abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129536767
Mannen,

Heb een Hubsan X4, alleen na calibratie blijft 1 rotor uit op lagere toeren, pas wanneer ik hem wat harder zet gaat deze meedraaien. Gevolg is natuurlijk dat dat ding alle kanten op gaat. Hoe kan ik dit eventueel oplossen?
  woensdag 31 juli 2013 @ 10:47:47 #102
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_129536786
Dan nog klopt er geen ruk van, dus gaat hij inderdaad het signaal van m'n buren verder repeaten. :')
Dus ik ga hem gewoon lekker zelf instellen. :W
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_129536880
quote:
10s.gif Op woensdag 31 juli 2013 10:47 schreef shiznuts het volgende:
Dan nog klopt er geen ruk van, dus gaat hij inderdaad het signaal van m'n buren verder repeaten. :')

Hij moet niet zo zeuren. Wij hebben gewoon een opperdetop repeater gekocht :6 8-)
pi_129536903
quote:
Nee, juist niet. Doordat je op zowel de router als de repeater het WPS (OF WDS) knopje indrukt pakt die een specifiek signaal op, dat op dat moment word uitgezonden door je router. Dat signaal word alleen uitgezonden nadat je dat knopje hebt ingedrukt en slecht voor een korte tijd.
Tenzij je buren op hetzelfde moment op het WPS knopje op hun router drukken is er niks aan de hand en pakt de repeater jouw Wi-Fi.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  woensdag 31 juli 2013 @ 10:52:41 #105
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_129536931
Dan moet je er eerst vanuitgaan dat mijn router dat heeft. ;( (Hint: :N ).

Die andere accesspoints ken ik wel van bij m'n ouders thuis en de televisie boven met dat binden.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 31 juli 2013 @ 11:01:49 #106
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_129537231
quote:
nee, natuurlijk niet, je buren drukken toch niet op de WPS knop op t moment dat jij dat doet?
zo'n actie duurt maar een minuut ofzo als je t knopje indrukt..
dus je hebt grofweg een minuut om op t andere apparaat wat je wilt pairen de WPS te activeren.
dat kan dus een smart tv, mediaplayer, tablet, je smartfoon of wat ook wifi gebruikt en WPS aan boord heeft zijn.
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  woensdag 31 juli 2013 @ 11:01:54 #107
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_129537233
Dit. WPS/WDS of whatever de fuck die meuk tegenwoordig heet, werkt idd voor x minuten/seconden voor het zichzelf weer uitzet. Makkelijk connecten, zeggen ze. Maar goed, als je niet weet wat je doet kan iemand in de buurt dus ook lekker eenmalig connecten en vervolgens altijd je wifi blijven leechen, hahaha. En aangezien de mensen die dit gebruiken sowieso de webinterface van hun netwerkshizzle niet gebruiken want te ingewikkeld, hebben ze ook vast geen router password e.d. ingesteld, dus zullen ze ook niet zien dat een onbekend apparaat geconnect is. Hell, waarsch. kunnen die sowieso zomaar connecten omdat er uberhaubt geen wifi password ingesteld is.

Gewoon maar beter ff via kabeltje configgen denk ik dan. :P

quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 11:01 schreef mickeyD het volgende:

[..]

nee, natuurlijk niet, je buren drukken toch niet op de WPS knop op t moment dat jij dat doet?
zo'n actie duurt maar een minuut ofzo als je t knopje indrukt..
In geval van een rollator-oma duurt het langer. ;)
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  woensdag 31 juli 2013 @ 11:14:24 #108
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_129537684
Ja, ok, je moet het vergelijken met een bind-n-fly quadcopter. Zeg dat dan meteen zo. :7
Nee, maar ik ken dat inderdaad dan wel van m'n ouders KPN set.
Alleen ik zit in Oostenrijk, hè. En daar heb ik een gare Thomson modem die heet wordt en WLAN van brak is.
Het is dan ook zo'n gaar model, dat daar dan ook geen bindknop op of iets dergelijks op zit.
En ik weet dat doorgaans je gewoon d.m.v. de stappen in de handleiding en het opzetten via een ethernetkabeltje je dat ding kunt instellen. Dus dat lijkt me voor mij dus van toepassing. ;)

Anyhoezels. Leek wel pakjesavond zojuist. Bopmen bluetooth speaker (van DX, zowaar vrij rap). AWEI ES500i met headphone/mic splitter, en TRRS kabel (iPhone -> Android), van Awei.Tmall.com . Monopod action arm met mountplate voor m'n GoPro Hero3 Black. Naturehike toilettas, Naturehike T-shirt, laatste drie ook van DX, dus inderdaad, ze lijken hun zaakjes weer op orde te hebben. Verder nog een sweater van The Hut en 32GB SanDisk Ultra microSDHC Class 10 UHS-I van MyMemory natuurlijk. Verder verwacht ik deze week eigenlijk nog de andere bluetooth speakers... we shall see.
pi_129538897
misschien dat ik de gok eens waag met zo'n repeater, er zijn 2 punten in huis waar ik het signaal wil versterken
  woensdag 31 juli 2013 @ 12:30:06 #110
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_129540049
ES500i met 'super BASS'.
_O- Dat is ja niks overdreven, dit is gewoon oorterreur. :P
Niet van de slappe uitgesmeerde bass, nee high impact kicks. Nice.
Moet je wel erg je best doen met equilizers om het down te tonen voor pop/rock.
Maar voor house & R&B rap, not too shabby.

De Bopmen kan verrassend luid. :D Pairen werkte prima, bereik door m'n hele crib zonder achteruitgang van de audiokwaliteit. Netjes gebouwd, aardig wat bass nog. Vind 'em een beetje zoals de Sennheiser Precision CX-300 II klinken, beetje kil en precies. Ben wat meer van het volle ronde warme dat meer speels en fun klinkt. Ik gebruik verder alleen een 2.1 systeem met eigen stroomverzorging en waanzinnig geluid, dus daarmee vergelijken is een beetje oneerlijk. Ook andere speakers die ik heb zijn met afzonderlijke stereospeakers. Hopelijk deze week ook de andere binnen en dan een winnaar kronen. Bopmen valt wel in de verwachting, dacht een meer neutrale heldere speaker. De AORUN X05 is denk ik wat ik zoek, warm & fun. De LKER Grace zal vergelijkbaar zijn met de Bopmen met wat minder punch, maar dan erg portable. De Earson ER151 is spatwater- en stofdicht, waarvan ik denk dat wel wat invloed heeft op het geluid. Zal ook wel als de Bopmen klinken, maar dan stukken minder bass. Let's wait 'n see. :Y
  woensdag 31 juli 2013 @ 17:22:12 #111
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_129549740
quote:
Due to too many customers are visiting BuyinCoins at the same time, you may experience problem while you are shopping. Therefore, we will extend the 9% Off coupon for two more days (2nd Aug). Take your time and sorry for the inconveniences.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_129550575
Hubsan X4 v2 is binnen! :D

19 juli verzonden
30 juli aangekomen (vandaag op postkantoor opgehaald)

Op het pakketje stond:
RC quadcopter
$8.46

He-le-maal prima :)

Net uitgepakt en batterij had wat juice dus eigenlijk zonder de handleiding te lezen gelijk maar volgas tegen het plafond aan :9 Toen toch maar even basic controls doorgenomen en daarna gelukkig geen plafond meer aangetikt. Wel de muur, een plant en de bank haha.

Is nog verrekte lastig om zo'n ding een beetje goed te laten vliegen. Rondjesdraaien gaat prima, maar zo snel die ergens te dichtbij komt heb ik de neiging om, in plaats van ervan af te bewegen, volgas er tegen aan de knallen :D

Stevig dingetje i.i.g. Ook de props kunnen tegen een stootje. Hij ligt nu weer aan de lader (5 minuten en hij was op :'( ) dus straks weer even spelen. Hoewel die erg klein is gok ik dat die duiven zich straks echt het leplazerus gaan schrikken als 4 ledjes met een enorm zoem geluid op ze afkomt }) Eerst maar even oefenen om hem in de lucht te houden.

Tip: bestel er een protection cover voor. Heb ik eergisteren gedaan bij BG. Hij was eerder nog niet leverbaar, maar gezien mijn stunts in de 1e 5 minuten (en de te verwachten stunts in de komende weken) lijkt me zo'n cover geen overbodige luxe. Er zit al wel een extra setje blades in de doos (en heb er ook nog een paar bij besteld), maar bespaar je de ellende en koop zo'n cover! En extra accu's scheelt je wachten.

Oh, vergeet niet 4 AAA batterijen voor de controller te kopen. Gelukkig heb ik veel afstandsbedieningen, dus was het snel opgelost.
pi_129560836
iemand al van de Cubot One gehoord ?
ziet eruit als een htc one

[ Bericht 91% gewijzigd door Syphixx op 31-07-2013 22:32:12 ]
  woensdag 31 juli 2013 @ 22:34:31 #114
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_129561349
1. Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten. - You should know by now...
2. DIG / Chinese Smartphones #23 - Waar het wachten is op de eerste octocores..

En ja ik ken 'em. En ja, I wisely keep it out of the conversation.
quote:
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?

[..]Nepproducten zijn vaak van slechte kwaliteit en dienen vaak alleen om er heel wat uit te zien. Of het nu flash geheugenkaartjes, horloges of koptelefoons zijn, het advies luidt: niet doen. Je haalt niet alleen slechte kwaliteit spul in huis, maar je kunt er ook nog mee in de problemen komen met Justitie. Het bespreken van producten waarvan het erg aannemelijk is dat ze nep zijn is in dit topic tevens niet toegestaan.
pi_129563572
Pffff

dit is pas een quadcopter jongens:

http://www.telegraaf.nl/t(...)_kunnen_niet_vliegen..___.html

WTF _O-
pi_129563895
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 23:26 schreef Downstar het volgende:
Pffff

dit is pas een quadcopter jongens:

http://www.telegraaf.nl/t(...)_kunnen_niet_vliegen..___.html

WTF _O-
linkje werkt niet zo goed :P
  woensdag 31 juli 2013 @ 23:45:25 #118
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_129564188
Wat een onzin. :P

Ben trouwens nog altijd benieuwd wanneer dit eens de main 'new' thing uit China gaat worden:
pi_129564282
wat een joekel zeg ! geinig ding maar geraakt amper van de grond :P
pi_129564330
quote:
9s.gif Op woensdag 31 juli 2013 23:45 schreef shiznuts het volgende:

Ben trouwens nog altijd benieuwd wanneer dit eens de main 'new' thing uit China gaat worden:
Tot dat je bootvliegding op zijn kop in het water komt xD..
dan kun je gaan zwemmen :P
  woensdag 31 juli 2013 @ 23:51:19 #121
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_129564378
Why do you always have to gooi roet in the food?
pi_129564578
quote:
16s.gif Op woensdag 31 juli 2013 23:51 schreef shiznuts het volgende:
Why do you always have to gooi roet in the food?
Because i always see when something loops out of the hand.

over zwemmen gesproken, check die chinezen in dit zwembad dan xD

http://zoomin.tv/?v=522854

zit je daar met 41 graden opgepropt op elkaar haha
  donderdag 1 augustus 2013 @ 06:22:33 #123
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129569198
Dat water is zo vies he
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 11:41:27 #124
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_129574266
quote:
9s.gif Op woensdag 31 juli 2013 23:45 schreef shiznuts het volgende:

getverdemme wat vet. Zo gauw de chinezen dit gaan maken koop ik er 1.

8 dagen geleden is mijn pipo dispatched, maar hij is nog niet trackable. Kon wel eens een lang verhaal worden.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_129574814
quote:
11s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 11:41 schreef Catch22- het volgende:

[..]

getverdemme wat vet. Zo gauw de chinezen dit gaan maken koop ik er 1.

8 dagen geleden is mijn pipo dispatched, maar hij is nog niet trackable. Kon wel eens een lang verhaal worden.
Die wil ik ook ja. Gaaf ding, jammer dat mijn vijver eigenlijk te klein is.

Dit is ook wel leuk misschien:

http://www.banggood.com/W(...)RC-Boat-p-63263.html

[ Bericht 19% gewijzigd door Knalerwtje op 01-08-2013 12:12:38 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')