abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129437731

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!

SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Trading markets

SPOILER: Taobao/Tmall
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)

SPOILER: Free shipping
SPOILER: Free registered shipping
SPOILER: Express shipping
SPOILER: Tracking
SPOILER: Trackstatus legenda
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
SPOILER: Verpakking en transporthandling
SPOILER: Douane

Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.

Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?

GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic , het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Android tablet discussie topic
Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)

Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
  zondag 28 juli 2013 @ 17:42:53 #2
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_129437749
Ik zit te wachten tot mijn trackcode werkt :P
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_129437750
Wegens gebrek aan inspiratie, ik ben nog maagd wat betreft fipo's. :@
  zondag 28 juli 2013 @ 17:49:06 #4
180174 Diemux
People vs Me
pi_129437916
nvm
  zondag 28 juli 2013 @ 21:12:03 #5
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129445646
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 00:50 schreef mickeyD het volgende:

[..]

The current clip can be write-protectedby pressing the Mode button while recording.
YESSSS!!! ik ga em bestellen :-)
en een class 10 16GIG microSD (is zat dan) bestel ik wel bij mymemory, want die zijn een stuk goedkoper
Psies en heb je geen Chinees namaakspul. Heb ook weer een 32GB en twee 16GB's besteld. Ik zweer bij SanDisk Ultra Class 10 UHS-I. _O_ En de 16GB was nu 9.99 GBP en de 32GB 15.99 GBP (zie actiemailing ) en dan nog eens 5% korting met ' VC5 ' of wat ik dan ook alweer vond via Retailmenot/Tjoos. En uitchecked via Amazon Payments, gewoon omdat het kan. :P

Ik kijk zo uit naar aankomende week! Hopelijk krijg ik wat bluetoothspeakers binnen. :Y
En om op de TT in te haken... de Hubsan X4 V2 en UdiRC U818A zijn ook nog onderweg. :7
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_129445899
Zijn er ook van die mooie horloges zoals rolex maar dan van goedkope Chinezen makelij. Geen namaak, maar gewoon net als die Chinezen oordopjes.
  zondag 28 juli 2013 @ 21:20:18 #7
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129446050
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_129449409
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 21:12 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Psies en heb je geen Chinees namaakspul. Heb ook weer een 32GB en twee 16GB's besteld. Ik zweer bij SanDisk Ultra Class 10 UHS-I. _O_ En de 16GB was nu 9.99 GBP en de 32GB 15.99 GBP (zie actiemailing ) en dan nog eens 5% korting met ' VC5 ' of wat ik dan ook alweer vond via Retailmenot/Tjoos. En uitchecked via Amazon Payments, gewoon omdat het kan. :P

Ik kijk zo uit naar aankomende week! Hopelijk krijg ik wat bluetoothspeakers binnen. :Y
En om op de TT in te haken... de Hubsan X4 V2 en UdiRC U818A zijn ook nog onderweg. :7
Komt neer op zo'n 20 euro. 2,5% paypal koers erop en je zit op 20,50 euro.

Scheelt 5 euries met NL. Not bad.
  maandag 29 juli 2013 @ 01:04:06 #9
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_129456270
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 21:17 schreef cb2013 het volgende:
Zijn er ook van die mooie horloges zoals rolex maar dan van goedkope Chinezen makelij. Geen namaak, maar gewoon net als die Chinezen oordopjes.
Invicta heeft redelijk wat "Rolex-achtige" horloges.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 29 juli 2013 @ 01:51:26 #10
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_129457328
jah, t enige jammere is dat er vanuit engeland zo TERGEND langzaam verzonden wordt!
snap ik echt geen hol van..
maar 32GiG Class 10 UHS is onderweg (en zal er eerder zijn dan de camera hoop ik)
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  maandag 29 juli 2013 @ 01:59:51 #11
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_129457450
http://www.banggood.com/W(...)ED-Flashlight-Silver(1+AA-Or-1+14500)-p-40270.html

Is dat iets?

Ik kreeg netjes van mijn ebay verkoopster een bericht of ik alles ontvangen had (het betrof hier newton cradle's)

Aangegeven dat ik nog niets ontvangen heb, en zij vroeg mij nog wat geduld te hebben.

Duurt wel lang (langer dan BG). Zijn nu 25 dagen onderweg.

Wat nog ff die Horloges aangaat:

http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item3a833a66f9

Dat is bijv. een Rolex lookalike van Invicta
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 29 juli 2013 @ 11:46:00 #12
327191 RobertNL
For your gear.
pi_129464040
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 01:51 schreef mickeyD het volgende:
jah, t enige jammere is dat er vanuit engeland zo TERGEND langzaam verzonden wordt!
maar 32GiG Class 10 UHS is onderweg (en zal er eerder zijn dan de camera hoop ik)
't leuke is dat ik de laatste 4 keer van mymemory gewoon een envelop vanuit Nederland ontvangen heb ;) (daarvoor ook al eens uit Oostenrijk). Duurde de laatste keer een dag of 4/5.

quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 22:28 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Komt neer op zo'n 20 euro. 2,5% paypal koers erop en je zit op 20,50 euro.

Scheelt 5 euries met NL. Not bad.
Afgelopen weekend op Foka 2x Samsung 32GB class 6 voor 21 euro besteld ;).
Class 6 doet het prima in al die mini cameratjes dus waarom niet :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 29 juli 2013 @ 12:04:26 #13
131319 mickeyD
pi_129464583
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 11:46 schreef RobertNL het volgende:

[..]

't leuke is dat ik de laatste 4 keer van mymemory gewoon een envelop vanuit Nederland ontvangen heb ;) (daarvoor ook al eens uit Oostenrijk). Duurde de laatste keer een dag of 4/5.

[..]

Afgelopen weekend op Foka 2x Samsung 32GB class 6 voor 21 euro besteld ;).
Class 6 doet het prima in al die mini cameratjes dus waarom niet :D
ohh, nou ik ben benieuwd :)
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  maandag 29 juli 2013 @ 12:22:41 #14
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129465242
Haha ja, het lijkt alsof 'ie op de post gedaan is in Schiedam, de rekening vermeldt iets Zwitsers en het domein is co.uk.

:P
  maandag 29 juli 2013 @ 13:31:02 #15
346449 King-Ernie
Ernie is baas!
pi_129467306
Hoe lang duurt het ongeveer voordat je het geld ontvangt van een gewonnen claim?
  maandag 29 juli 2013 @ 13:32:01 #16
327191 RobertNL
For your gear.
pi_129467351
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:22 schreef shiznuts het volgende:
Haha ja, het lijkt alsof 'ie op de post gedaan is in Schiedam, de rekening vermeldt iets Zwitsers en het domein is co.uk.

:P
Laatste rekening was wel weer U.K. :') Het is daar maar net hoe de belastingwind waait :P
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:31 schreef King-Ernie het volgende:
Hoe lang duurt het ongeveer voordat je het geld ontvangt van een gewonnen claim?
Kan wel 10-14 dagen duren
  maandag 29 juli 2013 @ 13:48:24 #17
131319 mickeyD
pi_129467958
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:31 schreef King-Ernie het volgende:
meestal heb je je geld terug voordat je een mail krijgt dat je gewonnen hebt.
  maandag 29 juli 2013 @ 14:13:15 #18
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_129468848
Ik ben benieuwd of mijn trackingcode werkt voor het pakket aankomt...

:T
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_129469215
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 01:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
http://www.banggood.com/W(...)ED-Flashlight-Silver(1+AA-Or-1+14500)-p-40270.html

Is dat iets?

sk68 kloon. Is al aantal maal voorbij gekomen de laatste tijd.
Persoonlijk vind ik het zeer fijne lampjes. Voor de prijs hoef je het niet te laten.
  maandag 29 juli 2013 @ 15:27:49 #20
346449 King-Ernie
Ernie is baas!
pi_129471123
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:48 schreef mickeyD het volgende:

[..]

meestal heb je je geld terug voordat je een mail krijgt dat je gewonnen hebt.
Raar, ik heb een mail gekregen dat ik gewonnen heb, maar ik zie er nergens iets van bij Paypal

EDIT: NVM, heb het ontvangen:D
pi_129475163
PayPal doet plots moeilijk.
heb plots geen credit card meer gekoppeld aan m'n rekening.
en als ik mijn kaart wil adden krijg ik de error: We're sorry, but that credit card can't be linked to additional PayPal accounts. Please link a different credit card.

weird :/
  maandag 29 juli 2013 @ 17:31:50 #22
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129475269
En hij is niet verlopen o.i.d.?
Ff contact opnemen dan, misschien kunnen ze de failure eruithalen of 'em handmatig weer toevoegen.
pi_129475506
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 17:31 schreef shiznuts het volgende:
En hij is niet verlopen o.i.d.?
Ff contact opnemen dan, misschien kunnen ze de failure eruithalen of 'em handmatig weer toevoegen.
03/16, dadelijk eens contacteren, even paniek want ik dacht dat ik op een of andere scam ding terecht kwam :(
item nog kunnen kopen gewoon met cc
pi_129475585
Ik heb een audio dongle besteld bij Banggood:

http://www.banggood.com/W(...)smitter-p-39305.html

Helaas krijg ik 'm niet aan de praat met mijn telefoon/tablet/laptop. Iemand ervaring met terugsturen ofzo naar Banggood?
  maandag 29 juli 2013 @ 17:44:02 #25
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129475609
Als ik een mailtje van PayPal krijg dan klik ik nergens op en ga ik gewoon naar PayPal.com en dan kijken of ze wat van me willen en wat daar waar van is. :P

Verder...

Goddang it! When will they realize? Austria: NO KANGAROOS! :(
pi_129475722
ja maar het was geen mail. wou doorgaan naar de gewoonlijke betalingspagina en daar stond dat ik geen gekoppelde kaart had ( kwam van centralpoint.be dus die is wel betrouwbaar )

SPOILER
pi_129476379
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 17:43 schreef v0lt026 het volgende:
Ik heb een audio dongle besteld bij Banggood:

http://www.banggood.com/W(...)smitter-p-39305.html

Helaas krijg ik 'm niet aan de praat met mijn telefoon/tablet/laptop. Iemand ervaring met terugsturen ofzo naar Banggood?
zie je hem wel verschijnen als bluetooth device? Zit je op een meter afstand?
:]
pi_129476461
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 18:11 schreef wootahH het volgende:

[..]

zie je hem wel verschijnen als bluetooth device? Zit je op een meter afstand?
Ja heb 'm gewoon naast apparaten liggen. Hij kwam 1x in de lijst naar voren op mn laptop maar kon toen geen verbinding maken. Op de tablet en laptop helemaal niet zichtbaar...
pi_129477248
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 18:14 schreef v0lt026 het volgende:

[..]

Ja heb 'm gewoon naast apparaten liggen. Hij kwam 1x in de lijst naar voren op mn laptop maar kon toen geen verbinding maken. Op de tablet en laptop helemaal niet zichtbaar...
neem aan dat je hem wel paar seconden inhoudt en dan zoekt? Anders ff ticket aanmaken op bg dan krijg je een nummertje die je moet vermelden op een papiertje. Daarna terugsturen in envelop voor een paar euro.
pi_129477276
Ik ben nogal meer een nemer dan een gever in dit topic maar ik had nog een vraag. :P

Iemand hier had het een tijdje terug over zo'n apperaatje met een SIM erin die je bijvoorbeeld gebruikte om auto's op te sporen. Je stuurde er een smsje heen en hij stuurt door midddel van zijn GPS te gebruiken de coordinaten van waar hij zich bevind. Rings any bells?

Vroeg me af of dat ook daadwerkelijk goed werkt en wat zoiets kost.. Geloof dat ze veelal niet werkte, namelijk..
pi_129477315
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 18:39 schreef wootahH het volgende:

[..]

neem aan dat je hem wel paar seconden inhoudt en dan zoekt? Anders ff ticket aanmaken op bg dan krijg je een nummertje die je moet vermelden op een papiertje. Daarna terugsturen in envelop voor een paar euro.
Yep doe het gewoon zoals in de manual. Zal morgen wel ff de livechat in duiken dan.
  maandag 29 juli 2013 @ 18:57:49 #32
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_129477834
Hmm, het is me nu voor de eerste keer overkomen dat ik een pakketje van eBay niet heb gekregen. Heb contact opgenomen met de verzender en meteen reactie terug dat ze die opnieuw gaan versturen (of ik mocht kiezen voor mijn geld terug) Goede service :)
Don't let my username fool you...
pi_129478007
quote:
7s.gif Op maandag 29 juli 2013 18:40 schreef Xetran het volgende:
Ik ben nogal meer een nemer dan een gever in dit topic maar ik had nog een vraag. :P

Iemand hier had het een tijdje terug over zo'n apperaatje met een SIM erin die je bijvoorbeeld gebruikte om auto's op te sporen. Je stuurde er een smsje heen en hij stuurt door midddel van zijn GPS te gebruiken de coordinaten van waar hij zich bevind. Rings any bells?

Vroeg me af of dat ook daadwerkelijk goed werkt en wat zoiets kost.. Geloof dat ze veelal niet werkte, namelijk..
Klik Geen ervaring mee.
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
pi_129478097
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 19:03 schreef LKVBHD het volgende:

[..]

Klik Geen ervaring mee.
Cool. :P Zoek toch liefst naar iemand die ervaringen er van heeft. Het is toch uit china en met een SIM kaart, dus maar de vraag of het werken gaat..
  maandag 29 juli 2013 @ 19:24:03 #35
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_129478671
quote:
7s.gif Op maandag 29 juli 2013 19:06 schreef Xetran het volgende:

[..]

Cool. :P Zoek toch liefst naar iemand die ervaringen er van heeft. Het is toch uit china en met een SIM kaart, dus maar de vraag of het werken gaat..
Xetran vertrouwt zijn vriendin niet helemaal.....

:') _O-
YouTube
pi_129482036
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 01:51 schreef mickeyD het volgende:
Laatste keer op een maandag besteld voor iemand anders (en ook daar bezorgd) en het was op tijd binnen om vrijdagavond/zaterdagmorgen meegenomen te worden naar het strand. Terwijl ik ook zoiets had dat het wel wat laat was om te bestellen.

Afgelopen week ook dit hoesje en screenprotector voor Nokia 920 voor een vriend binnengekregen. Hoesje is prima maar screenprotector is te klein.
Het scherm wordt wel bedekt maar de protector valt niet mooi over de hele glasplaat. Bij het aanbrengen dus lastig en tijdens gebruik zie je een lelijke rand.

Een van de eerste keren dat ik toch niet alleen 5 sterren kan geven op Ebay.

EDIT:
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:52 schreef shiznuts het volgende:
Sterren geven kun je als 'leverage' gebruiken om je zin te krijgen.
Dus dan gewoon vragen om het nasturen van een screenprotector die wel past en dat 'ie dan 5 sterren krijgt. ;)
Geen zin in gedoe. Ding zit er nu op en i.c.m. hoesje is het ook wel prima. Hij had er al genoeg krassen opzitten en zo worden het i.i.g. niet meer :') ...

[ Bericht 25% gewijzigd door Iemand91 op 29-07-2013 21:04:40 ]
  maandag 29 juli 2013 @ 20:52:28 #37
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129482572
Sterren geven kun je als 'leverage' gebruiken om je zin te krijgen.
Dus dan gewoon vragen om het nasturen van een screenprotector die wel past en dat 'ie dan 5 sterren krijgt. ;)
pi_129483408
quote:

Ik had/heb hem, maar werkt niet.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  maandag 29 juli 2013 @ 21:20:00 #39
327191 RobertNL
For your gear.
pi_129483934
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:10 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ik had/heb hem, maar werkt niet.
Er zijn wel een aantal die (prima) werken. Tijdens de carbagerun wel een team gesproken dat zo'n ding als tracker gebruikte.
pi_129488599
quote:

Deze werkt erg goed, je hebt ook een speciale auto editie van het zelfde merk:
http://www.ebay.com/itm/C(...)&hash=item19dca20693
pi_129488686
Hoe heten die dingen ook al weer waarmee je kabels kan bundelen?

Cable winder levert dure resultaten op.
Tie raps bedoel ik niet.
Een tijd geleden bestelde men ze hier met 10tallen tegelijk in een 1 cent deal....waren klitteband neon dingen
  maandag 29 juli 2013 @ 23:02:49 #42
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_129488980
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:56 schreef marco_sire het volgende:

Tie raps bedoel ik niet.
Een tijd geleden bestelde men ze hier met 10tallen tegelijk in een 1 cent deal....waren klitteband neon dingen
Die hebben vast nog wel een paar voor je :')
YouTube
  maandag 29 juli 2013 @ 23:28:26 #43
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129490253
quote:

Tie raps bedoel ik niet.
http://chinaprices.us?q=velcro%20cable
http://chinaprices.us?q=cable%20organi%20-ear%20-head%20-phone
http://chinaprices.us?q=cable%20strap
  maandag 29 juli 2013 @ 23:38:44 #44
327191 RobertNL
For your gear.
pi_129490747
quote:

Tie raps bedoel ik niet.
Deze waren het: http://www.tinydeal.com/8-x-marker-strap-p-29364.html?
  maandag 29 juli 2013 @ 23:43:35 #45
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129490968
Jup.
quote:
16s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 11:41 schreef tokko1 het volgende:
Geen 1 cent deals te vinden (ja.. wou koopjes jachten :P )

Maar tinydeal heeft er wel een van 2 cent .. voor nieuwe registers (gmail kan natuurlijk altijd hea).
http://www.tinydeal.com/8-x-marker-strap-px12jih-p-29364.html die link, en dan kortingscode strap99off

:D
Nu zou ik zeggen: http://www.buyincoins.com/item/2157.html & http://www.buyincoins.com/lp/special-discount-9percent.html .
pi_129491036
Dank jullie almachtige zoekgoden!

Velcro......nooit geweten dat dat klittenband betekende :)
  maandag 29 juli 2013 @ 23:49:28 #47
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129491280
pi_129494416
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:55 schreef dynamiet het volgende:

[..]

Deze werkt erg goed, je hebt ook een speciale auto editie van het zelfde merk:
http://www.ebay.com/itm/C(...)&hash=item19dca20693
Gaaf. Het is om mee te nemen dus niet in de auto dus dit komt wel goed uit. Ik ga eens nader onderzoek doen. :P
  dinsdag 30 juli 2013 @ 09:11:13 #49
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129496775

De UdiRC U818A van Banggood. :7 Broertje van de U817A.
Snel binnen trouwens met HK Post. 22/7 besteld, 23/7 verzonden, vandaag dus binnen. Not too shabby. :D
Wat helaas slecht nieuws betekent waarschijnlijk met betrekking tot m'n Hubsan X4 V2 H107L die er nog niet is maar wel al ruim een maand onderweg zou moeten zijn. :'(

Heel voorzichtig is het postpersoneel er niet mee omgesprongen. ;( De koepel was ingedeukt, een van de benen stond uit het lood en daarvan de propeller verbogen en de tandwieltjes uit alignment geraakt. Nu heb ik dat zo quasi weer gefixed en die 30 seconden accuduur die de accu out-of-the-box had gaf gelukkig ook stabiele en rustige vliegprestaties. Accu ligt nu aan de lader.

Verder is 'ie qua grootte identiek aan de WLToys V929 quadcopter. Het plastic framewerk is wat dikker en steviger bij de UdiRC. De U818A is tevens uitgerust met allerlei lichtjes. De 6-axis stabilisatie kickte goed in had ik het idee, maar nogmaals, moet ik dan eerst een volle accu hebben om eens goed te gaan vliegen.

De remote biedt een 360 flipfunctie, wat wel geinig is, maar wat ik van te voren eigenlijk niet gezien had was dat je van afstand en op commando een foto of video kunt maken. :D Ik dacht eigenlijk dat je 'em aan moest zetten en dat 'ie dan video ging opnemen en je 'em na de vlucht dan weer uit zou zetten. Geinig, ben benieuwd. Zit trouwens een 1GB kaartje in (zal wel standaard zijn). Verder natuurlijk inbegrepen in deze RTF-set (quadcopter+accu+lader(EU)+remote) ook vier spare rotors, vier motortandwieltjes, een schroevendraaier en een USB-kabel voor de cameramodule.

Ik wachtte echt al sinds februari ofzo op de UdiRC U817A. En nu heb ik de U818A. *) So far, so good!
pi_129497035
Een aantal keer heb ik Wifi range extender voorbij zien komen, ik ben benieuwd wat de ervaringen zijn en hoe goed het werkt. Ik woon namelijk in een betonnen bunker en mijn huidige wifi signaal komt de muren slecht door.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 09:34:23 #51
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129497152
Ah, ik woon ook al in een bunker. Ik kan niet eens vanaf de wc FOK!ken. :'(
Nu is mijn coax-router met geïntegreerde WLAN dan ook bagger slecht, maar ik vind het zo'n waste of stroom om er dan apart nog m'n Netgear aan te hangen.

Maar deze zie je eigenlijk altijd voorbijkomen: http://www.buyincoins.com/item/28350.html (nu i.c.m. http://www.buyincoins.com/lp/special-discount-9percent.html ) en er was nooit echt een uitgebreide review van, maar volgens mij doet 'ie wat het moet doen. :) En anders kijken naar Tenda of TP-Link, dan weet je ook wel dat het snor zit. 't Is eerder afwachten bij die verdacht goedkope naamloze meuk wat je krijgt.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 09:41:53 #52
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_129497279
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die mountenbike voor een paar tientjes, ik kan niet meer vinden wie dat was.
pi_129497332
Niet fokken van de wc is nog te overzien, een bureau zonder wifi ontvangst :X
  dinsdag 30 juli 2013 @ 09:52:13 #54
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129497452
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 09:41 schreef Bill_E het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die mountenbike voor een paar tientjes, ik kan niet meer vinden wie dat was.
Natuurlijk kun jij dat niet. :7 Maar ik wel. ->
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:28 schreef revpolen het volgende:
Benieuwd wat/of ik krijg... Het is vandaag verzonden :D

http://www.aliexpress.com/snapshot/240909173.html
_
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 09:44 schreef borrepus het volgende:
Niet fokken van de wc is nog te overzien, een bureau zonder wifi ontvangst :X
M'n router staat juist bij m'n bureau gelukkig.
pi_129497455
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 01:35 schreef Xetran het volgende:

[..]

Gaaf. Het is om mee te nemen dus niet in de auto dus dit komt wel goed uit. Ik ga eens nader onderzoek doen. :P
Ik heb twee van deze dingen gekocht om bij mijn opa in zijn zak te doen mocht hij weer weglopen en ze bevallen goed :)
pi_129497662
M'n Galaxy Nexus van 't weekend uit m'n uniform laten donderen, dikke barst natuurlijk. Nu ben ik op zoek naar 'n nieuw scherm/digitizer om 'm zelf te vervangen. Schijnt redelijk te moeten lukken.

De goedkoopste die ik tegenkom op eBay is zo'n 80,- (vanuit Hongkong) maar ChinaShopper als we zijn, kan 't misschien goedkoper. Via Chinaprices kom ik echter alleen maar duurdere schermen tegen.

Wie durft z'n zoekskills er eens aan te wagen?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_129497792
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 10:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
M'n Galaxy Nexus van 't weekend uit m'n uniform laten donderen, dikke barst natuurlijk. Nu ben ik op zoek naar 'n nieuw scherm/digitizer om 'm zelf te vervangen. Schijnt redelijk te moeten lukken.

De goedkoopste die ik tegenkom op eBay is zo'n 80,- (vanuit Hongkong) maar ChinaShopper als we zijn, kan 't misschien goedkoper. Via Chinaprices kom ik echter alleen maar duurdere schermen tegen.

Wie durft z'n zoekskills er eens aan te wagen?
Is dit iets of zoek je dat niet?
http://www.ebay.com/itm/D(...)&hash=item19dff3d9e4
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_129498198
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 10:11 schreef jeroendh het volgende:

[..]

Is dit iets of zoek je dat niet?
http://www.ebay.com/itm/D(...)&hash=item19dff3d9e4
Dat is alleen 't glas, zou op zich prima zijn. Ware 't niet dat 't blijkbaar erg lastig is om alleen 't glas te vervangen. Daarom zoek ik er ook 't touch-gedeelte (digitizer) bij, dat zit al aan elkaar gelijmd.
pi_129498515
ik heb ook even voor 20 euro spare parts gehaald voor mijn V929 quadcopter een paar dagen terug
(Bij banggood, die is laatste tijd enorm snel met verzending, dus hopelijk snel binnen..)

Out of de box bleek er wss al wat kapot te zijn in 1 motortje..
Dus die moet ik nog even vervangen, want die draait niet meer..

Review komt dus later nog wel van dat ding ;), daarnaast moet ik hem eerst nog een beetje onder de knie zien te krijgen xD
pi_129499160
quote:
Tue, 30.07.2013 01:37 h, --, The shipment has left the import parcel center in the destination country.
Hubsan X4 on it's way :D Op duiven jacht! Har har!
pi_129500141
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 09:52 schreef dynamiet het volgende:

[..]

Ik heb twee van deze dingen gekocht om bij mijn opa in zijn zak te doen mocht hij weer weglopen en ze bevallen goed :)
Fijn om te horen. Het is hier voor een kleine. Nu is het natuurlijk niet iets om van uit te gaan dat het fail-safe is, maar het is al een vangnetje voor mocht er eens iets onverhoopt gebeuren. :)
  Moderator dinsdag 30 juli 2013 @ 12:06:21 #62
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_129500851
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 10:34 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Dat is alleen 't glas, zou op zich prima zijn. Ware 't niet dat 't blijkbaar erg lastig is om alleen 't glas te vervangen. Daarom zoek ik er ook 't touch-gedeelte (digitizer) bij, dat zit al aan elkaar gelijmd.
http://www.parts4repair.c(...)9250-touch-lens-oem/

Dan voldoet deze denk ik ook niet, of wel?
Word namelijk van de beschrijving niet heel erg veel wijzer.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  dinsdag 30 juli 2013 @ 12:13:37 #63
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129501092
Je ziet toch dat dat alleen de glasfront is zonder enige digitale delen eraan.
Zie anders inderdaad ook alleen maar de dure complete frontpanels terug:

Comment op een AliExpress glass panel:
quote:
The shipping was ok and the product was very well packaged. The only negative point is that it's IMPOSSIBLE to replace only the glass of Samsung Nexus. There is a strong glue in the glass, tighting to the LCD digitizer, so I DO NOT RECOMMEND you buy this product. I tried to change and broke the lcd, so I had to buy the glass+lcd digitizer, which costs ~U$100,00.
- Net mailtje van Everbuying. -8% met 'July29b' (tot 7/8/2013). In het mailtje aangehaalde andere actie: horloge.

[ Bericht 20% gewijzigd door shiz op 30-07-2013 13:10:34 ]
  dinsdag 30 juli 2013 @ 13:35:58 #64
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_129503635
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 09:11 schreef shiznuts het volgende:maar wat ik van te voren eigenlijk niet gezien had was dat je van afstand en op commando een foto of video kunt maken. :D Ik dacht eigenlijk dat je 'em aan moest zetten en dat 'ie dan video ging opnemen en je 'em na de vlucht dan weer uit zou zetten. Geinig, ben benieuwd.
Cool, dan heb je de tijd om eerst de quadcopter goed te positioneren voor het raampje bij het vrouwentoilet, en gaan geen kostbare gigabytes verloren met het filmen van de pleedeur. 14.gif
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  dinsdag 30 juli 2013 @ 13:52:34 #65
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129504210
Kijk. Jij snapt het. :7 De R&D-hoek van UdiRC is dankbaar voor je inputs bij de ontwikkeling.
pi_129504768
De hommos van de douane hebben mijn telefoons onderschept :')
Kan ik wat geld aan hun gaan betalen :')
SPOILER

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2013 14:17:18 ]
  dinsdag 30 juli 2013 @ 14:17:35 #67
48067 neo2000
pi_129505024
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 13:52 schreef shiznuts het volgende:
Kijk. Jij snapt het. :7 De R&D-hoek van UdiRC is dankbaar voor je inputs bij de ontwikkeling.
Die hommos van de R&D van UdiRC zijn mij nog een paar Chinese chica's schuldig vanwege mijn hulp bij de ontwikkeling en het testen. Wel de dames mogen filmen tijdens het testen, maar ze niet mogen meenemen terug naar Nederland als bruid. :(

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 14:08 schreef RetRy32 het volgende:
De hommos van de douane hebben mijn telefoons onderschept :')
Kan ik wat geld aan hun gaan betalen :')
SPOILER
SPOILER
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  dinsdag 30 juli 2013 @ 18:36:17 #68
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129514334
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_129514414
Wifi repeater bij BIC met korting gekocht... alleen postcode vergeten bij het adres. Hopen dat die toch goed aankomt. :P
pi_129520009
Hallo, heeft iemand ervaring met "waterproof camera's" ?

Waterproof camera:

Ben benieuwd of dit een beetje aardig beeld oplevert, misschien leuk voor op vakantie of zo.
pi_129520117
Heb net pipo max m8pro gekocht op banggood. Heeft iemand al ervaring met deze tablet?
  dinsdag 30 juli 2013 @ 21:04:14 #72
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129520192
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 21:02 schreef steffelonio het volgende:
Heb net pipo max m8pro gekocht op banggood. Heeft iemand al ervaring met deze tablet?
Ja, ik heb 'em.

RobertNL heeft 'em en meer vind je hier:
DIG / Android tablet discussie topic #39: Pipo in opmars?
Maar voornamelijk, hier: http://www.slatedroid.com/forum/833-pipo-max-m8-pro/ .
  dinsdag 30 juli 2013 @ 21:06:04 #73
327191 RobertNL
For your gear.
pi_129520328
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 18:38 schreef Harde_Mepper het volgende:
Wifi repeater bij BIC met korting gekocht... alleen postcode vergeten bij het adres. Hopen dat die toch goed aankomt. :P
Even een berichtje doen via de site.

En ik had laatst ook een item zonder PC kwam wel aan (2 dagen vertraging).
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 21:02 schreef steffelonio het volgende:
Jup; zie ook:
DIG / Android tablet discussie topic #39: Pipo in opmars?
http://www.slatedroid.com(...)_findpost__p__816425
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 21:01 schreef steffelonio het volgende:
Hallo, heeft iemand ervaring met "waterproof camera's" ?

Waterproof camera:

Ben benieuwd of dit een beetje aardig beeld oplevert, misschien leuk voor op vakantie of zo.
Zou eerder iets meer uitgeven en voor deze gaan:
http://www.techmoan.com/b(...)p-action-camera.html
  dinsdag 30 juli 2013 @ 21:14:56 #74
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129520875
Btw, mensen, vergeet de kortingsactie op BIC niet, hè? (alleen deze maand nog)

Zoals die M8 Pro...
quote:
Subtotals: $219.85
Coupon Code: 5TH9OFF
Coupon Discount: -$19.79
Totals: $200.06
pi_129522158
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 21:14 schreef shiznuts het volgende:
Btw, mensen, vergeet de kortingsactie op BIC niet, hè? (alleen deze maand nog)
[ afbeelding ]
Zoals die M8 Pro...

[..]

Nou, vooruit dan maar. Ik bestel wel zo'n wifi repeater. Moet jij me alleen vertellen welke van de twee ;)

http://www.buyincoins.com/item/10010.html
http://www.buyincoins.com/item/28350.html
  dinsdag 30 juli 2013 @ 21:42:18 #76
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129522440
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 21:36 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Nou, vooruit dan maar. Ik bestel wel zo'n wifi repeater. Moet jij me alleen vertellen welke van de twee ;)

http://www.buyincoins.com/item/10010.html
http://www.buyincoins.com/item/28350.html
Ik heb die van de actiepagina genomen. Was de 28350 geloof ik. :Y
Ik dacht hoger nummer is vast beter. :P Haha, weet ik in ieder geval 'zeker' dat ik de EU-versie krijg dacht ik. ;)
pi_129522726
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 21:42 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ik heb die van de actiepagina genomen. Was de 28350 geloof ik. :Y
Ik dacht hoger nummer is vast beter. :P Haha, weet ik in ieder geval 'zeker' dat ik de EU-versie krijg dacht ik. ;)
Oe! en hij heeft ook meer ledjes en knopjes! :9~ ;)

Gaan we die maar doen :) maarrr die andere heeft wel weer meer reviews.... hmmm (zal die ouder zijn?....hmm :P )
pi_129524757
Die onderste is wel handiger, heeft z'n verbind-knopje dat je bij verbinden met een apparaat niet meer ligt te kutten met wachtwoorden.
pi_129526457
stel ik heb intresse in zo'n wifi repeater, moet ik er dan een kabel inprikken of kan ik hem ook het originele signaal laten versterken (uiteraard vanaf een plek waar de oude signaal nog goed is..)
  dinsdag 30 juli 2013 @ 22:55:06 #80
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129526513
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 22:54 schreef mschol het volgende:
stel ik heb intresse in zo'n wifi repeater, moet ik er dan een kabel inprikken of kan ik hem ook het originele signaal laten versterken (uiteraard vanaf een plek waar het oude signaal nog goed is..)
ftfy?
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_129526761
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 22:55 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

ftfy?
?
ik wil beter wifi signaal in de woonkamer maar kan geen kabel naar beneden leggen, dus een versterker c.q. repeater die ik gewoon in een stopcontact (in de gang, waar het signaal wel goed is) kan steken is veel makkelijker..

maar in die dingen die hierboven staan zit een LAN poort.. wat mij doet denken dat je een lan kabel nodig hebt om hem te laten functioneren..
pi_129526843
quote:
stel ik heb intresse in zo'n wifi repeater, moet ik er dan een kabel inprikken of kan ik hem ook het originele signaal laten versterken (uiteraard vanaf een plek waar de oude signaal nog goed is..)
Kan beide geloof ik, in iederg geval kan het laatste zeker wel.

En inderdaad; wel ophangen op een plek waar het huidige signaal nog goed is; want een repeater is eigenlijk maar een inefficiënte oplossing waar je bij de plaatsing wel even na moet denken.
Als je een kabel op locatie kunt krijgen vanaf je modem/router zou ik dat doen en die inpluggen en dat ding als access-point instellen. Dat is veruit de beste manier.

quote:
10s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 22:55 schreef bobbernaut het volgende:
ftfy?
Bob toch :N ...

EDIT: ninja-poster ;)
pi_129527966
quote:
ik heb ook een vraag over die repaeter,

kan ik mijn wifi signaal die ik nu ontvang, verbeteren met de repaeter?
dus ik ontvang nu wifi signaal, maar is slecht, als ik dan die apparaat in me stekkerdoos doe naast me laptop, zonder eventuele kabels, kan me signaal op me laptop dan sterker worden?
-Real power isn't given, it must be taken-
pi_129528066
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 23:26 schreef henk3412 het volgende:

[..]

ik heb ook een vraag over die repaeter,

kan ik mijn wifi signaal die ik nu ontvang, verbeteren met de repaeter?
dus ik ontvang nu wifi signaal, maar is slecht, als ik dan die apparaat in me stekkerdoos doe naast me laptop, zonder eventuele kabels, kan me signaal op me laptop dan sterker worden?
je kan hem beter bv midden tussen je laptop en router hangen. Dan repeat hij het sterke* signaal
pi_129528177
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 23:28 schreef wootahH het volgende:

[..]

je kan hem beter bv midden tussen je laptop en router hangen. Dan repeat hij het sterke* signaal
maar voordat ik dat kan doen, moet ik hem toch eerst programmeren op de modem?
  dinsdag 30 juli 2013 @ 23:35:28 #86
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129528353
Hoe verwacht je dat het ontvangst bij het stopcontact naast je laptop, beter is dan die van de laptop zelf?
< insert you're doing it wrong .jpg >

Je moet inderdaad via een netwerkkabeltje eerst ff de repeater instellen (daarna geen kabel meer nodig).
Daarna moet je 'em het liefst halverwege ofzo tussen je gebruikspunt en de bron in zetten.
Alleen zo is de overbrugging natuurlijk effectief.
pi_129528397
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 23:31 schreef henk3412 het volgende:

[..]

maar voordat ik dat kan doen, moet ik hem toch eerst programmeren op de modem?
soort van pairen met je router ja.
pi_129528458
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 23:35 schreef shiznuts het volgende:
Hoe verwacht je dat het ontvangst bij het stopcontact naast je laptop, beter is dan die van de laptop zelf?
< insert you're doing it wrong .jpg >

Je moet inderdaad via een netwerkkabeltje eerst ff de repeater instellen (daarna geen kabel meer nodig).
Daarna moet je 'em het liefst halverwege ofzo tussen je gebruikspunt en de bron in zetten.
Alleen zo is de overbrugging natuurlijk effectief.
hoe programmeer ik hem of staat et in de handleiding ook?
pi_129528597
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 23:38 schreef henk3412 het volgende:

[..]

hoe programmeer ik hem of staat et in de handleiding ook?
ni hao
pi_129528677
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 23:41 schreef wootahH het volgende:

[..]

ni hao
wu han
  dinsdag 30 juli 2013 @ 23:43:16 #91
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_129528678
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 09:41 schreef Bill_E het volgende:
Helaas ( natuurlijk ) nooit ontvangen :(
Zit nu met een claim via me CC maatschappij..
aangezien de bestelling "ineens" is bevestigd op aliexpress en aliexpress niet echt wilt mee werken..
overigens 1e x problemen met aliexpress en heb er toch al voor 20K vandaan!

maar lukt me niet echt om met aliexpress te contacten..
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  woensdag 31 juli 2013 @ 00:39:40 #92
131319 mickeyD
pi_129530583
prutsers!
wifi repeaters hoef je niet te programmeren
stekker in t stopcontact, knopje op je router en knopje op de repeater indrukken en voila, verbinding.
zoiets dus (D-link DIR-505)

[ Bericht 37% gewijzigd door mickeyD op 31-07-2013 01:14:11 ]
  woensdag 31 juli 2013 @ 08:40:35 #93
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129534082
Tuurlijk. :')

Dus zonder SSID en MAC of wat dan ook in te stellen, ga jij lekker dat ding in een stopcontact mikken en hopen dat 'ie tussen de netwerken van al je buren, die zwakke van jou eruit pikt om te gaan repeaten, zonder enige informatie over dat netwerk. Paranormale repeaters. Schön.
pi_129535268
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 08:40 schreef shiznuts het volgende:

Dus zonder SSID en MAC of wat dan ook in te stellen, ga jij lekker dat ding in een stopcontact mikken en hopen dat 'ie tussen de netwerken van al je buren, die zwakke van jou eruit pikt om te gaan repeaten, zonder enige informatie over dat netwerk. Paranormale repeaters. Schön.
dat ding die hij laat zien lijkt op een dvs die je bijvoorbeeld bij een porovider als KPN gebruikt om een tv signaal van je modem naar je tv te krijgen.
Het lijkt er dus op alsof de verbinding met het modem via het stroomnet gelegd wordt (je zal dan ook 2 adapters nodig hebben, 1 bij je modem/router en 1 op de andere plaats) en dat ie dan gewoon wifi uitzend vanaf de 2e adapter
The purpose of life is to have freedom, the freedom to live without purpose.
  woensdag 31 juli 2013 @ 09:53:05 #95
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_129535300
quote:

Zo werkt WDS inderdaad. Als je dat op je router indrukt, dan stelt hij zich open en beschikbaar voor andere apparaten. Als een ander apparaat in range dan ook in die setting staat maken ze contact.

http://en.wikipedia.org/wiki/Wireless_distribution_system

of dit, maar dat is wat ouder geloof ik http://en.wikipedia.org/wiki/Wi-Fi_Protected_Setup
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 31 juli 2013 @ 09:59:45 #96
131319 mickeyD
pi_129535456
quote:

hahaha, You Make My Day, maar idd, dat doet ie..(en NIET via t stopcontact) maar via de WPS knop.
http://en.wikipedia.org/wiki/Wi-Fi_Protected_Setup
werkt perfect hoor, mn ip camera hangt er aan (bedraad) en dat pompt ie nu door naar de router.

[ Bericht 9% gewijzigd door mickeyD op 31-07-2013 10:14:17 ]
  woensdag 31 juli 2013 @ 10:17:46 #97
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_129535893
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 09:59 schreef mickeyD het volgende:

[..]

hahaha, You Make My Day, maar idd, dat doet ie..(en NIET via t stopcontact) maar via de WPS knop.
http://en.wikipedia.org/wiki/Wi-Fi_Protected_Setup
werkt perfect hoor, mn ip camera hangt er aan (bedraad) en dat pompt ie nu door naar de router.
Met kanttekening dat niet alle routers zijn voorzien van die functie.
  woensdag 31 juli 2013 @ 10:21:00 #98
48067 neo2000
pi_129535990
Toch denk ik dat het merendeel van de folks hier meer zal hebben aan een router die ook powerline support heeft om eerlijk te zijn. Eventueel i.c.m. een accesspointje extra. ;)
  woensdag 31 juli 2013 @ 10:23:13 #99
131319 mickeyD
pi_129536054
als je router een WPS knop heeft, dan is dit zo goed als fool-proof.
dit kan mn oma van 80 (als ze op tijd bij het andere apparaat is om t knopje in te drukken met dr rollator!)
pi_129536104
quote:

haha dit is voor het eerst dat ik zie dat shiz wat geleerd wordt, i.p.v dat hij ons wat info geeft xD

OOOOOHMYYYYGGGGGGGOOOOSHHHH
pi_129536767
Mannen,

Heb een Hubsan X4, alleen na calibratie blijft 1 rotor uit op lagere toeren, pas wanneer ik hem wat harder zet gaat deze meedraaien. Gevolg is natuurlijk dat dat ding alle kanten op gaat. Hoe kan ik dit eventueel oplossen?
  woensdag 31 juli 2013 @ 10:47:47 #102
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129536786
Dan nog klopt er geen ruk van, dus gaat hij inderdaad het signaal van m'n buren verder repeaten. :')
Dus ik ga hem gewoon lekker zelf instellen. :W
pi_129536880
quote:
10s.gif Op woensdag 31 juli 2013 10:47 schreef shiznuts het volgende:
Dan nog klopt er geen ruk van, dus gaat hij inderdaad het signaal van m'n buren verder repeaten. :')

Hij moet niet zo zeuren. Wij hebben gewoon een opperdetop repeater gekocht :6 8-)
pi_129536903
quote:
Nee, juist niet. Doordat je op zowel de router als de repeater het WPS (OF WDS) knopje indrukt pakt die een specifiek signaal op, dat op dat moment word uitgezonden door je router. Dat signaal word alleen uitgezonden nadat je dat knopje hebt ingedrukt en slecht voor een korte tijd.
Tenzij je buren op hetzelfde moment op het WPS knopje op hun router drukken is er niks aan de hand en pakt de repeater jouw Wi-Fi.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  woensdag 31 juli 2013 @ 10:52:41 #105
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129536931
Dan moet je er eerst vanuitgaan dat mijn router dat heeft. ;( (Hint: :N ).

Die andere accesspoints ken ik wel van bij m'n ouders thuis en de televisie boven met dat binden.
  woensdag 31 juli 2013 @ 11:01:49 #106
131319 mickeyD
pi_129537231
quote:
nee, natuurlijk niet, je buren drukken toch niet op de WPS knop op t moment dat jij dat doet?
zo'n actie duurt maar een minuut ofzo als je t knopje indrukt..
dus je hebt grofweg een minuut om op t andere apparaat wat je wilt pairen de WPS te activeren.
dat kan dus een smart tv, mediaplayer, tablet, je smartfoon of wat ook wifi gebruikt en WPS aan boord heeft zijn.
  woensdag 31 juli 2013 @ 11:01:54 #107
48067 neo2000
pi_129537233
Dit. WPS/WDS of whatever de fuck die meuk tegenwoordig heet, werkt idd voor x minuten/seconden voor het zichzelf weer uitzet. Makkelijk connecten, zeggen ze. Maar goed, als je niet weet wat je doet kan iemand in de buurt dus ook lekker eenmalig connecten en vervolgens altijd je wifi blijven leechen, hahaha. En aangezien de mensen die dit gebruiken sowieso de webinterface van hun netwerkshizzle niet gebruiken want te ingewikkeld, hebben ze ook vast geen router password e.d. ingesteld, dus zullen ze ook niet zien dat een onbekend apparaat geconnect is. Hell, waarsch. kunnen die sowieso zomaar connecten omdat er uberhaubt geen wifi password ingesteld is.

Gewoon maar beter ff via kabeltje configgen denk ik dan. :P

quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 11:01 schreef mickeyD het volgende:

[..]

nee, natuurlijk niet, je buren drukken toch niet op de WPS knop op t moment dat jij dat doet?
zo'n actie duurt maar een minuut ofzo als je t knopje indrukt..
In geval van een rollator-oma duurt het langer. ;)
  woensdag 31 juli 2013 @ 11:14:24 #108
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129537684
Ja, ok, je moet het vergelijken met een bind-n-fly quadcopter. Zeg dat dan meteen zo. :7
Nee, maar ik ken dat inderdaad dan wel van m'n ouders KPN set.
Alleen ik zit in Oostenrijk, hè. En daar heb ik een gare Thomson modem die heet wordt en WLAN van brak is.
Het is dan ook zo'n gaar model, dat daar dan ook geen bindknop op of iets dergelijks op zit.
En ik weet dat doorgaans je gewoon d.m.v. de stappen in de handleiding en het opzetten via een ethernetkabeltje je dat ding kunt instellen. Dus dat lijkt me voor mij dus van toepassing. ;)

Anyhoezels. Leek wel pakjesavond zojuist. Bopmen bluetooth speaker (van DX, zowaar vrij rap). AWEI ES500i met headphone/mic splitter, en TRRS kabel (iPhone -> Android), van Awei.Tmall.com . Monopod action arm met mountplate voor m'n GoPro Hero3 Black. Naturehike toilettas, Naturehike T-shirt, laatste drie ook van DX, dus inderdaad, ze lijken hun zaakjes weer op orde te hebben. Verder nog een sweater van The Hut en 32GB SanDisk Ultra microSDHC Class 10 UHS-I van MyMemory natuurlijk. Verder verwacht ik deze week eigenlijk nog de andere bluetooth speakers... we shall see.
pi_129538897
misschien dat ik de gok eens waag met zo'n repeater, er zijn 2 punten in huis waar ik het signaal wil versterken
  woensdag 31 juli 2013 @ 12:30:06 #110
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129540049
ES500i met 'super BASS'.
_O- Dat is ja niks overdreven, dit is gewoon oorterreur. :P
Niet van de slappe uitgesmeerde bass, nee high impact kicks. Nice.
Moet je wel erg je best doen met equilizers om het down te tonen voor pop/rock.
Maar voor house & R&B rap, not too shabby.

De Bopmen kan verrassend luid. :D Pairen werkte prima, bereik door m'n hele crib zonder achteruitgang van de audiokwaliteit. Netjes gebouwd, aardig wat bass nog. Vind 'em een beetje zoals de Sennheiser Precision CX-300 II klinken, beetje kil en precies. Ben wat meer van het volle ronde warme dat meer speels en fun klinkt. Ik gebruik verder alleen een 2.1 systeem met eigen stroomverzorging en waanzinnig geluid, dus daarmee vergelijken is een beetje oneerlijk. Ook andere speakers die ik heb zijn met afzonderlijke stereospeakers. Hopelijk deze week ook de andere binnen en dan een winnaar kronen. Bopmen valt wel in de verwachting, dacht een meer neutrale heldere speaker. De AORUN X05 is denk ik wat ik zoek, warm & fun. De LKER Grace zal vergelijkbaar zijn met de Bopmen met wat minder punch, maar dan erg portable. De Earson ER151 is spatwater- en stofdicht, waarvan ik denk dat wel wat invloed heeft op het geluid. Zal ook wel als de Bopmen klinken, maar dan stukken minder bass. Let's wait 'n see. :Y
  woensdag 31 juli 2013 @ 17:22:12 #111
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_129549740
quote:
Due to too many customers are visiting BuyinCoins at the same time, you may experience problem while you are shopping. Therefore, we will extend the 9% Off coupon for two more days (2nd Aug). Take your time and sorry for the inconveniences.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_129550575
Hubsan X4 v2 is binnen! :D

19 juli verzonden
30 juli aangekomen (vandaag op postkantoor opgehaald)

Op het pakketje stond:
RC quadcopter
$8.46

He-le-maal prima :)

Net uitgepakt en batterij had wat juice dus eigenlijk zonder de handleiding te lezen gelijk maar volgas tegen het plafond aan :9 Toen toch maar even basic controls doorgenomen en daarna gelukkig geen plafond meer aangetikt. Wel de muur, een plant en de bank haha.

Is nog verrekte lastig om zo'n ding een beetje goed te laten vliegen. Rondjesdraaien gaat prima, maar zo snel die ergens te dichtbij komt heb ik de neiging om, in plaats van ervan af te bewegen, volgas er tegen aan de knallen :D

Stevig dingetje i.i.g. Ook de props kunnen tegen een stootje. Hij ligt nu weer aan de lader (5 minuten en hij was op :'( ) dus straks weer even spelen. Hoewel die erg klein is gok ik dat die duiven zich straks echt het leplazerus gaan schrikken als 4 ledjes met een enorm zoem geluid op ze afkomt }) Eerst maar even oefenen om hem in de lucht te houden.

Tip: bestel er een protection cover voor. Heb ik eergisteren gedaan bij BG. Hij was eerder nog niet leverbaar, maar gezien mijn stunts in de 1e 5 minuten (en de te verwachten stunts in de komende weken) lijkt me zo'n cover geen overbodige luxe. Er zit al wel een extra setje blades in de doos (en heb er ook nog een paar bij besteld), maar bespaar je de ellende en koop zo'n cover! En extra accu's scheelt je wachten.

Oh, vergeet niet 4 AAA batterijen voor de controller te kopen. Gelukkig heb ik veel afstandsbedieningen, dus was het snel opgelost.
pi_129560836
iemand al van de Cubot One gehoord ?
ziet eruit als een htc one

[ Bericht 91% gewijzigd door Syphixx op 31-07-2013 22:32:12 ]
  woensdag 31 juli 2013 @ 22:34:31 #114
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129561349
1. Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten. - You should know by now...
2. DIG / Chinese Smartphones #23 - Waar het wachten is op de eerste octocores..

En ja ik ken 'em. En ja, I wisely keep it out of the conversation.
quote:
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?

[..]Nepproducten zijn vaak van slechte kwaliteit en dienen vaak alleen om er heel wat uit te zien. Of het nu flash geheugenkaartjes, horloges of koptelefoons zijn, het advies luidt: niet doen. Je haalt niet alleen slechte kwaliteit spul in huis, maar je kunt er ook nog mee in de problemen komen met Justitie. Het bespreken van producten waarvan het erg aannemelijk is dat ze nep zijn is in dit topic tevens niet toegestaan.
pi_129563572
Pffff

dit is pas een quadcopter jongens:

http://www.telegraaf.nl/t(...)_kunnen_niet_vliegen..___.html

WTF _O-
pi_129563895
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 23:26 schreef Downstar het volgende:
Pffff

dit is pas een quadcopter jongens:

http://www.telegraaf.nl/t(...)_kunnen_niet_vliegen..___.html

WTF _O-
linkje werkt niet zo goed :P
  woensdag 31 juli 2013 @ 23:45:25 #118
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129564188
Wat een onzin. :P

Ben trouwens nog altijd benieuwd wanneer dit eens de main 'new' thing uit China gaat worden:
pi_129564282
wat een joekel zeg ! geinig ding maar geraakt amper van de grond :P
pi_129564330
quote:
9s.gif Op woensdag 31 juli 2013 23:45 schreef shiznuts het volgende:

Ben trouwens nog altijd benieuwd wanneer dit eens de main 'new' thing uit China gaat worden:
Tot dat je bootvliegding op zijn kop in het water komt xD..
dan kun je gaan zwemmen :P
  woensdag 31 juli 2013 @ 23:51:19 #121
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129564378
Why do you always have to gooi roet in the food?
pi_129564578
quote:
16s.gif Op woensdag 31 juli 2013 23:51 schreef shiznuts het volgende:
Why do you always have to gooi roet in the food?
Because i always see when something loops out of the hand.

over zwemmen gesproken, check die chinezen in dit zwembad dan xD

http://zoomin.tv/?v=522854

zit je daar met 41 graden opgepropt op elkaar haha
  donderdag 1 augustus 2013 @ 06:22:33 #123
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129569198
Dat water is zo vies he
  donderdag 1 augustus 2013 @ 11:41:27 #124
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_129574266
quote:
9s.gif Op woensdag 31 juli 2013 23:45 schreef shiznuts het volgende:

getverdemme wat vet. Zo gauw de chinezen dit gaan maken koop ik er 1.

8 dagen geleden is mijn pipo dispatched, maar hij is nog niet trackable. Kon wel eens een lang verhaal worden.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_129574814
quote:
11s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 11:41 schreef Catch22- het volgende:

[..]

getverdemme wat vet. Zo gauw de chinezen dit gaan maken koop ik er 1.

8 dagen geleden is mijn pipo dispatched, maar hij is nog niet trackable. Kon wel eens een lang verhaal worden.
Die wil ik ook ja. Gaaf ding, jammer dat mijn vijver eigenlijk te klein is.

Dit is ook wel leuk misschien:

http://www.banggood.com/W(...)RC-Boat-p-63263.html

[ Bericht 19% gewijzigd door Knalerwtje op 01-08-2013 12:12:38 ]
  donderdag 1 augustus 2013 @ 13:07:51 #126
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_129576860
Dat is ook wel tof ja.

Zijn er ook Parrot AR-achtige drones in China te krijgen? Dus niet die 20x20cm dingetjes, maar een beetje groter?

http://www.banggood.com/W(...)ter-RTF-p-77720.html

lijkt er al op. Zie op MP al Parrots voor 179 euro...
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_129577252
Die bootjes zijn wel vet eigenlijk, en makkelijker te besturen dan zo'n quad. Ik denk dat ik er maar een ga bestellen :+
  donderdag 1 augustus 2013 @ 13:31:50 #128
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129577501
RB0123456789CN
Destination Country - Netherlands:Tracking Consuming:0 Millisecond
Origin Country - China:Tracking Consuming:359 Millisecond
20130731, 交航, PVG, 荷兰
20130729, 出口总包直封封发, 上海国际, 荷兰
20130728, 出口总包互封开拆, 上海国际, 荷兰
20130726, 出口总包互封封发, 杭州国际, 荷兰
20130726, 出口总包互封开拆, 杭州国际, 荷兰
20130724, 收寄局收寄, 杭州邮区中心局国际邮件处理中心, 荷兰
======================================
Power by www.17track.net

Wat betekend het dikgedrukte? Want het is de datum van gister, en al die andere datums zijn ook van een paar dagen geleden
pi_129577529
quote:
10s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:31 schreef bobbernaut het volgende:
RB0123456789CN
Destination Country - Netherlands:Tracking Consuming:0 Millisecond
Origin Country - China:Tracking Consuming:359 Millisecond
20130731, 交航, PVG, 荷兰
20130729, 出口总包直封封发, 上海国际, 荷兰
20130728, 出口总包互封开拆, 上海国际, 荷兰
20130726, 出口总包互封封发, 杭州国际, 荷兰
20130726, 出口总包互封开拆, 杭州国际, 荷兰
20130724, 收寄局收寄, 杭州邮区中心局国际邮件处理中心, 荷兰
======================================
Power by www.17track.net

Wat betekend het dikgedrukte? Want het is de datum van gister, en al die andere datums zijn ook van een paar dagen geleden
(PVG) Shanghai Pudong International Airport

Google.. Tweede resultaat.. ;)
  donderdag 1 augustus 2013 @ 13:33:48 #130
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129577562
quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:32 schreef Xetran het volgende:

[..]

(PVG) Shanghai Pudong International Airport

Google.. Tweede resultaat.. ;)
3e hier :P

wacht wat, nu pas op Shanghai Airport?! Is dat goed of slecht?
pi_129577641
quote:
10s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:33 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

3e hier :P

wacht wat, nu pas op Shanghai Airport?! Is dat goed of slecht?
Zo lang is hij toch nog niet en route? Vind het meevallen, vrijwel elke dag gebeurt er iets mee.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 13:38:26 #132
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129577695
quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:36 schreef Xetran het volgende:

[..]

Zo lang is hij toch nog niet en route? Vind het meevallen, vrijwel elke dag gebeurt er iets mee.
Volgens die kerel was t de 19e al verzonden ;(

Maar gaat t vliegtuig nu door naar NL of gaat ie eerst nog cityhoppen?
  donderdag 1 augustus 2013 @ 13:40:07 #133
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_129577734
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 23:49 schreef Downstar het volgende:

[..]

Tot dat je bootvliegding op zijn kop in het water komt xD..
dan kun je gaan zwemmen :P
Of je accu leeg is... Bij goeie accucellen gebeurt dit altijd behoorlijk abrupt, weet niet of dit met de LiPo accu's ook nog zo is? Bij mijn oude RC auto met Ni-Cd accu was het altijd volledige power tot ineens niets meer, maar dan ook echt helemaal niets meer. Dat is bij een auto geen probleem, maar bij een bootje... ;)
pi_129577890
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:40 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Of je accu leeg is... Bij goeie accucellen gebeurt dit altijd behoorlijk abrupt, weet niet of dit met de LiPo accu's ook nog zo is? Bij mijn oude RC auto met Ni-Cd accu was het altijd volledige power tot ineens niets meer, maar dan ook echt helemaal niets meer. Dat is bij een auto geen probleem, maar bij een bootje... ;)
Tja, moet wel een indicator voor zijn mag ik aannemen? Anders zou ook nog eens zomaar een uit de lucht vallende quadcopter hebben.. lijkt mij geen pretje. :P

En het verkort de accuduur ook, want je durft natuurlijk nooit tot het uiterste te gaan..
  donderdag 1 augustus 2013 @ 13:47:05 #135
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_129577929
quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:45 schreef Xetran het volgende:

[..]

Tja, moet wel een indicator voor zijn mag ik aannemen? Anders zou ook nog eens zomaar een uit de lucht vallende quadcopter hebben.. lijkt mij geen pretje. :P

En het verkort de accuduur ook, want je durft natuurlijk nooit tot het uiterste te gaan..
Voor heli's en quads heb je nog wel failover systemen ja, maar die heb ik bij boten en auto's vrijwel nooit gezien.
pi_129577954
quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:45 schreef Xetran het volgende:

[..]

Hmm volgens mij heb je geen echte indicator bij de V929, althans ik hem het niet gemerkt..
enige batterij indicator is van de batterijen van je remote zelf xD

wel gemerkt dat wanneer je wil opstijgen en je accu is zwak deze tegen stribbelt..
mogelijk dat dat ene indicatie is.. maar als je eenmaal in de lucht bent zou ik niet weten hoe je kan zien dat je accu zwak is..
  donderdag 1 augustus 2013 @ 13:55:57 #137
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129578197
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:48 schreef Downstar het volgende:

[..]

Hmm volgens mij heb je geen echte indicator bij de V929, althans ik hem het niet gemerkt..
enige batterij indicator is van de batterijen van je remote zelf xD

wel gemerkt dat wanneer je wil opstijgen en je accu is zwak deze tegen stribbelt..
mogelijk dat dat ene indicatie is.. maar als je eenmaal in de lucht bent zou ik niet weten hoe je kan zien dat je accu zwak is..
Als het goed is daalt ie dan langzaam, tenminste, zo was het bij mn RC heli
  donderdag 1 augustus 2013 @ 13:59:37 #138
131319 mickeyD
pi_129578306
mn micro SD is gearriveerd van MyMemory..
volgens de factuur uit zwitserland, maar het retour adres op de envelop is.... Schiedam!
zouden ze zaken doen met correct of conrad?
  donderdag 1 augustus 2013 @ 17:08:51 #139
154417 Mederiacvm
Wie sjoon ôs Limburg is.......
pi_129584131
Gisteren eindelijk het nieuwe tandwieltje ontvangen van Banggood voor m'n incompeet geleverde V959. Uiteraard meteen ermee aan de slag gegaan maar het tandwieltje blijft van de motoras aflopen. Iemand enig idee hoe ik het tandwiel goed aan de motoras kan vastmaken op een zodanige manier dat, wanneer de motor het ooit eens zou begeven, ik het ook nog uit elkaar kan halen?

Ik wil inmiddels wel eens met dat ding gaan vliegen maar het is me blijkbaar nog niet gegund...
The chances of anything coming from Mars are a million to one, they say.
The chances of anything coming from Mars are a million to one............. but still, they come.
pi_129587540
Wat is het bereik eigenlijk van zo'n 2,4ghz ding?
  donderdag 1 augustus 2013 @ 19:55:19 #141
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_129588433
Via Aliexpress op 26 juNi een telefoonhoesje voor de Neo N02 gekocht, bij het verkoopaccount van Lightake.

Vandaag, bijna 5 weken later, ontvangen.

M'n traagste ervaring tot nu toe, nog steeds geen groot probleem uiteraard.
pi_129598791
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 17:08 schreef Mederiacvm het volgende:
Gisteren eindelijk het nieuwe tandwieltje ontvangen van Banggood voor m'n incompeet geleverde V959. Uiteraard meteen ermee aan de slag gegaan maar het tandwieltje blijft van de motoras aflopen. Iemand enig idee hoe ik het tandwiel goed aan de motoras kan vastmaken op een zodanige manier dat, wanneer de motor het ooit eens zou begeven, ik het ook nog uit elkaar kan halen?

Ik wil inmiddels wel eens met dat ding gaan vliegen maar het is me blijkbaar nog niet gegund...
bedoel je zon gouden tandwieltje?

die is er bij mijn V929 ook afgeflikkerd, en ik krijg hem er voor geen meter meer op ook..
glijd er vanzelf gewoon weer af.. terwijl de andere dus wel moer vast zitten..

Ik heb maar een heel nieuw motortje met tandwieltje besteld.. en dan vervang in heel de motor wel
( die was ook niet goed dus :P)
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 04:19:07 #143
327191 RobertNL
For your gear.
pi_129601665
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:59 schreef mickeyD het volgende:
mn micro SD is gearriveerd van MyMemory..
volgens de factuur uit zwitserland, maar het retour adres op de envelop is.... Schiedam!
zouden ze zaken doen met correct of conrad?
95% van het conrad spul komt uit Essen (main warehouse) dus ik denk dat Mymemory een andere partner in Schiedam voor de EU heeft :).

quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 19:21 schreef Xetran het volgende:
Wat is het bereik eigenlijk van zo'n 2,4ghz ding?
Dat is afhankelijk van de antenne en het zendvermogen (max 100mw legaal in NL).
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 19:55 schreef funky_fart het volgende:
Via Aliexpress op 26 juNi een telefoonhoesje voor de Neo N02 gekocht, bij het verkoopaccount van Lightake.

Vandaag, bijna 5 weken later, ontvangen.

M'n traagste ervaring tot nu toe, nog steeds geen groot probleem uiteraard.
Lightake is over het algemeen soms wat traag. Bij mij staat nog wat op de 5e week (via Aliexpress) en dat is (helaas) ook nog niet binnen (via LT).
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 20:04:13 #144
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_129624783
De Newton Cradle van Ebay is binnen... wat een teleurstelling zeg :')... te slecht om zelfs bij de action te verkopen.

Verder heb ik afgelopen weekend een converter gekocht van usb naar mini usb bij Banggood en die heb ik nu al binnen! Supersnelle service weer.

Tevens deze week een Invicta Specialty gekocht, modelnr 12840.
Ook al is dat geen China shopping.

Ik wilde nog een pro diver bestellen, maar wegens omstandigheden is dat even mislukt.. (wil je iets goed doen, doe het dan zelf!) Volgende keer beter :')
YouTube
pi_129630828
:@ :')

Vandaag in de tuin bij mijn ouders de Hubsan uitgeprobeerd. Heb begon goed. Ik kreeg het aardig onder de knie, hoewel sturen af en toe best lastig is. Je vergeet nogal snel wat links en wat rechts is :P

Al snel werd ik wat overmoedig. De Hubsan ging hoger en hoger. Van 1, naar 2 van 2 naar 3 meter en toen ging het fout. Hij kwam iets te hoog én ik stuurde de verkeerde kant op, waardoor die boven de tuin van de buurman kwam. Lichtelijk in paniek proberen terug te sturen. Totaal verkeerd, want hij ging snoeihard de kant van de achterburen van de buurman op. Tegensturen en vol omhoog om een kleine boom te missen. Toen dacht ik dat ik hem weer onder controle had... windvlaag. Volgas omhoog om een eikenboom niet te raken. Kleine 15 meter hoog zat ie toen. Oh shit oh shit oh shit.... Sturen... en weg was hij. Achter de boom. Kon niet zien waar hij heenging en heb hem maar laten neerstorten.

Half uurtje zoeken later (2 tuinen langs geweest waar ie ongeveer kon zijn) moed opgeven. Naar de PC gelopen en even wat briefjes uitgeprint.

Beste Buren,

Quadcopter vermist. Graag herenigen met eigenaar. Bij voorbaat dank!

(iets in die trant tenminste :P)

Nu maar hopen dat dat kleine opdondertje nog wordt gevonden... :'(

$40 dollar, 3x gevlogen en nog een shitload aan spareparts onderweg :')
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 22:26:04 #146
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_129630891
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 04:19 schreef RobertNL het volgende:

Lightake is over het algemeen soms wat traag. Bij mij staat nog wat op de 5e week (via Aliexpress) en dat is (helaas) ook nog niet binnen (via LT).
Ik heb ook een telefoon besteld via Aliexpress. Het is nu precies 10 dagen geleden dat ze hem hebben verstuurd. Mijn andere producten had ik ook allemaal exact na 10 dagen na betaling binnen.

Aliexpress en BG zijn wel qua snelheid mijn favoriete websites.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 22:27:27 #147
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129630943
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 22:24 schreef FreaZ het volgende:

Vandaag in de tuin bij mijn ouders de Hubsan uitgeprobeerd. Heb begon goed. Ik kreeg het aardig onder de knie, hoewel sturen af en toe best lastig is. Je vergeet nogal snel wat links en wat rechts is :P

Al snel werd ik wat overmoedig. De Hubsan ging hoger en hoger. Van 1, naar 2 van 2 naar 3 meter en toen ging het fout. Hij kwam iets te hoog én ik stuurde de verkeerde kant op, waardoor die boven de tuin van de buurman kwam. Lichtelijk in paniek proberen terug te sturen. Totaal verkeerd, want hij ging snoeihard de kant van de achterburen van de buurman op. Tegensturen en vol omhoog om een kleine boom te missen. Toen dacht ik dat ik hem weer onder controle had... windvlaag. Volgas omhoog om een eikenboom niet te raken. Kleine 15 meter hoog zat ie toen. Oh shit oh shit oh shit.... Sturen... en weg was hij. Achter de boom. Kon niet zien waar hij heenging en heb hem maar laten neerstorten.

Half uurtje zoeken later (2 tuinen langs geweest waar ie ongeveer kon zijn) moed opgeven. Naar de PC gelopen en even wat briefjes uitgeprint.

Beste Buren,

_O-
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 00:14:24 #148
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_129635508
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 22:26 schreef wolferl het volgende:

[..]

Aliexpress en BG zijn wel qua snelheid mijn favoriete websites.
Qua snelheid? Staat AE toch los van, hangt af van de verkoper in kwestie lijkt me :)
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 00:50:48 #149
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129636836
Lijkt me ook inderdaad. Da's net als zeggen: Marktplaats, eBay, Dhgate, Taobao en Tmall zijn qua snelheid mijn favoriete websites! :s)

On another note. Pre-ordered the heck out of this:

While the world is not enough. :7
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 07:57:41 #150
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_129640596
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 09:29:23 #151
48067 neo2000
pi_129640814
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 00:50 schreef shiznuts het volgende:
On another note. Pre-ordered the heck out of this:
[ afbeelding ]
While the world is not enough. :7
Risquee! Nog geen revieuws online beschikbaar en waarsch. Een rebrand van.. Iets. Gezien het feit dat de prijzen op mp4nation de laatste paar jaar ge-skyrocket zijn, zou ik pers. Eerst nog ff de kat uit de boom kijken voor iets blind te pre-orderen. Maar goed, dat is de best-buy, value for money stem in mij die dat zegt. :p
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 10:22:49 #152
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129641486
Ik verlies de value-for-money zodra ik 'em niet voor 119.50 (excl. coupon uit de OP en pointsdeduction) haal, maar de 'retailprijs' van 149.50 haal. ;) Verder 'Punchy, accurate bass. Warm, fun and exciting sound signature', dat klinkt eigenlijk precies zoals ik dat graag hebben wil, dus dat wil ik weleens meemaken. :7

Trouwens de BIC Wireless repeater binnen (was gisteren niet thuis, dus zojuist opgehaald). ^O^
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 11:44:03 #153
48067 neo2000
pi_129642988
Ik lees dan: geluid zoals elke mainstream headphone deze pretendeert te leveren. ;) Beats voorop zeg maar. :(
Op head-fi interpreteren ze het iig op dezelfde manier. Het zou leuk zijn aks deze phones *iets* anders doen in dit toch al verzadigde segment, maar ik vrees en verwacht van niet. ;)

Mp4nation is qua prijzen zo absurd hoog tegenwoordig, dat het sowieso loont om de eerstvolgende sale af te wachten. Op dat vlak heeft een perorder sowieso niet zo veel nut meer daar, alles lijkt toch al standaard overpriced en bij een sale voor het zelfde geld voorbij te komen. :| Voor een snelle sale is het hopen op een typhoon bij China bijvoorbeeld. :')
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 13:10:44 #154
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_129644575
Gewoon even Conrad en Jaycar in de gaten houden, komt vanzelf langs voor 4 tientjes :P
pi_129645351
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 22:24 schreef FreaZ het volgende:

Beste Buren,

zo herkenbaar xD!

zo heb ik mijn eerste vlug een stuk van de heg gesnoeid met de props xD
ik zag hem al richting de heg gaan, en hij ging al aardig omhoog.. OH NEE..
TERUG!! HOOOOH

WREEEEEEEEEEEEEEEEEEEGHHHHHHSNOEISNOEISNOEI!!

resultaat:

pi_129645867
Weer een bluetooth speaker tip van mij; de Creative D80 is vandaag bij [url=Kruidvat]https://online.kruidvat.nl/product/67468/Creativecompactedraadlozeluidspreke.html[/url] in de aanbieding. Inclusief verzendkosten ¤19.98. Scheelt ook weer ¤7.97. (Weet/denk niet dat dat ding in de kruidvat-winkel is te halen voor ¤14.99).

Verder hebben ze ook nog goedkope tablethouder voor in de auto (7 - 10.1", ¤4.99) en 10.1" keyboard hoes voor ¤19.99.

En weer geen pakketjes meer voor mij ;(
Alleen nog een hotshoe bubblehead van 24 juni (die ik dus ook niet meer ga krijgen...); wil eigenlijk voor dat luttele bedrag geen paypal-claim doen voor de zoveelste keer in een niet zo lange tijd.

Daarna komt er niets meer. Ik moet afkicken ;( ...

[ Bericht 3% gewijzigd door Iemand91 op 03-08-2013 20:07:16 ]
pi_129649394
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 20:04 schreef ManageTheAnger het volgende:
De Newton Cradle van Ebay is binnen... wat een teleurstelling zeg :')... te slecht om zelfs bij de action te verkopen.

Verder heb ik afgelopen weekend een converter gekocht van usb naar mini usb bij Banggood en die heb ik nu al binnen! Supersnelle service weer.

Tevens deze week een Invicta Specialty gekocht, modelnr 12840.
Ook al is dat geen China shopping.

Ik wilde nog een pro diver bestellen, maar wegens omstandigheden is dat even mislukt.. (wil je iets goed doen, doe het dan zelf!) Volgende keer beter :')
Heb hem ook binnen, wel rechtstreeks bij BIC besteld. Hier werkt het wel naar behoren hoor...
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 17:53:04 #158
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_129651173
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 16:43 schreef Ron.Jeremy het volgende:

[..]

Heb hem ook binnen, wel rechtstreeks bij BIC besteld. Hier werkt het wel naar behoren hoor...
Hij doet het maar heel even en als je de bal te ver omhoog trekt en dan loslaat dan tikt hij alle ballen door elkaar
YouTube
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 23:17:26 #159
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_129662401

Kon even geen normaal plaatje vinden.

Maar mijn zusje heeft deze gekocht vandaag, en de kwaliteit was bagger.
  zondag 4 augustus 2013 @ 12:36:43 #160
48067 neo2000
pi_129675624
Tjah, 8 euro, klein, what do you expect? Nog een Westers afradertje op dat vlak; bij kruidvat/trekpleister zijn er ook regelmatig Logitech speakers verkrijgbaar. Voelt best degelijk aan, klinkt echter als natte scheet in een blikje. :( Dus een word of advice, niet doen. ;) Ik ben er in getrapt vanwege het merk; logitech pc speakers zijn meestal wel ok nml.

Pro's: materiaal is dik, stug hard plastic waardoor het wel degelijk aan voelt, mesh aan de voorzijde is ook gewoon metaal, ingebouwde batterij met lader, voelt allemaal onverslijtbaar aan. Tevens, externe bron is aan te sluiten met een kabeltje of via bluetooth. Maar.. Het ding is gewoon te klein om fatsoenlijk ruimte te bieden aan de drivers, en zo dus leuk geluid er uit te gooien. Jammer, want dat is toch het voornaamste waarvoor je de speaker gebruikt me dunkt. ;)

Deze dus: http://www.techradar.com/(...)r-z515-948326/review
  zondag 4 augustus 2013 @ 12:58:56 #161
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129676141
Ja, dat soort dingen sla je eigenlijk nooit de plank mis als je wat meer uitgeeft.
Geluid is technologie, weet je. :P
Daarom ook niet de allergoedkoopste troep uit China (of dus NL) halen. Had eigenlijk al m'n andere drie speakers willen hebben, maar zo rap ging het nog ff niet. Hopelijk aankomende week dan.
  zondag 4 augustus 2013 @ 13:02:47 #162
48067 neo2000
pi_129676236
Tsjah, zo goedkoop was die Logitech ook niet maar goed, feit dat ie bij de Kruidvat te halen is zegt eigenlijk al genoeg, lol.
  zondag 4 augustus 2013 @ 13:11:49 #163
327191 RobertNL
For your gear.
pi_129676459
Zelf voor 40 euro deze opgepikt bij een T-mobile winkel; prima ding voor dat geld :D

pi_129676753
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 13:43 schreef Downstar het volgende:

[..]

zo herkenbaar xD!

zo heb ik mijn eerste vlug een stuk van de heg gesnoeid met de props xD
ik zag hem al richting de heg gaan, en hij ging al aardig omhoog.. OH NEE..
TERUG!! HOOOOH

WREEEEEEEEEEEEEEEEEEEGHHHHHHSNOEISNOEISNOEI!!

resultaat:

[ afbeelding ]
Haha. Vooralsnog geen bericht gehad. In de herfst, wanneer al het blad eraf gaat, zal ie wel gevonden worden. Neig om een nieuwe te bestellen...

En in vervolg alleen op open grote grasvelden vliegen :P
  zondag 4 augustus 2013 @ 14:30:33 #165
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129678301
Heb nog een USB3.0 enclosure voor een 2.5" HDD nodig.
Dacht aan deze Orico (@ orico.tmall.com): http://detail.tmall.com/item.htm?id=22035732313

Lijkt me een degelijk Chineesje... of iemand nog andere suggesties?
Merkloos doe ik alleen niet aan. B-)

- mm, ook een store op AliExpress: http://www.aliexpress.com(...)rnal/1039099159.html . :D
-- mm, ook op eBay te vinden: http://www.ebay.com/itm/151066579790 . Cheapest opcióne.

[ Bericht 12% gewijzigd door shiz op 04-08-2013 14:45:54 ]
pi_129678766
Die ziet er iig een stuk beter uit dan degene die ik laatst kocht (en het niet bleek te doen).
pi_129678991
Weet iemand het verschil tussen de jiayu G2 plus, en G2s?
Mijn vriendin heeft een mobiel nodig waarmee ze kan internetten en whatsappen, meer niet.
Welke is dan aan te raden?
En is Fastcardtech een beetje betrouwbaar?
  zondag 4 augustus 2013 @ 14:59:02 #168
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129679004
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:50 schreef FreaZ het volgende:
Die ziet er iig een stuk beter uit dan degene die ik laatst kocht (en het niet bleek te doen).
Ja, inderdaad. Ben wel van de Chinese merken. :Y Orico lijkt best groot.
Ze hebben zelfs een engelstalig filmpje gemaakt voor deze enclosure: http://v.youku.com/v_show/id_XNDk5NzU3NDky.html .
En zo te zien nog een Pro-account ook daar op Youku, want er is niet eens een preroll-ad.
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:58 schreef jouri1995 het volgende:
Weet iemand het verschil tussen de jiayu G2 plus, en G2s?
Mijn vriendin heeft een mobiel nodig waarmee ze kan internetten en whatsappen, meer niet.
Welke is dan aan te raden?
En is Fastcardtech een beetje betrouwbaar?
quote:
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
[..]
pi_129679183
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:59 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ze hebben zelfs een engelstalig filmpje gemaakt voor deze enclosure: http://v.youku.com/v_show/id_XNDk5NzU3NDky.html .
En zo te zien nog een Pro-account ook daar op Youku, want er is niet eens een preroll-ad.
Ik weet nu ook waarom de mijne niet werkte. Die zat gewoon rechtstreeks in zo'n metale behuizing zonder enige bescherming. Je betaalt hier dan wel ~5 dollar meer voor, maar daar krijg je wel meer voor terug zo te zien.

Ik had bij mijn oude zelfs zo'n 2 split usb kabel. 2 poorten opofferen voor stroom... :') ja daahaag

Ben benieuwd of je nog wat beters vindt voor die prijs :)

Hier wat reviews van de enclosure: http://www.amazon.com/ORI(...)TF8&showViewpoints=1
pi_129679254
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:59 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

[..]

Woeps. Pardon, niet zo snel aan gedacht.
Ga het daar even vragen! ;)
  zondag 4 augustus 2013 @ 15:50:26 #171
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129680618
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:04 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Ik weet nu ook waarom de mijne niet werkte. Die zat gewoon rechtstreeks in zo'n metale behuizing zonder enige bescherming. Je betaalt hier dan wel ~5 dollar meer voor, maar daar krijg je wel meer voor terug zo te zien.

Ik had bij mijn oude zelfs zo'n 2 split usb kabel. 2 poorten opofferen voor stroom... :') ja daahaag

Ben benieuwd of je nog wat beters vindt voor die prijs :)

Hier wat reviews van de enclosure: http://www.amazon.com/ORI(...)TF8&showViewpoints=1
Ah, ok, nog cooler. :7
Kwam ook wel merken als IT-CEO ( http://itceo.tmall.com & http://hpcxsm.tmall.com ), SSK ( http://ssksm.tmall.com & http://sskzyg.tmall.com ), Blueendless ( http://blueendless.tmall.com ), Acasis ( http://acasis.tmall.com ), Maiwo ( http://s.taobao.com/search?q=maiwo ) en ShuoLe ( http://s.taobao.com/search?q=shuole ), tegen, maar die Orico ( ook op: http://oricolyyq.tmall.com ) leek me eigenlijk het meest serieus. Ga we de 2588US3 maar eens proberen dan. :Y
  zondag 4 augustus 2013 @ 16:44:37 #172
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129682222

[ Bericht 100% gewijzigd door StraatSoldaat op 04-08-2013 16:45:05 ]
pi_129682552
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:50 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ah, ok, nog cooler. :7
Kwam ook wel merken als IT-CEO ( http://itceo.tmall.com & http://hpcxsm.tmall.com ), SSK ( http://ssksm.tmall.com & http://sskzyg.tmall.com ), Blueendless ( http://blueendless.tmall.com ), Acasis ( http://acasis.tmall.com ), Maiwo ( http://s.taobao.com/search?q=maiwo ) en ShuoLe ( http://s.taobao.com/search?q=shuole ), tegen, maar die Orico ( ook op: http://oricolyyq.tmall.com ) leek me eigenlijk het meest serieus. Ga we de 2588US3 maar eens proberen dan. :Y
Hoe jij toch altijd die maffe chinese sites vindt is mij echt een raadsel :P

Het enige 'nadeel' wat ik kan vinden is dat de klep soms (na enkele maanden) niet goed meer sluit. Op zich geen probleem als er 1x een schijf in gezet moet worden. Daarnaast wordt ook nog eens gemeld dat de usb poort niet goed vastzit/werkt.

Iemand klaagde nog over het formaat, maar met 130x83x13mm vind ik dat nou niet bepaald groot. Degene die ik kreeg was 126mm x 75mm x 13mm. Iets groter ja, maar niet veel.

Maar jij hebt hem dus besteld? Op Ebay?

Edit: Op de Orico site staat wel iets anders: 130x80x21mm ...
  zondag 4 augustus 2013 @ 17:30:39 #174
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129683781
Welke me anders ook nog wel interessant lijken:
De IT-CEO IT-700 USB3.0: http://detail.tmall.com/item.htm?id=16056796999 (en de L-602 lijkt ook wel wat)
Acasis FA-05US USB3.0: http://detail.tmall.com/item.htm?id=18786621269
ShuoLe U25SX30 USB3.0: http://item.taobao.com/item.htm?id=13047450298

En tja, als employee bij de NSA ben ik natuurlijk vrij geskilled in research. :P

- Nog een merkje: http://seatay.tmall.com , SBOX02503 USB3.0: http://detail.tmall.com/item.htm?id=21104347649
-- En Mele doet ook aan enclosures: http://detail.tmall.com/item.htm?id=16863884901

[ Bericht 7% gewijzigd door shiz op 04-08-2013 18:21:00 ]
  zondag 4 augustus 2013 @ 17:47:16 #175
154417 Mederiacvm
Wie sjoon ôs Limburg is.......
pi_129684227
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 00:40 schreef Downstar het volgende:

[..]

bedoel je zon gouden tandwieltje?

die is er bij mijn V929 ook afgeflikkerd, en ik krijg hem er voor geen meter meer op ook..
glijd er vanzelf gewoon weer af.. terwijl de andere dus wel moer vast zitten..

Ik heb maar een heel nieuw motortje met tandwieltje besteld.. en dan vervang in heel de motor wel
( die was ook niet goed dus :P)
Ja, dat gouden wieltje bedoelde ik inderdaad. Het is me uiteindelijk gelukt het vast te zetten met een of andere Bizon superlijm.

Een nieuw motortje is altijd handig om op voorraad te hebben en daarbij, het kost gelukkig ook geen fortuin zo'n nieuw motortje.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, they say.
The chances of anything coming from Mars are a million to one............. but still, they come.
pi_129684547
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:30 schreef shiznuts het volgende:
Welke me anders ook nog wel interessant lijken:
De IT-CEO IT-700 USB3.0: http://detail.tmall.com/item.htm?id=16056796999 (en de L-602 lijkt ook wel wat)
Acasis FA-05US USB3.0: http://detail.tmall.com/item.htm?id=18786621269
ShuoLe U25SX30 USB3.0: http://item.taobao.com/item.htm?id=13047450298

En tja, als employee bij de NSA ben ik natuurlijk vrij geskilled in research. :P
NSA? :P

Die doorgestreepte heeft zo'n gesplitste usb kabel. Niet handig!
  zondag 4 augustus 2013 @ 18:01:02 #177
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129684706
Wat is er mis met een gesplitste kabel?
Dat heeft m'n iomega eGo ook en ik gebruik toch echt maar een enkele poort zonder problemen.

En nee, ik ben een agnostisch atheïst, dus NSA als in NSA. :P
pi_129685047
Ik klik liever niet op die link als je het niet erg vindt :P

Die extra poort is toch om power te leveren? Dacht ik althans hoor. Waar is dat uitsteeksel dan goed voor?
  zondag 4 augustus 2013 @ 18:15:23 #179
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129685196
Weet ik het. :D Dat je met 2 USB2.0 poorten snelheidswinst hebt bij multitransfers of iets?
pi_129696449
CoGoo TO2 (wit) binnen, redelijk geluid voor zijn prijs. De mids en highs zijn beroerd, de bass is wel lekker. Het grote pluspunt is vooral dat de doppen er niet uitvallen en dat je ze niet merkt. Ideaal voor sporten.
  zondag 4 augustus 2013 @ 23:00:00 #182
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_129697669
quote:
Ik zou er maar mee oppassen.

Zal wel erg kankerverwekkend zijn al dat spul.
YouTube
  zondag 4 augustus 2013 @ 23:51:23 #183
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_129700170
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:00 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik zou er maar mee oppassen.

Zal wel erg kankerverwekkend zijn al dat spul.
Inderdaad, ik zou het ongebruikt wegtyfen die zooi. Met veiligheidsvoorschriften en verantwoordelijkheidsgevoel van fabrikant richting consument hebben Chinese fabrikanten weinig op.
pi_129700318
@shiznuts, volgens mij heb jij vrij veel verstand van oordopjes :P Heb wat zitten zoeken en lees veel positieve verhalen over Brainwavz dus wil die eigenlijk wel eens proberen. Maar goed, dan zijn we er nog lang niet want die heeft ook weer genoeg soorten.

Ik luister vooral soul / jazz / funk. Er hoeven niet bepaalde tonen uit te springen, maar wat extra bass is niet verkeerd (geen must). Ik nijg na een beetje rondkijken op head-fi naar de M1, maar wat raad jij aan?

Ik kom overigens van de Creative EP 830 af. Vond ik prima oordopjes maar die dingen gaan om de haverklap kapot.
  maandag 5 augustus 2013 @ 10:01:22 #185
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_129707070
Mijn T&T werkt :) Woohoo eindelijk

Spannend zo'n eerste keer. Hoewel het nu zo lang duurt dat de initiele spanning wel weg is en de impuls ook.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_129707200
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:15 schreef shiznuts het volgende:
Weet ik het. :D Dat je met 2 USB2.0 poorten snelheidswinst hebt bij multitransfers of iets?
quote:
Some devices, such as high-speed external disk drives, require more than 500 mA of current[54] and therefore may have power issues if powered from just one USB 2.0 port: erratic function, failure to function, or overloading/damaging the port. Such devices may come with an external power source or a Y-shaped cable that has two USB connectors (one for power+data, the other for power only) to plug into a computer. With such a cable, a device can draw power from two USB ports simultaneously.[55]
;)

ik zag in mijn mail dat er tegenwoordig ook een mele-f10 pro met microfoon en koptelefoon ingang is :o (niet dat ik em koop, heb de normale hier liggen die ik met veel plezier gebruik, 1 van de beste 20$ besteed :D)
pi_129707691
Vandaag bij http://www.megagadgets.nl/offers/ 'n EggTimer.

Leek me wel handig, maar ChinaShopper als ik ben moet dat natuurlijk goedkoper kunnen. Even via eBay gezocht en ja hoor, voor 'n fractie van de prijs:

http://www.ebay.nl/itm/Ha(...)7ada4#ht_3339wt_1148
  maandag 5 augustus 2013 @ 10:33:42 #188
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_129707770
Chinese zooi en eten, kweenie, maar ik zou t niet doen
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_129707807
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:30 schreef Eric_Cantona het volgende:

[ afbeelding ]

Leek me wel handig, maar ChinaShopper als ik ben moet dat natuurlijk goedkoper kunnen. Even via eBay gezocht en ja hoor, voor 'n fractie van de prijs:

Ei in kokend water. Na 1 minuut gas uit, deksel erop.

Zacht gekookt ei? na 6 minuten? (geen ervaring mee, eet alleen hard) eruit halen.
Hard gekookt ei? na 9 minuten (10 totaal dus) eruit halen.

En net als hierboven; Chinezen en eten...
pi_129707917
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:35 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Ei in kokend water. Na 1 minuut gas uit, deksel erop.

Zacht gekookt ei? na 6 minuten? (geen ervaring mee, eet alleen hard) eruit halen.
Hard gekookt ei? na 9 minuten (10 totaal dus) eruit halen.

En net als hierboven; Chinezen en eten...
hard gekookt is hier in 8 minuten klaar, zacht in ~4 minuten
pi_129708090
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:39 schreef mschol het volgende:

[..]

hard gekookt is hier in 8 minuten klaar, zacht in ~4 minuten
Dan houdt jij het gas die volle 8 minuten aan denk ik. Moet hier toch echt 2 minuten langer als ik het fornuis na 1 minuut uitzet (spaart veel gas).
  maandag 5 augustus 2013 @ 10:52:00 #192
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_129708255
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:30 schreef Eric_Cantona het volgende:

[ afbeelding ]

Gebruik deze dingen inmiddels bijna tien jaar, m'n eerste voor bijna tien euro in kookwinkel. Eenmaal versleten vorig jaar vervangen voor exact dezelfde van de knakenshop, twee euro.

Zweer erb-ei. ;)
pi_129708717
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:33 schreef Catch22- het volgende:
Chinese zooi en eten, kweenie, maar ik zou t niet doen
Precies dezelfde als de NL-link, dus 't lijkt me dat dat wel goed zit.
  maandag 5 augustus 2013 @ 11:14:49 #194
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_129708875
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 11:09 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Precies dezelfde als de NL-link, dus 't lijkt me dat dat wel goed zit.
Mwah, die uit de NL link lijkt me een originele Burton Egg Perfect en die Chinese een duidelijke namaak, met die zwarte letters..
  maandag 5 augustus 2013 @ 11:24:53 #195
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_129709196
Downstar is de ei expert ^O^
Geen plastic bal, gewoon met een IR meter koken :Y

Eieren moet je overigens pocheren, niet koken tot een rubberen bal ;)
pi_129714755
quote:
14s.gif Op maandag 5 augustus 2013 11:24 schreef monkeybrain het volgende:
Downstar is de ei expert ^O^
Geen plastic bal, gewoon met een IR meter koken :Y

_O- _O_

Ik weet inderdaad veel van eitjes, paaseitjes, geklutste eitjes, gekookte eitjes hard en zacht, bevrucht en onbevruchte eitjes.. EIpet en eipads.. alles..

maar idd die ei kook timer dingen koop je bij die euroland winkels voor nog geen 1,50 xD
  maandag 5 augustus 2013 @ 14:35:24 #197
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129715364
the fuck, om 13.45 iets besteld op ioffer, en nu al een tracking?! :o
  maandag 5 augustus 2013 @ 14:37:35 #198
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129715438
Je kunt op PostNL ook wel een pakketje aanmelden zonder op het postkantoor te zijn geweest, niet?
Neemt niet weg dat ze het rap afhandelen.

Hoewel, het is iOffer, de grootste plek voor oplichters op het net. :')
Dus kan best zijn dat het een geautomatiseerd mailtje is met fake trackinggegevens.
  maandag 5 augustus 2013 @ 14:38:43 #199
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129715475
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:37 schreef shiznuts het volgende:
Je kunt op PostNL ook wel een pakketje aanmelden zonder op het postkantoor te zijn geweest, niet?
Neemt niet weg dat ze het rap afhandelen.

Hoewel, het is iOffer, de grootste plek voor oplichters op het net. :')
Dus kan best zijn dat het een geautomatiseerd mailtje is met fake trackinggegevens.
Nee, heb er specifiek om gevraagd :D
En deze seller heeft veel likes etc ;)
I have sold 6785 items and earned a 99% seller rating in about 1 year of selling on iOffer
  maandag 5 augustus 2013 @ 14:39:33 #200
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129715499
Ja, ik kan ook duizend accounts aanmaken en mezelf liken. ;(
pi_129715553
Heb jij fb shiz?
  maandag 5 augustus 2013 @ 14:42:53 #202
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129715588
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:39 schreef shiznuts het volgende:
Ja, ik kan ook duizend accounts aanmaken en mezelf liken. ;(
Ja, dus dan zeg je eigk dat je heel veel niet kan vertrouwen?
  maandag 5 augustus 2013 @ 14:44:11 #203
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129715622
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:41 schreef Miniem het volgende:
Heb jij fb shiz?
Ik geef nooit feedback. :7
quote:
10s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:42 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Ja, dus dan zeg je eigk dat je heel veel niet kan vertrouwen?
Dat sowieso. Altijd achterdochtig blijven.
  maandag 5 augustus 2013 @ 14:45:17 #204
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129715647
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:44 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

Ach, heb toch betaald met paypal, dus dat is sws al een stuk veiliger :)
pi_129715684
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:44 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

Facebook..
  maandag 5 augustus 2013 @ 14:47:34 #206
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129715705
quote:
10s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:45 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Ach, heb toch betaald met paypal, dus dat is sws al een stuk veiliger :)
Jaja, zo ben ik zelf ook met een té goedkope eBay HP Touchpad in de 'val' gelopen.
Maar dat was een bewuste keuze. Als het namelijk wél zo was geweest, had ik het niet willen laten lopen. :P
En zo met PayPal was het toch safe en kreeg ik m'n geld uiteraard terug.
Al mot je dah niet te vaak doen, want dan gaat PayPal zeiken over je claimgedrag.
Maar goed, dat was uit honderden bestellingen misschien eens de tweede keer.
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:46 schreef Miniem het volgende:

[..]

Facebook..
Daar ben je door maatschappelijke druk en internationale verhoudingen wel sociaal verplicht toe, hè.
Of ik er constant op zit, neuh, log nooit in. Twitter en Facebook-updates zijn niet mijn dingen.
Maar het is handig voor verjaardagreminders. :P
pi_129715892
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:08 schreef mschol het volgende:
;)
Grappige is dat die 2.5" HDD-behuizing van BIC ook zo'n kabel heeft maar het prima doet met 1.
Briljant spul trouwens om zo je oude schuiven opnieuw te gebruiken, in mijn geval voor de Humax.
quote:
14s.gif Op maandag 5 augustus 2013 11:24 schreef monkeybrain het volgende:
Scrambled à la Gordon Ramsay :9~ :9~

En die bluetooth speaker die ik pas hier noemde (m'n vorige bericht) was puur bedoelt om jullie ook een mogelijkheid te geven. (Net als deze bluetooth keyboard voor ¤9.99 bij de Action)
Want heb er geen ervaring mee maar zou verschil nou zo groot zijn met die $15 dingen van BIC?
Maar ben zelf niet van die dingen, liever goede koptelefoon of grote vloerstaanders
(wat hier niet mag/kan helaas want damn dat klinkt lekker. :9~
En je mist zoveel van het geluid met normale TV-speakers ;( )

quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:47 schreef shiznuts het volgende:

Al mot je dah niet te vaak doen, want dan gaat PayPal zeiken over je claimgedrag.
Maar goed, dat was uit honderden bestellingen misschien eens de tweede keer.
Hoe krijg je het voor elkaar.
Ik doe nog geen fractie van het aantal bestellingen dat jij doet maar ik moet het helaas veel vaker claimen. Al wil ik het eigenlijk ook niet doen voor zo'n lullig bubble-head hotshoe ding.
Eerst maar 'ns vragen om een nieuwe dan.

[ Bericht 9% gewijzigd door Iemand91 op 05-08-2013 15:02:02 ]
  maandag 5 augustus 2013 @ 16:23:56 #208
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129718897
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:56 schreef Viezze het volgende:
@shiznuts, volgens mij heb jij vrij veel verstand van oordopjes :P Heb wat zitten zoeken en lees veel positieve verhalen over Brainwavz dus wil die eigenlijk wel eens proberen. Maar goed, dan zijn we er nog lang niet want die heeft ook weer genoeg soorten.

Ik luister vooral soul / jazz / funk. Er hoeven niet bepaalde tonen uit te springen, maar wat extra bass is niet verkeerd (geen must). Ik nijg na een beetje rondkijken op head-fi naar de M1, maar wat raad jij aan?

Ik kom overigens van de Creative EP 830 af. Vond ik prima oordopjes maar die dingen gaan om de haverklap kapot.
Da's nou net een van de weinige Brainwavz-shizzle die ik niet heb.
Heb 'alleen maar' de B2, R1, M2, M5, Alpha, Beta en HM3 van ze (en HM9 voorbesteld).
De R1 is hoogstens aan te bevelen. :Y Ook wel heel erg fijn in die klasse: de Vsonics VSD1.

M'n eerste ervaring was met Creatives (EP-630 meen ik) en zo slecht dat ik jarenlang geen IEMs gebruikte, tot ik de Brainwavz Alpha voor 4 USD/stuk kon proberen (dat waren nog eens deals).
pi_129719462
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:23 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Da's nou net een van de weinige Brainwavz-shizzle die ik niet heb.
Heb 'alleen maar' de B2, R1, M2, M5, Alpha, Beta en HM3 van ze (en HM9 voorbesteld).
De R1 is hoogstens aan te bevelen. :Y Ook wel heel erg fijn in die klasse: de Vsonics VSD1.

M'n eerste ervaring was met Creatives (EP-630 meen ik) en zo slecht dat ik jarenlang geen IEMs gebruikte, tot ik de Brainwavz Alpha voor 4 USD/stuk kon proberen (dat waren nog eens deals).
Die R1's heb ik goeie dingen over gelezen, maar die draag ja achter je oor langs. Irriteert dat niet snel? Ik heb ook naar Vsonic gekeken alleen die kon ik moeilijk krijgen, maar zie dat die VSD1 ook via mp4nation te krijgen is dus misschien ga ik die dan proberen.

De EP-630 heb ik ook gehad, maar als ik jou zo hoor daarover ga ik er in ieder geval flink op vooruit :P
  maandag 5 augustus 2013 @ 16:52:29 #210
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_129719976
Ik heb die m2's en die zijn best slap. Na een paar weken begon het kabeltje bij het oortje al lastig te doen. Niet veel later ging het deel bij de plug scheuren waardoor het geluid wegviel. Erg mooi allemaal.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 10:17:14 #211
48067 neo2000
pi_129745645
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:18 schreef Downstar het volgende:

[..]

_O- _O_

Ik weet inderdaad veel van eitjes, paaseitjes, geklutste eitjes, gekookte eitjes hard en zacht, bevrucht en onbevruchte eitjes.. EIpet en eipads.. alles..

maar idd die ei kook timer dingen koop je bij die euroland winkels voor nog geen 1,50 xD
Wel typisch dat je nu net Chinese masturbatie-eieren niet noemt. :D
pi_129745715
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 10:17 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Potverdomme, goed dat je dr over begint..
van de week heb ik me toch gruwelijk vergist..

Die Tenga egg heb ik in de pan gegooid, en het echte ei, dat heb ik... nouja je raad het wel :o :o

[ Bericht 0% gewijzigd door Downstar op 06-08-2013 10:28:15 ]
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 10:31:46 #213
48067 neo2000
pi_129745975
That's nasty. ;(
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 10:41:01 #214
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129746165
_O- *proest!*

In other news. :D The family is united:

Meer later... :7
  Moderator dinsdag 6 augustus 2013 @ 10:42:32 #215
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_129746193
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:40 schreef Viezze het volgende:

[..]

Die R1's heb ik goeie dingen over gelezen, maar die draag ja achter je oor langs. Irriteert dat niet snel? Ik heb ook naar Vsonic gekeken alleen die kon ik moeilijk krijgen, maar zie dat die VSD1 ook via mp4nation te krijgen is dus misschien ga ik die dan proberen.

De EP-630 heb ik ook gehad, maar als ik jou zo hoor daarover ga ik er in ieder geval flink op vooruit :P
De R1 zijn echt bazen doppen _O_
Draadje achter je oor langs merk je niks van.
Keiharde porno!
pi_129746471
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 10:41 schreef shiznuts het volgende:
_O- *proest!*

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Zien er allen qua design en afwerking wel heel nice en verschillend uit :D !

ben benieuwd!!
pi_129747233
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 10:41 schreef shiznuts het volgende:
_O- *proest!*

Foto's

Me like review, can't wait
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 11:30:34 #218
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_129747361
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 10:17 schreef neo2000 het volgende:

[..]

quote:
9s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 10:31 schreef neo2000 het volgende:
That's nasty. ;(
Jij durft, nooit Downstar zijn Facebook gezien?

pi_129747402
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:30 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

[..]

Jij durft, nooit Downstar zijn Facebook gezien?

[ afbeelding ]
Hoe jij toch ook steeds weer aan die foto's komt, dat is me echt een raadsel _O- _O- _O-
pi_129756882
Spam

[ Bericht 99% gewijzigd door kanovinnie op 06-08-2013 16:38:39 ]
pi_129757049
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 16:14 schreef henk3412 het volgende:

Pleur een end op :{w

quote:
Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten. }:| Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek eerst zelf voordat je in dit topic vragen gaat stellen. Vraag jezelf voor je post af of anderen daar uberhaupt iets mee kunnen. Wees in je reacties zo volledig, informatief en on-topic als mogelijk.

Dus ook geen handel
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 16:20:25 #222
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129757052
pi_129757127
quote:
Mijn bluetooth speaker wint toch :6
Leuke review weer!
  Moderator dinsdag 6 augustus 2013 @ 16:25:15 #224
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_129757191
quote:
^O^
Nou zie ik bij sommige van die speakers(niet zozeer bij deze, maar andere online)dat ze ook als handsfreeset gebruikt kunnen worden. Is dat bij deze ook het geval?
Denk dat aan de hand van je review, ik zo'n mooi driehoekig blokje aan ga schaffen voor in de auto.
Goedkoper dan een nieuwe autoradio :D
Keiharde porno!
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 16:26:57 #225
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129757244
Zodra er 'VOIP: Ja' bij staat, hebben ze een mic en kunnen ze gebruikt worden voor VOIP en handsfree telefoontjes.
De AORUN X05 en Bopmen dus alleen.
  Moderator dinsdag 6 augustus 2013 @ 16:29:44 #226
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_129757329
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 16:26 schreef shiznuts het volgende:
Zodra er 'VOIP: Ja' bij staat, hebben ze een mic en kunnen ze gebruikt worden voor VOIP en handsfree telefoontjes.
De AORUN X05 en Bopmen dus alleen.
Ik lees gewoon over die optie heen :')
Dat is weer een beetje jammer, mindere bang for buck score voor die.
Keiharde porno!
pi_129757331
Pics van mijn bluetooth speaker (selfbuild, met onderdelen uit China)

SPOILER
  Moderator dinsdag 6 augustus 2013 @ 16:32:24 #228
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_129757399
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 16:29 schreef Miniem het volgende:
Pics van mijn bluetooth speaker (selfbuild, met onderdelen uit China)

SPOILER
Oeh.....Pretty.....
Wat heeft dat je in totaal gekost?
Keiharde porno!
pi_129757429
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 16:32 schreef dud0r het volgende:

[..]

Oeh.....Pretty.....
Wat heeft dat je in totaal gekost?
Geen idee, maar veel onderdelen zijn uit China dus valt mee.
Meeste betaal je voor het houtwerk (zit wat massief hout aan :P)
  Moderator dinsdag 6 augustus 2013 @ 16:35:31 #230
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_129757501
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 16:33 schreef Miniem het volgende:

[..]

Geen idee, maar veel onderdelen zijn uit China dus valt mee.
Meeste betaal je voor het houtwerk (teak :P)
Teak is inderdaad erg duur. Staat er ergens een guide die je gebruikt hebt? Of ben jij een pro electrotechnicus?
Vind het op zich wel interessant om mee aan de slag te gaan voor in de woonkamer.
Keiharde porno!
pi_129757543
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 16:35 schreef dud0r het volgende:

[..]

Teak is inderdaad erg duur. Staat er ergens een guide die je gebruikt hebt? Of ben jij een pro electrotechnicus?
Vind het op zich wel interessant om mee aan de slag te gaan voor in de woonkamer.
kijk hier eens zou ik zeggen :P

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1516964
  Moderator dinsdag 6 augustus 2013 @ 16:37:16 #232
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_129757561
Ik kom nooit op tweakers, die mensen vind ik eng. :P

Bedankt voor het linkje :*
Keiharde porno!
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 16:39:09 #233
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_129757631
Spam is weg
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_129761961
quote:
Nice!

Is die Earson ER-151 ook ergens anders verkrijgbaar dan Taobao? Ben daar helemaal niet bekend mee. Via eBay is er zo 1-2-3 al niets over te vinden.
pi_129762083
Waar of niet? Jullie mogen oordelen:

quote:
Hi,your item has battery inside so it can’t be sent by China Post Air Mail, but you can send it by Hong Kong Post Air Mail
Zegt de taobao agent. Lijkt me een beetje onzin of niet?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_129763470
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:05 schreef W00fer het volgende:

[..]

geen onzin, alleen mocht het naar mijn weten ook niet met hongkongpost..
das een beetje vreemd..

ik meen dat alleen signapore post 1 batterij toe liet..

Daarnaast zo streng controleren ze echt niet hoor xD, gewoon tegen die seller melden dat je het wel wil riskeren.
(enige wat je kan overkomen is dat bij de chinese douane je pakketje word tegen gehouden en terug gezonden naar de afzender)
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:40:48 #237
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129763485
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:01 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Nice!

Is die Earson ER-151 ook ergens anders verkrijgbaar dan Taobao? Ben daar helemaal niet bekend mee. Via eBay is er zo 1-2-3 al niets over te vinden.
http://www.ebay.com.au/sc(...)1&_udlo=43&_udhi=100
www.aliexpress.com/wholes(...)dQuery=y&minPrice=34
Prijstechnisch was Taobao via MisterTao het goedkoopst merk je dus.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:05 schreef W00fer het volgende:

[..]

Nee hoor. ToyTrue story.
Al is dat een voorzorgsmaatregel die nog niet op non-actief gesteld is sinds een of andere politieke verandering ergens vorig jaar. Toen kwamen er veel pakketjes bij de afzender terug vanwege dat punt waar de douane dus accu's in de zendingen tegenkwam en dat niet duldde. Overigens, de drie oplaadbare bluetoothspeakers die de familie compleet maakte vandaag kwamen gewoon met CN Post aan. ;)
- Ah, ik weet weer waar dat voor was:

[ Bericht 12% gewijzigd door shiz op 06-08-2013 20:10:05 ]
pi_129763764
Microfoon is aangekomen, alleen afgeleverd bij buren die nu op vakantie zijn :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:51:48 #239
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129763923
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:47 schreef rene90 het volgende:
Microfoon is aangekomen, alleen afgeleverd bij buren die nu op vakantie zijn :')
Oh. ;( Mooi kudt. Was best benieuwd.
Hoe lang zijn ze weg. Anders bestel ik 'em zelf ook en kijk ik of ik 'em sneller heb. :D
pi_129763943
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:51 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Oh. ;( Mooi kudt. Was best benieuwd.
Hoe lang zijn ze weg. Anders bestel ik 'em zelf ook en kijk ik of ik 'em sneller heb. :D
Geen idee, ze zouden zo 6 weken naar Marokko kunnen zijn :')
Top 5 China producten
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:53:12 #241
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129763983
Lekker dan, voor iemand een pakje aannemen en dan weken op vakantie gaan!!1! :')
pi_129764104
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:53 schreef shiznuts het volgende:
Lekker dan, voor iemand een pakje aannemen en dan weken op vakantie gaan!!1! :')
Als er zo'n vrouw heeft open gedaan die alleen maar "ja sgoed, sgoed" zegt omdat ze tijdens de inburgeringscursus heeft geleerd dat dat beleefd is.
Top 5 China producten
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:57:07 #243
327191 RobertNL
For your gear.
pi_129764121
Ook maar even de Earson besteld; had nog een beetje tegoed bij MisterTao.
Deze kan je tenminste mee richting het strand, mijn Sony durf ik niet mee te nemen.
Dus nu steeds een X-mini mee en dat geluid is gewoon merkbaar minder :'(
pi_129764955
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:40 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

Nee hoor. ToyTrue story.
Al is dat een voorzorgsmaatregel die nog niet op non-actief gesteld is sinds een of andere politieke verandering ergens vorig jaar. Toen kwamen er veel pakketjes bij de afzender terug vanwege dat punt waar de douane dus accu's in de zendingen tegenkwam en dat niet duldde. Overigens, de drie oplaadbare bluetoothspeakers die de familie compleet maakte vandaag kwamen gewoon met CN Post aan. ;)
- Ah, ik weet weer waar dat voor was:
[ afbeelding ]
Hoe krijg je die Taobao site in het Engels? Ik zie alleen maar chinese tekens. Ik denk dat ik die bluetooth speaker ook maar even bestel :P
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 20:18:02 #245
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129765002
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:16 schreef Waffle het volgende:

[..]

Hoe krijg je die Taobao site in het Engels? Ik zie alleen maar chinese tekens. Ik denk dat ik die bluetooth speaker ook maar even bestel :P
Lees de OpeningsPost (OP) anders even onder het kopje:

quote:
SPOILER: Taobao/Tmall

SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Wat nu anders is, is dat je geen geld meer stort als account balance, maar direct voor het item betaalt.
pi_129765054
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:40 schreef Downstar het volgende:

[..]

geen onzin, alleen mocht het naar mijn weten ook niet met hongkongpost..
das een beetje vreemd..

ik meen dat alleen signapore post 1 batterij toe liet..

Daarnaast zo streng controleren ze echt niet hoor xD, gewoon tegen die seller melden dat je het wel wil riskeren.
(enige wat je kan overkomen is dat bij de chinese douane je pakketje word tegen gehouden en terug gezonden naar de afzender)
Ik heb met Agencytaobao al een hoop gezeik gehad ermee. Tot zelfs een PayPal claim. Dus als die knapen het nu met HKpost willen verzenden en het gaat vlekkeloos dan vind ik het prima.
pi_129765058
Ah oké, bedankt in ieder geval.
pi_129765485
Zojuist een gratis iPhone 4 hoesje besteld bij banggood. Waarom doen ze dat in hemelsnaam? :')
pi_129765524
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 14:09 schreef Iemand91 het volgende:
Weer een bluetooth speaker tip van mij; de Creative D80 is vandaag bij [url=Kruidvat]https://online.kruidvat.nl/product/67468/Creativecompactedraadlozeluidspreke.html[/url] in de aanbieding. Inclusief verzendkosten ¤19.98. Scheelt ook weer ¤7.97. (Weet/denk niet dat dat ding in de kruidvat-winkel is te halen voor ¤14.99).
[ afbeelding ]

Verder hebben ze ook nog goedkope tablethouder voor in de auto (7 - 10.1", ¤4.99) en 10.1" keyboard hoes voor ¤19.99.

En weer geen pakketjes meer voor mij ;(
Alleen nog een hotshoe bubblehead van 24 juni (die ik dus ook niet meer ga krijgen...); wil eigenlijk voor dat luttele bedrag geen paypal-claim doen voor de zoveelste keer in een niet zo lange tijd.

Daarna komt er niets meer. Ik moet afkicken ;( ...
Ik ben een beetje klaar met die speakers. Heb voor de gein mijn telefoon eens aangesloten bij Mediamarkt op speakers van 300 euro van TDK / Sony en nog wat merken. De beats Pill had nog wel aardig geluid maar mist hoge tonen. Alleen de JBL was best goed te noemen.

En dan heb ik het over speakers van de prijscategorie 300+ euro.
pi_129765702
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:28 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ik ben een beetje klaar met die speakers. Heb voor de gein mijn telefoon eens aangesloten bij Mediamarkt op speakers van 300 euro van TDK / Sony en nog wat merken. De beats Pill had nog wel aardig geluid maar mist hoge tonen. Alleen de JBL was best goed te noemen.

Ik heb zelf een Creative ZiiSound D5, maar daar komt best knap geluid uit.

Kom er net achter dat je niet met paypal kan betalen bij MisterTao. Even verder zoeken, want zo'n speaker is het ideale cadeau voor mijn kleine zusje :P
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 20:32:42 #251
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129765717
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:28 schreef W00fer het volgende:

[..]

_O- Beats Pill aardig. Whahaoeheohehihihaha.
In de Apple store kun je de Ultimate Ears BOOM (360) halen, da's zo'n beetje de beste nu (199 EUR).
Andere opties zoals je zegt de JBL speakers: de Flip en de Charge. Ook de BOSE SoundLink Mini is interessant.
De rest is serieus overpriced. Spul dat goedkoper is, klinkt vaak ondermaats.
Vandaar dat ik in China ging kijken. Kwam na m'n research dus uit op vijf speakers. Vier heb ik nu. De Sounder Queenbox II zou ik ook altijd nog wel willen proberen.
pi_129767903
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 10:42 schreef dud0r het volgende:

[..]

De R1 zijn echt bazen doppen _O_
Draadje achter je oor langs merk je niks van.
Hoe zit het met de bouwkwaliteit? Vooral de aansluiting bij de jack plug ging bij de Creative's snel kapot en zoek nu iets wat langer mee gaat..
pi_129768014
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:40 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Scheelt wel wat ja, maar nog steeds niet onoverkomelijk. Ik kies vaak voor de voor mij makkelijke (lees: eBay) weg. Ik zet de interessante artikelen dan in m'n wishlist op eBay en als ik in 'n koopbui ben dan schaf ik zoiets aan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:47 schreef rene90 het volgende:
Laatst hier iets anders, 'n bult pakketjes voor iemand hier in de straat aangenomen. Blijkt dat 'ie één of ander webwinkeltje is begonnen. Ook 'n hoop Chinees spul. Was alleen net 'n dag ervoor voor 'n week of 3 vertrokken. De pakketbezorger is nog 2 keer vaker aan de deur geweest. Maar er kon niet eens 'n bedankje vanaf, enige wat hij tegen m'n vriendin kon zeggen is dat ze maar eens op zijn site moest kijken. Die vergat alleen te zeggen dat ik de weg naar China al enkele jaren eerder had gevonden ;)

Hij noemde z'n winkeltje ook iets van Trandy Trade, als je iets verzint doe 't dan goed :')
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 21:32:46 #254
128384 mcwops
gat in je glas
pi_129768563
heeele lange tijd geleden ;) is er een tijdje trending in t china topic geweest van die rode jetfighter labels/key-chains. iets van ' remove before ....' ;( iemand idee hoe die dingen ook al weer heten?

volgens mij van die rode ' slierten' die bij jetfighters aan de wings en zo hangen... oO<
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 21:42:01 #255
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129768984
'Remove before flight'. Gaan om de pitot probes en de gear pins hebben ze ook.
http://www.ebay.com.au/sc(...)eychain&LH_PrefLoc=2
Was haast vergeten dat ik er zelf ook een paar heb liggen nog:
pi_129770654
Hier zijn de Aweitjes ES800m's binnen. Ziet en voelt goed. Klinken ook erg lekker. Enige minpunt t.o.v. mijn Sennheisers vind ik de oordopjes. Die pasvormpjes zijn net wat harder, waardoor ze net wat minder aanvoelen.

@ Shiz, heb je nog tip voor oordopjes met volume/play/pauze controle? Ik ben de vorige deeltjes even langsgegaan (dacht me te herinneren dat jij een opsomming van oordopjes 'voor ieder wat wils' had gemaakt), maar die kan ik na 10 minuten zoeken niet vinden. Werk niet bij de NSA weetje :P
pi_129770888
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 12:30 schreef shiznuts het volgende:
ES500i met 'super BASS'.
_O- Dat is ja niks overdreven
Heel leuk dat je mee wilt praten shiz, maar dit blijft wel een nederlands forum, dus hou dat oostenrijkse gebrabbel bij je a.u.b.

SPOILER
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 22:26:47 #258
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129771006
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:19 schreef FreaZ het volgende:
Hier zijn de Aweitjes ES800m's binnen. Ziet en voelt goed. Klinken ook erg lekker. Enige minpunt t.o.v. mijn Sennheisers vind ik de oordopjes. Die pasvormpjes zijn net wat harder, waardoor ze net wat minder aanvoelen.

@ Shiz, heb je nog tip voor oordopjes met volume/play/pauze controle? Ik ben de vorige deeltjes even langsgegaan (dacht me te herinneren dat jij een opsomming van oordopjes 'voor ieder wat wils' had gemaakt), maar die kan ik na 10 minuten zoeken niet vinden. Werk niet bij de NSA weetje :P
Deels van m'n collectie had ik hier gepost: GC / [Chinese Webshops] Topic #261 Waar Shiz z'n earphones showt .
Alleen niet met wat wat is, alleen foto'tjes.
Punt is dat al die dingen eigenlijk voor iPhones ontworpen zijn en niet 1:1 werken met Android phones.
De ES900i, ES500i maar ook enkele Brainwavz hebben een mic/remote ingebouwd die je dan met een enkel knopje en een soort van morsecode (lang drukken, kort herhaaldelijk drukken) enzo kon gebruiken om te navigeren (volume/pauze/etc). ;) Wel heb je zogenaamde TRRS adapter kabeltjes voor 3.5mm iPhone -> Android, zou moeten werken. Van FiiO, Meelectronics en AWEI heb je die wel.
quote:
12s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:24 schreef LKVBHD het volgende:

[..]

Heel leuk dat je mee wilt praten shiz, maar dit blijft wel een nederlands forum, dus hou dat oostenrijkse gebrabbel bij je a.u.b.

SPOILER
:? :o Wat is daar Oostenrijks aan? Dat 'ja' in een regel ertussen gooien is eerder Drents/Gronings. :P
  Moderator dinsdag 6 augustus 2013 @ 22:27:11 #259
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_129771026
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 21:18 schreef Viezze het volgende:

[..]

Hoe zit het met de bouwkwaliteit? Vooral de aansluiting bij de jack plug ging bij de Creative's snel kapot en zoek nu iets wat langer mee gaat..
Prima bouwkwaliteit. Geen problemen mee, zowel bij de jack als de dopjes.
Keiharde porno!
pi_129771276
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:27 schreef dud0r het volgende:

[..]

Prima bouwkwaliteit. Geen problemen mee, zowel bij de jack als de dopjes.
Ok, dan ga ik ze maar proberen. Heb jij (of iemand anders) die R1 met microfoon erin? Is die "afstandsbediening" klein of is het zo'n joekel?

En je krijgt er nu gratis eens FiiO E6 Audio Amp bij, maar dan duurt het langer voor je het hebt. Heb ik nog wat aan zo'n ding? :P
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 22:37:42 #261
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129771540
Zoals ik altijd zeg: oordopjes hoef je doorgaans niet met een amp aan te drijven. Ze zitten in je oor dicht op je trommelvlies en hebben relatief kleine en effectieve drivers. Sowieso is de volumeboost van zo'n amp ook niet grandioos speurbaar, het is eerder meer effectiviteit leveren voor een driver die dat nodig heeft. Maar dan spreek je over het algemeen over de grote drivers in headphones, die buiten je oorkanaal muziek genereert, die heeft mogelijk wat meer moeite met effectieve overbrenging naar je trommelvlies en daar wil een amp nog weleens het een en ander uitmaken. Al is zo'n simpele transistor amplifier sowieso geen wonderverrichter. Voor de R1 in ieder geval niet nodig.

De Brainwavz 'remotes' zijn kleine dingen met een mic en een enkele knop, zoals ik zojuist al uitlegde. ;)
pi_129771602
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:26 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Deels van m'n collectie had ik hier gepost: GC / [Chinese Webshops] Topic #261 Waar Shiz z'n earphones showt .
Alleen niet met wat wat is, alleen foto'tjes.
Punt is dat al die dingen eigenlijk voor iPhones ontworpen zijn en niet 1:1 werken met Android phones.
De ES900i, ES500i maar ook enkele Brainwavz hebben een mic/remote ingebouwd die je dan met een enkel knopje en een soort van morsecode (lang drukken, kort herhaaldelijk drukken) enzo kon gebruiken om te navigeren (volume/pauze/etc). ;) Wel heb je zogenaamde TRRS adapter kabeltjes voor 3.5mm iPhone -> Android, zou moeten werken. Van FiiO, Meelectronics en AWEI heb je die wel.
Ik kan me nog herinneren dat je in een post soort van best buy advies gaf :P Maar misschien heb ik dat wel gedroomd ;)

Dus die remotes werken dus niet (100%) op een android telefoon? Vreemd zeg. Dat maakt het dan in een klap een stuk minder interessant. Desalniettemin stel ik de vraag toch: welke zou je aanbevelen?
pi_129771680
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:37 schreef shiznuts het volgende:
Zoals ik altijd zeg: oordopjes hoef je doorgaans niet met een amp aan te drijven. Ze zitten in je oor dicht op je trommelvlies en hebben relatief kleine en effectieve drivers. Sowieso is de volumeboost van zo'n amp ook niet grandioos speurbaar, het is eerder meer effectiviteit leveren voor een driver die dat nodig heeft. Maar dan spreek je over het algemeen over de grote drivers in headphones, die buiten je oorkanaal muziek genereert, die heeft mogelijk wat meer moeite met effectieve overbrenging naar je trommelvlies en daar wil een amp nog weleens het een en ander uitmaken. Al is zo'n simpele transistor amplifier sowieso geen wonderverrichter. Voor de R1 in ieder geval niet nodig.

De Brainwavz 'remotes' zijn kleine dingen met een mic en een enkele knop, zoals ik zojuist al uitlegde. ;)
Ik heb het volume nooit op maximaal staan met in-ears, veel te hard. Dus dan heeft het weinig nut. Aan mijn laptop is soms 1 streepje zelfs te hard.

Die andere post had ik niet gezien :@ Maar bedankt, dat is wel handig om te hebben.

:') Dafuq, je moet er zo'n Amp bij nemen
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 22:42:41 #264
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129771789

Thank god for the internet, right? ;)

En het is een 'free gift', dus lijkt me dat alles wat gratis is sowieso mooi is meegenomen, toch? :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:38 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Ik kan me nog herinneren dat je in een post soort van best buy advies gaf :P Maar misschien heb ik dat wel gedroomd ;)

Dus die remotes werken dus niet (100%) op een android telefoon? Vreemd zeg. Dat maakt het dan in een klap een stuk minder interessant. Desalniettemin stel ik de vraag toch: welke zou je aanbevelen?
Oh deze bedoel je: GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
En nee, werkt niet feilloos met sommige Android devices. Dan krijg je rare kloppende geluiden tenzij je het knopje indrukt enzo ofzo. Ik heb wel van die kabeltjes, maar eigenlijk nog nooit geprobeerd met een Brainwavz Beta met mic of ES900i ofzo.
pi_129772015
quote:
12s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:42 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thank god for the internet, right? ;)

En het is een 'free gift', dus lijkt me dat alles wat gratis is sowieso mooi is meegenomen, toch? :P
Nogmaals bedankt, dat had ik zelf natuurlijk ook gewoon even kunnen opzoeken |:(

Ja klopt, als echte Nederlander moet dat wel. Maar ik heb het liever binnen twee dagen in huis en niet zo'n ding wat ik toch nooit ga gebruiken, dan dat ik langer moet wachten.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 22:48:44 #266
327191 RobertNL
For your gear.
pi_129772085
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:47 schreef Viezze het volgende:

[..]

Nogmaals bedankt, dat had ik zelf natuurlijk ook gewoon even kunnen opzoeken |:(

Ja klopt, als echte Nederlander moet dat wel. Maar ik heb het liever binnen twee dagen in huis en niet zo'n ding wat ik toch nooit ga gebruiken, dan dat ik langer moet wachten.
quote:
+ Fedex 2 Day To Select Destinations
Die heb je met wat geluk vrijdag binnen (je krijgt beiden ;))
pi_129772157
quote:
[img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img[quote]
] Op dinsdag 6 augustus 2013 22:48 schreef RobertNL het volgende:

[..]

[..]

Die heb je met wat geluk vrijdag binnen (je krijgt beiden ;))
[/quote]

quote:
We are unable to send any items with batteries through Fedex, if you opt to choose a FiiO amp with this item we will send the entire order through registered airmail.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 22:50:11 #268
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129772166
En als je pech hebt, zoals ik altijd met zulk soort express leveringen, mag je ook nog importheffing dokken. ;(
(Daarom altijd free shipping O+ , heb toch nooit zo'n grote haast)
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 22:51:49 #269
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_129772246
Ik sta op het punt om morgen mijn eerste bestelling te doen bij BIC.
Heeft er iemand toevallig ervaring met de statieven voor digitale (video)camera's? Dan bedoel ik die kleine statieven :)
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 22:54:35 #270
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129772396
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:51 schreef ThaBrain het volgende:
Ik sta op het punt om morgen mijn eerste bestelling te doen bij BIC.
Heeft er iemand toevallig ervaring met de statieven voor digitale (video)camera's? Dan bedoel ik die kleine statieven :)
Mweh. Die goedkope krengen zijn vaak erg gaar en vind je ook bij een euroshop/Action etc. De wat betere van om en nabij de 10 USD ofzo zie je vaak ook wel als aanbieding bij de ALDI/Lidl.

Ik zou zeggen, haal een Cullmann Magnesit Copter met CB2.7 kop van Amazon. Heb ik ook.
Hier te zien naast m'n Chinese glidecam van LinkDirect:

pi_129772435
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:50 schreef shiznuts het volgende:
En als je pech hebt, zoals ik altijd met zulk soort express leveringen, mag je ook nog importheffing dokken. ;(
Ach ik zie wel hoe die komt en hoe lang het duurt, heb de R1 besteld ^O^
pi_129772874
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:54 schreef shiznuts het volgende:
Mweh. Die goedkope krengen zijn vaak erg gaar en vind je ook bij een euroshop/Action etc. De wat betere van om en nabij de 10 USD ofzo zie je vaak ook wel als aanbieding bij de ALDI/Lidl.

;)

(Toch zo'n 2KG schoon aan de haak)
SPOILER
Maar serieus, nee. Zoiets lijkt me ook niet wat nee en die vind je inderdaad ook in NL voor zelfde bedrag. (Action is goed voorbeeld van een winkel waar China shoppers ook maar 'ns moeten gaan rondkijken).

Nog een tip is zo'n flexible tripod te nemen. Neem wel gelijk even de meest stevige want het voordeel (kunnen buigen van tripod) is ook direct het nadeel (uit zichzelf buigen).

Oude foto van die van mij. Best handig. :Y

[ Bericht 5% gewijzigd door Iemand91 op 06-08-2013 23:38:22 ]
pi_129773063
quote:
12s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:42 schreef shiznuts het volgende:

Oh deze bedoel je: GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
En nee, werkt niet feilloos met sommige Android devices. Dan krijg je rare kloppende geluiden tenzij je het knopje indrukt enzo ofzo. Ik heb wel van die kabeltjes, maar eigenlijk nog nooit geprobeerd met een Brainwavz Beta met mic of ES900i ofzo.
Die is ook mooi, maar ik heb een andere in mijn hoofd :P

Dus als ik jouw reactie mag geloven raad je dit dus af? Misschien dan 1 met alleen volume controle?
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 23:09:02 #274
327191 RobertNL
For your gear.
pi_129773090
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:50 schreef shiznuts het volgende:
Nog nooit een probleem gehad met de Fed express.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 23:04 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

;)

SPOILER
Maar serieus, nee. Zoiets lijkt me ook niet wat nee en die vind je inderdaad ook in NL voor zelfde bedrag. (Action is goed voorbeeld van een winkel waar China shoppers ook maar 'ns moeten gaan rondkijken).

Nog een tip is zo'n flexible tripod te nemen. Neem wel gelijk even de meest stevige want het voordeel (kunnen buigen van tripod) is ook direct het nadeel (uit zichzelf buigen).

[ afbeelding ]
Die onderste heb ik ook van BIC, prima ding :D
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 23:15:31 #275
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129773414
Ja. Als je maar een wat beter gebouwd steviger ding haalt. Die zijn doorgaans wat duurder, maar ja, dan gaat het ook langer mee en heb je er meer aan. Die Cullmann Magnesit Copter is ideaal. O+

Is die te duur, dan heb je inderdaad wel van zulke gorillapods.
Zelf heb ik een LIDL/Silvercrest ding die ook wel okay is:

Heb ik geloof ik ook weleens in een Chinese webshop gezien. ;)
pi_129775610
http://www.ibood.com/nl/nl/

Ze lezen mee :P (alweer haha)
  woensdag 7 augustus 2013 @ 00:11:30 #277
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129775806
Moet ze toch eens consultcharges gaan rekenen. :D

Wat je vraag betreft... van Amazon.co.uk:
quote:
This model, unlike the original FA product, comes with a mic, that works well with iPhone's, however isn't fully functional (as usual) with Android.
pi_129775991
Snap niet waarom dat voor elk android toestel weer anders is

quote:
There is a button and mic that work well with both an iPhone 4 and a HTC One XL (Android) that I've tested
  woensdag 7 augustus 2013 @ 00:20:22 #279
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129776100
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 00:16 schreef FreaZ het volgende:
Snap niet waarom dat voor elk android toestel weer anders is

[..]

Ik ook niet. Gare realiteit helaas. Maar 'isn't fully functional' houdt ook in dat 'ie het deels best kan doen, maar volledige functionaliteit zal waarschijnlijk geen enkele Android smartphone hebben. Zoals ook blijkt uit:
quote:
The remote doesn't do much but it does stop and play my tracks on Spotify (on Galaxy S3/Android).
pi_129776251
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 00:20 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ik ook niet. Gare realiteit helaas. Maar 'isn't fully functional' houdt ook in dat 'ie het deels best kan doen, maar volledige functionaliteit zal waarschijnlijk geen enkele Android smartphone hebben. Zoals ook blijkt uit:

[..]

Conclusie: Ik moet een iPhone kopen. Bye bye FAEA F1 :9
pi_129776374
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:40 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik heb het volume nooit op maximaal staan met in-ears, veel te hard. Dus dan heeft het weinig nut. Aan mijn laptop is soms 1 streepje zelfs te hard.

Die andere post had ik niet gezien :@ Maar bedankt, dat is wel handig om te hebben.

:') Dafuq, je moet er zo'n Amp bij nemen
Ik neem het ampje graag van je over voor een leuk bedrag!
pi_129780704
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 00:29 schreef Painore het volgende:

[..]

Ik neem het ampje graag van je over voor een leuk bedrag!
Is goed, ik laat het wel weten als het pakketje binnen is.
  Moderator woensdag 7 augustus 2013 @ 08:11:40 #283
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_129780797
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 23:04 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

;)

(Toch zo'n 2KG schoon aan de haak)
SPOILER

[ afbeelding ]
:D
Dat schaapje heb ik ook :D
*O*
Keiharde porno!
  woensdag 7 augustus 2013 @ 09:23:59 #284
48067 neo2000
pi_129781734
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
:? :o Wat is daar Oostenrijks aan? Dat 'ja' in een regel ertussen gooien is eerder Drents/Gronings. :P
Het feit dat je ebay.com.au linkjes zit te droppen draagt ook niet bij aan de acceptatie van je Nederlanderschap, haha. Btw; je onderschrift! :D

quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 00:06 schreef FreaZ het volgende:
http://www.ibood.com/nl/nl/

Ze lezen mee :P (alweer haha)
Fisher is meestal wel OK spul. ;)

Mensen, houdt er bij de Fiio E6 wel rekening mee dat het meer een verkapte equaliser is met vaste presets. 1 standje voor een bass boost, een standje voor extra treble en 1 standje voor gewoonweg 'harder'. Verder is de E6 natuurlijk met plus/min settings wel aan te passen qua volume, maar echt heel veel voorstellen doet het dingetje niet verder. Verwacht geen wonderen van je audio iig.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 10:05:44 #285
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_129782634
Bedankt voor alle tips :)

Ik was eigenlijk van plan om een gorrillapod achtig statief te nemen. Het statief hoeft alleen maar een compactcamera of een lichte videocam te dragen, dus geen zware DSLR ;)

Is de kwaliteit van de flexibele statieven op BIC een beetje goed? Ik las namelijk in een van jullie reacties iets over dat de flexibiliteit ook meteen een zwak punt kan zijn.

Het is meer een test om te kijken of het aankomt...potentieel aankomend chinashopper hier :@
  woensdag 7 augustus 2013 @ 11:55:16 #286
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_129785585
Toevallig dat ik dit topic weer eens opzoek terwijl ik ook aan t kijken ben naar een quadcopter..
ik kwam zelf de volgende tegen:
WLtoys V959..
http://www.banggood.com/W(...)-Mode-2-p-59263.html

voor 61 dolaar...

iemand ervaringen mee? (of betere prijs)
  woensdag 7 augustus 2013 @ 12:44:44 #287
327191 RobertNL
For your gear.
pi_129787161
quote:
10s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:55 schreef makkie88 het volgende:
Toevallig dat ik dit topic weer eens opzoek terwijl ik ook aan t kijken ben naar een quadcopter..
ik kwam zelf de volgende tegen:
WLtoys V959..
http://www.banggood.com/W(...)-Mode-2-p-59263.html
[ afbeelding ]
voor 61 dolaar...

iemand ervaringen mee? (of betere prijs)
de udi met of zonder camera is ook een tof ding :D
  woensdag 7 augustus 2013 @ 12:44:49 #288
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_129787166
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 09:11 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]

De UdiRC U818A van Banggood. :7 Broertje van de U817A.

...

Ik wachtte echt al sinds februari ofzo op de UdiRC U817A. En nu heb ik de U818A. *) So far, so good!
Hoe bevalt 'ie nu je hem wat langer hebt? Heeft de transportschade nog gevolgen voor het vliegen gehad?
Zijn de camerabeelden een beetje om over naar huis te schrijven?
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_129787244
Gister en vandaag weer aardig wat pakketjes ontvangen..
+- allemaal 2 weekjes over gedaan om binnen te krijgen.

Producten komen van Banggood, Buyincoins en ebay. (dat zijn over het algemeen toch wel de snelsten qua verzending)

Laptop coolertje van Buyincoins:

was een goedkoop dingetje, en zo is ook de bouwkwaliteit
al is hij wel stevig genoeg om een 15 inch laptop te kunnen dragen
hij is niet voor mij, maar ik vond de fans niet echt enorm veel luchtstroom afvoeren..

http://www.buyincoins.com/item/89.html

Op bovenstaande foto zie je:

10 pcs magic sponse; zag ze voorbij komen bij China-gadgets.de..
had wat van die nare strepen van vilt dat van de stoelpoten was afgegaan, en dan vervolgens zo'n mooie lijmstreep op het laminaat achterlaat.. Erg hardnekkig om die eraf te krijgen
en normaal doe ik dat met een schuurspons + laminaat reiniger..

Met een sponsje en een beetje water kreeg ik nu al het grootste gedeelte weg!
de rest van de lijmresten was echt zo 'taai' dat ik die met mijn nagel even moest weg krabben..
Opzich dus best positief gestemd over die dingen :)

http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1439.l2649

Verder zie je nog een USB 2.0 hubje met 4 poortjes, ik had eerder bij een1 cent deal een usb hub poppetje besteld, die werkte amper en gaf veel conflicten..

Deze doet het prima en momenteel heb ik mijn cobramuis, usbkaartlezertje en een joystick eraan en hij doet het prima zonder conflicten. Bouwkwaliteit is tevens goed en goed afgewerkt.

http://www.buyincoins.com/item/3361.html

Ook zie je nog een 'schoonmaak' artikel, die de vieze geuren van bijvoorbeeld vis, knoflook, uien etc.
van je handen haalt. Gisteravond mooi kunnen testen na een avondje te hebben gevist.
Eerst even goed met zeep gespoeld om de vieze slijmresten/aarde van mijn handen te spoelen..
toen rook je nog door de geur van de zeep, de vislucht..

Even met de stainless steel soap gewassen, en de geur was nagenoeg weg!
dus ook dit is wel een aanrader om in huis te hebben!

http://www.buyincoins.com/item/2599.html

een paar gespiegelde zonnebrillen, ook dit was een aanrader van china-gadgets.de
voor 2,30 ofzo heb je er 2 paar..

voor die prijs zijn het leuke brilletjes, maar zoals ik al op las op china-gadgets.de een beetje te donker in sommige gevallen.

http://www.ebay.com/itm/2(...)id=p3984.m1439.l2649

En dan dit doosje..
mijn spareparts voor mijn WLtoys V929!

4 motortjes
4 tandwieltjes
2 gouden tandwieltjes
2 aandrijfstaafjes
2 ringetjes

kosten toch al gauw weer 20 euro voor een paar onderdeeltjes :P
maar de motortjes zelf zijn al +- 10 euro samen, dus zo duur zijn die overige onderdeeltjes niet..
Heb wss maar 1 motortje nodig om hem weer te fixen, maar het is gewoon fijn om wat achter de hand te hebben.

V929 spullen komen van banggood, zelf maar even opzoeken indien interesse :P!

Mocht ik de V929 weer gefixt hebben, dan volgt zo snel mogelijk een review :)!
  woensdag 7 augustus 2013 @ 13:10:11 #290
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129787999
quote:
8s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:23 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Het feit dat je ebay.com.au linkjes zit te droppen draagt ook niet bij aan de acceptatie van je Nederlanderschap, haha. Btw; je onderschrift! :D
Je weet ook waarom ik dat doe en waarom jullie dat ook zou moeten doen hoop ik?

Moet je opletten...
81 results incl. de Earson ER-151.

En nu '.com.au' veranderen in '.nl', verder alles hetzelfde laten :
http://www.ebay.nl/sch/i.(...)1&_udlo=43&_udhi=100
61 resultaten en geen Earson ER-151 te bekennen. :{

Dat ben ik al te vaak tegengekomen dat resultaten niet opduiken die dat wel zouden moeten (immers staat 'wereldwijd' gewoon aan en is het exact dezelfde search als op .com.au).

- hum, slecht voorbeeld bedenk ik me nu. ;(
Maar zonder die filter had ik ook eens de goedkoopste ES800M op eBay niet kunnen vinden.
http://www.ebay.nl/sch/i.(...)LH_PrefLoc=2&_sop=15
http://www.ebay.com.au/sc(...)LH_PrefLoc=2&_sop=15
Meer resultaten op .com.au, zonder landspecifieke filters.

[ Bericht 7% gewijzigd door shiz op 07-08-2013 13:20:02 ]
pi_129788379
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:05 schreef ThaBrain het volgende:
Bedankt voor alle tips :)

Ik was eigenlijk van plan om een gorrillapod achtig statief te nemen. Het statief hoeft alleen maar een compactcamera of een lichte videocam te dragen, dus geen zware DSLR ;)

Is de kwaliteit van de flexibele statieven op BIC een beetje goed? Ik las namelijk in een van jullie reacties iets over dat de flexibiliteit ook meteen een zwak punt kan zijn.

Het is meer een test om te kijken of het aankomt...potentieel aankomend chinashopper hier :@
Op BIC hebben die tripods nog een stuk recht zitten boven het punt waar de drie poten bij elkaar komen (onder, links). Ik zou liever een hebben die er zo uitziet (onder, rechts)

Maar als het alleen maar een compactcamera hoeft te dragen zal deze ook wel prima zijn (RobertNL zei dat hij tevreden was met een van BIC heeft dus ik neem aan dus zo een met extra stuk erboven).

En ja hoor; in de regel komt het gewoon aan ;)
  woensdag 7 augustus 2013 @ 13:44:15 #292
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_129789074
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:23 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Op BIC hebben die tripods nog een stuk recht zitten boven het punt waar de drie poten bij elkaar komen (onder, links). Ik zou liever een hebben die er zo uitziet (onder, rechts)

Maar als het alleen maar een compactcamera hoeft te dragen zal deze ook wel prima zijn (RobertNL zei dat hij tevreden was met een van BIC heeft dus ik neem aan dus zo een met extra stuk erboven).

En ja hoor; in de regel komt het gewoon aan ;)
Ik heb even goed naar de productfoto's op BIC gekeken en zag dat bij de small versie inderdaad eerst rechte stukken zitten. Een paar pagina's verder kwam ik een grotere versie tegen die volgens mij wel helemaal te buigen is zoals die RobertNL aangaf.
Ik denk dat ik die maar eens ga bestellen zometeen :)
  woensdag 7 augustus 2013 @ 13:47:05 #293
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129789189
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:44 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

Ik heb even goed naar de productfoto's op BIC gekeken en zag dat bij de small versie inderdaad eerst rechte stukken zitten. Een paar pagina's verder kwam ik een grotere versie tegen die volgens mij wel helemaal te buigen is zoals die RobertNL aangaf.
Ik denk dat ik die maar eens ga bestellen zometeen :)
Wat zeg jij nou? :')
Bedoel je dat je bij de eerste tripod de eerste paar stukjes niet kan bewegen?
  woensdag 7 augustus 2013 @ 13:48:13 #294
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_129789238
quote:
10s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:47 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Wat zeg jij nou? :')
Bedoel je dat je bij de eerste tripod de eerste paar stukjes niet kan bewegen?
Dat zei Iemand91 ...
pi_129789337
Goed lezen mensen.

Ik mag hopen dat jullie het verschil ook zien tussen die 2. BIj de linker zit bovenaan nog een recht stukje. Dat stuk kun je ook nog buigen en dat lijkt me niet de meest stevige oplossing.
Je kunt beter die rechter hebben want die heeft dat niet en is dus iets steviger.

Maar voor een compactcamera maakt het niet veel uit.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:57 schreef shiznuts het volgende:
Die tweede was bedoeld om zelf een kleine kogelkop of iets op te zetten.
Eigenlijk niet bedoeld, om daar je camera op te gooien.
Misschien, maar werkt uitstekend. :P
Lijkt me sowieso steviger dan die linker.

[ Bericht 49% gewijzigd door Iemand91 op 07-08-2013 14:02:47 ]
  woensdag 7 augustus 2013 @ 13:57:54 #296
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129789563
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:51 schreef Iemand91 het volgende:
[..]

Misschien, maar werkt uitstekend. :P
Lijkt me sowieso steviger dan die linker.
Mja... als jij graag schuine foto's schiet...

Beter stevig én een ballhead. ;)

[ Bericht 79% gewijzigd door shiz op 07-08-2013 14:05:40 ]
  woensdag 7 augustus 2013 @ 14:06:15 #297
327191 RobertNL
For your gear.
pi_129789866
Gisteren was deze:
http://www.buyincoins.com/item/34978.html

te koop voor 0.23 cent :P

Dus direct 1 gekocht met het idee niet geschoten is altijd mis ;)
Gisteravond waren ze hier al achter (prijs was ineens $100) en kreeg vandaag een mail in de mailbox:
  woensdag 7 augustus 2013 @ 14:09:56 #298
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129789995
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:06 schreef RobertNL het volgende:
Gisteren was deze:
http://www.buyincoins.com/item/34978.html
[ afbeelding ]
te koop voor 0.23 cent :P

Dus direct 1 gekocht met het idee niet geschoten is altijd mis ;)
Gisteravond waren ze hier al achter (prijs was ineens $100) en kreeg vandaag een mail in de mailbox:
[ link | afbeelding ]
Oeh, jammer ;(
pi_129790222
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:57 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Mja... als jij graag schuine foto's schiet...
[ afbeelding ]
Beter stevig én een ballhead. ;)
:6

SPOILER
  woensdag 7 augustus 2013 @ 15:12:10 #300
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_129792355
heeft iemand ervaring met: http://www.hobbywow.com/
  woensdag 7 augustus 2013 @ 15:15:42 #301
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_129792498
quote:
ER151 besteld via Mistertao :D

Klasse duidelijke review en mooi resultaat ^O^ Vond dit al een mooi beestje en nu met jou bang voor buck score sowieso het bestellen waard :7

GC / [Chinese Webshops] Topic #269 Met bluetooth muziek vanuit China
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')