quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:47 schreef shiznuts het volgende:
Dan nog klopt er geen ruk van, dus gaat hij inderdaad het signaal van m'n buren verder repeaten.
Dus ik ga hem gewoon lekker zelf instellen.
Nee, juist niet. Doordat je op zowel de router als de repeater het WPS (OF WDS) knopje indrukt pakt die een specifiek signaal op, dat op dat moment word uitgezonden door je router. Dat signaal word alleen uitgezonden nadat je dat knopje hebt ingedrukt en slecht voor een korte tijd.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:47 schreef shiznuts het volgende:
Dan nog klopt er geen ruk van, dus gaat hij inderdaad het signaal van m'n buren verder repeaten.
nee, natuurlijk niet, je buren drukken toch niet op de WPS knop op t moment dat jij dat doet?quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:47 schreef shiznuts het volgende:
In geval van een rollator-oma duurt het langer.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:01 schreef mickeyD het volgende:
[..]
nee, natuurlijk niet, je buren drukken toch niet op de WPS knop op t moment dat jij dat doet?
zo'n actie duurt maar een minuut ofzo als je t knopje indrukt..
quote:Due to too many customers are visiting BuyinCoins at the same time, you may experience problem while you are shopping. Therefore, we will extend the 9% Off coupon for two more days (2nd Aug). Take your time and sorry for the inconveniences.
quote:SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
[..]Nepproducten zijn vaak van slechte kwaliteit en dienen vaak alleen om er heel wat uit te zien. Of het nu flash geheugenkaartjes, horloges of koptelefoons zijn, het advies luidt: niet doen. Je haalt niet alleen slechte kwaliteit spul in huis, maar je kunt er ook nog mee in de problemen komen met Justitie. Het bespreken van producten waarvan het erg aannemelijk is dat ze nep zijn is in dit topic tevens niet toegestaan.
linkje werkt niet zo goedquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:26 schreef Downstar het volgende:
Pffff
dit is pas een quadcopter jongens:
http://www.telegraaf.nl/t(...)_kunnen_niet_vliegen..___.html
WTF
Tot dat je bootvliegding op zijn kop in het water komt xD..quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:45 schreef shiznuts het volgende:
Wat een onzin.
Ben trouwens nog altijd benieuwd wanneer dit eens de main 'new' thing uit China gaat worden:
Because i always see when something loops out of the hand.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:51 schreef shiznuts het volgende:
Why do you always have to gooi roet in the food?
getverdemme wat vet. Zo gauw de chinezen dit gaan maken koop ik er 1.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:45 schreef shiznuts het volgende:
Wat een onzin.
Ben trouwens nog altijd benieuwd wanneer dit eens de main 'new' thing uit China gaat worden:
Die wil ik ook ja. Gaaf ding, jammer dat mijn vijver eigenlijk te klein is.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
getverdemme wat vet. Zo gauw de chinezen dit gaan maken koop ik er 1.
8 dagen geleden is mijn pipo dispatched, maar hij is nog niet trackable. Kon wel eens een lang verhaal worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |