Welcome to the club!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:29 schreef love-and-hate het volgende:
Eén ding klopt niet, dat ze een ander heeft. We hebben nog nooit een woord gelogen tegen elkaar, ik heb haar dit specifiek gevraagd en ze heeft oprecht geantwoord. Als ik hier wordt voorgelogen dan is dit het grootste bedrog ooit en zou ik niet meer weten hoe ik ooit nog iemand kon vertrouwen.
[...]
quote:
Duidelijk. Ze heeft een ander. En ze liegt erover.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:29 schreef love-and-hate het volgende:
Eén ding klopt niet, dat ze een ander heeft. We hebben nog nooit een woord gelogen tegen elkaar, ik heb haar dit specifiek gevraagd en ze heeft oprecht geantwoord. Als ik hier wordt voorgelogen dan is dit het grootste bedrog ooit en zou ik niet meer weten hoe ik ooit nog iemand kon vertrouwen.
[..]
SPOILER: Kübler-RossOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe weet je nou of iemand oprecht is via Skype? En al zou ze inderdaad een ander hebben: kom je wel weer overheen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:29 schreef love-and-hate het volgende:
Goede keus, fok is een verzamelpunt voor casanova'squote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:08 schreef love-and-hate het volgende:
Mijn maten wonen aan de andere kant van het land en zijn niet echt de beste in serieus liefdes advies als jullie begrijpen wat ik bedoel.
Dus vandaar dat ik me wend tot fok.
Hoe kun je je relatie perfect noemen als je niet samen bent? Door de fysieke afstand groei je onherroepelijk uit elkaar en dat is verre van perfect. Verder: of je wel of niet bedrogen bent, het feit dat dit 'ineens' gaat spelen is wel een teken aan de wand dat er een ander in het spel is/was.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:29 schreef love-and-hate het volgende:
Uit elkaar gegroeid wil ik natuurlijk niet geloven maar rationeel gezien weet ik dat dit natuurlijk de oorzaak is. Ik wil alleen niet begrijpen hoe dit binnen een maand (of ok mss vijf) kan gebeuren na vijf jaar perfecte relatie. Ik wil gewoon mezelf voorhouden dat als ik haar op het vliegveld ophaal dat alles weer ineens ok is...
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:29 schreef love-and-hate het volgende:
Wat dit te maken heeft met wel of niet vreemdgaan is me een raadsel.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:35 schreef love-and-hate het volgende:
Haha mooie eye openers. Ze zit in een huis vol dames, doet daar vrijwilligers werk met kinderen,
Dit is overigens een van de redenen waarom mensen vaak niet vertellen dat er een ander in het spel is; ze willen hun partner niet onnodig (nog meer) pijn doen.quote:heeft het beste met me voor en zegt dat er geen ander in het spel is,
Het feit dat een gezamenlijke vriendin zich geroepen voelt om jou te overtuigen, vind je dat niet veelzeggend? Is die gezamenlijke vriendin ook in Afrika?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:35 schreef love-and-hate het volgende:
Haha mooie eye openers. Ze zit in een huis vol dames, doet daar vrijwilligers werk met kinderen, heeft het beste met me voor en zegt dat er geen ander in het spel is, evenals onze gezamenlijke vriendin die me daarvan overtuigt. Ik geloof dit, ik sta open voor al jullie standpunten, dank daarvoor! Maar hier ga ik jullie verder niet meer van proberen te overtuigen
Tuurlijk geloof ik dat onze relatie prima door kan zo. En tuurlijk is dat naïef, dat blijkt nu wel. Ik wil alleen nu nog niks anders geloven dan dat het goed gaat komen!
Tot dusver, allemaal bedankt, elke opinie is welkom. Ik houd jullie op de hoogte van deze soap (zolang ik internet blijf vinden hier haha) over 10 dagen komt ze terug.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:46 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
[..]
Duidelijk. Ze heeft een ander. En ze liegt erover.Ontkenningsfase. Ben benieuwd wanneer woede zijn intrede gaat doen.SPOILER: Kübler-RossOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
Nadat hij door de reacties hier nog eens even goed gaat nadenken over de situatie en tot de conclusie komt dat hij misschien toch wel erg naief is (geweest).quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:47 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ontkenningsfase. Ben benieuwd wanneer woede zijn intrede gaat doen.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:32 schreef ChungLingSoo het volgende:
Welcome to the club!
Gebeurt iedereen, gozer. Eerste keer is kut, 2e keer is mwah.
En dan, voordat je het weet, ben je 37 en 5 jaar getrouwd.
Don't worry about it.
Als je elkaar zo jong ontmoet en gaat allebei studeren etc groeien mensen nog wel vaak uit elkaar al wonen ze in het zelfde huis, laat staan als je allebei steeds de wereld over trektquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:29 schreef love-and-hate het volgende:
Uit elkaar gegroeid wil ik natuurlijk niet geloven maar rationeel gezien weet ik dat dit natuurlijk de oorzaak is. Ik wil alleen niet begrijpen hoe dit binnen een maand (of ok mss vijf) kan gebeuren na vijf jaar perfecte relatie. Ik wil gewoon mezelf voorhouden dat als ik haar op het vliegveld ophaal dat alles weer ineens ok is...
Eens isquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:01 schreef SeLang het volgende:
Ik vrees inderdaad dat dit over en uit is.
Het was ook te verwachten imo, want zeker als je jong bent overleeft een relatie het meestal niet als je zo lang elkaar niet (fysiek) ziet. En al helemaal niet als je beiden in een nieuwe omgeving met nieuwe ervaringen doorbrengt.
Verder is het met vrouwen meestal zo dat als je zo'n soort mededeling krijgt, dan zijn ze er zelf allang helemaal klaar mee. Dan kun je er al niets meer aan veranderen. Bij vrouwen werken die dingen anders dan bij mannen is mijn ervaring.
Dus omdat het bij jou zo was, is het altijd zo?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:19 schreef Exentric90 het volgende:
Mijn werd ook verteld en verzekerd dat er geen ander was toen het na 2jaar opeens over was. Ook door haar maar ook door goede vriendinnen van haar en mij.
Als t dan uiteindelijk uit is kom je er toch achter dat t wel zo is.
Perfecte relaties bestaan niet. Alleen in sprookjesboeken.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:29 schreef love-and-hate het volgende:
Uit elkaar gegroeid wil ik natuurlijk niet geloven maar rationeel gezien weet ik dat dit natuurlijk de oorzaak is. Ik wil alleen niet begrijpen hoe dit binnen een maand (of ok mss vijf) kan gebeuren na vijf jaar perfecte relatie.
Nou ja, dan heb je dus geen enkele reden om die vriendin op haar woord te geloven, hoe moet zij dit nou weten?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:52 schreef love-and-hate het volgende:
Gezamenlijke vriendin zit niet in afrika nee
Ik kan van mijn kant uit oprecht zeggen dat ik er vol voor wil gaan. Zij geeft aan enorm te genieten van haar vrijheid in afrika en voelt het niet meer zo, vandaar dat ze twijfelt. Ze wil als ze terug komt er vol voor gaan maar ik kan niet voor haar spreken natuurlijk.
Als en wanneer ik in een volgende fase ga belanden gaan we snel genoeg merken.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:34 schreef jaha het volgende:
Een mens is niet gemaakt om een relatie te hebben die bestaat uit één uur per week skypen.
Dit dus.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:44 schreef formerjellybean het volgende:
Als jullie beiden naar het andere einde van de wereld gaan , dan lijkt ergens logisch dat je uit elkaar groeit.
Een relatie doe je namelijk met elkaar en niet dat de ander dan naar het buitenland gaat, want ergens geeft dat aan beiden kanten niet echt meer het idee meer dat je er voor wilt gaan.
alles kwijt wat je geïnvesteerd hebt om er achter te komen dat het toch echt over is tussen jullie en je droom niet meer kunnen uitvoeren?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:51 schreef sopzeep het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik vind het heel erg rot voor je en je voelt je nu klote, maar:
Als je er voor kiest om elkaar praktisch 1,5 jaar niet te zien om je eigen dromen waar te maken, neem je het risico dat je uit elkaar groeit. Dat had je van te voren kunnen weten! Jullie hebben bewust het risico genomen. Daarmee verkiezen jullie het investeren in jullie eigen dromen boven het investeren in jullie relatie.
In een relatie moet je constant investeren, je moet er constant aan werken! Als je er dan vreemd van opkijkt dat je uit elkaar groeit, ben je in mijn ogen naïef!
Laatste noodoplossing: Amerika cancelen en al je tijd in haar steken! Anders komt het sowieso niet meer goed jongen.. En net wat formerjellybean zegt: misschien zijn jullie onbewust inderdaad allebei klaar met deze relatie, maar willen jullie het nog niet toegeven aan jezelf.
Ja joh. En dan de rest van je leven, elke keer als je naar je vriendin kijkt die je met veel moeite hebt omgepraat om bij je te blijven, de vrouw zien die jou je Amerika-droom heeft doen laten vallen. Echt, een relatie red je niet door je eigen dromen te laten vallen. In een goede relatie komen je eigen dingen juist tot bloei, die moet je helemaal niet hoeven afkappen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:51 schreef sopzeep het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik vind het heel erg rot voor je en je voelt je nu klote, maar:
Als je er voor kiest om elkaar praktisch 1,5 jaar niet te zien om je eigen dromen waar te maken, neem je het risico dat je uit elkaar groeit. Dat had je van te voren kunnen weten! Jullie hebben bewust het risico genomen. Daarmee verkiezen jullie het investeren in jullie eigen dromen boven het investeren in jullie relatie.
In een relatie moet je constant investeren, je moet er constant aan werken! Als je er dan vreemd van opkijkt dat je uit elkaar groeit, ben je in mijn ogen naïef!
Laatste noodoplossing: Amerika cancelen en al je tijd in haar steken! Anders komt het sowieso niet meer goed jongen.. En net wat formerjellybean zegt: misschien zijn jullie onbewust inderdaad allebei klaar met deze relatie, maar willen jullie het nog niet toegeven aan jezelf.
Dat hoor je mij niet zeggen wel?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dus omdat het bij jou zo was, is het altijd zo?
...
Als je de essentie van mijn post had begrepen, had je dit waarschijnlijk niet geplaatst.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:28 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Ja joh. En dan de rest van je leven, elke keer als je naar je vriendin kijkt die je met veel moeite hebt omgepraat om bij je te blijven, de vrouw zien die jou je Amerika-droom heeft doen laten vallen. Echt, een relatie red je niet door je eigen dromen te laten vallen. In een goede relatie komen je eigen dingen juist tot bloei, die moet je helemaal niet hoeven afkappen.
DIT!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:30 schreef CruisinDen het volgende:
Cancel de VS alsjeblieft niet. Het kwaad is waarschijnlijk al geschied.
Nee, we hebben niet veel informatie, maar des te meer levenservaring.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dus omdat het bij jou zo was, is het altijd zo?
Los van jouw post; Ik vind het verbazingwekkend hoeveel direct gaan roepen 'ze is vreemdegegaan dit dat'. Kom op man, op basis van deze informatie?![]()
Natuurlijk is het een mogelijkheid, maar jullie doen haast alsof het een feit is.
TS, laat je niet gek maken. Als jij je vriendin goed genoeg kent om haar te geloven dat ze trouw gebleven is, moet je haar vooral geloven. Ik vind daarbij de reactie van Luxuria het beste; Niet teveel zorgen maken, wacht rustig af tot ze hier is en kijk dan wat er gebeurt.Meer kun je nu toch niet doen.
Zorg wel dat het geregeld en duidelijk is voordat jij naar Amerika vertrekt. Anders verzuurt het je eigen trip ook nog, dat moet je niet willen.
Of je leest even de OPquote:Op zondag 28 juli 2013 02:09 schreef upnx het volgende:
Denk dat dit het beste is wat je kan overkomen. Ik heb ook ooit eens 9 maanden met iemand mogen Skypen. Na 3 dagen echt samen waren we elkaar echter spuugzat. Het is gewoon niet hetzelfde.
En dit. Je gaat naar fucking Amerika, GENIET!! En dan zonder dat geleuter op Skype.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:09 schreef upnx het volgende:
Denk dat dit het beste is wat je kan overkomen.
Dit is heel erg waar.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:01 schreef SeLang het volgende:
Verder is het met vrouwen meestal zo dat als je zo'n soort mededeling krijgt, dan zijn ze er zelf allang helemaal klaar mee. Dan kun je er al niets meer aan veranderen. Bij vrouwen werken die dingen anders dan bij mannen is mijn ervaring.
Wat wil je dat ik daar lees? 9 maanden is lang hoor, ook als je daarvoor jaren bij elkaar was.quote:Of je leest even de OP
Dit is echt zo hard waar.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:01 schreef SeLang het volgende:
Serieus, als ik een euro kreeg voor elke keer dat ik in mijn omgeving zoiets hoorde ..quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:58 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Eens isMet name dat laatste, weet niet zo waarom dat zo is, maar je ziet en hoort het overal. Als men het al zegt, zijn ze er 9 van de 10 keer al klaar mee. En waarschijnlijk al met vriendinnen maanden over lopen kletsen hoe we het 'fatsoenlijk' kunnen eindigen.
Misschien las ik je post dan verkeerd, maar het suggereerde dat je 9 maanden hebt geskyped en daarna pas iemand 3 dagen irl zag. TS heeft een >5 jaar relatie + samengewoond en ging daarna skypen, dus niet een internet vriendinnetje ofzo. Misschien bedoelde je dat niet maar zo las ik je post.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:49 schreef upnx het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik daar lees? 9 maanden is lang hoor, ook als je daarvoor jaren bij elkaar was.
Ik wil niet zo ver gaan om dus te concluderen dat ze vreemd is gegaan (of dat wil), maar met het dik gedrukte ben ik het toch wel heel erg eens.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:33 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nee, we hebben niet veel informatie, maar des te meer levenservaring.
Ik denk dat een zinsnede als 'genieten van mijn vrijheid' ontzettend veel zegt. Want van wat is ze vrij en waarom geniet ze daarvan? Als ze haar relatie met TS niet als beperking / remming gezien zou hebben, zou ze nooit met zo'n formulering gekomen zijn. Want dan had ze zich ook mèt een relatie vrij gevoeld.
Ook het woordje 'genieten' spreekt boekdelen. Ze geniet van dingen waarvan ze niet kan/mag genieten omdat ze een relatie heeft. Ergo: sex en eventueel liefde met een of meer anderen, want dat is het enige wat niet kan als je een relatie hebt. Oftewel, ze ligt met een ander te krikken of heeft zich in weten te houden, maar zou het alsnog heel graag willen. Echter, dat laatste is gezien de menselijke aard, erg onwaarschijnlijk.
Vandaar de eindconclusie die anderen voor me al hebben getrokken: ze heeft lekker van bbc lopen genieten in SA
bbc = http://www.urbandictionary.com/define.php?term=bbc
We hebben elkaar nog 1,5 jaar het leven zuur gemaakt tot er niets dan kille haat overbleef. Kan me niets leuks meer aan hem herinneren we zijn 5 jaar samen geweest, huis gekocht en allesquote:Op zondag 28 juli 2013 23:05 schreef love-and-hate het volgende:
Bedankt voor al jullie reacties! Ik beb blij met alle meningen die ik krijg van iedereen, helpt enorm om met een andere bril naar de hele situatie te kijken ook al hoor je een hoop dingen liever niet.
Ik voel me van tijd tot tijd echt enorm rot en het vreet me inderdaad helemaal op van binnen. Vreemdgaan is nog steeds out of the question voor mij, daar ken ik haar meer dan goed genoeg voor. Speculeren mogen jullie natuurlijk van harte
Maar zoals meerdere malen gezegd is ook mijn ervaring met vrouwen dat ze vaak al voor een groot deel de beslissing genomen hebben. Ik houd mezelf het worst case scenario voor en sla me hier door de dagen heen. Nog 8 nachten voor ik haar ga ophalen van het vliegveld. Er is nog steeds een vurige naïeve hoop dat met die ene knuffel alles in orde komt.
Laatste twee dagen weinig contact gehad. Zij is daar alles aan het afsluiten en afscheid aan het nemen. Ze weet verder niks meer of minder en wil me geen valse hoop geven (hieruit kun je zeer pijnlijke conclusies trekken) maar geeft ook oprecht aan er vol voor te gaan samen, en daarin geeft ze me ook gwen reden om aan haar oprechtheid te twijfelen.
Dus that's it..
Ik ben wel heel benieuwd, Seven. hoe is het met jou en je uitgezonden vriend afgelopen?
Sowieso, als een van de 2 twijfelt of de gevoelens er nog zijn dan komt dan vrijwel nooit meer goed. Dat komt echt niet zomaar weer terug. De knoop daadwerklijk definitief doorhakken is een ander verhaal, dat is niet makkelijk omdat je al zo lang samen bent, maar nog 1 of 2 pogingen wagen om te kijken of het gevoel weer terugkomt zal uiteindelijk in 99,99% van de gevallen resulteren in meer pijn. Dat kan ik je helaas uit ervaring vertellen.quote:
Hoe het ook loopt, jouw Amerika avontuur mag er niet onder lijden want dat ga je haar kwalijk nemen.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:24 schreef love-and-hate het volgende:
Hmmm heel zuur, maar wel een verhaal waar ik zelf misschien ook mijn lessen uit kan trekken. Hoe graag ik ook verder wil, als het dan toch voorbij is dan maar snel en duidelijk zodat ik er later met goeie herinneringen op kan terug kijken en ik me zonder omkijken op Amerika kan storten.
Hij gaat het vooral zichzèlf kwalijk nemen...quote:Op zondag 28 juli 2013 23:40 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hoe het ook loopt, jouw Amerika avontuur mag er niet onder lijden want dat ga je haar kwalijk nemen.
Mensen moeten gewoon onder ogen zien dat een verliefd gevoel nooit een heel leven lang blijft bestaan. Een goede relatie kenmerkt zich door het feit dat beide partners elkaar het licht in de ogen gunnen zonder dat er altijd en eeuwig een "gevoel" moet zijn.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:33 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Sowieso, als een van de 2 twijfelt of de gevoelens er nog zijn dan komt dan vrijwel nooit meer goed. Dat komt echt niet zomaar weer terug
Jezus wat heb jij een stront in je ogenquote:Op maandag 29 juli 2013 23:58 schreef love-and-hate het volgende:
Dankjewel voor je verhaal, fijn om te lezen.
Ik heb een update die ik heel graag van me af wil schrijven.
Ik had een vreselijke dag, voelde me enorm eenzaam. 's Avonds kreeg ik een smsje dat ik haar niet meer hoefde op te komen halen, dat laat ze haar vader doen. Ze zit zo enorm in Afrika en haar vrijwilligerswerk, ze kan het niet loslaten, wil niet weg en wordt misselijk bij de gedachte terug te moeten naar Nederland. Ontmoeten op het vliegveld was te pijnlijk door alles wat voorgevallen is tussen ons. Ik zie haar wel maandag avond.
Ik heb hierover willen praten met vrienden maar iedereen was druk of sliep al dus ik heb haar proberen te bellen, maar ze wil even niks horen van mij. Ik heb toen even voor mezelf gekozen, gewhatsappt dat ik alles voor haar doe, dat ze egoïstisch is en dat ik er zo klaar mee ben. Dat gaf ze toe en ze wilde daar nu niks aan veranderen. Ik heb t uit willen maken maar haar sterkte gewenst in haar laatste week en ben in bed gaan liggen....
Ze is oprecht en eerlijk maar de uitkomst is niet positief. Ik kan het na ruim vijf jaar niet zo beëindigen ook al zou ik het bijna graag willen om van de kwelling af te zijn. Maar ik moet haar gewoon eerst zien en weer face to face kunnen spreken. Nu kan ik dat niet zo overhaast. Maar man man man wat een kut gedoe.
Gaat lastig als ze nu in Afrika zit.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:08 schreef computergirl het volgende:
Als ze toch van plan is om je te dumpen zou ik niet tot maandag willen wachten. Als ze zo dicht bij woont kan er toch wel eerder een face-to-face ontmoeting tot stand komen?
Who's the check? Sorry, maar het lijkt hier duidelijk erop dat ze vreemd is gegaan. Dumpen die handel, jij verdient beter. Genoeg leuks in de VS.quote:
Gast, meen je dit nou? Welkom in de koude wereld. Jij bent duidelijk veel te lang in een relatie geweest, mensen liegen constant. Ook zij. Ik vind het spijtig voor je want je klinkt als een goede knul.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:29 schreef love-and-hate het volgende:
Ik herken jezelf in een oude relatie van mij. Ik heb het met je te doen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:33 schreef love-and-hate het volgende:
Maar.. ik ben helaas maar een mens. En ik geef zo enorm veel om haar dat ik alles in een flits zou vergeven. Mijn liefde voor haar is ook de reden dat ik elke dag worstel en vecht om geen contact met haar te zoeken, voor haar niet maar vooral voor mezelf niet want daar word ik niks beter van.
Oh sorry, dacht dat ze voor het weekend thuis was, sorryquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:32 schreef love-and-hate het volgende:
Yes, maandag landt ze op het vliegveld en komt ze naar huis toe.
Bedankt voor je reactie, het helpt me echt dat er mensen zijn die ik op de hoogte kan houden en die meelez(v)en. Fijn om hier van me af te schrijven deze moeilijke dagen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:35/url] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/324200]PizzaMizza het volgende:
[..]
Gast, meen je dit nou? Welkom in de koude wereld. Jij bent duidelijk veel te lang in een relatie geweest, mensen liegen constant. Ook zij. Ik vind het spijtig voor je want je klinkt als een goede knul.
[..]
Ik herken jezelf in een oude relatie van mij. Ik heb het met je te doen.
Die laatste zin moet echt heel erg snel uit je hoofd.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:31 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie, het helpt me echt dat er mensen zijn die ik op de hoogte kan houden en die meelez(v)en. Fijn om hier van me af te schrijven deze moeilijke dagen.
Ik ken haar 7 jaar waarvan 6 als beste vrienden en ruim 5 als partners. Eerlijkheid is onze kracht samen. Er is ook hier nog geen leugen gevallen, hoe hard de waarheid ook is. Deze situatie is veel en veel pijnlijker dan wanneer ze me nu zou zeggen dat ze een ander had, dat weet ze zelf ook.
Want hoe kan ik in godsnaam concurreren met het leven dat ze heeft in zuid afrika dat ze nooit meer wil opgeven...
Daarom moet je eigenlijk niet mee willen concureren en gewoon al ben je pissig en wil je graag op een goede manier afsluiten soms lukt dat niet en dan kan je beter concentreren op wat je wel kan doen je eigen toekomst en je eigen leven.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:31 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie, het helpt me echt dat er mensen zijn die ik op de hoogte kan houden en die meelez(v)en. Fijn om hier van me af te schrijven deze moeilijke dagen.
Ik ken haar 7 jaar waarvan 6 als beste vrienden en ruim 5 als partners. Eerlijkheid is onze kracht samen. Er is ook hier nog geen leugen gevallen, hoe hard de waarheid ook is. Deze situatie is veel en veel pijnlijker dan wanneer ze me nu zou zeggen dat ze een ander had, dat weet ze zelf ook.
Want hoe kan ik in godsnaam concurreren met het leven dat ze heeft in zuid afrika dat ze nooit meer wil opgeven...
Tuurlijk maar ze wil niet meer , hoe hard en lullig het ook is en ik denk dat je hoopt op een vriendschappelijk goede afloop maar ik denk ook dat je er misschien bij moet neerleggen dat dat niet gebeurd , ze heeft al aangegeven je niet te willen zien en spreken en toch wil jij dat wel , ik denk dat je uiteindelijk juist als je vanalles wilt je veel meer kapotmaakt dan je zelf zal willen en waarom blijven investeren in iemand die al keihard aangegeven heeft het niet meer te willen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:13 schreef love-and-hate het volgende:
Je slaat de spijker nogal op z'n kop, ik herken mezelf er enorm in. Op dit moment heb ik haar uit mijn whatsapp gegooid, facebook notificaties uitgeschakeld etc en ga ik geen enkel contact meer zoeken. Even een weekje stilte, want gesprekken forceren ben ik de beste in, ik wil altijd veel teveel over mijn gevoel praten.
Ik kan haar echter nog niet buitensluiten totdat ik haar weer vastgehouden en face to face gesproken heb. De paar dagen die we ongestoord voor onszelf kunnen hebben wil ik aangrijpen om te zien waar we staan. Er is niemand thuis bij haar (vakantie) en ik heb de sleutel dus op een gegeven moment moet ze wel contact zoeken.
Het is naïef, veel te goed voor haar, maar mijn lieve vriendinnetje en beste maatje niet meer in mijn leven kan ik nog niet.. nog iets minder dan een week malen en piekeren en inhouden..
Kan iemand zich hier in vinden..? Ik ben ook maar mens.. of heb ik een enorme plank voor mijn kop nu?
ik vind dat toch wel raar hoor. Ze mist je dus niet? Je zou verwachten dat, als de relatie echt nog enig leven in zich had, ze zou denken: "jammer dat ik Afrika moet verlaten, maar ik zie dan in ieder geval love-and-hate weer". Maar zo zit ze er dus niet in?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:00 schreef love-and-hate het volgende:
Maar ze heeft echter gezegd dat het nu te pijnlijk is in haar laatste week in Afrika om contact met mij te hebben omdat ze niet weet hoe het zal gaan tussen ons en de gesprekken toch wel daar over gaan.
Heb je wel eens aan de andere kant van zo'n relatie gezeten? Dat jij degene bent die een hele lange tijd in het buitenland bent, terwijl je partner thuis zit?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:03 schreef Argento het volgende:
[..]
ik vind dat toch wel raar hoor. Ze mist je dus niet? Je zou verwachten dat, als de relatie echt nog enig leven in zich had, ze zou denken: "jammer dat ik Afrika moet verlaten, maar ik zie dan in ieder geval love-and-hate weer". Maar zo zit ze er dus niet in?
euhquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je wel eens aan de andere kant van zo'n relatie gezeten? Dat jij degene bent die een hele lange tijd in het buitenland bent, terwijl je partner thuis zit?
Zij is al veel verder in het proces.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:00 schreef love-and-hate het volgende:
Ik snap wat je zegt. Het klopt grotendeels ook. Maar ze heeft echter gezegd dat het nu te pijnlijk is in haar laatste week in Afrika om contact met mij te hebben omdat ze niet weet hoe het zal gaan tussen ons en de gesprekken toch wel daar over gaan.
Ze wil als ze terug is wel samen kijken hoe het gaat, dan heeft ze daar kunnen afsluiten. Vandaar dat ik zo dubbel ben.. en enorm gek op haar, ik zou mezelf nooit vergeven om niet te bekijken wat ervan te maken is.
Ik wel....en dat wat normaal lijkt als je thuisblijver bent, is heel anders als je weg bent.quote:
je jarenlange relatie ook? En wel zo ver weg dat je het niet aankunt om door je vriend van het vliegveld te worden opgehaald? Ik vind het nog steeds vrij bizar.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wel....en dat wat normaal lijkt als je thuisblijver bent, is heel anders als je weg bent.
Je dagelijkse routine en leven ligt dan zover weg van Nederland, dat het ook heel ver in je achterhoofd verdwijnt.
Hoe het in dit specifieke geval is weet ik natuurlijk niet, ook al omdat ik een man ben en een vrouw dat mss allemaal anders beleeft, maar als je in een soort van "zeemanshuwelijk" zit, dan vraagt dat een bepaald soort karakter en als je langdurig weg bent, dan nemen zoals bij iedereen de dagelijkse routines en gebeurtenissen de overhand.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:16 schreef Argento het volgende:
[..]
je jarenlange relatie ook? En wel zo ver weg dat je het niet aankunt om door je vriend van het vliegveld te worden opgehaald? Ik vind het nog steeds vrij bizar.
Ik ben een emotioneel wrak dus ik maak van een mug een olifantquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:20 schreef Seven. het volgende:
TS, waarom vind je het zo pijnlijk? Meer het feit dat ze het contact afkapt (100% eens, dat is de makkelijkste uitweg voor haar en oneerlijk tegenover jou omdat ze probeert de verwijten te ontlopen) of gaat het echt puur om het feit dat je haar niet af kunt halen, en dat daarmee jouw fantasie van 1 knuffel en het is weer OK een beetje in duigen valt?
Wat is er precies niet zo chique aan?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat een kutsituatie TS. Zo lang moeten wachten op die ontmoeting en tot die tijd balanceren tussen hoop en vrees. Net als de meeste andere posters zie ik het weinig rooskleurig in. Je vriendin is om de een of andere reden tot de conclusie gekomen dat ze niet met je verder wil en heeft je dat op een weinig chique manier duidelijk gemaakt. Na vijf jaar had dat met wat meer respect gemogen. Ik ben benieuwd wat ze je maandag te vertellen heeft.
Veel sterkte! En: het is een cliché, maar het leven gaat door. Echt waar.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:40 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Ik ben een emotioneel wrak dus ik maak van een mug een olifant
Het contact afkappen voor deze laatste week vind ik pijnlijk omdat ik graag met haar spreek, maar begrijpelijk van haar kant en uiteindelijk beter want ik zou haar helemaal gek maken met mijn eindeloze gebreuzel.
Dat ik haar niet mag afhalen verandert in feite weinig maar het benadrukt in mijn ogen dat ik nu niet meer op de eerste plaats sta bij haar.
Mandingoquote:
Hoe weet jij dat ze niet vreemd is gegaan?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:08 schreef love-and-hate het volgende:
Situatie nu: over 10 dagen komt ze terug naar Nederland. Ik weet nu zo'n drie weken dat dit speelt. Sindsdien hebben we weinig contact gehad. Het contact dat we hadden waren zware gesprekken over onze situatie. Ik geef aan niks ervan te snappen, zij geeft aan niks zeker te weten. Ze is niet vreemd gegaan, dat speelt hier gelukkig niet, maar het is verdomd kut.
Misschien ook wat "love-and-hate" fanspullen zoals t-shirts laten drukken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:01 schreef love-and-hate het volgende:
Jullie worden op de hoogte gehouden!
Maandag vanaf 14:00 een live blog van minuut tot minuut, en een livestream voor de die hard fans
Yw, maar zoals ik al zei....ik ben een man en die reageren niet altijd hetzelfde als dat vrouwen dat doen, maar wat ik tussen de regels uit jouw verhaal lees, komt me niet helemaal onbekend voor.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:02 schreef love-and-hate het volgende:
Kingstown, bedankt voor het delen van je persoonlijke ervaringen. Zeer bruikbaar. Dit is inderdaad precies wat er speelt bij haar. Nu maar hopen dat de twee weken die we samen hebben in Nederland voldoende zijn om erachter te komen of ze haar gevoelens terug kan vinden.
Dat ze me niet wil weerzien op het vliegveld vind ik zelf ook bizar en verdrietig, maar ik maak mezelf maar wijs dat ik haar begrijp daarin... het is gelukkig maar een kwestie van een paar uur voordat ik haar alsnog zie.
Of ze al verder zit in het proces, dat denk ik niet. Ze zit volgens mij in geen enkel proces, ze is ons gevoel gewoon vergeten. Of dat nog terug komt als we weer samen zijn... I don't know... ik hoop het.
Er is geen pijnloze manier om een relatie te verbreken maar vanuit Afrika roepen dat je twijfelt over je gevoelens en geen duidelijkheid geven of het nu wel of niet uit is vind ik niet zo netjes. Wees duidelijk zodat TS ook verder kan met zijn leven.quote:
Idd, of houd dat laatste weekje ook nog even je mond en begin er over in NL ofzo, kan je er tenminste fatsoenlijk over praten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 06:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er is geen pijnloze manier om een relatie te verbreken maar vanuit Afrika roepen dat je twijfelt over je gevoelens en geen duidelijkheid geven of het nu wel of niet uit is vind ik niet zo netjes. Wees duidelijk zodat TS ook verder kan met zijn leven.
Kan me het anders wel voorstellen hoor, als ze er mee wacht totdat ze terug is staat TS haar vol verwachting op te wachten op Schiphol en verwacht hij weer net als vanouds bij zijn vriendin te kunnen zijn terwijl bij haar blijkbaar het gevoel al weg is. Wat dat betreft snap ik wel dat ze het al vanuit Afrika aankaart om pijnlijke situaties bij thuiskomt te voorkomen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 06:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Er is geen pijnloze manier om een relatie te verbreken maar vanuit Afrika roepen dat je twijfelt over je gevoelens en geen duidelijkheid geven of het nu wel of niet uit is vind ik niet zo netjes. Wees duidelijk zodat TS ook verder kan met zijn leven
Ik lurk al een tijdje meequote:Op woensdag 31 juli 2013 21:54 schreef love-and-hate het volgende:
Jaja, ervaring is de optelsom van al je stommiteiten.. maar nu heb ik niets aan die wijsheden want ik kan me alleen maar vastklampen aan de mogelijkheid van een goede afloop.
Het voelt namelijk zo onwerkelijk, we hadden het best al uitgestippeld, afstuderen, een baantje zoeken en een mooi appartementje huren. Toen ze zelfs halverwege in Afrika zat heeft ze voorgesteld om als we allebei terug waren in Nederland voor ons tweeën af te spreken dat we samen ons leven willen leiden, een officieuze verloving zeg maar.
Dat voelde zo goed, ik ben zo gehecht geraakt aan die zekerheid en mijn leven met haar, dat ik nog niet weet hoe ik dat ga kunnen loslaten.
Nog 4 dagen... contact vermijden is nog steeds gelukt maar goh, wat vreet ik mezelf op van binnen.......
Mijn mentale weerbaarheid heeft momenteel het nulpunt wel bereiktquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik lurk al een tijdje mee![]()
Als je belangrijkste houvast voor je toekomst dreigt weg te vallen, zal het aankomen op je mentale weerbaarheid.
Only way is upquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:49 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Mijn mentale weerbaarheid heeft momenteel het nulpunt wel bereikt
Hoort erbij, maar daarna gaat het alleen maar beterquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:59 schreef love-and-hate het volgende:
Moah, ik vrees voor een tijdelijke stagnatie
Snap ik wel. Het is niet alleen het feit dat je ineens geen vriendin meer hebt, maar ook moet je je toekomst noodgedwongen herzien, om maar niet te spreken van het 'verlies' van vrienden die eigenlijk meer haar vrienden zijn en haar familie. Je leven staat op zijn kop. Echt niet raar dat je even aan de grond zit met je humeur...quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:54 schreef love-and-hate het volgende:
Jaja, ervaring is de optelsom van al je stommiteiten.. maar nu heb ik niets aan die wijsheden want ik kan me alleen maar vastklampen aan de mogelijkheid van een goede afloop.
Het voelt namelijk zo onwerkelijk, we hadden het best al uitgestippeld, afstuderen, een baantje zoeken en een mooi appartementje huren. Toen ze zelfs halverwege in Afrika zat heeft ze voorgesteld om als we allebei terug waren in Nederland voor ons tweeën af te spreken dat we samen ons leven willen leiden, een officieuze verloving zeg maar.
Dat voelde zo goed, ik ben zo gehecht geraakt aan die zekerheid en mijn leven met haar, dat ik nog niet weet hoe ik dat ga kunnen loslaten.
Nog 4 dagen... contact vermijden is nog steeds gelukt maar goh, wat vreet ik mezelf op van binnen.......
Lang geleden maar heel herkenbaar, dat niet weten hoe te kunnen loslaten en vastklampen aan een goede afloop.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:54 schreef love-and-hate het volgende:
Gast, niet slecht bedoeld hoor, maar het klinkt meer alsof je het initiatief iets meer van haar kant moet laten komen. Als ze het allemaal niet meer weet in de relatie is het laatste wat je wil doen haar (nog meer) verdrukken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:53 schreef love-and-hate het volgende:
Ik speel met plannen om wat voor te bereiden voor maandag, iets simpels, iets liefs. Ze zit er waarschijnlijk helemaal doorheen na haar lange reis en emotioneel aan de grond nadat ze alles daar heeft moeten opgeven. Iemand enig idee... ik zou niet weten of ze überhaupt wel wat gaat willen van mij. Ik wil haar troosten, bij haar zijn, alles goedmaken.
Oh dus alsTS gewoon thuis blijft om vriendinnetje haar droom te laten najagen is het weer helmaal volmaakte relatie?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:56 schreef formerjellybean het volgende:
.
Een relatie kun je niet staande houden als niet een maar 2 gewoon gaan reizen en besluiten aan het andere einde van de wereld te zitten.
Ik heb met moeite je post kunnen lezen, maar ben het er totaal niet mee eens. Al je dromen opgeven op het moment dat je een relatie hebt zal je relatie zeker geen goed doen. Ik vind het erg knap als je gewoon je dromen najaagt ondanks je relatiequote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:56 schreef formerjellybean het volgende:
Aan een kant vind ik het naar voor je maar eigenlijk wel dit je gaat zelf naar Amerika toe dan weet je toch eigenlijk ook al dat het uit elkaar groeien kan gebeuren , dat je toekomst veranderd en kijk in haar schoenen snap ik haar ook wel want aan de andere kant zij mag dan straks thuis komen om jou weer na 2 weken naar Amerika te zien gaan. Ik kan me voorstellen dat zij het juist ook moeilijk vind om je te zien omdat ze jou straks ook naar Amerika ziet gaan. En daar sta je dan minder bij stil .
Ik vind het ergens een beetje een dubbele standaard.
Als heel erg eerlijk bent en heel erg logisch nadenkt zit daar toch gewoon geen toekomst in. Jullie hebben op deze manier eigenlijk wel beiden er gewoon voor gekozen om er niet meer voor te gaan.
Een relatie kun je niet staande houden als niet een maar 2 gewoon gaan reizen en besluiten aan het andere einde van de wereld te zitten.
Ik zeg niet dat je beiden je dromen op moet geven voor een relatie maar allebei naar het andere eind van de wereld gaan op lang termijn doet de relatie gewoon niet goed als de een weg is en de andere weer meteen afscheid kan gaan nemen doet het gewoon je relatie niet goed.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb met moeite je post kunnen lezen, maar ben het er totaal niet mee eens. Al je dromen opgeven op het moment dat je een relatie hebt zal je relatie zeker geen goed doen. Ik vind het erg knap als je gewoon je dromen najaagt ondanks je relatie
TS, ik snap heel goed dat je uit wanhoop iets liefs voor haar wil doen, je wil er ten slotte alles aan doen om het niet kapot te laten gaan. Maar bespaar het jezelf en haar alsjeblieft. Voor haar is het ook niet tof als jij iets liefs voor haar doet terwijl zij het eigenlijk uit wil maken. Ik denk dat ze zich erg opgelaten zal voelen.
Laat haar ook alsjeblieft voor jou vechten en laat haar initiatief nemen. Jij bent het ook waard! En als ze dat niet doet dan weet je genoeg.
Lekkere logica hoor. Zij is 2 keer naar het buitenland gegaan en nu is het de 'schuld' van TS dat zij er geen trek meer in heeftquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:26 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je beiden je dromen op moet geven voor een relatie maar allebei naar het andere eind van de wereld gaan op lang termijn doet de relatie gewoon niet goed als de een weg is en de andere weer meteen afscheid kan gaan nemen doet het gewoon je relatie niet goed.
Hier is niet het geval dat er een weg is maar beiden en dat maakt het wel heel wat moeilijker om een relatie stand te laten houden .
Dat kan wel goed voelen zon afspraak, maar het is natuurlijk helemaal niks. Dat is een beetje het punt van een relatie: je kunt nooit afdwingen dat iemand voor altijd bij je blijft als die iemand dat eigenlijk niet (meer) wil. En die wil kan in theorie van dag op dag veranderen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:54 schreef love-and-hate het volgende:
Toen ze zelfs halverwege in Afrika zat heeft ze voorgesteld om als we allebei terug waren in Nederland voor ons tweeën af te spreken dat we samen ons leven willen leiden, een officieuze verloving zeg maar.
Dat voelde zo goed, ik ben zo gehecht geraakt aan die zekerheid en mijn leven met haar,
Dat moet volledig uit haarzelf komen en anders is het fake en heb je er toch niks aanquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:01 schreef love-and-hate het volgende:
Nog ideeën over hoe ik ervoor zorg dat zij er ook voor zal moeten werken?
Waarom zeg je telkens amen? Heeft God hier iets mee te maken ofzo?quote:
Stel dat ze dat zegt, dan is dat behoorlijk egoïstisch van haar. Houd je dat maar goed voor.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:27 schreef love-and-hate het volgende:
Verkeerd geformuleerd natuurlijk, ik bedoelde natuurlijk te vragen hoe ik ervoor kan zorgen dat ik me niet te afhankelijk en aanhankelijk ga opstellen.
Dat troosten gaat nog lastig worden
Nu ben ik sterk, maar als we met z'n tweeën bij haar thuis zijn, zij zegt niet verder te kunnen maar mijn troost als vriend nodig te hebben.. dan zie ik mezelf niet weglopen
Dit!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Stel dat ze dat zegt, dan is dat behoorlijk egoïstisch van haar. Houd je dat maar goed voor.
Zeg dan gerust dat jij ook troost nodig hebt omdat je verdrietig bent over het beëindigen van jullie relatie en dat jullie nu niet de aangewezen personen zijn om elkaar 'als vrienden' te troosten. Je kunt niet van het ene op het andere moment die knop om zetten en alleen nog maar vrienden zijn van de één op de andere dag. Dat mag zij ook wel begrijpen hoor.
Dat zij hem zo goed als dumpt terwijl ze aan de andere kant van de wereld is, niet wil dat hij haar ophaalt nadat hij maanden heeft gewacht en geen contact wil.quote:
Je kan haar natuurlijk gewoon een berichtje met "ondanks alles een goede reis gewenst" ofzo sturen. Als je niks terugkrijgt weet je weer even genoeg.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:39 schreef love-and-hate het volgende:
Dat is waar, pff, weer een nieuwe situatie geleerd waarin ik me sterk kan opstellen
Ik ben zo benieuwd naar maandag. Ik vraag me af hoe ik haar zal aantreffen en of alles echt zo erg is als we samen zijn, of dat het meevalt (of erger).
We hebben nu dus contractbreuk op haar verzoek maar ik vind het zelf ook wel bevrijdend. Ik weet alleen niet of ik zaterdag zou vragen voor toch nog een belletje voordat ze vliegt. Stel er gebeurt wat ofzo?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:44 schreef love-and-hate het volgende:
Eigenlijk denk ik niet dat ik wat stuur. Het voelt slecht om wéér degene te zijn die opnieuw het contact weer legt.
Zij hoort niks meer tot ik wat hoor.
Zo. Ik loop nergens achter aan!
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:44 schreef love-and-hate het volgende:
Eigenlijk denk ik niet dat ik wat stuur. Het voelt slecht om wéér degene te zijn die opnieuw het contact weer legt.
Zij hoort niks meer tot ik wat hoor.
Zo. Ik loop nergens achter aan!
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:47 schreef love-and-hate het volgende:
Lang leve fok. Waar ik ongestoord kan drammen en zeiken en iedereen die het zat is gewoon wegklikt.
Ik heb spijt van mijn antwoord aan haar, so much for being strong..Maarja nu maar weer afwachten en niks doen tot maandag.
Ik denk niet dat TS het type is dat zich beter voelt omdat HIJ het uitmaakte en niet zijn vriendinnetje.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:37 schreef Little_Dolls het volgende:
Als je nu gewoon zelf zou uitmaken... maar ja, dat is natuurlijk heel makkelijk gezegd.
Dat is toch ook het punt niet?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat TS het type is dat zich beter voelt omdat HIJ het uitmaakte en niet zijn vriendinnetje.
Ik denk dat er tussen hun 2 wel echte liefde is, en als dat zo is dat geef je niet zo snel op, alleen omdat het even moeilijk is of tegenzit, ik vind dat ze gewoon samen erover moeten praten, maar dan wel op een rustige manier uiteraard...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:00 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Dat is toch ook het punt niet?Hij zou zichzelf gewoon uit zijn eigen lijden kunnen verlossen...
Misschien moet je dit hele topic eens wat beter doorlezen...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:15 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik denk dat er tussen hun 2 wel echte liefde is, en als dat zo is dat geef je niet zo snel op, alleen omdat het even moeilijk is of tegenzit, ik vind dat ze gewoon samen erover moeten praten, maar dan wel op een rustige manier uiteraard...
Maar zijn lijden is dat zijn relatie uit gaat, niet dat zijn vriendinnetje het uitmaakt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:00 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Dat is toch ook het punt niet?Hij zou zichzelf gewoon uit zijn eigen lijden kunnen verlossen...
Ik zou gewoon denken het meer korte pijn is op deze manier, maar goedquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar zijn lijden is dat zijn relatie uit gaat, niet dat zijn vriendinnetje het uitmaakt.
daar heb je gelijk in, heb ik niet gedaan iddquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:29 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Misschien moet je dit hele topic eens wat beter doorlezen...
Gewoon niet te veel over nadenken, en zien wat er dan goed voelt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:01 schreef love-and-hate het volgende:
Nu moet ik even nadenken hoe ik dit ga aanpakken als ze terug is. Natuurlijk moet ik haar zo snel mogelijk zien. Maar natuurlijk hebben jullie gelijk dat er dan geen uitspraak gaat volgen over onze relatie. Dus blijf ik slapen of niet? Ga ik haar troosten als ze verdrietig is om haar terugkeer?
Ik denk dat ik ga inschatten hoe oprecht ze wil dat het tussen ons werkt en als ik niet denk dat ze daavan overtuigd is dan zal ze moeten begrijpen dat ik mezelf op Amerika ga richten. Als ze me dan toch zou missen terwijl ik nog in het land ben wil ik haar best zien maar dan zal het van haar moeten komen. Jullie hebben daar helemaal gelijk in en ik ben het daar ook helemaal mee eens. (Als zij daar niet toe bereid is zou het sowieso nooit meer kunnen werken)
Oké, als ik morgen nog steeds achter deze uitspraken sta voel ik me sterk en trots en onafhankelijk
Nog ideeën over hoe ik ervoor zorg dat zij er ook voor zal moeten werken?
dat is wel triest he. Dat je je 'verdomd goed voelt' omdat je vriendin van een aantal jaar eens een keer de moeite neemt om te vragen hoe het met je gaat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:23 schreef love-and-hate het volgende:
Maar eventjes voelde het verdomd goed dat ze sinds best wel lang vraagt hoe het met mij gaat...
Idd, dan is het wel ver gekomen lijkt mij...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:39 schreef Argento het volgende:
[..]
dat is wel triest he. Dat je je 'verdomd goed voelt' omdat je vriendin van een aantal jaar eens een keer de moeite neemt om te vragen hoe het met je gaat.
Wij zullen allemaal voor je duimenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:46 schreef love-and-hate het volgende:
Deze laatste dagen is t inderdaad ver gekomen.. Jullie hebben gelijk..
Ik kijk uit naar en ik vrees voor maandag, ik ga zo enorm zwichten voor haar..
Nee dat ga je nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:46 schreef love-and-hate het volgende:
Deze laatste dagen is t inderdaad ver gekomen.. Jullie hebben gelijk..
Ik kijk uit naar en ik vrees voor maandag, ik ga zo enorm zwichten voor haar..
Leuk...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:40 schreef kwiwi het volgende:
O en ik weet niet meer wie dat zei van dat ie ineens niet meer naar schiphol zou mogen gaan omdat er iemand zou zijn die hij niet mocht zien... Dat heb ik dus serieus een keer meegemaakt![]()
TS, hou je van kiwi's? O nee, kwiwi's? Ik voel een fok-huwelijk aankomenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Beetje offtopic: volgens mij heb ik het nog nooit zo goed voorgehad met iemand in r&p als TSHij verdient ook gewoon een betere vriendin.
Dat vind ik echt lief!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Beetje offtopic: volgens mij heb ik het nog nooit zo goed voorgehad met iemand in r&p als TSHij verdient ook gewoon een betere vriendin.
Dat zei ik.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:40 schreef kwiwi het volgende:
O en ik weet niet meer wie dat zei van dat ie ineens niet meer naar schiphol zou mogen gaan omdat er iemand zou zijn die hij niet mocht zien... Dat heb ik dus serieus een keer meegemaakt![]()
Ik kan je anders nog wel een theorie vertellen hoorquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:10 schreef love-and-hate het volgende:
En haar pa die haar nu gaat ophalen dan? Die zou daar echt niet om tegen mij liegen gelukkig. Dit is de enige theorie waar ik echt een vette streep door heb kunnen zetten.
Heb je haar vader gesproken of zegt ze dat?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:10 schreef love-and-hate het volgende:
En haar pa die haar nu gaat ophalen dan? Die zou daar echt niet om tegen mij liegen gelukkig. Dit is de enige theorie waar ik echt een vette streep door heb kunnen zetten.
Stel ze gaat daar op Schiphol een of andere gast gedag staan huggen die bij haar in hetzelfde vliegtuig zat en ook uit Z-A naar Nederland terug ging, dan kan ze haar vader nog wel wijs maken dat dat gewoon een goede vriend was en dat ze hem gaat missen enzo. Jou gaat ze dat niet wijs kunnen maken of ze wil iig niet dat je dat zou zien wellicht.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:10 schreef love-and-hate het volgende:
Maar stel dat ze daar iemand ontmoet heeft, dan is het toch wel heel toevallig dat ze toevallig hetzelfde vliegtuig terug hebben? Het is niet zo dat er 1 vliegtuig per week gaat of zo.quote:
Hier ben ik het mee eensquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat ga je nietKom nou, en dan over een paar weken of maanden weer hier doorheen moeten omdat je weer alleen maar aan haar dacht die bewuste maandag en niet aan jezelf? Je weet nu hoe moeilijk het is om je onafhankelijk op te stellen maar ook hoe goed het voelt. Ga je nou niet maandag als ze 2x knippert met d'r ogen weer afhankelijk opstellen met alle gevolgen van dien.
Mwah, stel ze zijn verliefd op elkaar, dan zorgen ze evt wel dat ze bij elkaar in het vliegtuig zitten toch? Zou ik wel doen iig als ik zo'n lange reis voor de boeg had en diegene moest toch ook in die periode terug, dan ging ik mooi samen...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar stel dat ze daar iemand ontmoet heeft, dan is het toch wel heel toevallig dat ze toevallig hetzelfde vliegtuig terug hebben? Het is niet zo dat er 1 vliegtuig per week gaat of zo.
Of ben ik nu zo naief?
Ik zie niet zo goed in wat die 11 uur samen in een vliegtuig nog voor toegevoegde waarde heeft, maar dat ben ik.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, stel ze zijn verliefd op elkaar, dan zorgen ze evt wel dat ze bij elkaar in het vliegtuig zitten toch? Zou ik wel doen iig als ik zo'n lange reis voor de boeg had en diegene moest toch ook in die periode terug, dan ging ik mooi samen...
Ah, dat was dus precies ook mijn theorie.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Stel ze gaat daar op Schiphol een of andere gast gedag staan huggen die bij haar in hetzelfde vliegtuig zat en ook uit Z-A naar Nederland terug ging, dan kan ze haar vader nog wel wijs maken dat dat gewoon een goede vriend was en dat ze hem gaat missen enzo. Jou gaat ze dat niet wijs kunnen maken of ze wil iig niet dat je dat zou zien wellicht.
Zeg niet dat het zo is hoor, maar zou kunnen. Ik vind het raar dat je ineens niet meer naar Schiphol *mag* komen.
Je zei net dat je bang bent dat je keihard voor d'r gaat zwichten. Maar wáárvoor dan? Ik ben namelijk bang voor je dat ze afstandelijk gaat doen maandag. Of zelfs met een smoes gaat komen dat ze te moe is van de reis en een andere keer met je wil afspreken. Er valt weinig meer te zwichten denk ik, bereid je daar op voor, dan kan het alleen maar meevallen
Als je reteverliefd op iemand bent, is elke minuut dat je bij elkaar bent soms belangrijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik zie niet zo goed in wat die 11 uur samen in een vliegtuig nog voor toegevoegde waarde heeft, maar dat ben ik.
Goed gezegd...daar ben ik het helemaal mee eens, het is gewoon zo hard soms, maar voor de ware moet je blijven knokken...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je reteverliefd op iemand bent, is elke minuut dat je bij elkaar bent soms belangrijk
Voorál als je weet dat je elkaar daarna een tijdje niet ziet, wellicht....
Maar kan me voorstellen dat dit heel klote is voor TS om te lezenSorry TS
Omdat het nog helemaal niet waar hoeft te zijn. Maar ik denk wel dat je op zoiets voorbereid moet zijn eerlijk gezegd en ik hóóp oprecht dat ik het mis heb.
Ik vind dat dus helemaal niet raar. Zo'n ontmoeting bij de uitgang van de bagageruimte is nu eenmaal geen normale ontmoeting, het is een plek waar mensen elkaar na een lange reis meestal feestelijk ontvangen en om de hals vliegen. Met allemaal vrolijke mensen die elkaar na lange tijd weer terug zien.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:13 schreef Greys het volgende:
Ik vind het raar dat je ineens niet meer naar Schiphol *mag* komen.
hoe weet je eigenlijk dat haar vader haar komt ophalen? Wie heeft dat gezegd?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:10 schreef love-and-hate het volgende:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:03 schreef Argento het volgende:
hoe weet je eigenlijk dat haar vader haar komt ophalen? Wie heeft dat gezegd?
quote:Op maandag 29 juli 2013 23:58 schreef love-and-hate het volgende:
's Avonds kreeg ik een smsje dat ik haar niet meer hoefde op te komen halen, dat laat ze haar vader doen.
Andere optie is dat ze niets laat horen op maandag, hou daar ook rekening mee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 06:56 schreef love-and-hate het volgende:
Dat is mijn voorspelling. Hier zal de waarheid waarschijnlijk dicht tegen aan zitten. Dat is goed want dan kan ik mezelf een klein beetje voorbereiden hoe ik me moet opstellen tegenover haar.
Hey, misschien misinterpreteren wij hier alles verkeerd. Da's ook een optie! Maar nogmaals, mijn tip: Laat het even aan haar, zij moet het het allemaal even uitzoeken.quote:Beetje offtopic: volgens mij heb ik het nog nooit zo goed voorgehad met iemand in r&p als TSHij verdient ook gewoon een betere vriendin.
Niets mis mee toch? Je wilde dat zij contact zou zoeken in plaats van dat het van jou moet komen steeds. Dat is nu gebeurd. Ik ben het overigens wel eens met Greys dat het lijkt op het peilen of ze zich schuldig moet voelen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:47 schreef love-and-hate het volgende:
Ik heb spijt van mijn antwoord aan haar, so much for being strong..Maarja nu maar weer afwachten en niks doen tot maandag.
Maandag whatsappen: er is wat tussengekomen, ik kan in plaats van vanavond morgen wel even langskomen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:37 schreef sitting_elfling het volgende:
Probeer inderdaad weer controle over de situatie te krijgen TS!
Vrees dat dit voor de TS nogal "makkelijk gezegd" lijkt...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maandag whatsappen: er is wat tussengekomen, ik kan in plaats van vanavond morgen wel even langskomen.
En dan ook niet reageren op de eventuele extreem emotionele berichten die ze stuurt, alleen na een tijdje eenmalig: nogmaals, morgen heb ik tijd voor je.
Alles in de vorm van een mededeling, geen vraag. Bam, touwtjes in handen
Hij zit zich erg te verheugen op het 'blijven slapen' dat in zijn scenario opgenomen isquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:14 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Vrees dat dit voor de TS nogal "makkelijk gezegd" lijkt...
... en doet zichzelf er alleen maar pijn mee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:21 schreef computergirl het volgende:
[..]
Hij zit zich erg te verheugen op het 'blijven slapen' dat in zijn scenario opgenomen is
Dat is eigenlijkhet stomste wat hij zou kunnen doen in zo'n situatie, dan heeft ze gelijk in de gaten hoe graag hij haar wil en als ie sterk wil zijn (of in ieder geval overkomen tegenover haar) moet ie zeggen "ik ga naar huis". Anders weet ze gelijk hoe laat het is en gaat ze gewoon verder zoals ze eerder deed tegen 'm, ze weet dan immers toch dat hij nog steeds het makke lammetje zonder ruggengraat is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:21 schreef computergirl het volgende:
[..]
Hij zit zich erg te verheugen op het 'blijven slapen' dat in zijn scenario opgenomen is
Kijk, heren, zo doen vrouwen dat dus.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:07 schreef kwiwi het volgende:
Maandag whatsappen: er is wat tussengekomen, ik kan in plaats van vanavond morgen wel even langskomen.
En dan ook niet reageren op de eventuele extreem emotionele berichten die ze stuurt, alleen na een tijdje eenmalig: nogmaals, morgen heb ik tijd voor je.
Dit is inderdaad gebaseerd op eigen ervaringquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kijk, heren, zo doen vrouwen dat dus.
Bitchquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hey! Da's lang geleden!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik zou erg voorzichtig zijn met je verwachtingen. Misschien is ze maandag wel zo moe dat ze niets van zich laat horen en/of wil ze je die dag nog niet zien. Blijven slapen zou ik al helemaal niet vanuit gaan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:22 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
... en doet zichzelf er alleen maar pijn mee.
Daar zat ik ook al aan te denkenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:14 schreef Zanger_Rinus het volgende:
Misschien maar eens een bezoekje brengen aan Schiphol met een roemruchte spionagetechniek?
[ afbeelding ]
Whehequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:10 schreef Greys het volgende:
Verstop je net als Ruud Gullit op Schiphol achter een vuilcontainer.
(Aan degenen die nu 'wait whut' denken.. jullie komen te weinig in SHO)
Ik zou behoorlijk pissed zijn als ik TS' vriendin was. Straks is er helemaal niks aan de handquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Whehe
Maar het is serieus best een goed idee, weet TS meteen of ze liegt en dus met een ander is of dat daadwerkelijk haar vader haar 'gewoon' ophaalt.
Nou niks aan de hand, ze wil de relatie afbreken....quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik zou behoorlijk pissed zijn als ik TS' vriendin was. Straks is er helemaal niks aan de handklein beetje vertrouwen mag er nog wel zijn toch...
Er wordt hier toch gesuggereerd over een evt. nieuwe liefde van de vriendin van TS? Met niks aan de hand doelde ik op dat ze misschien gewoon alleen aankomt... TS zou toch naar Schiphol moeten gaan om zijn vriendin te betrappen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou niks aan de hand, ze wil de relatie afbreken....
Ik denk dit. Te veel en te lang uit elkaar. Je kunt daarmee overdrijven en ik denk dat jullie dit hebben gedaan. Denk dat ze in Afrika verliefd is geworden oid...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:16 schreef Seven. het volgende:
Jullie zijn uit elkaar gegroeid, geen wonder als je in zo'n mate je eigen gang gaat. Op Skypegesprekken kun je geen toekomst bouwen.
Als ze hem spot kan hij toch gewoon zeggen 'ja hallo je bent ruim vijf jaar m'n vriendin, no way dat ik je niet kom ophalen'.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Er wordt hier toch gesuggereerd over een evt. nieuwe liefde van de vriendin van TS? Met niks aan de hand doelde ik op dat ze misschien gewoon alleen aankomt... TS zou toch naar Schiphol moeten gaan om zijn vriendin te betrappen?
Ja dat kan en dan is er niks meer over van 'laat haar maar lekker naar jou toe komen en laat haar maar moeite doen'.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ze hem spot kan hij toch gewoon zeggen 'ja hallo je bent ruim vijf jaar m'n vriendin, no way dat ik je niet kom ophalen'.
Hij heeft weinig te verliezen iig.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Er wordt hier toch gesuggereerd over een evt. nieuwe liefde van de vriendin van TS? Met niks aan de hand doelde ik op dat ze misschien gewoon alleen aankomt... TS zou toch naar Schiphol moeten gaan om zijn vriendin te betrappen?
Mijn verstop je achter de vuilnisbak net als Gullit was een grapje. Ik hoopte eigenlijk dat dat wel duidelijk wasquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja dat kan en dan is er niks meer over van 'laat haar maar lekker naar jou toe komen en laat haar maar moeite doen'.
Ja, dat was wel duidelijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn verstop je achter de vuilnisbak net als Gullit was een grapje. Ik hoopte eigenlijk dat dat wel duidelijk was
Fixedquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:10 schreef Greys het volgende:
Verstop je net als Ruud Gullit op Schiphol achter een vuilcontainer.
(Aan degenen die nu 'wait whut' denken.. jullie komen te weinig in SHO)
Grappig om te zien. Hoe ik er echt van overtuigd ben dat ik een redelijk objectieve blik op de zaak kan werpen, maar al mijn reacties natuurlijk zo subjectief zijn als maar zijn kan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:28 schreef kwiwi het volgende:
[Hij zit zich erg te verheugen op het 'blijven slapen' dat in zijn scenario opgenomen is :D]
Dat is eigenlijkhet stomste wat hij zou kunnen doen in zo'n situatie, dan heeft ze gelijk in de gaten hoe graag hij haar wil en als ie sterk wil zijn (of in ieder geval overkomen tegenover haar) moet ie zeggen "ik ga naar huis". Anders weet ze gelijk hoe laat het is en gaat ze gewoon verder zoals ze eerder deed tegen 'm, ze weet dan immers toch dat hij nog steeds het makke lammetje zonder ruggengraat is.
Niet vervelend bedoeld TS
Dat ze me Amerika niet gunt is in ieder geval niet door mij gezegd. Dit is een van de weinige zekerheden die ik nog heb, dit gunt ze me juist (al is t omdat als ze me niet meer wil ze me een half jaar niet hoeft te zien :p)quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:03 schreef jaha het volgende:
LOL. De vriendin van TS stelt zich op als niet te vertrouwen bitch hoor. Ergens in het topic werd nog genoemd dat ze TS het avontuur in Amerika niet gunt en daarom moeilijk doet. Het verbaast me niet eens veel. Past wel in de rest van het karakter dat TS in een paar steekwoorden geschetst heeft. Ze vind zichzelf oneindig veel belangrijker dan de gevoelens van haar vriendje.
Dat vind ok wel héél asociaal.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik waardeer je input, maar lees even het topic door...quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik weet niet sinds wanneer ze egoïstisch is, maar is het geen optie dat ze het gewoon moeilijk heeft met haar vertrek uit Afrika?
Ik ben vandaag verder gegaan waar ik donderdag was gebleven, ben alweer dingen vergeten denk ik, sorryquote:Op zondag 4 augustus 2013 01:21 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Ik waardeer je input, maar lees even het topic door...
Waarom zou je nu al niet afstand kunnen nemen? Ik heb (helaas) genoeg van dit soort zaken bij vrienden mogen meemaken en zelfs 1 keer bij mezelf en je moet jezelf vooral geen hoop geven. Want dat gaat alleen maar pijn opleveren.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:27 schreef love-and-hate het volgende:
Dat ze het moeilijk heeft met haar vertrek uit Afrika is zo'n beetje het hele punt. Waarom ze me daarom niet meer lijkt te kennen of ook maar iets van interesse toont is me een raadsel. Maandag hoop ik dus uit te vinden wat de stand van zaken is, met eerbehoud haha.
Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat ze nu wel gewend is dat jij ver weg bent terwijl haar vrienden daar, waar ze de laatste tijd heel veel bij is geweest, nu iedere dag weer dicht bij haar zijn. Daarnaast heeft ze daar nu natuurlijk ook een geweldige tijd (ze vervult immers een droom).quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:27 schreef love-and-hate het volgende:
Dat ze het moeilijk heeft met haar vertrek uit Afrika is zo'n beetje het hele punt. Waarom ze me daarom niet meer lijkt te kennen of ook maar iets van interesse toont is me een raadsel.
quote:Vanmorgen moest ik helaas weer afscheid van hem nemen en sindsdien heb ik het gevoel dat ik gek word! Overal waar ik kom en kijk moet ik weer denken aan hoe wij daar diezelfde ochtend nog hand in hand liepen en ik voel me de hele dag al zo naar. Alsof ik leeg ben van binnen. Ik heb ook nergens zin in, ook niet in dingen die ik normaal gesproken hartstikke leuk zou vinden. Ik kan alleen maar voor me uit staren en janken.
Ik liet alleen maar weten hoe je de touwtjes eindelijk weer in handen zou kunnen krijgen, zei niet dat het een aardige oplossing was. Maar laten we eerlijk zijn, die vriendin doet ook niet aller aardigst tegen TS terwijl hij dat wel al steeds is gebleven. Zo iemand verdient ook wel eens een koekje van eigen deeg als je het mij vraagt. Misschien snapt ze dan ook eens hoe verloren en aan de kant gezet TS zich gevoeld heeft in die tussentijd.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat vind ok wel héél asociaal.
Je hebt nog altijd een relatie en haar terugkomst was ruim van te voren bekend.
Als je je slecht behandeld voelt praat je er over, maar behandel je de anfer niet ook asociaal. Dat maakt het alleen maar erger.
Mooi verwoordquote:Op zondag 4 augustus 2013 02:04 schreef Seven. het volgende:
Het ergste van dit hele verhaal is dat TS nog hoop heeft, terwijl hij diep van binnen al weet dat het voorbij is....
Als ie dicht is zie je een knop "nieuw deel openen", als je daar op drukt gaat alles vanzelfquote:Op zondag 4 augustus 2013 09:08 schreef love-and-hate het volgende:
By the way, ik heb nog nooit een topic volgemaakt. What's next? Gewoon een nieuwe maken? Moeten daar nog posts uit dit topic in worden gezet?
quote:Op zondag 4 augustus 2013 09:07 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Mooi verwoord
Ik probeer mezelf iedere dag en ieder uur te vertellen dat ik geen vriendin meer heb. Ik ben bang dat het pas echt doordringt als ik er direct mee geconfronteerd wordt.
Ik ben er in ieder geval uit dat als we bij elkaar zijn ik haar zeg dat ik geen basis meer zie voor een relatie. Misschien kunnen we opnieuw verliefd worden maar voor nu is dat voorbij. Die gaat ze niet verwachten. Normaal ben ik te lief en zou tot aan het eind alles voor haar doen, dat weet ze.
Het is alleen nog geen reeks volgens mij, moet een modje dat even maken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 09:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als ie dicht is zie je een knop "nieuw deel openen", als je daar op drukt gaat alles vanzelf
Als je op 'nieuw deel' klikt wordt het vanzelf een reeksquote:Op zondag 4 augustus 2013 09:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is alleen nog geen reeks volgens mij, moet een modje dat even maken.
Was het maar zo'n feest ja.quote:Op zondag 4 augustus 2013 09:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als je op 'nieuw deel' klikt wordt het vanzelf een reeks
Het is echt zoquote:Op zondag 4 augustus 2013 09:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest ja.
Maar goed, dat komt vanzelf wel goed.
@TS: hoe laat komt ze op Schiphol aan?
Oh jaquote:Op zondag 4 augustus 2013 10:31 schreef love-and-hate het volgende:
Ze komt nog steeds niet op schiphol aan zoals ik op pagina 10 al zei
Maar ze landt morgen, volgens mij zo ergens tussen 12:00 en 13:00. Ze zal wel pas tegen 18:00 thuis zijn. Geen idee hoe laat en of ik daar bericht van ga krijgen.
Als dat bijv Brussel of Weeze is kan dat maar zo ja.quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:39 schreef jaha het volgende:
Morgen? Ik dacht dat ze vandaag zou landen en dat jullie elkaar morgen zouden spreken.
Als ze landt tussen 12:00 en 13:00 moet ze wel eerder dan 18:00 thuis kunnen zijn volgens mij. Of woon je echt vier uur rijden van het vliegveld?
Nee, users kunnen niet een reeks aanmaken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 09:45 schreef Oognip het volgende:
Als je op 'nieuw deel' klikt wordt het vanzelf een reeks
Oh, excuses danquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, users kunnen niet een reeks aanmaken.
Je krijgt ook niet de optie 'nieuw deel', maar alleen 'nieuw topic'.
TS zou in R&P / R&P-Feedback even kunnen vragen of er nu al een reeks van gemaakt kan worden, maar er kan ook achteraf een verzoek gedaan worden. Het komt hoe dan ook wel goed.
Dit topic gaat vandaag nog wel vol en dan kan er een reeks van gemaakt worden ruim voordat morgenavond de ontknoping komt.quote:
Goed zo. Kies voor jezelf, je bent beter af zonder haar en haar getwijfel. Er zijn vrouwen die jou veel gelukkiger kunnen maken. En in Amerika ben je beter vogelvrij zodat je je niet schuldig hoeft te voelen als je met een beeldschone chick in bed belandt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 09:07 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Mooi verwoord
Ik probeer mezelf iedere dag en ieder uur te vertellen dat ik geen vriendin meer heb. Ik ben bang dat het pas echt doordringt als ik er direct mee geconfronteerd wordt.
Ik ben er in ieder geval uit dat als we bij elkaar zijn ik haar zeg dat ik geen basis meer zie voor een relatie. Misschien kunnen we opnieuw verliefd worden maar voor nu is dat voorbij. Die gaat ze niet verwachten. Normaal ben ik te lief en zou tot aan het eind alles voor haar doen, dat weet ze.
Nee bij het eerste en tweede topic wordt het niet automatisch een reeks, dat moet een modje inderdaad doenquote:
Nu ik weer terug ben van vakantie gelukkig wel (vakantie lijkt goeie afleiding maar was best wel een hel). Vanochtend lekker een uurtje gaan fietsen, doe ik graag. Maakt m'n hoofd leeg. En vanavond heb ik met een paar vrienden afgesproken. Die zie ik immers voorlopig niet meer. Terassje zitten, verdriet weg drinken, mijn hart luchten en dan lekker alles vergetenquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:38 schreef Little_Dolls het volgende:
TS, heb je soms geen hobby waar je je even mee kunt bezighouden om toch nog een béétje afleiding te hebben?
Er is een verschil tussen wat ik zou moeten doen, wat ik zou willen doen en wat ik daadwerkelijk doe. Zo sterk om het nog zonder haar te zien uit te maken ben ik nietquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:28 schreef Seven. het volgende:
[..]
Goed zo. Kies voor jezelf, je bent beter af zonder haar en haar getwijfel. Er zijn vrouwen die jou veel gelukkiger kunnen maken. En in Amerika ben je beter vogelvrij zodat je je niet schuldig hoeft te voelen als je met een beeldschone chick in bed belandt.
In feite zou je haar gewoon een whatsapp kunnen sturen met de boodschap dat je dit gesprek eigenlijk niet wil. Of nee, dat je haar niet meer hoeft (in nette bewoording). Dat je gewoon je spullen op komt halen en de hare brengt. Bam, einde aan de relatie, einde aan de onzekerheid. Maar dan kun je door met je leven en je vol op Amerika storten.
Ik snap je wel hoor, vind die adviezen dat je haar idd maar nooit meer moet zien wat ver gaan.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:36 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen wat ik zou moeten doen, wat ik zou willen doen en wat ik daadwerkelijk doe. Zo sterk om het nog zonder haar te zien uit te maken ben ik nietAls ik dat trouwens nu stuur dan ziet ze dat als ze landt, dat vind ik dan ook weer extreem lullig.
Er zijn ook nog een aantal praktische problemen. Ik zou een aantal (dure noodzakelijke spullen van haar lenen die ik meeneem naar in Amerika. Zij gaat in mijn studenten kamer wonen terwijl ik in het buitenland zit. En we hebben nog een hele inboedel samen die momenteel overal en nergens is opgeslagen.
Ik kan haar dus niet van het ene op het andere moment uit mijn leven verbannen..
Als je haar gewoon, zoals je eerder aangaf, eerlijk vertelt dat je geen basis meer ziet voor een relatie etc. dan hoeft het helemaal geen probleem te zijn om (ook al is het uit) nog die praktische afspraken na te komen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:36 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen wat ik zou moeten doen, wat ik zou willen doen en wat ik daadwerkelijk doe. Zo sterk om het nog zonder haar te zien uit te maken ben ik nietAls ik dat trouwens nu stuur dan ziet ze dat als ze landt, dat vind ik dan ook weer extreem lullig.
Er zijn ook nog een aantal praktische problemen. Ik zou een aantal (dure noodzakelijke spullen van haar lenen die ik meeneem naar in Amerika. Zij gaat in mijn studenten kamer wonen terwijl ik in het buitenland zit. En we hebben nog een hele inboedel samen die momenteel overal en nergens is opgeslagen.
Ik kan haar dus niet van het ene op het andere moment uit mijn leven verbannen..
quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:36 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Drop haar gewoon. Getwijfel is een no-go.
Hoeft geen probleem te zijn, maar het kan wel een probleem worden. Gezien het feit dat er maar 2 of 3 weken zijn om alles af te handelen, is het zaak om de problemen te voorkomen door nu in ieder geval te bedenken hoe hij het wil hebben.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je haar gewoon, zoals je eerder aangaf, eerlijk vertelt dat je geen basis meer ziet voor een relatie etc. dan hoeft het helemaal geen probleem te zijn om (ook al is het uit) nog die praktische afspraken na te komen.
Ja dat wel, maar in een relatie blijven omdat het vanwege een paar spullen praktisch is is in ieder geval geen goede oplossing. Dat is het al niet als er kinderen bij betrokken zijn, laat staan dat het om een camera o.i.d. gaatquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hoeft geen probleem te zijn, maar het kan wel een probleem worden. Gezien het feit dat er maar 2 of 3 weken zijn om alles af te handelen, is het zaak om de problemen te voorkomen door nu in ieder geval te bedenken hoe hij het wil hebben.
Oke, die zal ik in mijn achterhoofd houden als ik haar weer zie en het erop aan komt!quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
En TS, ik persoonlijk vind je te soft.
Je houdt mijns inziens echt nog te veel rekening met haar.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:48 schreef love-and-hate het volgende:
maar gezien haar ongetwijfeld moeilijke periode
Je bedoelt: wordt er tegenwoordig niet meer getrokken aan een dood paard? Nee, dat wordt inderdaad minder gedaan dan vroeger, en maar goed ook. Je leeft maar 1x, waarom dan dat leven (te) lang doorbrengen met iemand die je links laat liggen als het haar even handig uitkomt? Voor haar 10 vrouwen die beter bij 'm passen, maar dat weet je niet als je wanhopig aan je al stukgelopen relatie probeert vast te houden.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:05 schreef Joanne35 het volgende:
Echt, al die mensen hier die al aansturen op uitmaken...
Wordt er tegenwoordig niet meer gevochten voor een relatie?
Ik vind zulke adviezen een beetje raar. Alsof je na een lange relatie, zo 'patsboem' de relatie maar gaat verbreken omdat iemand een beetje raar gedrag aan het vertonen is. Goddomme, rare mensen hier soms.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:42 schreef Pino112 het volgende:
Ik snap je wel hoor, vind die adviezen dat je haar idd maar nooit meer moet zien wat ver gaan.
Hoe weet jij nou weer dat 't trekken aan een dood paard is?quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bedoelt: wordt er tegenwoordig niet meer getrokken aan een dood paard? Nee, dat wordt inderdaad minder gedaan dan vroeger, en maar goed ook. Je leeft maar 1x, waarom dan dat leven (te) lang doorbrengen met iemand die je links laat liggen als het haar even handig uitkomt? Voor haar 10 vrouwen die beter bij 'm passen, maar dat weet je niet als je wanhopig aan je al stukgelopen relatie probeert vast te houden.
Jij vindt dat deze relatie nog iets levensvatbaars is op dit moment, na het lezen van het hele topic? Misschien, heel misschien wel, als TS niet over een paar weken naar de VS zou gaan en hij het ook niet erg zou vinden hoe ze tegen hem doet. Maar ja hij gaat nou eenmaal wel naar de Vs en vindt het zo te zien niet leuk hoe hij behandeld wordt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:16 schreef _klauoon het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou weer dat 't trekken aan een dood paard is?
Ik heb het hele topic gelezen, en wat ik vooral zie is een hoop ophitsende fok!'ers die TS van alles aanpraten en zijn vriendin al opzij gezet hebben als iemand die zonder respect met haar vriend omgaat, of als een vreemdganger, terwijl we alleen maar wat schaarse informatie hebben en ik eerlijk gezegd voor geen van beide aanwijzingen zie in zijn posts. Het is allemaal pure speculatie, en ik heb het idee dat sommige fok!'ers hier meer kwaad doen dan goed.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij vindt dat deze relatie nog iets levensvatbaars is op dit moment, na het lezen van het hele topic?
Hij vond de meningen, zoals je dan vast ook hebt gelezen, juist fijn om te horen. En TS moet zich vooral eens op zichzelf richten m.i., in plaats van wederom op zijn vriendin.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:23 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Ik heb het hele topic gelezen, en wat ik vooral zie is een hoop ophitsende fok!'ers die TS van alles aanpraten en zijn vriendin al opzij gezet hebben als iemand die zonder respect met haar vriend omgaat, of als een vreemdganger, terwijl we alleen maar wat schaarse informatie hebben en ik eerlijk gezegd voor geen van beide aanwijzingen zie in zijn posts. Het is allemaal pure speculatie, en ik heb het idee dat sommige fok!'ers hier meer kwaad doen dan goed.
Als blijkt dat het een dood paard is komt TS daar straks nadat ze thuis komt wel achter. Er is geen enkele reden om nu al vooruit te lopen op mogelijke scenario's. Als ik TS was zou ik me nu op die vriendin gaan richten en fok! even laten voor wat het is, als het moeilijk gaat met je relatie wil je niet een hele schare ophitsende mensen aan de zijlijn hebben staan die allemaal hun mening over het gebeuren hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |