abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 augustus 2013 @ 08:42:26 #76
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_130585448
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 08:30 schreef poepeneesje het volgende:
Toch maar eens volgen.
Net op tijd om te zien hoe TS zich suf gaat neuken daar *O* *O* *O*
Cookin’ like a chef I’m a 5 star Michelin
pi_130589884
Arizona _O_ mooie staat. Heel veel plezier TS en denk niet te veel meer aan haar hoe kut dat ook is. Je gaat niet elk jaar naar the U S of A...
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:21:12 #78
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_130606148
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 19:15 schreef Scorpie het volgende:
Wat is er gebeurd met ' we blijven voor altijd vrienden, bij ons gaat het heel anders, ik blijf haar altijd trouw qua vriendschap' ? :D nu al overboord na 5 daagjes? Told ya so.
Dat dus. Want dit:
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 19:50 schreef love-and-hate het volgende:
Oh en er zijn zoveel mooie dames hier, en mensen zijn zo vriendelijk, easy going en (al dan niet oprecht) geïnteresseerd.
Cookin’ like a chef I’m a 5 star Michelin
pi_130612807
Mooi dat het goed gaat in de US. Jammer dat je ex niet eerlijk is geweest over haar Afrikaanse Toy-Boy.
pi_130614620
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 21:43 schreef bonbon22 het volgende:
Mooi dat het goed gaat in de US. Jammer dat je ex niet eerlijk is geweest over haar Afrikaanse Toy-Boy.
Die is allang bezig met haar volgende trip naar Afrika :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_130632272
Alright, shit just got real and real crazy..!

Dit topic kan mogelijk een spannend vervolg krijgen. Het is hier nu 3:30 maar dit moet ik even delen. Here's the thing.

Vanuit mijn school zijn we met vier studenten in Amerika dit semester. We hadden elkaar nooit gezien maar zijn een paar keer wat gaan drinken om elkaar wat beter te leren kennen. Drie super toffe Nederlandse jongens en een leuke Duitse meid. Niks aan de hand whatsoever, op een avond na waarop de twee jongens eerder naar huis gingen en ik nog even met haar bleef zitten. Bij het afscheid gaf ze een knuffel en ik voelde heel kort een soort van klik of iets dergelijks. Mijn relatie was toen nog prima, vriendin zat drie maanden in Afrika toen. Ik heb hier na die avond niet meer bij stilgestaan.

Toen ik uiteindelijk aan het breken was met mijn vriendin ben ik contact met haar gaan zoeken, om het er een beetje over te kunnen hebben met iemand en om mezelf samen met haar te verheugen op Amerika. Geen bijbedoelingen en geen overdreven veel contact, just happened.

Eenmaal hier aangekomen zag en sprak ik haar eigenlijk nauwelijks de eerste week. We waren af en toe op dezelfde feestjes en dat was leuk maar ik heb niet bijzonder veel aandacht aan besteed. Tot vanavond... shit...

Een van die Nederlandse jongens waar ik goed mee klik en ook veel lessen mee samen heb (hij is overigens homo, niet relevant maar voor de volledigheid) en mijn awesome Amerikaanse roommate uit California gingen langs bij een andere Duitse meid waar zij ook was, gewoon een beetje hangen en chillen. Ik zat naast haar en echt ineens, bang! Het was vol raak, ik was opeens zo aangetrokken tot haar en ik vermoedde signalen op te pikken die aantoonden dat zij mij ook wel een beetje aan het checken was. We kennen elkaar al tot op zekere hoogte dus zijn geen vreemden, maar vanavond was anders. Gezellig, subtiele aanraking af en toe, beetje pesten en veel lachen.

Vanaf het moment dat ik en de twee andere jongens afscheid van haar hadden genomen en samen naar onze dorms terugliepen kreeg ik meteen de stomverbaasde reacties van de andere twer over me heen wat er daar tussen ons ineens gaande was. De Nederlandse jongen brengt nogal veel tijd met haar door maar hij vond het pretty obvious dat ze anders was dan anders, zeker naar mij toe. En my Californian friend wist me er meteen van te overtuigen dat ik een thing going had en dat er potential in zat.

En vanaf dat moment tot nu heb ik het ineens zwaar te pakken. Enorme crush.. voelt zo goed en zo slecht op hetzelfde moment. Het komt heel snel, maar het voelt heerlijk. Ik heb alleen zoals jullie nu wel weten de neiging om er meteen een big deal van te maken en er vol bovenop te springen. Niet doen, er is zeker 'iets' maar het kan nog alle kanten op.

Gelukkig heb ik mijn persoonlijke interactieve dagboek Fok! waar ik ongestraft helemaal los kan gaan zodat ik ze een beetje op een rijtje houd. En ik heb mijn twee buddies hier als wingmen die er grappig genoeg precies op het zelfde moment als ik zelf achter zijn gekomen en bereid zijn me te helpen waar nodig.

Morgenavond gaan we wat drinken in een karaoke bar en eventueel nog wat kroegen checken downtown, met hetzelfde groepje.. so...

That's it for now. Het voelt verdomd heerlijk, net nadat ik mijn vriendin helemaal heb geblokt, en deze flirt modus is precies wat ik nodig heb. Ik durf mezelf echter nog niet helemaal over te geven, uit zelfbescherming voor als het mis gaat.

Ik ben heel benieuwd om te zien wat jullie hiervan gaan maken, bet you didn't see this coming! ;)
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:06:13 #82
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_130632321
Ga gewoon los. Op z'n minst is het een goede therapie.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:09:17 #83
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_130632439
Nice man :D Dat is wel heel snel, je bent er net _O-

Ik zou gewoon zeggen, ga ervoor. Als het voor jou niet té snel is iig.
pi_130632643
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 13:06 schreef eleusis het volgende:
Ga gewoon los. Op z'n minst is het een goede therapie.
Als ze gewoon mooi en cute was maar verder niets, agreed. But I care.. zo snel mogelijk in bed krijgen is dus niet mijn doel. Ook al is het slechts een maand na mijn breuk, I know, kan het niet helpen.

Ik check jullie weer morgenvroeg, het is hier 4:14 in de ochtend. Goodnight! ;)
pi_130636560
Haha, respect voor je TS, heb je verhaaltje doorgelezen en ik zie niet vaak dat mensen zo nuchter en goed met zo'n situatie omgaan! _O_ Have fun daar, of zal ik zeggen Viel Spass? ;)
pi_130636708
Joh , ik denk dat je gewoon nu even lekker met niemand meer rekening hoeft te houden en er gewoon voor kan gaan.
En ok je hoeft niet haar meteen te bespringen maar je kan ook zeggen he ik kom net uit een relatie wil niets overhaasten en eigenlijk wil ik je gewoon langzaam beter leren kennen en zien of er wat uitkomt.

Dan hou je ook rekening met haar en ondertussen kun je dus ook lekker zelf het tempo bepalen waarop je wil gaan.
Gewoon lekker langzaam daten en zien wat er uit komt.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:17:43 #87
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_130637280
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 13:14 schreef love-and-hate het volgende:

[..]

Als ze gewoon mooi en cute was maar verder niets, agreed. But I care.. zo snel mogelijk in bed krijgen is dus niet mijn doel. Ook al is het slechts een maand na mijn breuk, I know, kan het niet helpen.

Ik check jullie weer morgenvroeg, het is hier 4:14 in de ochtend. Goodnight! ;)
Oh, zo bedoelde ik het niet. Volg gewoon je hart bedoel ik. Het zal je minimaal bewust maken dat 't hele verhaal niet het eind van de wereld was.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:33:50 #88
78918 SeLang
Black swans matter
pi_130639920
Mooi zo. Geniet ervan!
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_130640077
Jaaaa leuk :) Het lijkt wel een film, ik zie hele scenes voor me :D
Que Sera ~
pi_130640113
Haha, supertof voor je TS. Vind je overkomen als een bijzonder sympathieke gozer, van harte gegund :Y
pi_130643169
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:39 schreef Chilled het volgende:
Jaaaa leuk :) Het lijkt wel een film, ik zie hele scenes voor me :D
Dit dus. :*
pi_130645970
Tof geniet er van man!
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_130696431
Twee dagen verder en er is het een en ander gebeurd.

Gisteravond was er een bbq in onze dormitory. Mijn gay wingman ging haar ophalen en blijkbaar heeft ze toen aan hem gevraagd of ze er goed uitzag. Daarna met een groep naar een karaoke bar geweest. Enorm gezellig, ik zat naast haar, werden zeker wel lekker geplaagd en geflirt tussen ons.

Er werd ook voornamelijk door ons twee veel alcohol gedronken, en vanwege de hoogte slaat die extra snel toe (3000m). Ik was dus behoorlijk zat, zij nog meer en ik ben daardoor wat hard van stapel gelopen, dat was niet mijn bedoeling.

We hebben wat gedanst enzo, na sluitingstijd heb ik haar naar huis gebracht. Ik ben binnengekomen om zeker te zijn dat ze veilig binnen kwam. Nog een uur of wat blijven hangen daar op de bank, beetje gepraat over niks eigenlijk, tot ik in slaap viel haha. Toen heeft ze me naar huis gestuurd, terecht :P

Top avond tot dusver, ik vond het allemaal wel prima, ik vind haar leuk en wil er nu echt niet gelijk bovenop springen. Maar toen ik weg gingheb ik wat onzin uitgekraamd dat ik de avonden met haar zo gezellig vond en dat ik haar wel leuk dacht te vinden. Wilde ik niet zeggen, maar ik was dronken en moe en sprak al mijn gedachten uit :') Vervolgens zei ze dat dat een gesprek was dat niet die avond moest worden gehouden, knuffel gegeven en naar huis gegaan.

Mezelf voor mijn kop geslagen dat ik zo'n domme move had gemaakt die nacht. Maar de volgende ochtend kreeg ik gewoon vriendelijk een berichtje hoe het ging en of ik al wakker was etc. Dus het feit dat ik een bekentenis heb afgelegd heeft haar niet afgeschrikt om nog contact met mij te hebben.

Vanavond ben ik opnieuw bij haar geweest, met een groep een film gekeken. Ik heb ietsjes afstand van haar genomen, even rustig aan doen, maar kleine signalen waren er wel. Leuke avond gehad, afscheid genomen en ik zie haar morgen of maandag wel weer!

So far. Ik vind het heerlijk om lekker mijn aandacht op een ander meisje te kunnen richten, een beetje samen rondhangen en wel kijken waar het schip strandt. Voelt goed!

Ik heb het zelfs aan mijn ex verteld, dat was nog een best goed en grappig gesprek ook :') :D
  zondag 1 september 2013 @ 10:59:50 #94
132191 -jos-
Money=Power
pi_130696804
Haha, bedankt voor de update ^O^
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_131330932
Und gefickt? w/
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_131331507
Ja TS, update!
Resistance is futile.
pi_131382531
quote:
10s.gif Op woensdag 18 september 2013 22:15 schreef Seven. het volgende:
Ja TS, update!
Alsjeblieft niet....
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_131382739
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 september 2013 15:00 schreef Godshand het volgende:

[..]

Alsjeblieft niet....
Inderdaad.

*stop volgen*
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_131504252
Plenty going on.

Heerlijk single zijn tijdens college in de US, alles wat ik nooit gehad heb, veel aandacht van de dames hier en een heerlijk leven, best time of my life!

Kan pagina's lange verhalen schrijven maar daar heb ik geen tijd voor en lijkt me ook niet relevant voor dit topic.

Dank iedereen, en weet dat het beter met mij gaat dan ooit!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 24 september 2013 @ 09:32:52 #100
163650 Greys
pi_131504421
^O^ O+ *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')