quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:47 schreef shiznuts het volgende:
Dan nog klopt er geen ruk van, dus gaat hij inderdaad het signaal van m'n buren verder repeaten.
Dus ik ga hem gewoon lekker zelf instellen.
Nee, juist niet. Doordat je op zowel de router als de repeater het WPS (OF WDS) knopje indrukt pakt die een specifiek signaal op, dat op dat moment word uitgezonden door je router. Dat signaal word alleen uitgezonden nadat je dat knopje hebt ingedrukt en slecht voor een korte tijd.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:47 schreef shiznuts het volgende:
Dan nog klopt er geen ruk van, dus gaat hij inderdaad het signaal van m'n buren verder repeaten.
nee, natuurlijk niet, je buren drukken toch niet op de WPS knop op t moment dat jij dat doet?quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:47 schreef shiznuts het volgende:
In geval van een rollator-oma duurt het langer.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:01 schreef mickeyD het volgende:
[..]
nee, natuurlijk niet, je buren drukken toch niet op de WPS knop op t moment dat jij dat doet?
zo'n actie duurt maar een minuut ofzo als je t knopje indrukt..
quote:Due to too many customers are visiting BuyinCoins at the same time, you may experience problem while you are shopping. Therefore, we will extend the 9% Off coupon for two more days (2nd Aug). Take your time and sorry for the inconveniences.
quote:SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
[..]Nepproducten zijn vaak van slechte kwaliteit en dienen vaak alleen om er heel wat uit te zien. Of het nu flash geheugenkaartjes, horloges of koptelefoons zijn, het advies luidt: niet doen. Je haalt niet alleen slechte kwaliteit spul in huis, maar je kunt er ook nog mee in de problemen komen met Justitie. Het bespreken van producten waarvan het erg aannemelijk is dat ze nep zijn is in dit topic tevens niet toegestaan.
linkje werkt niet zo goedquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:26 schreef Downstar het volgende:
Pffff
dit is pas een quadcopter jongens:
http://www.telegraaf.nl/t(...)_kunnen_niet_vliegen..___.html
WTF
Tot dat je bootvliegding op zijn kop in het water komt xD..quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:45 schreef shiznuts het volgende:
Wat een onzin.
Ben trouwens nog altijd benieuwd wanneer dit eens de main 'new' thing uit China gaat worden:
Because i always see when something loops out of the hand.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:51 schreef shiznuts het volgende:
Why do you always have to gooi roet in the food?
getverdemme wat vet. Zo gauw de chinezen dit gaan maken koop ik er 1.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:45 schreef shiznuts het volgende:
Wat een onzin.
Ben trouwens nog altijd benieuwd wanneer dit eens de main 'new' thing uit China gaat worden:
Die wil ik ook ja. Gaaf ding, jammer dat mijn vijver eigenlijk te klein is.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
getverdemme wat vet. Zo gauw de chinezen dit gaan maken koop ik er 1.
8 dagen geleden is mijn pipo dispatched, maar hij is nog niet trackable. Kon wel eens een lang verhaal worden.
(PVG) Shanghai Pudong International Airportquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:31 schreef bobbernaut het volgende:
RB0123456789CN
Destination Country - Netherlands:Tracking Consuming:0 Millisecond
Origin Country - China:Tracking Consuming:359 Millisecond
20130731, 交航, PVG, 荷兰
20130729, 出口总包直封封发, 上海国际, 荷兰
20130728, 出口总包互封开拆, 上海国际, 荷兰
20130726, 出口总包互封封发, 杭州国际, 荷兰
20130726, 出口总包互封开拆, 杭州国际, 荷兰
20130724, 收寄局收寄, 杭州邮区中心局国际邮件处理中心, 荷兰
======================================
Power by www.17track.net
Wat betekend het dikgedrukte? Want het is de datum van gister, en al die andere datums zijn ook van een paar dagen geleden
3e hierquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:32 schreef Xetran het volgende:
[..]
(PVG) Shanghai Pudong International Airport
Google.. Tweede resultaat..
Zo lang is hij toch nog niet en route? Vind het meevallen, vrijwel elke dag gebeurt er iets mee.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:33 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
3e hier
wacht wat, nu pas op Shanghai Airport?! Is dat goed of slecht?
Volgens die kerel was t de 19e al verzondenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:36 schreef Xetran het volgende:
[..]
Zo lang is hij toch nog niet en route? Vind het meevallen, vrijwel elke dag gebeurt er iets mee.
Of je accu leeg is... Bij goeie accucellen gebeurt dit altijd behoorlijk abrupt, weet niet of dit met de LiPo accu's ook nog zo is? Bij mijn oude RC auto met Ni-Cd accu was het altijd volledige power tot ineens niets meer, maar dan ook echt helemaal niets meer. Dat is bij een auto geen probleem, maar bij een bootje...quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:49 schreef Downstar het volgende:
[..]
Tot dat je bootvliegding op zijn kop in het water komt xD..
dan kun je gaan zwemmen
Tja, moet wel een indicator voor zijn mag ik aannemen? Anders zou ook nog eens zomaar een uit de lucht vallende quadcopter hebben.. lijkt mij geen pretje.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:40 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Of je accu leeg is... Bij goeie accucellen gebeurt dit altijd behoorlijk abrupt, weet niet of dit met de LiPo accu's ook nog zo is? Bij mijn oude RC auto met Ni-Cd accu was het altijd volledige power tot ineens niets meer, maar dan ook echt helemaal niets meer. Dat is bij een auto geen probleem, maar bij een bootje...
Voor heli's en quads heb je nog wel failover systemen ja, maar die heb ik bij boten en auto's vrijwel nooit gezien.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:45 schreef Xetran het volgende:
[..]
Tja, moet wel een indicator voor zijn mag ik aannemen? Anders zou ook nog eens zomaar een uit de lucht vallende quadcopter hebben.. lijkt mij geen pretje.
En het verkort de accuduur ook, want je durft natuurlijk nooit tot het uiterste te gaan..
Hmm volgens mij heb je geen echte indicator bij de V929, althans ik hem het niet gemerkt..quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:45 schreef Xetran het volgende:
[..]
Tja, moet wel een indicator voor zijn mag ik aannemen? Anders zou ook nog eens zomaar een uit de lucht vallende quadcopter hebben.. lijkt mij geen pretje.
En het verkort de accuduur ook, want je durft natuurlijk nooit tot het uiterste te gaan..
Als het goed is daalt ie dan langzaam, tenminste, zo was het bij mn RC heliquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:48 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hmm volgens mij heb je geen echte indicator bij de V929, althans ik hem het niet gemerkt..
enige batterij indicator is van de batterijen van je remote zelf xD
wel gemerkt dat wanneer je wil opstijgen en je accu is zwak deze tegen stribbelt..
mogelijk dat dat ene indicatie is.. maar als je eenmaal in de lucht bent zou ik niet weten hoe je kan zien dat je accu zwak is..
bedoel je zon gouden tandwieltje?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:08 schreef Mederiacvm het volgende:
Gisteren eindelijk het nieuwe tandwieltje ontvangen van Banggood voor m'n incompeet geleverde V959. Uiteraard meteen ermee aan de slag gegaan maar het tandwieltje blijft van de motoras aflopen. Iemand enig idee hoe ik het tandwiel goed aan de motoras kan vastmaken op een zodanige manier dat, wanneer de motor het ooit eens zou begeven, ik het ook nog uit elkaar kan halen?
Ik wil inmiddels wel eens met dat ding gaan vliegen maar het is me blijkbaar nog niet gegund...
95% van het conrad spul komt uit Essen (main warehouse) dus ik denk dat Mymemory een andere partner in Schiedam voor de EU heeftquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:59 schreef mickeyD het volgende:
mn micro SD is gearriveerd van MyMemory..
volgens de factuur uit zwitserland, maar het retour adres op de envelop is.... Schiedam!
zouden ze zaken doen met correct of conrad?
Dat is afhankelijk van de antenne en het zendvermogen (max 100mw legaal in NL).quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:21 schreef Xetran het volgende:
Wat is het bereik eigenlijk van zo'n 2,4ghz ding?
Lightake is over het algemeen soms wat traag. Bij mij staat nog wat op de 5e week (via Aliexpress) en dat is (helaas) ook nog niet binnen (via LT).quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:55 schreef funky_fart het volgende:
Via Aliexpress op 26 juNi een telefoonhoesje voor de Neo N02 gekocht, bij het verkoopaccount van Lightake.
Vandaag, bijna 5 weken later, ontvangen.
M'n traagste ervaring tot nu toe, nog steeds geen groot probleem uiteraard.
Ik heb ook een telefoon besteld via Aliexpress. Het is nu precies 10 dagen geleden dat ze hem hebben verstuurd. Mijn andere producten had ik ook allemaal exact na 10 dagen na betaling binnen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 04:19 schreef RobertNL het volgende:
Lightake is over het algemeen soms wat traag. Bij mij staat nog wat op de 5e week (via Aliexpress) en dat is (helaas) ook nog niet binnen (via LT).
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:24 schreef FreaZ het volgende:
![]()
![]()
Vandaag in de tuin bij mijn ouders de Hubsan uitgeprobeerd. Heb begon goed. Ik kreeg het aardig onder de knie, hoewel sturen af en toe best lastig is. Je vergeet nogal snel wat links en wat rechts is![]()
Al snel werd ik wat overmoedig. De Hubsan ging hoger en hoger. Van 1, naar 2 van 2 naar 3 meter en toen ging het fout. Hij kwam iets te hoog én ik stuurde de verkeerde kant op, waardoor die boven de tuin van de buurman kwam. Lichtelijk in paniek proberen terug te sturen. Totaal verkeerd, want hij ging snoeihard de kant van de achterburen van de buurman op. Tegensturen en vol omhoog om een kleine boom te missen. Toen dacht ik dat ik hem weer onder controle had... windvlaag. Volgas omhoog om een eikenboom niet te raken. Kleine 15 meter hoog zat ie toen. Oh shit oh shit oh shit.... Sturen... en weg was hij. Achter de boom. Kon niet zien waar hij heenging en heb hem maar laten neerstorten.
Half uurtje zoeken later (2 tuinen langs geweest waar ie ongeveer kon zijn) moed opgeven. Naar de PC gelopen en even wat briefjes uitgeprint.
Beste Buren,
Quadcopter vermist. Graag herenigen met eigenaar. Bij voorbaat dank!
(iets in die trant tenminste)
Nu maar hopen dat dat kleine opdondertje nog wordt gevonden...
$40 dollar, 3x gevlogen en nog een shitload aan spareparts onderweg![]()
Qua snelheid? Staat AE toch los van, hangt af van de verkoper in kwestie lijkt mequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:26 schreef wolferl het volgende:
[..]
Aliexpress en BG zijn wel qua snelheid mijn favoriete websites.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |