Ik denk dat het spookhuis in de Titty Twister zit. Er is een facebook post waarin staat dat je de achteringang van de titty twister in de gaten moet houden want er gebeuren "vreemde dingen".quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:30 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
O ok.
En iemand al het spookhuis gespot waar die staat?
Die zou toch aan de overkant van het meertje liggen? Volgens het interview met 3voor12 op 3fm moest je er met de boot heen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:30 schreef indiaantje89 het volgende:
En iemand al het spookhuis gespot waar die staat?
quote:‘t Harde gepasseerd station
Voor alle noorderlingen zal het dit jaar even wennen worden. Station ‘t Harde wordt niet meer gebruikt voor de pendeldienst. Het boemeltje vanaf Zwolle (of Utrecht) kan nu rustig doortuffen zonder dat massa’s mensen met enorme tassen eruit moeten.
Nu de hanzelijn definitief in gebruik is genomen vertrekken de pendelbussen vanaf station Lelystad en Dronten. Iets langer in de trein, korter in de bus. Scheelt weer reisstress.
Opvallend lage spotquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Lowlands openen met Hurts!
Best fijn.
Inderdaad,quote:
Idd ook veel harde gitaar bandjes in de X-Ray dit jaar is me opgevallen: Deep Vally, Traumahelikopter, John Coffey.quote:
Als dat zo is dan vind ik Tame Impala in de Alpha een vreemde keusquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zal het een logistieke reden hebben? Dat mensen met een wat eenkenniger smaak meer het terrein over gejaagd worden zodat ze misschien meer uitgeven?
Ik ook!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:47 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ga ook Eläkalasanogiets checken in de Lima ben ik net achtergekomen.
Idd, maar nu nog niet te vinden. Miles Kane sla ik toch over. Ben eigenlijk nog nooit overdag bij de Lima geweest.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ook!Helaas niet vanaf het begin, omdat ik Miles Kane weer wil zien.
Wanneer komt het programmakrantje eigenlijk online? Vorig jaar stond die rond deze tijd al op livexs.nl, toch?
of een logistieke reden voor Hurts, dat ze 's avonds nog doorkunnenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zal het een logistieke reden hebben? Dat mensen met een wat eenkenniger smaak meer het terrein over gejaagd worden zodat ze misschien meer uitgeven?
do not get itquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of een logistieke reden voor Hurts, dat ze 's avonds nog doorkunnen
15 Pukkelpop, 16 Lowlands, 17 Frequency. Dus geen avond show nog ergens.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of een logistieke reden voor Hurts, dat ze 's avonds nog doorkunnen
Ah, op die manier.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
15 Pukkelpop, 16 Lowlands, 17 Frequency. Dus geen avond show nog ergens.
Ik ook niet, zag je mijlen ver van te voren aankomen dat dat zou gebeuren.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Snap de verontwaardiging van velen over Slayer in de Grolsch en NIN in de Alpha niet.
Dat had ook mijn keuze geweest. Maar sta je niet te kijken dan van Bonobo in de Grolsch?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Franz Ferdinand & Nick Cave had 'voor-het-feestje' omgedraaid kunnen worden.
Pop-o-matic staat toch al sinds 1999 op lowlands, wordt dan toch eens tijd dat je het kentquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:09 schreef AionNL het volgende:
[..]
Had er al naar gekeken en zal er vast even een kijkje nemen maar de omschrijving klinkt niet echt veelbelovend eerlijk gezegd.
Ken het verder ook niet though.
Nee, was op Pitch al goed vol en stond daar ook in de grootste tent.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat had ook mijn keuze geweest. Maar sta je niet te kijken dan van Bonobo in de Grolsch?
Thx man!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:26 schreef Niek. het volgende:
Voor de liefhebbers, de Lowlands bijlage van vandaag.
http://goo.gl/VWNwTN
Hmm, moet het toch is beter gaan beluisteren dan. Zo'n Major Lazer en Chase & Status zijn toch wat toegankelijker dan een Bonobo denk ik. Daarom zou ik Bonobo ook in een Bravo zetten, dan had ik nog eerder een Nero of Totally Enormous Extinct Dinosaur in de Grolsch gezet.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee, was op Pitch al goed vol en stond daar ook in de grootste tent.
Ik denk dat dat in de Titty Twister zit dan, gezien deze omschrijving:quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:32 schreef meneerdebont het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat je daar opeens in staat. Als je de verkeerde wc neemt of zo. Woeoeoeoeoe...
nee hoor die zit vol met gelijk al een lastige keuze...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:29 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Meer mensen last van een volle zaterdag en een 'lege' vrijdag? Alleen Jagwar Ma moet ik zien op de vrijdag. Misschien moet ik nog wat ontdekken...?
Joy Formidable, Tim VanTol, AlunaGeorge, Pokey LaFarge, Tame Impalaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:29 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Meer mensen last van een volle zaterdag en een 'lege' vrijdag? Alleen Jagwar Ma moet ik zien op de vrijdag. Misschien moet ik nog wat ontdekken...?
Lijkt mij dat enge lowlands logotje op het einde van de andere veerdienst over lake Lowlands..quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:31 schreef paardenmeisjes het volgende:
[..]
Ik denk dat dat in de Titty Twister zit dan, gezien deze omschrijving:
Ja, hij staat er weer, in de duisterste hoek van Cape Lowlands. De sleaziest dump in town is still alive & kickin’. De Hard Rock Karaoke stopt nooit, baby. Sterker nog, in de club waar het nooit licht wordt gaat het er dit jaar vuiger en ruiger aan toe dan ooit. Maar... er rommelt iets. Er klopt iets niet. De Tïtty Twïster is een beetje in de war. What you see is not what you get anymore. Wip gerust langs, maar let op de achteruitgang...
Joy Formidable ken ik, best leuk, maar niet bijzonder als je het mij vraagt. Dit jaar ook al eens live gezien. Met Pokey en Tame Impala heb ik niks. Die andere twee zal ik checken. Thanks.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Joy Formidable, Tim VanTol, AlunaGeorge, Pokey LaFarge, Tame Impala
Om er een paar te noemen.
Gaan ze dan dadelijk een pinkpopje doen, als vervanger een eenmalige reunie van krezip .quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hmmm,Slayer schijnt Pukkelpop afgezegd te hebben..even afwachten.
Gaat waarschijnlijk om een booking issue. Dus of geld, of vervoer vanaf UK.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hmmm,Slayer schijnt Pukkelpop afgezegd te hebben..even afwachten.
Dat gaat vaak veel te snel die quiz, verder ben ik blijven hangen in de oudheid, dus veel van de nieuwe dingen gaan er wel in maar de meeste net zo snel weer uit mijn gedachten. Ik heb misschien wel al teveel hersencellen opgeofferd aan vriend alcohol.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
hey Basp1, volgens mij valt er voor jou wel een puntje te behalen in de LL-quiz
Daarom wijs ik je op de huidige vraagquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:01 schreef Basp1 het volgende:
[..]
verder ben ik blijven hangen in de oudheid, dus veel van de nieuwe dingen gaan er wel in maar de meeste net zo snel weer uit mijn gedachten.
Niet voor iedereen...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Tame Impala in de Alpha, toch best apart.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:43 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Denk dat Tame Impala ondertussen een act voor de Alpha-vooravond is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |