Wat voor tracking nummers zijn het?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:28 schreef DarkNoize het volgende:
Iemand ervaring met de tracking van gekochte producten op Ebay?
Als ik naar mijn purchase history ga op Ebay staat daar bij twee artikelen een tracking nummer, beide gekocht (en volgens Ebay ook verzonden) op 26 mei. Als je daar op klikt opent er een venstertje. Bij de ene staat daar nog niks en bij de ander staat:
[..]
Klopt hier iets van? Dat er van dat ene pakketje niks bekend is zou nog kunnen. Maar die andere is vandaag dus pas echt verstuurd terwijl ik dat ding 9 dagen geleden gekocht heb?
Normaal zijn items via Ebay altijd wel redelijk snel in huis (22 mei ook iets besteld en 10 dagen later in huis)
Dus iemand hier die ervaring heeft met die tracking van Ebay en kan zeggen of dit klopt of dat het onzin is?
(andere trackingsites geven ook geen/bar weinig informatie)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Downstar op 05-06-2013 00:25:53 ]
quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:41 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ] Doen ze ook nog een gitaarplectrum bij.
Kun je zeker je vriendin een serenade gaan geven en die ring die er ook bij zit gebruiken om haar ten huwelijk te vragen?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:52 schreef HishamAbuHamza het volgende:
Ik heb ernaar gezocht, maar niet veel gevonden.
Voor een aantal verre vrienden wil ik tablets kopen.
Het liefst moet het dan gaan om 7"+ (of hoger) , met een vrij hoge resolutie 1024X600 of hoger. Met Android (4.1+?).
Is het dan slim om eentje uit china te halen? Zo ja, welke adviseren jullie me?
quote:
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
[..]
Ik heb al een poosje een Windows Yuando N70HD:quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:52 schreef HishamAbuHamza het volgende:
Ik heb ernaar gezocht, maar niet veel gevonden.
Voor een aantal verre vrienden wil ik tablets kopen.
Het liefst moet het dan gaan om 7"+ (of hoger) , met een vrij hoge resolutie 1024X600 of hoger. Met Android (4.1+?).
Is het dan slim om eentje uit china te halen? Zo ja, welke adviseren jullie me?
Zelf een iPhone scherm vervangen is eigenlijk not done. Bij een 3GS weet ik het niet zeker maar volgens mij moet je het hele scherm vervangen niet alleen het glas. En dat is nogal een karweitje.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:35 schreef Downstar het volgende:
laat dat gelul van hierboven maar (tenzij iemand mij t verschil kan uitleggen)
wou het bij banggood of bic halen omdat die vaak snelle shipment hebben..
Echter wil ik dus sws gaan voor de connector versie(digitizer) maar daar zaten dus geen tools en stickers bij om hem opnieuw te bevestigen.. op bic had je een versie met tools voor +-9$
even op ebay gekeken leverde dit op
http://www.ebay.com/itm/T(...)&hash=item4855b1c1ca
3gs digitizer + Tools + stickers = 6$ prima prijsje, en meestal is ebay ook wel snel zat dus
Ja dat is er.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:44 schreef Imnotyourfish het volgende:
Ik wacht met veel ongeduld op 2 belangrijke pakketjes en deze zijn al een paar dagen geariveerd in NL.
Is er nog steeds een telefoonnummer van om de chinese tracking om te zetten in een 3S code?
Twitter zou ik je adviseren.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:44 schreef Imnotyourfish het volgende:
Ik wacht met veel ongeduld op 2 belangrijke pakketjes en deze zijn al een paar dagen geariveerd in NL.
Is er nog steeds een telefoonnummer van om de chinese tracking om te zetten in een 3S code?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:20 schreef Downstar het volgende:
Iemand ervaring met reparatie Iphone 3gs scherm? kennisje van me heeft een bart in het glas zitten..
touchscreen werkt verder wel gewoon..
nu heb ik al gekeken naar de mogelijkheden hoe je zo'n schermpje vervangt..
Echter nu weet ik niet precies wat ik moet bestellen..
Ik zie in elk filmpje dat ze met een fohn de de Digitizer(?) en het middenframe scheiden, aan de digitizer zit ook nog een connectortje..
Nu heb ik even gekeken op banggood en nu kwam ik dit tegen:
[ afbeelding ]
http://www.banggood.com/W(...)-3G-3Gs-p-26345.html
Echter lijkt bij die versie dus geen connectortje te zitten? wat ik dus wel in elk filmpje zie bij de nieuwe voor frontjes/digitizers?
Kijk ik wat verder dan zie ik wel deze duurdere digitizer (MET CONNECTORTJE!)
[ afbeelding ]
http://www.banggood.com/W(...)one-3GS-p-67877.html
Wat is er nou precies het verschil in dan? en welke zou ik nou moeten hebben
die goedkopere versie heeft er ook nog tools bij, maar dat lijkt dus echt alleen een voor frontje te zijn
en zoals ik al zei zie ik bij elk filmpje bijv deze:
dat het nieuwe scherm een connectortje heeft?Een maat van me heeft al 3x een ipod touch 4th gen scherm vervangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet in hoeverre dit scheelt met de 3gs qua vervangen, maar ik zou dan aanraden indien mogelijk (heb ff snel gezocht en kon weinig voor de 3gs vinden) meteen de combi lcd + digitizer te kopen zoals hier te zien voor de ipod touch http://www.ebay.nl/itm/Wh(...)&hash=item43ba82c52b
Het scheelt je een hoop gekloot met warm maken en later precies weer zonder lijmresten het schermpje terug te plakken.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 06:58 schreef davedavy het volgende:
[..]
Zelf een iPhone scherm vervangen is eigenlijk not done. Bij een 3GS weet ik het niet zeker maar volgens mij moet je het hele scherm vervangen niet alleen het glas. En dat is nogal een karweitje.
Ach het valt reuze mee hoor, even een Fohn erop en hij kom los van het middenframe..quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:24 schreef johanndoe het volgende:
[..]
Een maat van me heeft al 3x een ipod touch 4th gen scherm vervangen.
Ik weet niet in hoeverre dit scheelt met de 3gs qua vervangen, maar ik zou dan aanraden indien mogelijk (heb ff snel gezocht en kon weinig voor de 3gs vinden) meteen de combi lcd + digitizer te kopen zoals hier te zien voor de ipod touch http://www.ebay.nl/itm/Wh(...)&hash=item43ba82c52b
Het scheelt je een hoop gekloot met warm maken en later precies weer zonder lijmresten het schermpje terug te plakken.
Tracking klopt bijna nooit. Vergeet gewoon die tracking onzin als je in China bestelt! Gewoon kopen en vergeten. Dan ben je ook verrast als er opeens een pakketje verschijnt. :p Verzendtijden variëren zo enorm... Soms heb ik iets binnen 10 dagen, soms binnen 6 weken. Fire and forget.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:28 schreef DarkNoize het volgende:
Iemand ervaring met de tracking van gekochte producten op Ebay?
Als ik naar mijn purchase history ga op Ebay staat daar bij twee artikelen een tracking nummer, beide gekocht (en volgens Ebay ook verzonden) op 26 mei. Als je daar op klikt opent er een venstertje. Bij de ene staat daar nog niks en bij de ander staat:
[..]
Klopt hier iets van? Dat er van dat ene pakketje niks bekend is zou nog kunnen. Maar die andere is vandaag dus pas echt verstuurd terwijl ik dat ding 9 dagen geleden gekocht heb?
Normaal zijn items via Ebay altijd wel redelijk snel in huis (22 mei ook iets besteld en 10 dagen later in huis, geen tracking nummer)
Dus iemand hier die ervaring heeft met die tracking van Ebay en kan zeggen of dit klopt of dat het onzin is?
(andere trackingsites geven ook geen/bar weinig informatie)
quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:20 schreef Downstar het volgende:
Iemand ervaring met reparatie Iphone 3gs scherm? kennisje van me heeft een bart in het glas zitten..
touchscreen werkt verder wel gewoon..
nu heb ik al gekeken naar de mogelijkheden hoe je zo'n schermpje vervangt..
Echter nu weet ik niet precies wat ik moet bestellen..
Ik zie in elk filmpje dat ze met een fohn de de Digitizer(?) en het middenframe scheiden, aan de digitizer zit ook nog een connectortje..
Nu heb ik even gekeken op banggood en nu kwam ik dit tegen:
[ afbeelding ]
http://www.banggood.com/W(...)-3G-3Gs-p-26345.html
Echter lijkt bij die versie dus geen connectortje te zitten? wat ik dus wel in elk filmpje zie bij de nieuwe voor frontjes/digitizers?
Kijk ik wat verder dan zie ik wel deze duurdere digitizer (MET CONNECTORTJE!)
[ afbeelding ]
http://www.banggood.com/W(...)one-3GS-p-67877.html
Wat is er nou precies het verschil in dan? en welke zou ik nou moeten hebben
die goedkopere versie heeft er ook nog tools bij, maar dat lijkt dus echt alleen een voor frontje te zijn
en zoals ik al zei zie ik bij elk filmpje bijv deze:
dat het nieuwe scherm een connectortje heeft?http://www.groupon.nl/dea(...)ID=FR_CP_361_225_1_1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier heb ik het scherm van mijn iPad 3 laten vervangen. Je kunt naar Arnhem/Nijmegen toe gaan of je stuurt hem op.
25 euro + 6,75 verzendkosten(niet verzekerd) naar arnhemquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:08 schreef lokpokken het volgende:
[..]
http://www.groupon.nl/dea(...)ID=FR_CP_361_225_1_1
Hier heb ik het scherm van mijn iPad 3 laten vervangen. Je kunt naar Arnhem/Nijmegen toe gaan of je stuurt hem op.
Oh wist niet dat het 4 euro was, had nog niet op die site gekeken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:11 schreef Downstar het volgende:
[..]
25 euro + 6,75 verzendkosten(niet verzekerd) naar arnhem
nu +- 4 euro en een leuk projectje
Hoeveel oren heb jij?quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:50 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Very nice, I like!
Overcomplete set krijg je natuurlijk.Stylish verpakt wel.
De VSD1 zelf heeft een beetje een zielig fragiel ogend koordje, maar verder ook puick. Zit ook okay.
Het geluid na de eerste minuten: perfect! Soundstage, helderheid, bass, ligt erg op lijn met mijn voorkeur.
Was actieprijs 45 SGD bij Lendmeurears. 24e besteld, nu binnen.
Nu ff een burn-in geven. Maar ik ben blij verrast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |