Ik heb die van de actiepagina genomen. Was de 28350 geloof ik.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:36 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maar. Ik bestel wel zo'n wifi repeater. Moet jij me alleen vertellen welke van de twee![]()
http://www.buyincoins.com/item/10010.html
http://www.buyincoins.com/item/28350.html
Oe! en hij heeft ook meer ledjes en knopjes!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:42 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik heb die van de actiepagina genomen. Was de 28350 geloof ik.
Ik dacht hoger nummer is vast beter.Haha, weet ik in ieder geval 'zeker' dat ik de EU-versie krijg dacht ik.
ftfy?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:54 schreef mschol het volgende:
stel ik heb intresse in zo'n wifi repeater, moet ik er dan een kabel inprikken of kan ik hem ook het originele signaal laten versterken (uiteraard vanaf een plek waar het oude signaal nog goed is..)
?quote:
Kan beide geloof ik, in iederg geval kan het laatste zeker wel.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:54 schreef mschol het volgende:
stel ik heb intresse in zo'n wifi repeater, moet ik er dan een kabel inprikken of kan ik hem ook het originele signaal laten versterken (uiteraard vanaf een plek waar de oude signaal nog goed is..)
Bob tochquote:
ik heb ook een vraag over die repaeter,quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:54 schreef mschol het volgende:
stel ik heb intresse in zo'n wifi repeater, moet ik er dan een kabel inprikken of kan ik hem ook het originele signaal laten versterken (uiteraard vanaf een plek waar de oude signaal nog goed is..)
je kan hem beter bv midden tussen je laptop en router hangen. Dan repeat hij het sterke* signaalquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:26 schreef henk3412 het volgende:
[..]
ik heb ook een vraag over die repaeter,
kan ik mijn wifi signaal die ik nu ontvang, verbeteren met de repaeter?
dus ik ontvang nu wifi signaal, maar is slecht, als ik dan die apparaat in me stekkerdoos doe naast me laptop, zonder eventuele kabels, kan me signaal op me laptop dan sterker worden?
maar voordat ik dat kan doen, moet ik hem toch eerst programmeren op de modem?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:28 schreef wootahH het volgende:
[..]
je kan hem beter bv midden tussen je laptop en router hangen. Dan repeat hij het sterke* signaal
soort van pairen met je router ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:31 schreef henk3412 het volgende:
[..]
maar voordat ik dat kan doen, moet ik hem toch eerst programmeren op de modem?
hoe programmeer ik hem of staat et in de handleiding ook?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:35 schreef shiznuts het volgende:
Hoe verwacht je dat het ontvangst bij het stopcontact naast je laptop, beter is dan die van de laptop zelf?
< insert you're doing it wrong .jpg >
Je moet inderdaad via een netwerkkabeltje eerst ff de repeater instellen (daarna geen kabel meer nodig).
Daarna moet je 'em het liefst halverwege ofzo tussen je gebruikspunt en de bron in zetten.
Alleen zo is de overbrugging natuurlijk effectief.
ni haoquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:38 schreef henk3412 het volgende:
[..]
hoe programmeer ik hem of staat et in de handleiding ook?
Helaas ( natuurlijk ) nooit ontvangenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:41 schreef Bill_E het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die mountenbike voor een paar tientjes, ik kan niet meer vinden wie dat was.
dat ding die hij laat zien lijkt op een dvs die je bijvoorbeeld bij een porovider als KPN gebruikt om een tv signaal van je modem naar je tv te krijgen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 08:40 schreef shiznuts het volgende:
Tuurlijk.
Dus zonder SSID en MAC of wat dan ook in te stellen, ga jij lekker dat ding in een stopcontact mikken en hopen dat 'ie tussen de netwerken van al je buren, die zwakke van jou eruit pikt om te gaan repeaten, zonder enige informatie over dat netwerk. Paranormale repeaters. Schön.
Zo werkt WDS inderdaad. Als je dat op je router indrukt, dan stelt hij zich open en beschikbaar voor andere apparaten. Als een ander apparaat in range dan ook in die setting staat maken ze contact.quote:Op woensdag 31 juli 2013 08:40 schreef shiznuts het volgende:
Tuurlijk.
Dus zonder SSID en MAC of wat dan ook in te stellen, ga jij lekker dat ding in een stopcontact mikken en hopen dat 'ie tussen de netwerken van al je buren, die zwakke van jou eruit pikt om te gaan repeaten, zonder enige informatie over dat netwerk. Paranormale repeaters. Schön.
hahaha, You Make My Day, maar idd, dat doet ie..(en NIET via t stopcontact) maar via de WPS knop.quote:Op woensdag 31 juli 2013 08:40 schreef shiznuts het volgende:
Tuurlijk.
Met kanttekening dat niet alle routers zijn voorzien van die functie.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:59 schreef mickeyD het volgende:
[..]
hahaha, You Make My Day, maar idd, dat doet ie..(en NIET via t stopcontact) maar via de WPS knop.
http://en.wikipedia.org/wiki/Wi-Fi_Protected_Setup
werkt perfect hoor, mn ip camera hangt er aan (bedraad) en dat pompt ie nu door naar de router.
haha dit is voor het eerst dat ik zie dat shiz wat geleerd wordt, i.p.v dat hij ons wat info geeft xDquote:Op woensdag 31 juli 2013 08:40 schreef shiznuts het volgende:
Tuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |