abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 juni 2013 @ 17:14:35 #1
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_127447541

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!

SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Trading markets

SPOILER: Taobao/Tmall
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)

SPOILER: Free shipping
SPOILER: Free registered shipping
SPOILER: Express shipping
SPOILER: Tracking
SPOILER: Trackstatus legenda
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
SPOILER: Verpakking en transporthandling
SPOILER: Douane

Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.

Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?

GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic , het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Android tablet discussie topic
Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)

Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  woensdag 5 juni 2013 @ 17:15:52 #2
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_127447596
fipo!

Soms word ik btw wel gek van het wachten, terwijl ik pas 9 dagen wacht nu.. :')
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  woensdag 5 juni 2013 @ 17:34:56 #3
346449 King-Ernie
Ernie is baas!
pi_127448401
De laatste activiteit van een van mij trackings was gister bij 2 Juni, daar stond hij op PEK
Vandaag staat laatste activeit 30 Mei met Transfer- CPH.

Is ie terug in de tijd gegaan?
pi_127448542
quote:
10s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:15 schreef bobbernaut het volgende:
fipo!

Heb ik ook, heb een telefoon besteld welke ik eigenlijk wel graag hier zou hebben aangezien mijn huidige telefoon niet meer heel goed werkt.
  woensdag 5 juni 2013 @ 17:54:05 #5
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_127449112
Maar dat is nou eenmaal het risico van Chinashopping, je weet niet wanneer je pakketje komt, en het kan rustig 2-3 weken duren
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  woensdag 5 juni 2013 @ 18:01:02 #6
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_127449362
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:34 schreef King-Ernie het volgende:
De laatste activiteit van een van mij trackings was gister bij 2 Juni, daar stond hij op PEK
Vandaag staat laatste activeit 30 Mei met Transfer- CPH.

Is ie terug in de tijd gegaan?
Ik zou niet te veel waarde hechten aan tracking. Bij mij staat er wanneer ik het pakketje krijg meestal nog geen enkele informatie op de tracking website. :P
Smile like you mean it
www.wefut.com
  woensdag 5 juni 2013 @ 18:06:09 #7
346449 King-Ernie
Ernie is baas!
pi_127449556
HongKong post is ook raar!
2 Pakketten, bij pakket 1 staat dat hij Hong Kong heeft verlaten op 1 Juni, Pakket 2 heeft Hongkong verlaten op 31 Mei.
Zojuist pakket 1 ontvangen, Pakket 2 heb ik nog niet ontvangen!

Hoop niet dat pakket 2 bij douane ligt .... (Verstuurd door Zarmark, schrijven die de werkelijke waarde erop?)
pi_127450658
Wie had er laatst ookalweer die Bluetooth speakers bij BIC gekocht? Kan die post nergens terug vinden :'(
  woensdag 5 juni 2013 @ 18:41:57 #9
311041 M4rc0
Koekhappen
pi_127450982
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:33 schreef davedavy het volgende:
Wie had er laatst ookalweer die Bluetooth speakers bij BIC gekocht? Kan die post nergens terug vinden :'(
Deze http://www.buyincoins.com(...)c-product-17220.html

Ondertussen ook al 3 nieuwe batterijen erbij besteld, we gebruiken hem zo vaak/lang :')
pi_127452466
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:41 schreef M4rc0 het volgende:

[..]

Deze http://www.buyincoins.com(...)c-product-17220.html

Ondertussen ook al 3 nieuwe batterijen erbij besteld, we gebruiken hem zo vaak/lang :')
Is die goed? Beter/slechter dan je verwachtte?
pi_127453953
Welke webshop is betrouwbaar en heeft paypal?
  woensdag 5 juni 2013 @ 19:57:41 #12
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_127454077
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:54 schreef k0fferbak het volgende:
Welke webshop is betrouwbaar en heeft paypal?
Geen.
pi_127454229
quote:
14s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:57 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Geen.
Het meest betrouwbaar dan. Ik heb al weleens pakketjes tot 10 euro besteld bij Buyincoins en Banggood en dat ging goed, maar ik wil nu wat duurders bestellen.
pi_127454414
Website van DX is er niet duidelijker op geworden afgelopen jaren vind ik, wilde weer eens wat bestellen voor het eerst sinds 2011.

Puntensysteem is ook een kutzooi geworden, en je kan nog steeds niet direct punten omzetten naar dollars :P Zeggen ze al drie jaar aan te werken.

Available DX Points: -370.00
Available Referral Points: 439.38
pi_127454423
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 20:00 schreef k0fferbak het volgende:

[..]

Het meest betrouwbaar dan. Ik heb al weleens pakketjes tot 10 euro besteld bij Buyincoins en Banggood en dat ging goed, maar ik wil nu wat duurders bestellen.
Wat? En bijna elke webshop wel. Reken er wel op dat je importkosten moet betalen.
pi_127454558
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 20:04 schreef wihehin het volgende:

[..]

Wat? En bijna elke webshop wel. Reken er wel op dat je importkosten moet betalen.
Chuwi v88 tablet. Het is onder de 150 euro dus de kosten zullen niet zo hoog liggen als het door de douane wordt gepakt.
pi_127454797
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 20:07 schreef k0fferbak het volgende:

[..]

Chuwi v88 tablet. Het is onder de 150 euro dus de kosten zullen niet zo hoog liggen als het door de douane wordt gepakt.
Dan wordt hij dus zo'n 200 euro. Kan je dan niet beter een Nexus 7 kopen (250 euro)?

OT
Bijna elke webshop is wel betrouwbaar, en anders zoek je wat op google. Als je met PayPal kan betalen kan je altijd een claim doen
  woensdag 5 juni 2013 @ 20:24:32 #18
311041 M4rc0
Koekhappen
pi_127455399
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:16 schreef wihehin het volgende:

[..]

Is die goed? Beter/slechter dan je verwachtte?
Beter! echt een top dingetje voor dat geld :Y
  woensdag 5 juni 2013 @ 20:39:21 #19
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_127456280

Nou, vooruit dan maar tokko1. :P

Een deel van m'n earphonecollectie. Mist nog wel het een en ander zoals de Brainwavz M5 en R1. Maar ook bijvoorbeeld de Vsonic GR99 en de A-Jays One en Two, als ook een Reddmango mp3-speler en de Little Bear B-1 Tube amp.

Dan heb ik nog een zooitje headphones/headsets ook nog... O-)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_127456396
Tof shiz :D

Ik zou die bear amp nog wel willen :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_127456653
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 20:24 schreef M4rc0 het volgende:

[..]

Beter! echt een top dingetje voor dat geld :Y
Hoe hard gaat zo'n ding nou? Hoor je ook een beetje bass (ook als die een beetje hard staat) :P? Ik zoek ook zo'n ding, maar zie door de bomen het bos niet meer :P Vond die van BIC wel erg goedkoop dus vroeg me af of het wat is :P
pi_127456813
Shiz, welke (China)oordopjes raad je aan voor het fietsen? (Racefietsen, dus ze moeten aardig stevig zijn en evt. tegen water etc. kunnen.

M4rc0, ik ben ook op zoek naar een bluetooth speaker, hoe verhoudt jouw speaker zich tegen andere speakers, hoe is de bass etc.?
  woensdag 5 juni 2013 @ 20:52:55 #23
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_127457092
Shiznuts _O_ _O_

Aardige collectie :7
  woensdag 5 juni 2013 @ 20:58:15 #24
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_127457394
Shiznuts and the quest for the best bang for buck soundsignature.
Binnenkort verkrijgbaar als graphic novel. :P

@ wihehin: Ik gebruik zelf deze zo goed als altijd de XT3. Maar voor sport weet ik niet of zoiets optimaal is. Qua solid fit is zo'n Brainwavz Beta natuurlijk wel fijn (al heeft een enkeling weleens geklaagd over de kwaliteit en comfort). De GoGoo!! T02 zijn overears en worden op de verpakking gemarket voor 'sport'. Zijn de Brainwavz R1 mogelijk ook wel goed voor allicht.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_127459037
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 20:48 schreef wihehin het volgende:
Shiz, welke (China)oordopjes raad je aan voor het fietsen? (Racefietsen, dus ze moeten aardig stevig zijn en evt. tegen water etc. kunnen.

M4rc0, ik ben ook op zoek naar een bluetooth speaker, hoe verhoudt jouw speaker zich tegen andere speakers, hoe is de bass etc.?
Ben zelf wel tevreden met de Brainwavz R1. Over-the-ear is wel een must tijdens het fietsen, zeker als je aardig doortrapt.
pi_127461556
ik zoek een kluis met sleutel of code. ik heb dit gevonden http://www.ahappydeal.com/product-127498.html?SSAID=465956 , maar dat kost ongeveer $13 met verzenden.

als jullie iets goedkoper kunnen vinden, graag!
-Real power isn't given, it must be taken-
pi_127461772
Iemand een adresje om een partij zonnebrillen te bedrukken? Moet toch wel goedkoop in China kunnen, maar verder dan Alibaba kom ik niet en dat is wel érg lastig ivm Paypal enz.
  woensdag 5 juni 2013 @ 22:15:20 #28
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_127461964
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:02 schreef shiznuts het volgende:
Ik wil m'n MC-E BIN M en XM-L2 U2! :'( Nu!

:P Mooi hè, lampjes.
Doe er verder geen zak mee, maar vind ze wel mooi. :')

quote:
10s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:15 schreef bobbernaut het volgende:
fipo!

BTW!!! Deze afkorting is niet toegestaan in deze topic....
Ik kreeg al zweetdruppels tijdens het scannen van onze topic :')
pi_127462089
Vraagje voor chiz: Jij had toch laatst een zo'n carbonkleurig shark horloge gekocht? Heb je deze toevallig al binnen? Ben namelijk erg benieuwd hoe groot die echt is. Als het wat is ga ik hem denk ook bestellen, maar moet wel weten dat die niet te groot is :Y
  woensdag 5 juni 2013 @ 22:23:07 #30
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_127462368
http://www.shark-watch.com/products/longfin-shark

Die was dat, maar nee, is nog niet binnen.
pi_127462893
Vandaag bestelling binnengekregen van BIC, besteld 29 mei en vandaag binnen dus vrij snel :).

Betreft:
1 laser rood, groen
1 alcoholtester
1 clicker
1 tv remote (werkt nietecht)
4 oplaadbare batterijen aa
pi_127462985
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 22:23 schreef shiznuts het volgende:
http://www.shark-watch.com/products/longfin-shark
[ afbeelding ]
Die was dat, maar nee, is nog niet binnen.
Ja precies die bedoelde ik. Oke helaas..
pi_127466236
quote:
10s.gif Op woensdag 5 juni 2013 20:39 schreef shiznuts het volgende:
Genoeg oordopjes om het dak van de HMH eraf te blazen
Damn shiz, dacht dat je gewoon een overzichtsplaatje van een shop had geplaatst. Raken ze niet in de knoop als je ze in een laatje flikkert (waar mijn oordopjes vaak vermist raken)?

Iig: gave collectie en thanks voor de topfoto's! ^O^
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
  woensdag 5 juni 2013 @ 23:53:34 #34
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_127466847
Zoiets helpt daar natuurlijk bij:

Maar een paar dingen kon ik desondanks inderdaad zo 1-2-3 ff niet vinden. :P
  woensdag 5 juni 2013 @ 23:55:02 #35
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_127466902
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 22:32 schreef namemotion het volgende:
Vandaag bestelling binnengekregen van BIC, besteld 29 mei en vandaag binnen dus vrij snel :).

Betreft:
1 laser rood, groen
1 alcoholtester
1 clicker
1 tv remote (werkt nietecht)
4 oplaadbare batterijen aa
Europees magazijn soms? (Bijna te snel om waar te zijn, vandaar dat ik het me afvraag)
pi_127466951
quote:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] Nou, vooruit dan maar tokko1. :P

Een deel van m'n earphonecollectie. Mist nog wel het een en ander zoals de Brainwavz M5 en R1. Maar ook bijvoorbeeld de Vsonic GR99 en de A-Jays One en Two, als ook een Reddmango mp3-speler en de Little Bear B-1 Tube amp.

Ik vind het maar een matige collectie :{

SPOILER
  woensdag 5 juni 2013 @ 23:57:06 #37
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_127467000
Ik weet het. :'(
Misschien die nieuwe DUNU's DN-17 Crater maar ff halen dan... blijven uitbreiden totdat het wel wat voorstelt. :@
pi_127470794
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 23:55 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Europees magazijn soms? (Bijna te snel om waar te zijn, vandaar dat ik het me afvraag)
BIC heeft geen buitenlandse warehouse's, is 7 dagen zo raar dan? Ik had het al eens binnen 3 dagen met HK post :p
  donderdag 6 juni 2013 @ 09:53:51 #39
389279 marcelp79
Voorwaarts...
pi_127473126
wederom gratiess aanbieding bij bangoed!

http://bit.ly/iphone5LCDscreenBG coupon is:bgipsp
pi_127473528
quote:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] Nou, vooruit dan maar tokko1. :P

Indrukwekkende verzameling! Daar kan ik zelfs niet tegen op! Ik vraag me wel af waarom je allemaal goedkope earphones hebt gekocht. De enige die in jouw collectie uitblinkt is de B2. Waarom heb je niet gewoon, ipv al dat geld aan allemaal matige in-ears uitgeven, 2 of 3 echt goede gekocht? Je zit met je cumulatieve budget eigenlijk al in high-end of custom gebied. Ik zou zelf meer plezier hebben van een dikke quad driver JHaudio of HEIR custom IEM...

Hetzelfde geld voor je DAPs en AMPs. Waarom niet alleen een Fuze met line-out cable en een goede versterker? :)
  donderdag 6 juni 2013 @ 12:06:34 #41
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_127477015
Omdat ik lol haal uit iets vinden dat de beste bang for buck is. En ondertussen kan ik zo veel verschillende dingen proberen, dat ik mijn voorkeuren duidelijker kan kanaliseren en zo steeds gerichter kan zoeken naar iets dat ook nog eens het meest dichtbij mijn ideale soundsignature ligt. Raak ik er eentje kwijt of gaat 'ie kapot, dan is het kopen van een nieuwe niks bijzonders, omdat ze zo goedkoop zijn. Bovendien kun je dan eens andere mensen een leuk cadeautje geven en zijn ze verrast over de kwaliteit. Ik ben verder ook gewoon erg nieuwsgierig, wat een aanleiding is om gewoon allerlei dingen te kopen.

Ik kan wel 1964Ears of Westones gaan halen, maar je zal ze dus maar eens ergens laten liggen of kapot maken... koop maar eens nieuwe. ;( Verder zijn zulke oortjes over het algemeen erg precies/analytisch lijkt me en kan dat al gauw minder 'fun' klinken. Maar ja, proberen kun je ze ook niet ff, dus eigenlijk gooi je jezelf ook wel in het diepe bij het aanschaffen ervan. En out in the open dragen doe je toch niet gauw, dan denken mensen dat je slechthorend bent. :P Thuis gaat overdag de speakerset aan. 's Avonds om overlast te vermijden (I'm a good neighbour like that), gaan oordopjes in of een headphone op (ook voor soundrecordings) en buiten/onderweg gaan oordopjes in.

Dus mijn voornaamste missie is eigenlijk gericht voor on-the-go-gebruik, om daarvoor de best bang for buck te vinden met een soundsignature die zowel een dynamisch bereik, een brede soundstage, details heeft, wat warm en vol klinkt en een fijne directe basskick levert. Beste manier is door veel verschillende dingen proberen. :Y
  donderdag 6 juni 2013 @ 12:07:00 #42
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_127477032
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:12 schreef Negakinu het volgende:

[..]

Indrukwekkende verzameling! Daar kan ik zelfs niet tegen op! Ik vraag me wel af waarom je allemaal goedkope earphones hebt gekocht. De enige die in jouw collectie uitblinkt is de B2. Waarom heb je niet gewoon, ipv al dat geld aan allemaal matige in-ears uitgeven, 2 of 3 echt goede gekocht? Je zit met je cumulatieve budget eigenlijk al in high-end of custom gebied. Ik zou zelf meer plezier hebben van een dikke quad driver JHaudio of HEIR custom IEM...

Hetzelfde geld voor je DAPs en AMPs. Waarom niet alleen een Fuze met line-out cable en een goede versterker? :)
Zo zinloos, niet proberen...gaat nooit gebeuren.
Iets met bang-for-the-buck zoektocht en spijkers aan de muur.

Ik zal deze post maar snel deleten.
De laatste keer dat ik een opmerking maakte kreeg ik virtuele hondenpoep in mijn PM box
  donderdag 6 juni 2013 @ 12:08:35 #43
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_127477069
!

_O-
  donderdag 6 juni 2013 @ 12:13:37 #44
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_127477231
Je kunt beter Casio's kopen :Y

Hetzelfde kun je zeggen over Negakinu met zijn horlogeverzameling, ipv 30 horloges 2 goede ;)
  donderdag 6 juni 2013 @ 12:20:31 #45
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_127477452
Nou ja, oren heb je er maar twee van. Maar plek om je polsen en enkels... daar wil nog wel wat. :P
Je kunt beter toffe shizzle en gadgets verzamelen, dan tuinkabouters of koekoeksklokken. :7 Iesch mooi.
pi_127477998
quote:
6s.gif Op donderdag 6 juni 2013 12:13 schreef monkeybrain het volgende:

Hetzelfde kun je zeggen over Negakinu met zijn horlogeverzameling, ipv 30 horloges 2 goede ;)
Daar heb je natuurlijk gelijk in. :) De verschillen zijn alleen duidelijker tussen onderlinge horloges dan onderlinge oordopjes. Een ander horloge is in 1 oogopslag te herkennen en daardoor is variatie beter te verantwoorden. Als ik jou 10 willekeurige oordopjes uit Shiz' collectie laat horen en je vraag ze onderling te identificeren gaat dat niet lukken. Ik weet bijna zeker dat zelfs Shiz het niet voor elkaar krijgt. Daarom vind ik het zelf moeilijk te verantwoorden om zo veel semi-identieke produkten te kopen. Natuurlijk zijn er verschillen tussen de onderlinge oordopjes, maar in Shiz' verzameling en het daarbij behoren lage budget per oordoppen zijn die verschillen niet direct herkenbaar. Beetje meer bass hier, beetje meer treble daar, iets meer comfort zus, iets stevigere kabel zo. You get the point. :)

Trouwens, Monkeybrain, over gebrek aan variatie gesproken, jij koopt gewoon 20x hetzelfde horloge? :p

[ Bericht 2% gewijzigd door Negakinu op 06-06-2013 12:54:25 ]
pi_127478277
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 23:55 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Nee nieteens, gewoon china!
  donderdag 6 juni 2013 @ 12:58:43 #48
327191 RobertNL
For your gear.
pi_127478465
Maar even wat spul besteld wat ik binnen een maand moet hebben...
SPOILER
Gaat om wat LED strips en aanverwanten.

Vandaag ook de lader en batterijen van Fasttech binnen gekregen, 18 dagen na bestellen (prima dus).
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 12:40 schreef Negakinu het volgende:

[..]

Daar heb je natuurlijk gelijk in. :) De verschillen zijn alleen duidelijker tussen onderlinge horloges dan onderlinge oordopjes. Een ander horloge is in 1 oogopslag te herkennen en daardoor is variatie beter te verantwoorden. Als ik jou 10 willekeurige oordopjes uit Shiz' collectie laat horen en je vraag ze onderling te identificeren gaat dat niet lukken. Ik weet bijna zeker dat zelfs Shiz het niet voor elkaar krijgt. Daarom vind ik het zelf moeilijk te verantwoorden om zo veel semi-identieke produkten te kopen. Natuurlijk zijn er verschillen tussen de onderlinge oordopjes, maar in Shiz' verzameling en het daarbij behoren lage budget per oordoppen zijn die verschillen niet direct herkenbaar. Beetje meer bass hier, beetje meer treble daar, iets meer comfort zus, iets stevigere kabel zo. You get the point. :)

Trouwens, Monkeybrain, over gebrek aan variatie gesproken, jij koopt gewoon 20x hetzelfde horloge? :p
Ik denk dat dat bij een groot deel van de dopjes wel gaat lukken, een deel daar van heb ik zelf ook en het verschil is duidelijk te horen bij een aantal ;) (en dan heb ik er nog minder verstand van :P/oor voor). Durf overigens niet te zeggen welke welke is, daar draag ik de meesten te weinig voor.
SPOILER
Ach ieder zijn eigen denk ik maar :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 6 juni 2013 @ 12:59:18 #49
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_127478476
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 12:40 schreef Negakinu het volgende:

[..]

Crackrokers weten het ook altijd te verantwoorden met 3 tanden in hun mond ;)
Verzamelen is gewoon leuk, klaar :Y)

Je hebt trouwens wel gelijk :)
pi_127478551
Jongens, even iets heel anders. Ga over enkele maanden verhuizen en vroeg me af of dat spul om je meubels e.d. te beschermen goedkoop(er) uit China te halen is?

Iemand een idee?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')