abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129412437
Ts is fok!ker zonder 25cm :')
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_129412609
Oh wat rot. Hopelijk komt het goed, of jullie nou samen blijven of niet! Sterkte.
  zondag 28 juli 2013 @ 00:33:18 #53
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_129420887
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 14:07 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Dus omdat het bij jou zo was, is het altijd zo?

Los van jouw post; Ik vind het verbazingwekkend hoeveel direct gaan roepen 'ze is vreemdegegaan dit dat'. Kom op man, op basis van deze informatie? :')
Natuurlijk is het een mogelijkheid, maar jullie doen haast alsof het een feit is.

TS, laat je niet gek maken. Als jij je vriendin goed genoeg kent om haar te geloven dat ze trouw gebleven is, moet je haar vooral geloven. Ik vind daarbij de reactie van Luxuria het beste; Niet teveel zorgen maken, wacht rustig af tot ze hier is en kijk dan wat er gebeurt. :) Meer kun je nu toch niet doen.

Zorg wel dat het geregeld en duidelijk is voordat jij naar Amerika vertrekt. Anders verzuurt het je eigen trip ook nog, dat moet je niet willen.
Nee, we hebben niet veel informatie, maar des te meer levenservaring.

Ik denk dat een zinsnede als 'genieten van mijn vrijheid' ontzettend veel zegt. Want van wat is ze vrij en waarom geniet ze daarvan? Als ze haar relatie met TS niet als beperking / remming gezien zou hebben, zou ze nooit met zo'n formulering gekomen zijn. Want dan had ze zich ook mèt een relatie vrij gevoeld.
Ook het woordje 'genieten' spreekt boekdelen. Ze geniet van dingen waarvan ze niet kan/mag genieten omdat ze een relatie heeft. Ergo: sex en eventueel liefde met een of meer anderen, want dat is het enige wat niet kan als je een relatie hebt. Oftewel, ze ligt met een ander te krikken of heeft zich in weten te houden, maar zou het alsnog heel graag willen. Echter, dat laatste is gezien de menselijke aard, erg onwaarschijnlijk.

Vandaar de eindconclusie die anderen voor me al hebben getrokken: ze heeft lekker van bbc lopen genieten in SA

bbc = http://www.urbandictionary.com/define.php?term=bbc

[ Bericht 2% gewijzigd door Puntenjager op 28-07-2013 00:40:05 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zondag 28 juli 2013 @ 02:09:08 #54
399873 upnx
it's me
pi_129423984
Denk dat dit het beste is wat je kan overkomen. Ik heb ook ooit eens 9 maanden met iemand mogen Skypen. Na 3 dagen echt samen waren we elkaar echter spuugzat. Het is gewoon niet hetzelfde.

Je bent nu vrij om te doen en laten wat je wilt in Amerika. Misschien wordt je grote droom nog groter en sla je een Amerikaanse aan de haak.
  zondag 28 juli 2013 @ 09:06:00 #55
78918 SeLang
Black swans matter
pi_129426793
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 02:09 schreef upnx het volgende:
Denk dat dit het beste is wat je kan overkomen. Ik heb ook ooit eens 9 maanden met iemand mogen Skypen. Na 3 dagen echt samen waren we elkaar echter spuugzat. Het is gewoon niet hetzelfde.
Of je leest even de OP
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 28 juli 2013 @ 09:19:14 #56
277627 Seven.
We are Borg.
pi_129426892
TS, ik was ooit met een militair die 3 maanden naar Afghanistan ging. We konden helemaal opnieuw beginnen want hij had zijn relativeringsvermogen in Kabul gelaten en ik werd nogal mondig en onafhankelijk door alles zelf te doen.
Resistance is futile.
  zondag 28 juli 2013 @ 09:21:05 #57
277627 Seven.
We are Borg.
pi_129426905
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 02:09 schreef upnx het volgende:
Denk dat dit het beste is wat je kan overkomen.
En dit. Je gaat naar fucking Amerika, GENIET!! En dan zonder dat geleuter op Skype.
Resistance is futile.
pi_129428862
Dit soort dingen kunnen je van binnen helemaal opvreten. Het is rot, maar er is nu niets wat je kan doen om haar gevoel te veranderen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 12:01 schreef SeLang het volgende:

Verder is het met vrouwen meestal zo dat als je zo'n soort mededeling krijgt, dan zijn ze er zelf allang helemaal klaar mee. Dan kun je er al niets meer aan veranderen. Bij vrouwen werken die dingen anders dan bij mannen is mijn ervaring.
Dit is heel erg waar. :)
  zondag 28 juli 2013 @ 12:49:25 #59
399873 upnx
it's me
pi_129429984
quote:
Of je leest even de OP
Wat wil je dat ik daar lees? 9 maanden is lang hoor, ook als je daarvoor jaren bij elkaar was.
pi_129430530
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 12:01 schreef SeLang het volgende:
Verder is het met vrouwen meestal zo dat als je zo'n soort mededeling krijgt, dan zijn ze er zelf allang helemaal klaar mee. Dan kun je er al niets meer aan veranderen. Bij vrouwen werken die dingen anders dan bij mannen is mijn ervaring.
Dit is echt zo hard waar.

Maar het er dan toch nog uren over moeten hebben, want dan hebben jullie het 'samen besloten' :') En wee je gebeente als je als kerel op eigen houtje enige beslissing maakt over je relatie ..
"Pools are perfect for holding water"
pi_129430582
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 12:58 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Eens is :) Met name dat laatste, weet niet zo waarom dat zo is, maar je ziet en hoort het overal. Als men het al zegt, zijn ze er 9 van de 10 keer al klaar mee. En waarschijnlijk al met vriendinnen maanden over lopen kletsen hoe we het 'fatsoenlijk' kunnen eindigen.
Serieus, als ik een euro kreeg voor elke keer dat ik in mijn omgeving zoiets hoorde ..
  zondag 28 juli 2013 @ 13:23:24 #62
78918 SeLang
Black swans matter
pi_129430804
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 12:49 schreef upnx het volgende:

[..]

Wat wil je dat ik daar lees? 9 maanden is lang hoor, ook als je daarvoor jaren bij elkaar was.
Misschien las ik je post dan verkeerd, maar het suggereerde dat je 9 maanden hebt geskyped en daarna pas iemand 3 dagen irl zag. TS heeft een >5 jaar relatie + samengewoond en ging daarna skypen, dus niet een internet vriendinnetje ofzo. Misschien bedoelde je dat niet maar zo las ik je post.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_129430810
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 00:33 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Nee, we hebben niet veel informatie, maar des te meer levenservaring.

Ik denk dat een zinsnede als 'genieten van mijn vrijheid' ontzettend veel zegt. Want van wat is ze vrij en waarom geniet ze daarvan? Als ze haar relatie met TS niet als beperking / remming gezien zou hebben, zou ze nooit met zo'n formulering gekomen zijn. Want dan had ze zich ook mèt een relatie vrij gevoeld.
Ook het woordje 'genieten' spreekt boekdelen. Ze geniet van dingen waarvan ze niet kan/mag genieten omdat ze een relatie heeft. Ergo: sex en eventueel liefde met een of meer anderen, want dat is het enige wat niet kan als je een relatie hebt. Oftewel, ze ligt met een ander te krikken of heeft zich in weten te houden, maar zou het alsnog heel graag willen. Echter, dat laatste is gezien de menselijke aard, erg onwaarschijnlijk.

Vandaar de eindconclusie die anderen voor me al hebben getrokken: ze heeft lekker van bbc lopen genieten in SA

bbc = http://www.urbandictionary.com/define.php?term=bbc
Ik wil niet zo ver gaan om dus te concluderen dat ze vreemd is gegaan (of dat wil), maar met het dik gedrukte ben ik het toch wel heel erg eens.

Heb trouwens in een vergelijkbare situatie gezeten. Vriendin 2 jaar in Australie/Azie, na 7 maanden uit het niets: 'ik loop hier al een poosje over te denken' (lees: heb al besloten) .. 'beperking in mijn vrijheid' .. bla bla. Ik was er meteen klaar mee.

Heb nooit helemaal begrepen waarom ze een relatie als een beperking van haar vrijheid zag. Open relatie was imo geen enkel probleem geweest. Maar naar eigen zeggen werkte het missen van mij, als een beperking. Dan zat ze nog te veel met haar hoofd in NL. En in plaats van dat ze op haar reis van zelfontwikkeling ( :') ) dáár nou juist mee om leerde gaan, was het gewoon een stuk simpeler om dat hele aspect van haar leven los te snijden. Heb het altijd nogal dom en makkelijk gevonden. Ochja.
pi_129431023
Nou ik snap het ergens best hoor als je in een ander land en een relatie ver weg hebt , dan is de relatie toch meer soort beperking om je te richten waar je mee bezig bent.

Je staat minder open voor de situatie daar omdat je toch steeds bezig bent met de ander in een ander lang en dat word op een lange duur een beperking.

Ik denk eigenlijk dat ts misschien beter dingen zo even kan laten , juist even richten op Amerika en het eigenlijk misschien zien als een nieuw begin daarzo.
pi_129451378
Bedankt voor al jullie reacties! Ik beb blij met alle meningen die ik krijg van iedereen, helpt enorm om met een andere bril naar de hele situatie te kijken ook al hoor je een hoop dingen liever niet.

Ik voel me van tijd tot tijd echt enorm rot en het vreet me inderdaad helemaal op van binnen. Vreemdgaan is nog steeds out of the question voor mij, daar ken ik haar meer dan goed genoeg voor. Speculeren mogen jullie natuurlijk van harte ;)

Maar zoals meerdere malen gezegd is ook mijn ervaring met vrouwen dat ze vaak al voor een groot deel de beslissing genomen hebben. Ik houd mezelf het worst case scenario voor en sla me hier door de dagen heen. Nog 8 nachten voor ik haar ga ophalen van het vliegveld. Er is nog steeds een vurige naïeve hoop dat met die ene knuffel alles in orde komt.

Laatste twee dagen weinig contact gehad. Zij is daar alles aan het afsluiten en afscheid aan het nemen. Ze weet verder niks meer of minder en wil me geen valse hoop geven (hieruit kun je zeer pijnlijke conclusies trekken) maar geeft ook oprecht aan er vol voor te gaan samen, en daarin geeft ze me ook gwen reden om aan haar oprechtheid te twijfelen.

Dus that's it..

Ik ben wel heel benieuwd, Seven. hoe is het met jou en je uitgezonden vriend afgelopen?
  zondag 28 juli 2013 @ 23:13:23 #66
277627 Seven.
We are Borg.
pi_129451742
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 23:05 schreef love-and-hate het volgende:
Bedankt voor al jullie reacties! Ik beb blij met alle meningen die ik krijg van iedereen, helpt enorm om met een andere bril naar de hele situatie te kijken ook al hoor je een hoop dingen liever niet.

Ik voel me van tijd tot tijd echt enorm rot en het vreet me inderdaad helemaal op van binnen. Vreemdgaan is nog steeds out of the question voor mij, daar ken ik haar meer dan goed genoeg voor. Speculeren mogen jullie natuurlijk van harte ;)

Maar zoals meerdere malen gezegd is ook mijn ervaring met vrouwen dat ze vaak al voor een groot deel de beslissing genomen hebben. Ik houd mezelf het worst case scenario voor en sla me hier door de dagen heen. Nog 8 nachten voor ik haar ga ophalen van het vliegveld. Er is nog steeds een vurige naïeve hoop dat met die ene knuffel alles in orde komt.

Laatste twee dagen weinig contact gehad. Zij is daar alles aan het afsluiten en afscheid aan het nemen. Ze weet verder niks meer of minder en wil me geen valse hoop geven (hieruit kun je zeer pijnlijke conclusies trekken) maar geeft ook oprecht aan er vol voor te gaan samen, en daarin geeft ze me ook gwen reden om aan haar oprechtheid te twijfelen.

Dus that's it..

Ik ben wel heel benieuwd, Seven. hoe is het met jou en je uitgezonden vriend afgelopen?
We hebben elkaar nog 1,5 jaar het leven zuur gemaakt tot er niets dan kille haat overbleef. Kan me niets leuks meer aan hem herinneren we zijn 5 jaar samen geweest, huis gekocht en alles :') .Er moet toch iets goed geweest zijn aan die relatie, maar het negatieve is zo gaan overheersen dat ik me echt maar met moeite een paar leuke dingetjes kan herinneren.
Resistance is futile.
pi_129452279
Hmmm heel zuur, maar wel een verhaal waar ik zelf misschien ook mijn lessen uit kan trekken. Hoe graag ik ook verder wil, als het dan toch voorbij is dan maar snel en duidelijk zodat ik er later met goeie herinneringen op kan terug kijken en ik me zonder omkijken op Amerika kan storten.
pi_129452706
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 12:02 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Dit is heel erg waar. :)
Sowieso, als een van de 2 twijfelt of de gevoelens er nog zijn dan komt dan vrijwel nooit meer goed. Dat komt echt niet zomaar weer terug. De knoop daadwerklijk definitief doorhakken is een ander verhaal, dat is niet makkelijk omdat je al zo lang samen bent, maar nog 1 of 2 pogingen wagen om te kijken of het gevoel weer terugkomt zal uiteindelijk in 99,99% van de gevallen resulteren in meer pijn. Dat kan ik je helaas uit ervaring vertellen.

De hoop die je nog hebt dat alles weer goed gaat komen als je elkaar weer ziet is echt killing.
ze zijn fucking nice.
  zondag 28 juli 2013 @ 23:40:29 #69
277627 Seven.
We are Borg.
pi_129453063
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 23:24 schreef love-and-hate het volgende:
Hmmm heel zuur, maar wel een verhaal waar ik zelf misschien ook mijn lessen uit kan trekken. Hoe graag ik ook verder wil, als het dan toch voorbij is dan maar snel en duidelijk zodat ik er later met goeie herinneringen op kan terug kijken en ik me zonder omkijken op Amerika kan storten.
Hoe het ook loopt, jouw Amerika avontuur mag er niet onder lijden want dat ga je haar kwalijk nemen.
Resistance is futile.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 juli 2013 @ 00:18:14 #70
163650 Greys
pi_129454643
quote:
2s.gif Op zondag 28 juli 2013 23:40 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hoe het ook loopt, jouw Amerika avontuur mag er niet onder lijden want dat ga je haar kwalijk nemen.
Hij gaat het vooral zichzèlf kwalijk nemen...

TS, wat ik niet helemaal snap is dat je hier nu twee keer hebt gezegd dat zij je heeft aangegeven er 'vol voor te willen gaan' als ze terug is. Dan snap ik het verhaal niet ben ik bang, zal het straks nog eens opnieuw gaan lezen allemaal. Ze geeft jou dus aan dat zij het nog wèl ziet zitten? Ik bedoel, wáár wil ze nou precies vol voor gaan als ze terug is dan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_129486534
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 23:33 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:

[..]

Sowieso, als een van de 2 twijfelt of de gevoelens er nog zijn dan komt dan vrijwel nooit meer goed. Dat komt echt niet zomaar weer terug
Mensen moeten gewoon onder ogen zien dat een verliefd gevoel nooit een heel leven lang blijft bestaan. Een goede relatie kenmerkt zich door het feit dat beide partners elkaar het licht in de ogen gunnen zonder dat er altijd en eeuwig een "gevoel" moet zijn. :Y
pi_129488771
ze gaat misschien niet vreemd, maar ze heeft al andere opties uitstaan. Zoveel is wel zeker.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_129489798
Hoe kan ze er vol voor gaan als jij binnen twee weken alweer naar de andere kant van de wereld vertrekt? Eigenlijk klinkt het een beetje als een loze belofte, of een belofte om die periode tussen haar terugkomst en jouw vertrek haar best te doen en daarna weer terug te vallen in het oude patroon - want de afstand. En ik zeg niet dat dit dan willens en wetens is, ze heeft vast de beste intenties, maar ik geloof niet dat je in zo'n korte periode een relatie kan redden als je daarna weer zo ver van elkaar vandaan bent. Zo'n periode is eerder aftasten en een beginnetje maken en dit begin wordt dan direct weer weggevaagd. Mits jullie dan evengoed besluiten dat het goed genoeg aanvoelt, dan zit je denk ik alsnog in onzekerheid of de relatie er over een half jaar nog wel is of dat jullie dan weer aan hetzelfde riedeltje mogen beginnen.

Overigens ben ik het er niet mee eens dat twijfelen over gevoel per se een doodsteek moet zijn. Mijn vriend had dat ook, maar dat was bij zijn exen rond hetzelfde punt in de relatie (na 1,5-2 jaar) ook het geval. Mijns inziens was het een gevalletje van bindingsangst, het is ook echt uit geweest. Hij gaf later aan dat hij inderdaad na was gaan denken over samenwonen en hij was begonnen over samen een auto kopen waardoor hij ineens - uit het niets - aan alles begon te twijfelen. We tikken nu tegen de vier jaar en we hebben inmiddels samenwoonplannen (eerst een goede baan vinden in plaats van een onderbetaalde functie), maar hij wilde niet zo iemand zijn die met een meisje ergens gaat wonen en dat het dan na een jaar uitgaat. Hij wilde 100% zeker zijn. En dat begrijp ik best, liever dat hij al zijn onzekerheden even bij me kwijt kan en we erover kunnen praten, hij zijn twijfels voor zichzelf uitzoekt nadat we wel erover hebben gesproken dan dat het kapot loopt omdat hij er op een veel later moment achterkomt dat ik niet het meisje ben met wie hij wil settelen.
Geheel offtopic, maar ik wilde aantonen dat er ook nog succesverhalen zijn in deze wereld. ;) Het hoeft niet per se slecht te eindigen omdat er twijfels zijn. Mijn relatie is nu zelfs beter dan ooit.
pi_129491715
Dankjewel voor je verhaal, fijn om te lezen.

Ik heb een update die ik heel graag van me af wil schrijven.

Ik had een vreselijke dag, voelde me enorm eenzaam. 's Avonds kreeg ik een smsje dat ik haar niet meer hoefde op te komen halen, dat laat ze haar vader doen. Ze zit zo enorm in Afrika en haar vrijwilligerswerk, ze kan het niet loslaten, wil niet weg en wordt misselijk bij de gedachte terug te moeten naar Nederland. Ontmoeten op het vliegveld was te pijnlijk door alles wat voorgevallen is tussen ons. Ik zie haar wel maandag avond.

Ik heb hierover willen praten met vrienden maar iedereen was druk of sliep al dus ik heb haar proberen te bellen, maar ze wil even niks horen van mij. Ik heb toen even voor mezelf gekozen, gewhatsappt dat ik alles voor haar doe, dat ze egoïstisch is en dat ik er zo klaar mee ben. Dat gaf ze toe en ze wilde daar nu niks aan veranderen. Ik heb t uit willen maken maar haar sterkte gewenst in haar laatste week en ben in bed gaan liggen....

Ze is oprecht en eerlijk maar de uitkomst is niet positief. Ik kan het na ruim vijf jaar niet zo beëindigen ook al zou ik het bijna graag willen om van de kwelling af te zijn. Maar ik moet haar gewoon eerst zien en weer face to face kunnen spreken. Nu kan ik dat niet zo overhaast. Maar man man man wat een kut gedoe.
pi_129492143
Ze wil van je af. Ik ben het wel eens dat de manier waarop ze dat duidelijk maakt niet erg sjiek is. Maar goed hoe ze dat duidelijk maakt is ook niet echt relevant, want het zal altijd kut zijn voor de persoon die achter blijft. Valt weinig anders van te maken dat je het moet accepteren. Maar in Amerika lopen ook best veel leuke meiden rond moet je maar denken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')