Als er zo'n vrouw heeft open gedaan die alleen maar "ja sgoed, sgoed" zegt omdat ze tijdens de inburgeringscursus heeft geleerd dat dat beleefd is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:53 schreef shiznuts het volgende:
Lekker dan, voor iemand een pakje aannemen en dan weken op vakantie gaan!!1!
Hoe krijg je die Taobao site in het Engels? Ik zie alleen maar chinese tekens. Ik denk dat ik die bluetooth speaker ook maar even bestelquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
• http://www.ebay.com.au/sc(...)1&_udlo=43&_udhi=100
• www.aliexpress.com/wholes(...)dQuery=y&minPrice=34
Prijstechnisch was Taobao via MisterTao het goedkoopst merk je dus.
[..]
Nee hoor. ToyTrue story.
Al is dat een voorzorgsmaatregel die nog niet op non-actief gesteld is sinds een of andere politieke verandering ergens vorig jaar. Toen kwamen er veel pakketjes bij de afzender terug vanwege dat punt waar de douane dus accu's in de zendingen tegenkwam en dat niet duldde. Overigens, de drie oplaadbare bluetoothspeakers die de familie compleet maakte vandaag kwamen gewoon met CN Post aan.
- Ah, ik weet weer waar dat voor was:
[ afbeelding ]
Lees de OpeningsPost (OP) anders even onder het kopje:quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:16 schreef Waffle het volgende:
[..]
Hoe krijg je die Taobao site in het Engels? Ik zie alleen maar chinese tekens. Ik denk dat ik die bluetooth speaker ook maar even bestel
Wat nu anders is, is dat je geen geld meer stort als account balance, maar direct voor het item betaalt.quote:SPOILER: Taobao/Tmall
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Ik heb met Agencytaobao al een hoop gezeik gehad ermee. Tot zelfs een PayPal claim. Dus als die knapen het nu met HKpost willen verzenden en het gaat vlekkeloos dan vind ik het prima.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:40 schreef Downstar het volgende:
[..]
geen onzin, alleen mocht het naar mijn weten ook niet met hongkongpost..
das een beetje vreemd..
ik meen dat alleen signapore post 1 batterij toe liet..
Daarnaast zo streng controleren ze echt niet hoor xD, gewoon tegen die seller melden dat je het wel wil riskeren.
(enige wat je kan overkomen is dat bij de chinese douane je pakketje word tegen gehouden en terug gezonden naar de afzender)
Ik ben een beetje klaar met die speakers. Heb voor de gein mijn telefoon eens aangesloten bij Mediamarkt op speakers van 300 euro van TDK / Sony en nog wat merken. De beats Pill had nog wel aardig geluid maar mist hoge tonen. Alleen de JBL was best goed te noemen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:09 schreef Iemand91 het volgende:
Weer een bluetooth speaker tip van mij; de Creative D80 is vandaag bij [url=Kruidvat]https://online.kruidvat.nl/product/67468/Creativecompactedraadlozeluidspreke.html[/url] in de aanbieding. Inclusief verzendkosten ¤19.98. Scheelt ook weer ¤7.97. (Weet/denk niet dat dat ding in de kruidvat-winkel is te halen voor ¤14.99).
[ afbeelding ]
Verder hebben ze ook nog goedkope tablethouder voor in de auto (7 - 10.1", ¤4.99) en 10.1" keyboard hoes voor ¤19.99.
En weer geen pakketjes meer voor mij![]()
Alleen nog een hotshoe bubblehead van 24 juni (die ik dus ook niet meer ga krijgen...); wil eigenlijk voor dat luttele bedrag geen paypal-claim doen voor de zoveelste keer in een niet zo lange tijd.
Daarna komt er niets meer. Ik moet afkicken...
Ik heb zelf een Creative ZiiSound D5, maar daar komt best knap geluid uit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:28 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik ben een beetje klaar met die speakers. Heb voor de gein mijn telefoon eens aangesloten bij Mediamarkt op speakers van 300 euro van TDK / Sony en nog wat merken. De beats Pill had nog wel aardig geluid maar mist hoge tonen. Alleen de JBL was best goed te noemen.
En dan heb ik het over speakers van de prijscategorie 300+ euro.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:28 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik ben een beetje klaar met die speakers. Heb voor de gein mijn telefoon eens aangesloten bij Mediamarkt op speakers van 300 euro van TDK / Sony en nog wat merken. De beats Pill had nog wel aardig geluid maar mist hoge tonen. Alleen de JBL was best goed te noemen.
En dan heb ik het over speakers van de prijscategorie 300+ euro.
Hoe zit het met de bouwkwaliteit? Vooral de aansluiting bij de jack plug ging bij de Creative's snel kapot en zoek nu iets wat langer mee gaat..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
De R1 zijn echt bazen doppen![]()
Draadje achter je oor langs merk je niks van.
Scheelt wel wat ja, maar nog steeds niet onoverkomelijk. Ik kies vaak voor de voor mij makkelijke (lees: eBay) weg. Ik zet de interessante artikelen dan in m'n wishlist op eBay en als ik in 'n koopbui ben dan schaf ik zoiets aan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
• http://www.ebay.com.au/sc(...)1&_udlo=43&_udhi=100
• www.aliexpress.com/wholes(...)dQuery=y&minPrice=34
Prijstechnisch was Taobao via MisterTao het goedkoopst merk je dus.
Laatst hier iets anders, 'n bult pakketjes voor iemand hier in de straat aangenomen. Blijkt dat 'ie één of ander webwinkeltje is begonnen. Ook 'n hoop Chinees spul. Was alleen net 'n dag ervoor voor 'n week of 3 vertrokken. De pakketbezorger is nog 2 keer vaker aan de deur geweest. Maar er kon niet eens 'n bedankje vanaf, enige wat hij tegen m'n vriendin kon zeggen is dat ze maar eens op zijn site moest kijken. Die vergat alleen te zeggen dat ik de weg naar China al enkele jaren eerder had gevondenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:47 schreef rene90 het volgende:
Microfoon is aangekomen, alleen afgeleverd bij buren die nu op vakantie zijn
Heel leuk dat je mee wilt praten shiz, maar dit blijft wel een nederlands forum, dus hou dat oostenrijkse gebrabbel bij je a.u.b.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:30 schreef shiznuts het volgende:
ES500i met 'super BASS'.Dat is ja niks overdreven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
Deels van m'n collectie had ik hier gepost: GC / [Chinese Webshops] Topic #261 Waar Shiz z'n earphones showt .quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:19 schreef FreaZ het volgende:
Hier zijn de Aweitjes ES800m's binnen. Ziet en voelt goed. Klinken ook erg lekker. Enige minpunt t.o.v. mijn Sennheisers vind ik de oordopjes. Die pasvormpjes zijn net wat harder, waardoor ze net wat minder aanvoelen.
@ Shiz, heb je nog tip voor oordopjes met volume/play/pauze controle? Ik ben de vorige deeltjes even langsgegaan (dacht me te herinneren dat jij een opsomming van oordopjes 'voor ieder wat wils' had gemaakt), maar die kan ik na 10 minuten zoeken niet vinden. Werk niet bij de NSA weetje
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:24 schreef LKVBHD het volgende:
[..]
Heel leuk dat je mee wilt praten shiz, maar dit blijft wel een nederlands forum, dus hou dat oostenrijkse gebrabbel bij je a.u.b.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is daar Oostenrijks aan? Dat 'ja' in een regel ertussen gooien is eerder Drents/Gronings.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Prima bouwkwaliteit. Geen problemen mee, zowel bij de jack als de dopjes.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:18 schreef Viezze het volgende:
[..]
Hoe zit het met de bouwkwaliteit? Vooral de aansluiting bij de jack plug ging bij de Creative's snel kapot en zoek nu iets wat langer mee gaat..
Ok, dan ga ik ze maar proberen. Heb jij (of iemand anders) die R1 met microfoon erin? Is die "afstandsbediening" klein of is het zo'n joekel?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Prima bouwkwaliteit. Geen problemen mee, zowel bij de jack als de dopjes.
Ik kan me nog herinneren dat je in een post soort van best buy advies gafquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Deels van m'n collectie had ik hier gepost: GC / [Chinese Webshops] Topic #261 Waar Shiz z'n earphones showt .
Alleen niet met wat wat is, alleen foto'tjes.
Punt is dat al die dingen eigenlijk voor iPhones ontworpen zijn en niet 1:1 werken met Android phones.
De ES900i, ES500i maar ook enkele Brainwavz hebben een mic/remote ingebouwd die je dan met een enkel knopje en een soort van morsecode (lang drukken, kort herhaaldelijk drukken) enzo kon gebruiken om te navigeren (volume/pauze/etc).Wel heb je zogenaamde TRRS adapter kabeltjes voor 3.5mm iPhone -> Android, zou moeten werken. Van FiiO, Meelectronics en AWEI heb je die wel.
Ik heb het volume nooit op maximaal staan met in-ears, veel te hard. Dus dan heeft het weinig nut. Aan mijn laptop is soms 1 streepje zelfs te hard.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:37 schreef shiznuts het volgende:
Zoals ik altijd zeg: oordopjes hoef je doorgaans niet met een amp aan te drijven. Ze zitten in je oor dicht op je trommelvlies en hebben relatief kleine en effectieve drivers. Sowieso is de volumeboost van zo'n amp ook niet grandioos speurbaar, het is eerder meer effectiviteit leveren voor een driver die dat nodig heeft. Maar dan spreek je over het algemeen over de grote drivers in headphones, die buiten je oorkanaal muziek genereert, die heeft mogelijk wat meer moeite met effectieve overbrenging naar je trommelvlies en daar wil een amp nog weleens het een en ander uitmaken. Al is zo'n simpele transistor amplifier sowieso geen wonderverrichter. Voor de R1 in ieder geval niet nodig.
De Brainwavz 'remotes' zijn kleine dingen met een mic en een enkele knop, zoals ik zojuist al uitlegde.
Oh deze bedoel je: GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopicquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:38 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat je in een post soort van best buy advies gafMaar misschien heb ik dat wel gedroomd
![]()
Dus die remotes werken dus niet (100%) op een android telefoon? Vreemd zeg. Dat maakt het dan in een klap een stuk minder interessant. Desalniettemin stel ik de vraag toch: welke zou je aanbevelen?
Nogmaals bedankt, dat had ik zelf natuurlijk ook gewoon even kunnen opzoekenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:42 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thank god for the internet, right?
En het is een 'free gift', dus lijkt me dat alles wat gratis is sowieso mooi is meegenomen, toch?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:47 schreef Viezze het volgende:
[..]
Nogmaals bedankt, dat had ik zelf natuurlijk ook gewoon even kunnen opzoeken![]()
Ja klopt, als echte Nederlander moet dat wel. Maar ik heb het liever binnen twee dagen in huis en niet zo'n ding wat ik toch nooit ga gebruiken, dan dat ik langer moet wachten.
Die heb je met wat geluk vrijdag binnen (je krijgt beidenquote:+ Fedex 2 Day To Select Destinations
] Op dinsdag 6 augustus 2013 22:48 schreef RobertNL het volgende:quote:[img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img[quote]
quote:We are unable to send any items with batteries through Fedex, if you opt to choose a FiiO amp with this item we will send the entire order through registered airmail.
Mweh. Die goedkope krengen zijn vaak erg gaar en vind je ook bij een euroshop/Action etc. De wat betere van om en nabij de 10 USD ofzo zie je vaak ook wel als aanbieding bij de ALDI/Lidl.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:51 schreef ThaBrain het volgende:
Ik sta op het punt om morgen mijn eerste bestelling te doen bij BIC.
Heeft er iemand toevallig ervaring met de statieven voor digitale (video)camera's? Dan bedoel ik die kleine statieven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |