quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom al die topics, Lowlands had prima in één topic kunnen blijven
Eens. Ik ben iemand die via MyAT werkt en bjina nooit in subfora kijkt. Mis dus een groot gedeelte van de topics in LWL.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom al die topics, Lowlands had prima in één topic kunnen blijven
Weer zo eentje waar nog amper nummers van zijn helaasquote:
Van die Belg kan ik niet eens spotify/mp3 materiaal vinden (Delv!s).quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weer zo eentje waar nog amper nummers van zijn helaas
We're living in an EP society nowadays!
Twijfel of ik ga kijken (hangt ook van blokkenschema af) heb hem al 3x gezien maar was altijd wel goed. Met het nieuwe album heb ik hem nog niet gehoord, en die vind ik beter dan zijn eerste.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:04 schreef AMDB het volgende:
Miles kan naar de Grolsch, maar dat kan wel het optreden flink verpesten, of een vroege Alpha slot, wat mogelijk nog dramatischer is. Hij verdient een India headline wmb, maar India stond hij in 2011 al ja..
Ik ga zeker kijken. Show is altijd tof, al heb ik 'm in 2011 3x in korte tijd achter elkaar gezien, 3e keer vond ik niet meer zo. Maar op een festival kan er weinig mis gaan, en z'n 2e album is superquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:08 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Twijfel of ik ga kijken (hangt ook van blokkenschema af) heb hem al 3x gezien maar was altijd wel goed. Met het nieuwe album heb ik hem nog niet gehoord, en die vind ik beter dan zijn eerste.
Helaas geen Arctic Monkeys dit jaar om mee te spelenquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:09 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik ga zeker kijken. Show is altijd tof, al heb ik 'm in 2011 3x in korte tijd achter elkaar gezien, 3e keer vond ik niet meer zo. Maar op een festival kan er weinig mis gaan, en z'n 2e album is super
Inderdaad jammerquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:16 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Helaas geen Arctic Monkeys dit jaar om mee te spelen. Dat was ook wel gaaf in 2011.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weer zo eentje waar nog amper nummers van zijn helaas
We're living in an EP society nowadays!
groovtub.? wat een zeikzakken op fb overigensquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat wil zeggen, ff blokkenschema afwachten, mischien komen er 3 must sees tegelijk en is er dan weer 4 uur niks. Moet ik toch over op plan b.
Eerst maar eens kijken wat ze er nou dit jaar mee gedaan hebben...quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
groovtub.? wat een zeikzakken op fb overigens
Ja, kaartjes vliegen in het rond. Mensen vinden het kut. Volgens mij snappen ze het concept nieuwe bandjes/acts niet. Ze willen system of a down.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken wat ze er nou dit jaar mee gedaan hebben...
En wordt er echt veel geklaagd over de line up?
Djiez...SOAD was ten tijde van BYOB al niet meer relevant. En da's 8 jaar geleden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:24 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, kaartjes vliegen in het rond. Mensen vinden het kut. Volgens mij snappen ze het concept nieuwe bandjes/acts niet. Ze willen system of a down.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |