Mijn buurvrouw poste t meteen op m'n FB met "Dit is je kans!"quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:57 schreef friekin_ het volgende:
Lowlands Festival
LOWLANDS VOORPRETJE
Hey, psst, trouwen? Over een dikke twee weken, op Lowlands, voor één dag? Kan, tijdens Wed and Walk! Met je grote liefde, je beste vriend(in), of dat lekkere ding die je hopelijk gaat spotten ’s nachts in de Grolschtent.
En vanaf vandaag kun je je aanmelden! Stuur dus effe een mailtje naar gina@hetliteratuurhuis.nl waarin je uitlegt waarom jij wilt trouwen en wie weet trouw jij straks voor één dag op Lowlands!
Nee, ernaast. Waar de Groovetube eerst stond, dan. Zo'n beetje t eerste waar je tegenaan liep als je t terrein opkwam.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:35 schreef indiaantje89 het volgende:
Waar stond de Low Chi Min (Vietnamees) dan altijd? Waar nu Groovetube staat?
je kan ze gewoon allemaal op volgen zettenquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:38 schreef AMDB het volgende:
[..]
Eens. Ik ben iemand die via MyAT werkt en bjina nooit in subfora kijkt. Mis dus een groot gedeelte van de topics in LWL.
Die is gekquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je kan ze gewoon allemaal op volgen zetten
http://www.lowlove.nl/201(...)t-meer-harde-muziek/quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:31 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Spookhuis komt er toch bij? Of komt in de plaats van?
Waar haal je dat vandaan overigens?
quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:16 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Helaas geen Arctic Monkeys dit jaar om mee te spelen. Dat was ook wel gaaf in 2011.
Ga je ook naar Paradiso?quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:08 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Had je 'em toch maar moeten gaan bekijken op Glastonbury...
Gaat de vierde keer Miles Kane dit seizoen worden voor mij, en de set met de nieuwe nummers is beter dan ooit. Eén van de twee of drie persoonlijke must-sees in deze line-up.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:59 schreef willemwaus het volgende:
Hoi! Ik ga ook maar weer is naar Lowlandos!
Zie ik je bij Slayer? Daar ergens voorin de Alpha!!1quote:
uhuh ongetwijfeld.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:19 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Zie ik je bij Slayer? Daar ergens voorin de Alpha!!1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |