obviously ging batsen terwijl wij buiten nog aan de whisky zaten... "Let's talk English, so they can understand us"quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
boeiend dat ze je zien, geen zin in applaus na afloop?
Ga je dat verhaal nu elk jaar in dit topic zetten?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat me herinnert aan de Engelse buurman op de camping, die zijn scharrel obviously ging batsen terwijl wij buiten nog aan de whisky zaten... "Let's talk English, so they can understand us"
Ik doe nieteens aan kansloze WoW en ben min of meer nog maagd. Wat valt daarover te zeggen ?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:03 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nee jij doet WoW jij blijft eeuwig maagd.
Tenzij je moeder weer dronken is.
Maat van me gedaan, op de laatste dag.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Als het meisje die 3 dagen niet gedoucht heeft, weet ik niet of beffen enzo nog wel zoeen goed idee is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |