Ow zo.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:05 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wie had het over beffen en zoenen? Gewoon keihard rammen jongeeee.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:05 schreef Rectum het volgende:
Ik weet niet hoe het op Lowlands is maar op CampZone wordt er altijd ontzettend veel geneukt.
Ik weet niet hoe het op Lowlands is maar op CampZone wordt er altijd ontzettend veel geneukt.
Alsof je vrouwen nodig hebt om te kunnen neuken.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:27 schreef gebrokenglas het volgende:
CampZone, lekker tussen de zoemende servers, switches, routers, ettelijke rollen CAT-6 kabels en lege kratten grolsch, batsen met hete geile vr...
Vrouwen? Die komen toch niet op zo'n evenement?
Open minded. Kabel in je kont enzo.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:32 schreef Rectum het volgende:
[..]
Alsof je vrouwen nodig hebt om te kunnen neuken.
Als het belgen waren, was het voor hun wss ook minder prettig poepen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:52 schreef rubbereend het volgende:
Ervaring mee, in de zin van dat ik op de WC in het toiletgebouw zat en er ineens in het hokje naast twee mensen binnen kwamen en ff een nummertje maakten. Ik zeg dat poept toch minder prettig.
Anders had je wel foto's genomen?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:24 schreef bl0emetjE het volgende:
Is me nog nooit opgevallen eigenlijk..
Wie weetquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Anders had je wel foto's genomen?
quote:Op zondag 11 juli 2010 01:01 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Wie weet
Die zou ik dan natuurlijk hier wel posten als dat zo was! Minstens!
M'n vriendin gaat nooit mee naar Lowlands en ik ben een nette jongenquote:Op maandag 12 juli 2010 13:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch weer typisch FOK, allemaal mensen die het hebbben zien/horen gebeuren, niemand die het zelf doet
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch weer typisch FOK, allemaal mensen die het hebbben zien/horen gebeuren, niemand die het zelf doet
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:11 schreef Socios het volgende:
Seks op een kutfestival met één of ander gaar wijf in een paupertentje._!
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:01 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
Hoezo wil je dat weten? Ik weet niet beter of het was tentje dicht en voortplanten
je kunt mijn ouwe moe wel voor een nachtje lenenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:20 schreef Nikoslaggas het volgende:
sex op lowlands? vrijwilligers gezocht? *creepylaugh*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |