Dat dacht ik. Ik denk dat er voor ieder wel wat wils is. Het is geen rockfestival, want dat is momenteel ook niet meer zo hip als een paar jaar geleden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Djiez...SOAD was ten tijde van BYOB al niet meer relevant. En da's 8 jaar geleden.
stfuquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:28 schreef makkie88 het volgende:
Toch jammer dat Soad niet komt... zijn dan toch in nederland
Het hoeft ook geen rockfestival te zijn maar de hoeveelheid gitaren op LL is in de afgelopen 20 jaar toch wel ernstig verminderd.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:27 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik. Ik denk dat er voor ieder wel wat wils is. Het is geen rockfestival, want dat is momenteel ook niet meer zo hip als een paar jaar geleden.
Klopt, maar ik heb het idee dat er ook minder goede rock gemaakt wordt imo.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het hoeft ook geen rockfestival te zijn maar de hoeveelheid gitaren op LL is in de afgelopen 20 jaar toch wel ernstig verminderd.
Dat komt omdat je teveel 3fm luistert.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:31 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb het idee dat er ook minder goede rock gemaakt wordt imo.
Meld zich, wat draaien ze op strubu dan? Wij hebben hier nog een ouderwets radiotje staan, die ontvangt dat niet denk ik.quote:
Ze hebben een stream.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Meld zich, wat draaien ze op strubu dan? Wij hebben hier nog een ouderwets radiotje staan, die ontvangt dat niet denk ik.
Hier ookquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:02 schreef kapiteintje het volgende:
![]()
![]()
IK HEB ER GODVERDOMME VEEL ZIN IN GODVERDOMME!
![]()
![]()
Ticketservice > Transacties Bekijken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:07 schreef AMDB het volgende:
Gister voor de zekerheid nog even opgezocht waar m'n kaartje lag.
Jullie ook al gecheckt?
Hardcopy hierquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:09 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ticketservice > Transacties Bekijken..
Spookhuis komt er toch bij? Of komt in de plaats van?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:24 schreef friekin_ het volgende:
“Er komen niet meer tenten, maar sommige krijgen wel een andere plek. Dat is alles wat ik er nu over kan zeggen.”
Wordt weer zoeken dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |