abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127425345
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 23:28 schreef DarkNoize het volgende:
Iemand ervaring met de tracking van gekochte producten op Ebay?
Als ik naar mijn purchase history ga op Ebay staat daar bij twee artikelen een tracking nummer, beide gekocht (en volgens Ebay ook verzonden) op 26 mei. Als je daar op klikt opent er een venstertje. Bij de ene staat daar nog niks en bij de ander staat:

[..]

Klopt hier iets van? Dat er van dat ene pakketje niks bekend is zou nog kunnen. Maar die andere is vandaag dus pas echt verstuurd terwijl ik dat ding 9 dagen geleden gekocht heb?
Normaal zijn items via Ebay altijd wel redelijk snel in huis (22 mei ook iets besteld en 10 dagen later in huis)
Dus iemand hier die ervaring heeft met die tracking van Ebay en kan zeggen of dit klopt of dat het onzin is?

(andere trackingsites geven ook geen/bar weinig informatie)
Wat voor tracking nummers zijn het?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_127425630
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 23:33 schreef rene90 het volgende:

[..]

Wat voor tracking nummers zijn het?
RCxxxxxxxxxHK & RFxxxxxxxxxSG
pi_127426154
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 23:38 schreef DarkNoize het volgende:

[..]

RCxxxxxxxxxHK & RFxxxxxxxxxSG
Gooi ze door 17track heen, die zijn gewoon van hongkong post en singapore post.
Top 5 China producten
pi_127426358
Daar staat inderdaad hetzelfde als op Ebay.
Maar had verwacht dat er iets zou komen te staan wat leek op de 'Trackstatus legenda' in de beginpost :N

Dit is de eerste keer dat ik echt de tracking in de gaten probeer te houden :9
  woensdag 5 juni 2013 @ 00:20:36 #255
209721 Downstar
Moeimaker
pi_127427576
Iemand ervaring met reparatie Iphone 3gs scherm? kennisje van me heeft een bart in het glas zitten..
touchscreen werkt verder wel gewoon..

nu heb ik al gekeken naar de mogelijkheden hoe je zo'n schermpje vervangt..
Echter nu weet ik niet precies wat ik moet bestellen..

Ik zie in elk filmpje dat ze met een fohn de de Digitizer(?) en het middenframe scheiden, aan de digitizer zit ook nog een connectortje..

Nu heb ik even gekeken op banggood en nu kwam ik dit tegen:

http://www.banggood.com/W(...)-3G-3Gs-p-26345.html

Echter lijkt bij die versie dus geen connectortje te zitten? wat ik dus wel in elk filmpje zie bij de nieuwe voor frontjes/digitizers?

Kijk ik wat verder dan zie ik wel deze duurdere digitizer (MET CONNECTORTJE!)

http://www.banggood.com/W(...)one-3GS-p-67877.html

Wat is er nou precies het verschil in dan? en welke zou ik nou moeten hebben
die goedkopere versie heeft er ook nog tools bij, maar dat lijkt dus echt alleen een voor frontje te zijn
en zoals ik al zei zie ik bij elk filmpje bijv deze:

dat het nieuwe scherm een connectortje heeft?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 13% gewijzigd door Downstar op 05-06-2013 00:25:53 ]
  woensdag 5 juni 2013 @ 00:35:45 #256
209721 Downstar
Moeimaker
pi_127428001
laat dat gelul van hierboven maar (tenzij iemand mij t verschil kan uitleggen :P)

wou het bij banggood of bic halen omdat die vaak snelle shipment hebben..

Echter wil ik dus sws gaan voor de connector versie(digitizer) maar daar zaten dus geen tools en stickers bij om hem opnieuw te bevestigen.. op bic had je een versie met tools voor +-9$

even op ebay gekeken leverde dit op

http://www.ebay.com/itm/T(...)&hash=item4855b1c1ca

3gs digitizer + Tools + stickers = 6$ prima prijsje, en meestal is ebay ook wel snel zat dus :P
  woensdag 5 juni 2013 @ 00:41:14 #257
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_127428164
Doen ze ook nog een gitaarplectrum bij. :P

Kun je zeker je vriendin een serenade gaan geven en die ring die er ook bij zit gebruiken om haar ten huwelijk te vragen?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 5 juni 2013 @ 00:44:16 #258
209721 Downstar
Moeimaker
pi_127428259
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 00:41 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ] Doen ze ook nog een gitaarplectrum bij. :P

Kun je zeker je vriendin een serenade gaan geven en die ring die er ook bij zit gebruiken om haar ten huwelijk te vragen?
_O-
pi_127428493
Ik heb ernaar gezocht, maar niet veel gevonden.

Voor een aantal verre vrienden wil ik tablets kopen.

Het liefst moet het dan gaan om 7"+ (of hoger) , met een vrij hoge resolutie 1024X600 of hoger. Met Android (4.1+?).

Is het dan slim om eentje uit china te halen? Zo ja, welke adviseren jullie me?
  woensdag 5 juni 2013 @ 00:55:03 #260
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_127428561
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 00:52 schreef HishamAbuHamza het volgende:

Het liefst moet het dan gaan om 7"+ (of hoger) , met een vrij hoge resolutie 1024X600 of hoger. Met Android (4.1+?).

2.gif
quote:

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Android tablet discussie topic

[..]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 5 juni 2013 @ 00:57:59 #261
209721 Downstar
Moeimaker
pi_127428620
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 00:52 schreef HishamAbuHamza het volgende:

Ik heb al een poosje een Windows Yuando N70HD:

hier mijn reviewtje:

grootste voordeel is het scherm, dat als een van de beste in die prijsklasse mag gezien worden
(enorm bright, erg handig als je veel in fel zonlicht zit..!)

daarnaast is hij gewoon prima snel en 7 inch vind ik ideaal formaat :)
pi_127429891
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 00:35 schreef Downstar het volgende:
laat dat gelul van hierboven maar (tenzij iemand mij t verschil kan uitleggen :P)

wou het bij banggood of bic halen omdat die vaak snelle shipment hebben..

Echter wil ik dus sws gaan voor de connector versie(digitizer) maar daar zaten dus geen tools en stickers bij om hem opnieuw te bevestigen.. op bic had je een versie met tools voor +-9$

even op ebay gekeken leverde dit op

http://www.ebay.com/itm/T(...)&hash=item4855b1c1ca

3gs digitizer + Tools + stickers = 6$ prima prijsje, en meestal is ebay ook wel snel zat dus :P
Zelf een iPhone scherm vervangen is eigenlijk not done. Bij een 3GS weet ik het niet zeker maar volgens mij moet je het hele scherm vervangen niet alleen het glas. En dat is nogal een karweitje.
pi_127431921
Ik wacht met veel ongeduld op 2 belangrijke pakketjes en deze zijn al een paar dagen geariveerd in NL.

Is er nog steeds een telefoonnummer van om de chinese tracking om te zetten in een 3S code?

Edit: net het 058- nummer uit de startpost gebeld maar dat werkt helaas niet meer.

[ Bericht 18% gewijzigd door Imnotyourfish op 05-06-2013 10:22:53 ]
Voor de allerbeste Rakebackdeal stuur me een PM of mail!
pi_127432881
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 09:44 schreef Imnotyourfish het volgende:
Ik wacht met veel ongeduld op 2 belangrijke pakketjes en deze zijn al een paar dagen geariveerd in NL.

Is er nog steeds een telefoonnummer van om de chinese tracking om te zetten in een 3S code?
Ja dat is er.
Lees de OP maar.
pi_127432898
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 09:44 schreef Imnotyourfish het volgende:

Twitter zou ik je adviseren.
Top 5 China producten
pi_127432954
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 00:20 schreef Downstar het volgende:
Iemand ervaring met reparatie Iphone 3gs scherm? kennisje van me heeft een bart in het glas zitten..

Ik zie in elk filmpje dat ze met een fohn de de Digitizer(?) en het middenframe scheiden, aan de digitizer zit ook nog een connectortje..

[ afbeelding ]

Echter lijkt bij die versie dus geen connectortje te zitten? wat ik dus wel in elk filmpje zie bij de nieuwe voor frontjes/digitizers?

[ afbeelding ]

die goedkopere versie heeft er ook nog tools bij, maar dat lijkt dus echt alleen een voor frontje te zijn

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een maat van me heeft al 3x een ipod touch 4th gen scherm vervangen.
Ik weet niet in hoeverre dit scheelt met de 3gs qua vervangen, maar ik zou dan aanraden indien mogelijk (heb ff snel gezocht en kon weinig voor de 3gs vinden) meteen de combi lcd + digitizer te kopen zoals hier te zien voor de ipod touch http://www.ebay.nl/itm/Wh(...)&hash=item43ba82c52b
Het scheelt je een hoop gekloot met warm maken en later precies weer zonder lijmresten het schermpje terug te plakken.
  woensdag 5 juni 2013 @ 10:46:45 #267
209721 Downstar
Moeimaker
pi_127433678
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 06:58 schreef davedavy het volgende:

[..]

Zelf een iPhone scherm vervangen is eigenlijk not done. Bij een 3GS weet ik het niet zeker maar volgens mij moet je het hele scherm vervangen niet alleen het glas. En dat is nogal een karweitje.
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:24 schreef johanndoe het volgende:

[..]

Een maat van me heeft al 3x een ipod touch 4th gen scherm vervangen.
Ik weet niet in hoeverre dit scheelt met de 3gs qua vervangen, maar ik zou dan aanraden indien mogelijk (heb ff snel gezocht en kon weinig voor de 3gs vinden) meteen de combi lcd + digitizer te kopen zoals hier te zien voor de ipod touch http://www.ebay.nl/itm/Wh(...)&hash=item43ba82c52b
Het scheelt je een hoop gekloot met warm maken en later precies weer zonder lijmresten het schermpje terug te plakken.
Ach het valt reuze mee hoor, even een Fohn erop en hij kom los van het middenframe..
en dan peuter je even de overgebleven lijmresten los en dan plaats je 2 nieuwe lijmsetjes
en druk je de nieuwe digitizer erop klaar.. Schroef je het middenframe+lcd er weer aan en doe je hem weer aan de achterkant van de iphone en connect je de boel weer, schroefjes dicht draaien en klaar

en zelf een iphone scherm vervangen is echt wel done hoor, zeker bij de 3gs is t piece of cake als ik de tutorials zie.. Zeker als je werkt met een geheel nieuw scherm (LCD+Middenframe+glass)
das schroefjes los, connectoren los, nieuwe plaatsen, connectors vast, dichtschroeven klaar :P
(dan heb je dus geen 'gedoe' om de digitizer los te fohnen van het middenframe :P)
pi_127434700
Voor de mensen die graag goedkoop willen beginnen met een RC helikopter heeft Banggood een leuke aanbieding.

De Syma S800G 4ch heli voor $22,59:
http://news.banggood.com/u/nrd.php?p=wor60isOH9_34615_538470_1_16

Helaas werkt Syma nog steeds vaak met infrarood waardoor het signaal wel eens weg kan vallen en er niets tussen jou en de copter mag staan.
pi_127434971
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 23:28 schreef DarkNoize het volgende:
Iemand ervaring met de tracking van gekochte producten op Ebay?
Als ik naar mijn purchase history ga op Ebay staat daar bij twee artikelen een tracking nummer, beide gekocht (en volgens Ebay ook verzonden) op 26 mei. Als je daar op klikt opent er een venstertje. Bij de ene staat daar nog niks en bij de ander staat:

[..]

Klopt hier iets van? Dat er van dat ene pakketje niks bekend is zou nog kunnen. Maar die andere is vandaag dus pas echt verstuurd terwijl ik dat ding 9 dagen geleden gekocht heb?
Normaal zijn items via Ebay altijd wel redelijk snel in huis (22 mei ook iets besteld en 10 dagen later in huis, geen tracking nummer)
Dus iemand hier die ervaring heeft met die tracking van Ebay en kan zeggen of dit klopt of dat het onzin is?

(andere trackingsites geven ook geen/bar weinig informatie)
Tracking klopt bijna nooit. Vergeet gewoon die tracking onzin als je in China bestelt! Gewoon kopen en vergeten. Dan ben je ook verrast als er opeens een pakketje verschijnt. :p Verzendtijden variëren zo enorm... Soms heb ik iets binnen 10 dagen, soms binnen 6 weken. Fire and forget. :)
  woensdag 5 juni 2013 @ 11:42:44 #270
209721 Downstar
Moeimaker
pi_127435563
Multimeter is ook binnen middels chinapost..
toch aardig rap gegaan nog, terwijl chinapost normaal niet de snelste bij mij is

9 dagen om precies te zijn
  woensdag 5 juni 2013 @ 11:50:24 #271
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_127435852

Very nice, I like!
Overcomplete set krijg je natuurlijk. :P Stylish verpakt wel.
De VSD1 zelf heeft een beetje een zielig fragiel ogend koordje, maar verder ook puick. Zit ook okay.
Het geluid na de eerste minuten: perfect! Soundstage, helderheid, bass, ligt erg op lijn met mijn voorkeur.

Was actieprijs 45 SGD bij Lendmeurears. 24e besteld, nu binnen.
Nu ff een burn-in geven. Maar ik ben blij verrast. :)
pi_127436588
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 00:20 schreef Downstar het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

SPOILER
http://www.groupon.nl/dea(...)ID=FR_CP_361_225_1_1

Hier heb ik het scherm van mijn iPad 3 laten vervangen. Je kunt naar Arnhem/Nijmegen toe gaan of je stuurt hem op.
  woensdag 5 juni 2013 @ 12:11:37 #273
209721 Downstar
Moeimaker
pi_127436689
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 12:08 schreef lokpokken het volgende:

[..]

http://www.groupon.nl/dea(...)ID=FR_CP_361_225_1_1

Hier heb ik het scherm van mijn iPad 3 laten vervangen. Je kunt naar Arnhem/Nijmegen toe gaan of je stuurt hem op.
25 euro + 6,75 verzendkosten(niet verzekerd) naar arnhem :P
nu +- 4 euro en een leuk projectje :D
pi_127436709
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 12:11 schreef Downstar het volgende:

[..]

25 euro + 6,75 verzendkosten(niet verzekerd) naar arnhem :P
nu +- 4 euro en een leuk projectje :D
Oh wist niet dat het 4 euro was, had nog niet op die site gekeken.
pi_127437757
quote:
14s.gif Op woensdag 5 juni 2013 11:50 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Very nice, I like!
Overcomplete set krijg je natuurlijk. :P Stylish verpakt wel.
De VSD1 zelf heeft een beetje een zielig fragiel ogend koordje, maar verder ook puick. Zit ook okay.
Het geluid na de eerste minuten: perfect! Soundstage, helderheid, bass, ligt erg op lijn met mijn voorkeur.

Was actieprijs 45 SGD bij Lendmeurears. 24e besteld, nu binnen.
Nu ff een burn-in geven. Maar ik ben blij verrast. :)
Hoeveel oren heb jij?
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')