Natuurlijk kun jij dat niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:41 schreef Bill_E het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die mountenbike voor een paar tientjes, ik kan niet meer vinden wie dat was.
_quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:28 schreef revpolen het volgende:
Benieuwd wat/of ik krijg... Het is vandaag verzonden
http://www.aliexpress.com/snapshot/240909173.html
M'n router staat juist bij m'n bureau gelukkig.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:44 schreef borrepus het volgende:
Niet fokken van de wc is nog te overzien, een bureau zonder wifi ontvangst
Ik heb twee van deze dingen gekocht om bij mijn opa in zijn zak te doen mocht hij weer weglopen en ze bevallen goedquote:Op dinsdag 30 juli 2013 01:35 schreef Xetran het volgende:
[..]
Gaaf. Het is om mee te nemen dus niet in de auto dus dit komt wel goed uit. Ik ga eens nader onderzoek doen.
Is dit iets of zoek je dat niet?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
M'n Galaxy Nexus van 't weekend uit m'n uniform laten donderen, dikke barst natuurlijk. Nu ben ik op zoek naar 'n nieuw scherm/digitizer om 'm zelf te vervangen. Schijnt redelijk te moeten lukken.
De goedkoopste die ik tegenkom op eBay is zo'n 80,- (vanuit Hongkong) maar ChinaShopper als we zijn, kan 't misschien goedkoper. Via Chinaprices kom ik echter alleen maar duurdere schermen tegen.
Wie durft z'n zoekskills er eens aan te wagen?
Dat is alleen 't glas, zou op zich prima zijn. Ware 't niet dat 't blijkbaar erg lastig is om alleen 't glas te vervangen. Daarom zoek ik er ook 't touch-gedeelte (digitizer) bij, dat zit al aan elkaar gelijmd.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:11 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Is dit iets of zoek je dat niet?
http://www.ebay.com/itm/D(...)&hash=item19dff3d9e4
Hubsan X4 on it's wayquote:Tue, 30.07.2013 01:37 h, --, The shipment has left the import parcel center in the destination country.
Fijn om te horen. Het is hier voor een kleine. Nu is het natuurlijk niet iets om van uit te gaan dat het fail-safe is, maar het is al een vangnetje voor mocht er eens iets onverhoopt gebeuren.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:52 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Ik heb twee van deze dingen gekocht om bij mijn opa in zijn zak te doen mocht hij weer weglopen en ze bevallen goed
http://www.parts4repair.c(...)9250-touch-lens-oem/quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dat is alleen 't glas, zou op zich prima zijn. Ware 't niet dat 't blijkbaar erg lastig is om alleen 't glas te vervangen. Daarom zoek ik er ook 't touch-gedeelte (digitizer) bij, dat zit al aan elkaar gelijmd.
- Net mailtje van Everbuying. -8% met 'July29b' (tot 7/8/2013). In het mailtje aangehaalde andere actie: horloge.quote:The shipping was ok and the product was very well packaged. The only negative point is that it's IMPOSSIBLE to replace only the glass of Samsung Nexus. There is a strong glue in the glass, tighting to the LCD digitizer, so I DO NOT RECOMMEND you buy this product. I tried to change and broke the lcd, so I had to buy the glass+lcd digitizer, which costs ~U$100,00.
Cool, dan heb je de tijd om eerst de quadcopter goed te positioneren voor het raampje bij het vrouwentoilet, en gaan geen kostbare gigabytes verloren met het filmen van de pleedeur.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:11 schreef shiznuts het volgende:maar wat ik van te voren eigenlijk niet gezien had was dat je van afstand en op commando een foto of video kunt maken.
Ik dacht eigenlijk dat je 'em aan moest zetten en dat 'ie dan video ging opnemen en je 'em na de vlucht dan weer uit zou zetten. Geinig, ben benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2013 14:17:18 ]
Die hommos van de R&D van UdiRC zijn mij nog een paar Chinese chica's schuldig vanwege mijn hulp bij de ontwikkeling en het testen. Wel de dames mogen filmen tijdens het testen, maar ze niet mogen meenemen terug naar Nederland als bruid.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:52 schreef shiznuts het volgende:
Kijk. Jij snapt het.De R&D-hoek van UdiRC is dankbaar voor je inputs bij de ontwikkeling.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:08 schreef RetRy32 het volgende:
De hommos van de douane hebben mijn telefoons onderschept
Kan ik wat geld aan hun gaan betalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Ja, ik heb 'em.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:02 schreef steffelonio het volgende:
Heb net pipo max m8pro gekocht op banggood. Heeft iemand al ervaring met deze tablet?
Even een berichtje doen via de site.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:38 schreef Harde_Mepper het volgende:
Wifi repeater bij BIC met korting gekocht... alleen postcode vergeten bij het adres. Hopen dat die toch goed aankomt.![]()
Jup; zie ook:quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:02 schreef steffelonio het volgende:
Heb net pipo max m8pro gekocht op banggood. Heeft iemand al ervaring met deze tablet?
Zou eerder iets meer uitgeven en voor deze gaan:quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:01 schreef steffelonio het volgende:
Hallo, heeft iemand ervaring met "waterproof camera's" ?
Waterproof camera:
Ben benieuwd of dit een beetje aardig beeld oplevert, misschien leuk voor op vakantie of zo.
quote:Subtotals: $219.85
Coupon Code: 5TH9OFF
Coupon Discount: -$19.79
Totals: $200.06
Nou, vooruit dan maar. Ik bestel wel zo'n wifi repeater. Moet jij me alleen vertellen welke van de tweequote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:14 schreef shiznuts het volgende:
Btw, mensen, vergeet de kortingsactie op BIC niet, hè? (alleen deze maand nog)
[ afbeelding ]
Zoals die M8 Pro...
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |