Als je meerdere paren schoenen/horloges/whatever hebt, heb je toch ook geen meerdere paren voeten/polsen/whatever?quote:
Dat is waar, maar wat ik van Shiz voorbij zie komen is redelijk watquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:48 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Als je meerdere paren schoenen/horloges/whatever hebt, heb je toch ook geen meerdere paren voeten/polsen/whatever?
Het kan nog veel gekker. :pquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:09 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar wat ik van Shiz voorbij zie komen is redelijk wat
Ooh my god...ik kijk mijn ogen even uit.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:11 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Het kan nog veel gekker. :p
http://www.head-fi.org/t/(...)otos-and-impressions
ahum uche uche ahum hmm
Dit was mijn tafeltje.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:12 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ooh my god...ik kijk mijn ogen even uit.
Ziet er netjes uit, hoeveel zijn er daarvan uit China?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:15 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Dit was mijn tafeltje.
[ afbeelding ]
Geen enkele helaas. Wel een paar uit Taiwan en Japan. Maar ok, off topic dus.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:18 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit, hoeveel zijn er daarvan uit China?
Niet te tracken, intern tracking nummer van bedrijf.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:10 schreef henk3412 het volgende:
weet iemand waar ik dit kan tracken?
CFB1750105
het is van hk post, maar op hun site doet die het niet?
bij bic, een led horloge van ¤2.00quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:11 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Niet te tracken, intern tracking nummer van bedrijf.
Waar heb je het gekocht, en welk bedrag ?
Uit de OpenginsPost:quote:
Dus... free shipping per HK Post en niet trackbaar lijkt me.quote:Valid trackformat
Is je bestelling opgestuurd door middel van (free) registered shipping, dan kun je deze met behulp van de sites in de alinea hieronder traceren. Let wel op dat je een geldige trackcode gebruikt. Deze herken je aan de eerste twee letters die staan voor de vorm van shipping (voorbeelden: RA, RB, RF, RR, RX), gevolgd door de unieke identificatiecode van je zending die uit cijfers bestaat. De code wordt afgesloten met twee letters die verraden met welke postdienst de zending verstuurd is. Is je zending opgestuurd met registered airmail van China Post verwacht je een trackcode als RA123456789CN. Mocht je pakketje met een Hong Kong Post of bijvoorbeeld Singapore Post verzonden zijn verwacht je op de plek van de postdienst identifier respectievelijk HK of SG. Heb je een code gekregen die niet aan dit format voldoet is het naar alle waarschijnlijkheid ook niet te tracken en heb je een ordernummer of behandelings-ID van een intermediate postdienst gekregen, waar je niks mee kunt. In zulke gevallen neem je contact op met de verkopende partij en vraagt om een trackcode die wél geldig is.
oke, bedankt!quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:21 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Uit de OpenginsPost:
[..]
Dus... free shipping per HK Post en niet trackbaar lijkt me.
quote:Free registered shipping verschilt niet veel met normale 'Free shipping'. Vaak bieden webshops voor orders van ongeveer meer dan 15 USD de mogelijkheid gratis je zending te kunnen tracken. Dit zijn vaak dezelfde postdiensten, carriers, als bij free shipping: o.a. Hong Kong Post, China Post en Singapore Post. Is je orderwaarde te laag om in aanmerking te komen voor free registered shipping, dan kun je toch kiezen voor de optie en dient dan een paar dollar bij te betalen.
Extra kosten service: geen, tenzij totale waarde order te laag is om in aanmerking te komen
Ikquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:33 schreef Negakinu het volgende:
Gebruikt iemand hier een horlogedoos? Ik ben nog op zoek naar een goede waar minimaal 12 horloges inkunnen. Ik zie soms wel een doos voorbijkomen in China maar dat zijn vaak heel lelijke.Tips?
Ik zoek dus zo iets:
[ afbeelding ]
WTF? Is er een horloge forum op Tweakers?? Waarom wist ik dat niet?quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:36 schreef Painore het volgende:
[..]
Ik
Geloof dat Miniem?? laatst eentje bij BIC had gehaald, meen te herinneren dat hij zei dat de kwaliteit nogal tegen viel.
Ik weet dat je ook actief bent op tweakers, kijk daar eens in het horloge topic. Er is een Duitser die erg mooie doosjes maakt voor niet al teveel geld, ook komen er wel eens reviews van de Chinese dozen langs.
Ik heb maar weinig luxe dozen gezien, dan kun je voor dezelfde prijs ook iets in Nederland/Europa vinden. Zoals op de foto met echt hout, scharnier van metaal en glad "leder" interieur. Zo'n doos kost al snel 70 euro en even opletten of de hippe XXL horloges erin passen. Je zult ook wel bij tweakers bij het horlogetopic aanwezig zijn, daar heb je wat meer kennis zitten dan hier bij de paupere Chinashoopersquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:33 schreef Negakinu het volgende:
Gebruikt iemand hier een horlogedoos? Ik ben nog op zoek naar een goede waar minimaal 12 horloges inkunnen. Ik zie soms wel een doos voorbijkomen in China maar dat zijn vaak heel lelijke.Tips?
Ik zoek dus zo iets:
[ afbeelding ]
Bij de meeste China rommel boeit het mij inderdaad niks wanneer iets binnen komt, maar dit zijn iets duurdere pakketjesquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:24 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Tracking klopt bijna nooit. Vergeet gewoon die tracking onzin als je in China bestelt! Gewoon kopen en vergeten. Dan ben je ook verrast als er opeens een pakketje verschijnt. :p Verzendtijden variëren zo enorm... Soms heb ik iets binnen 10 dagen, soms binnen 6 weken. Fire and forget.
C8 is inmiddels binnen, Nitecore i2 en de Sanyo 18650's liggen in Amsterdam.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:12 schreef Downstar het volgende:
Zojuist nogmaar een Ultrafire C8 besteld, heb nu wat batterijen liggen die nog geen doel hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |