abonnement Unibet Coolblue
pi_129437731



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.



SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic , het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Android tablet discussie topic
Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
  zondag 28 juli 2013 @ 17:42:53 #2
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_129437749
Ik zit te wachten tot mijn trackcode werkt :P
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_129437750
Wegens gebrek aan inspiratie, ik ben nog maagd wat betreft fipo's. :@
  zondag 28 juli 2013 @ 17:49:06 #4
180174 Diemux
People vs Me
pi_129437916
nvm
  zondag 28 juli 2013 @ 21:12:03 #5
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129445646
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 00:50 schreef mickeyD het volgende:

[..]

The current clip can be write-protectedby pressing the Mode button while recording.
YESSSS!!! ik ga em bestellen :-)
en een class 10 16GIG microSD (is zat dan) bestel ik wel bij mymemory, want die zijn een stuk goedkoper
Psies en heb je geen Chinees namaakspul. Heb ook weer een 32GB en twee 16GB's besteld. Ik zweer bij SanDisk Ultra Class 10 UHS-I. _O_ En de 16GB was nu 9.99 GBP en de 32GB 15.99 GBP (zie actiemailing ) en dan nog eens 5% korting met ' VC5 ' of wat ik dan ook alweer vond via Retailmenot/Tjoos. En uitchecked via Amazon Payments, gewoon omdat het kan. :P

Ik kijk zo uit naar aankomende week! Hopelijk krijg ik wat bluetoothspeakers binnen. :Y
En om op de TT in te haken... de Hubsan X4 V2 en UdiRC U818A zijn ook nog onderweg. :7
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_129445899
Zijn er ook van die mooie horloges zoals rolex maar dan van goedkope Chinezen makelij. Geen namaak, maar gewoon net als die Chinezen oordopjes.
  zondag 28 juli 2013 @ 21:20:18 #7
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129446050
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_129449409
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 21:12 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Psies en heb je geen Chinees namaakspul. Heb ook weer een 32GB en twee 16GB's besteld. Ik zweer bij SanDisk Ultra Class 10 UHS-I. _O_ En de 16GB was nu 9.99 GBP en de 32GB 15.99 GBP (zie actiemailing ) en dan nog eens 5% korting met ' VC5 ' of wat ik dan ook alweer vond via Retailmenot/Tjoos. En uitchecked via Amazon Payments, gewoon omdat het kan. :P

Ik kijk zo uit naar aankomende week! Hopelijk krijg ik wat bluetoothspeakers binnen. :Y
En om op de TT in te haken... de Hubsan X4 V2 en UdiRC U818A zijn ook nog onderweg. :7
Komt neer op zo'n 20 euro. 2,5% paypal koers erop en je zit op 20,50 euro.

Scheelt 5 euries met NL. Not bad.
  maandag 29 juli 2013 @ 01:04:06 #9
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_129456270
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 21:17 schreef cb2013 het volgende:
Zijn er ook van die mooie horloges zoals rolex maar dan van goedkope Chinezen makelij. Geen namaak, maar gewoon net als die Chinezen oordopjes.
Invicta heeft redelijk wat "Rolex-achtige" horloges.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 29 juli 2013 @ 01:51:26 #10
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_129457328
jah, t enige jammere is dat er vanuit engeland zo TERGEND langzaam verzonden wordt!
snap ik echt geen hol van..
maar 32GiG Class 10 UHS is onderweg (en zal er eerder zijn dan de camera hoop ik)
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  maandag 29 juli 2013 @ 01:59:51 #11
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_129457450
http://www.banggood.com/W(...)ED-Flashlight-Silver(1+AA-Or-1+14500)-p-40270.html

Is dat iets?

Ik kreeg netjes van mijn ebay verkoopster een bericht of ik alles ontvangen had (het betrof hier newton cradle's)

Aangegeven dat ik nog niets ontvangen heb, en zij vroeg mij nog wat geduld te hebben.

Duurt wel lang (langer dan BG). Zijn nu 25 dagen onderweg.

Wat nog ff die Horloges aangaat:

http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item3a833a66f9

Dat is bijv. een Rolex lookalike van Invicta
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 29 juli 2013 @ 11:46:00 #12
327191 RobertNL
For your gear.
pi_129464040
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 01:51 schreef mickeyD het volgende:
jah, t enige jammere is dat er vanuit engeland zo TERGEND langzaam verzonden wordt!
snap ik echt geen hol van..
maar 32GiG Class 10 UHS is onderweg (en zal er eerder zijn dan de camera hoop ik)
't leuke is dat ik de laatste 4 keer van mymemory gewoon een envelop vanuit Nederland ontvangen heb ;) (daarvoor ook al eens uit Oostenrijk). Duurde de laatste keer een dag of 4/5.

quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 22:28 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Komt neer op zo'n 20 euro. 2,5% paypal koers erop en je zit op 20,50 euro.

Scheelt 5 euries met NL. Not bad.
Afgelopen weekend op Foka 2x Samsung 32GB class 6 voor 21 euro besteld ;).
Class 6 doet het prima in al die mini cameratjes dus waarom niet :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 29 juli 2013 @ 12:04:26 #13
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_129464583
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 11:46 schreef RobertNL het volgende:

[..]

't leuke is dat ik de laatste 4 keer van mymemory gewoon een envelop vanuit Nederland ontvangen heb ;) (daarvoor ook al eens uit Oostenrijk). Duurde de laatste keer een dag of 4/5.

[..]

Afgelopen weekend op Foka 2x Samsung 32GB class 6 voor 21 euro besteld ;).
Class 6 doet het prima in al die mini cameratjes dus waarom niet :D
ohh, nou ik ben benieuwd :)
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  maandag 29 juli 2013 @ 12:22:41 #14
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129465242
Haha ja, het lijkt alsof 'ie op de post gedaan is in Schiedam, de rekening vermeldt iets Zwitsers en het domein is co.uk.

:P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 29 juli 2013 @ 13:31:02 #15
346449 King-Ernie
Ernie is baas!
pi_129467306
Hoe lang duurt het ongeveer voordat je het geld ontvangt van een gewonnen claim?
  maandag 29 juli 2013 @ 13:32:01 #16
327191 RobertNL
For your gear.
pi_129467351
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:22 schreef shiznuts het volgende:
Haha ja, het lijkt alsof 'ie op de post gedaan is in Schiedam, de rekening vermeldt iets Zwitsers en het domein is co.uk.

:P
Laatste rekening was wel weer U.K. :') Het is daar maar net hoe de belastingwind waait :P
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:31 schreef King-Ernie het volgende:
Hoe lang duurt het ongeveer voordat je het geld ontvangt van een gewonnen claim?
Kan wel 10-14 dagen duren
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 29 juli 2013 @ 13:48:24 #17
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_129467958
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:31 schreef King-Ernie het volgende:
Hoe lang duurt het ongeveer voordat je het geld ontvangt van een gewonnen claim?
meestal heb je je geld terug voordat je een mail krijgt dat je gewonnen hebt.
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  maandag 29 juli 2013 @ 14:13:15 #18
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_129468848
Ik ben benieuwd of mijn trackingcode werkt voor het pakket aankomt...

:T
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_129469215
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 01:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
http://www.banggood.com/W(...)ED-Flashlight-Silver(1+AA-Or-1+14500)-p-40270.html

Is dat iets?

sk68 kloon. Is al aantal maal voorbij gekomen de laatste tijd.
Persoonlijk vind ik het zeer fijne lampjes. Voor de prijs hoef je het niet te laten.
  maandag 29 juli 2013 @ 15:27:49 #20
346449 King-Ernie
Ernie is baas!
pi_129471123
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:48 schreef mickeyD het volgende:

[..]

meestal heb je je geld terug voordat je een mail krijgt dat je gewonnen hebt.
Raar, ik heb een mail gekregen dat ik gewonnen heb, maar ik zie er nergens iets van bij Paypal

EDIT: NVM, heb het ontvangen:D
pi_129475163
PayPal doet plots moeilijk.
heb plots geen credit card meer gekoppeld aan m'n rekening.
en als ik mijn kaart wil adden krijg ik de error: We're sorry, but that credit card can't be linked to additional PayPal accounts. Please link a different credit card.

weird :/
  maandag 29 juli 2013 @ 17:31:50 #22
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129475269
En hij is niet verlopen o.i.d.?
Ff contact opnemen dan, misschien kunnen ze de failure eruithalen of 'em handmatig weer toevoegen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_129475506
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 17:31 schreef shiznuts het volgende:
En hij is niet verlopen o.i.d.?
Ff contact opnemen dan, misschien kunnen ze de failure eruithalen of 'em handmatig weer toevoegen.
03/16, dadelijk eens contacteren, even paniek want ik dacht dat ik op een of andere scam ding terecht kwam :(
item nog kunnen kopen gewoon met cc
pi_129475585
Ik heb een audio dongle besteld bij Banggood:

http://www.banggood.com/W(...)smitter-p-39305.html

Helaas krijg ik 'm niet aan de praat met mijn telefoon/tablet/laptop. Iemand ervaring met terugsturen ofzo naar Banggood?
  maandag 29 juli 2013 @ 17:44:02 #25
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129475609
Als ik een mailtje van PayPal krijg dan klik ik nergens op en ga ik gewoon naar PayPal.com en dan kijken of ze wat van me willen en wat daar waar van is. :P

Verder...

Goddang it! When will they realize? Austria: NO KANGAROOS! :(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')