Alright, shit just got real and real crazy..!
Dit topic kan mogelijk een spannend vervolg krijgen. Het is hier nu 3:30 maar dit moet ik even delen. Here's the thing.
Vanuit mijn school zijn we met vier studenten in Amerika dit semester. We hadden elkaar nooit gezien maar zijn een paar keer wat gaan drinken om elkaar wat beter te leren kennen. Drie super toffe Nederlandse jongens en een leuke Duitse meid. Niks aan de hand whatsoever, op een avond na waarop de twee jongens eerder naar huis gingen en ik nog even met haar bleef zitten. Bij het afscheid gaf ze een knuffel en ik voelde heel kort een soort van klik of iets dergelijks. Mijn relatie was toen nog prima, vriendin zat drie maanden in Afrika toen. Ik heb hier na die avond niet meer bij stilgestaan.
Toen ik uiteindelijk aan het breken was met mijn vriendin ben ik contact met haar gaan zoeken, om het er een beetje over te kunnen hebben met iemand en om mezelf samen met haar te verheugen op Amerika. Geen bijbedoelingen en geen overdreven veel contact, just happened.
Eenmaal hier aangekomen zag en sprak ik haar eigenlijk nauwelijks de eerste week. We waren af en toe op dezelfde feestjes en dat was leuk maar ik heb niet bijzonder veel aandacht aan besteed. Tot vanavond... shit...
Een van die Nederlandse jongens waar ik goed mee klik en ook veel lessen mee samen heb (hij is overigens homo, niet relevant maar voor de volledigheid) en mijn awesome Amerikaanse roommate uit California gingen langs bij een andere Duitse meid waar zij ook was, gewoon een beetje hangen en chillen. Ik zat naast haar en echt ineens, bang! Het was vol raak, ik was opeens zo aangetrokken tot haar en ik vermoedde signalen op te pikken die aantoonden dat zij mij ook wel een beetje aan het checken was. We kennen elkaar al tot op zekere hoogte dus zijn geen vreemden, maar vanavond was anders. Gezellig, subtiele aanraking af en toe, beetje pesten en veel lachen.
Vanaf het moment dat ik en de twee andere jongens afscheid van haar hadden genomen en samen naar onze dorms terugliepen kreeg ik meteen de stomverbaasde reacties van de andere twer over me heen wat er daar tussen ons ineens gaande was. De Nederlandse jongen brengt nogal veel tijd met haar door maar hij vond het pretty obvious dat ze anders was dan anders, zeker naar mij toe. En my Californian friend wist me er meteen van te overtuigen dat ik een thing going had en dat er potential in zat.
En vanaf dat moment tot nu heb ik het ineens zwaar te pakken. Enorme crush.. voelt zo goed en zo slecht op hetzelfde moment. Het komt heel snel, maar het voelt heerlijk. Ik heb alleen zoals jullie nu wel weten de neiging om er meteen een big deal van te maken en er vol bovenop te springen. Niet doen, er is zeker 'iets' maar het kan nog alle kanten op.
Gelukkig heb ik mijn persoonlijke interactieve dagboek Fok! waar ik ongestraft helemaal los kan gaan zodat ik ze een beetje op een rijtje houd. En ik heb mijn twee buddies hier als wingmen die er grappig genoeg precies op het zelfde moment als ik zelf achter zijn gekomen en bereid zijn me te helpen waar nodig.
Morgenavond gaan we wat drinken in een karaoke bar en eventueel nog wat kroegen checken downtown, met hetzelfde groepje.. so...
That's it for now. Het voelt verdomd heerlijk, net nadat ik mijn vriendin helemaal heb geblokt, en deze flirt modus is precies wat ik nodig heb. Ik durf mezelf echter nog niet helemaal over te geven, uit zelfbescherming voor als het mis gaat.
Ik ben heel benieuwd om te zien wat jullie hiervan gaan maken, bet you didn't see this coming!