Ik denk dat het spookhuis in de Titty Twister zit. Er is een facebook post waarin staat dat je de achteringang van de titty twister in de gaten moet houden want er gebeuren "vreemde dingen".quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:30 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
O ok.
En iemand al het spookhuis gespot waar die staat?
Die zou toch aan de overkant van het meertje liggen? Volgens het interview met 3voor12 op 3fm moest je er met de boot heen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:30 schreef indiaantje89 het volgende:
En iemand al het spookhuis gespot waar die staat?
quote:‘t Harde gepasseerd station
Voor alle noorderlingen zal het dit jaar even wennen worden. Station ‘t Harde wordt niet meer gebruikt voor de pendeldienst. Het boemeltje vanaf Zwolle (of Utrecht) kan nu rustig doortuffen zonder dat massa’s mensen met enorme tassen eruit moeten.
Nu de hanzelijn definitief in gebruik is genomen vertrekken de pendelbussen vanaf station Lelystad en Dronten. Iets langer in de trein, korter in de bus. Scheelt weer reisstress.
Opvallend lage spotquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Lowlands openen met Hurts!
Best fijn.
Inderdaad,quote:
Idd ook veel harde gitaar bandjes in de X-Ray dit jaar is me opgevallen: Deep Vally, Traumahelikopter, John Coffey.quote:
Als dat zo is dan vind ik Tame Impala in de Alpha een vreemde keusquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zal het een logistieke reden hebben? Dat mensen met een wat eenkenniger smaak meer het terrein over gejaagd worden zodat ze misschien meer uitgeven?
Ik ook!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:47 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ga ook Eläkalasanogiets checken in de Lima ben ik net achtergekomen.
Idd, maar nu nog niet te vinden. Miles Kane sla ik toch over. Ben eigenlijk nog nooit overdag bij de Lima geweest.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ook!Helaas niet vanaf het begin, omdat ik Miles Kane weer wil zien.
Wanneer komt het programmakrantje eigenlijk online? Vorig jaar stond die rond deze tijd al op livexs.nl, toch?
of een logistieke reden voor Hurts, dat ze 's avonds nog doorkunnenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zal het een logistieke reden hebben? Dat mensen met een wat eenkenniger smaak meer het terrein over gejaagd worden zodat ze misschien meer uitgeven?
do not get itquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of een logistieke reden voor Hurts, dat ze 's avonds nog doorkunnen
15 Pukkelpop, 16 Lowlands, 17 Frequency. Dus geen avond show nog ergens.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of een logistieke reden voor Hurts, dat ze 's avonds nog doorkunnen
Ah, op die manier.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
15 Pukkelpop, 16 Lowlands, 17 Frequency. Dus geen avond show nog ergens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |