Sex met je ex is beterquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:24 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Niet in dit kikkerlandje.. maar de rubbertjes gaan zeker mee!
Nog 'tips & tricks' of 'how to's'?quote:
Dan is ze écht over je heen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:04 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Nog 'tips & tricks' of 'how to's'?
Ik zou er geen nee tegen zeggen, maar dat zit er dus helaas echt echt niet in..!
Gewoon doen, Als jullie het echt nog zo gezellig hebben samen als jij zegt kun je daar op een gezllig avondje wijn drinken nog echt wel gebruik van maken. Sterker nog het zou me niet verbazen als dat haar opzet is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:04 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Nog 'tips & tricks' of 'how to's'?
Ik zou er geen nee tegen zeggen, maar dat zit er dus helaas echt echt niet in..!
Erg gezellig, yes. Maar ik heb haar sinds ze terug is pas 4 keer gezien, elke keer niet langer dan een aantal uur. Ze zit echt met haar hoofd in Afrika, best zielig want ze zal toch hier haar leven moeten oppakken en zich over haar heimwee heen moeten zetten. Maarja, ze inderdaad écht over me heenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:50 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Gewoon doen, Als jullie het echt nog zo gezellig hebben samen als jij zegt kun je daar op een gezllig avondje wijn drinken nog echt wel gebruik van maken. Sterker nog het zou me niet verbazen als dat haar opzet is.
Was een beetje gemengd. Gezellig, maar zoals ik zei, ze heeft enorme heimwee, ze was vanavond erg afwezig. Ik had niet echt het gevoel dat ik tot haar kon doordringen. Maar dat heeft niet met mij te maken, ik hoor dit ook van haar familie en vrienden. Ik heb wel aangegeven dat ze bij me terecht kan als ze hulp oid nodig heeft, maar ik kan daarin niks betekenen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:30 schreef Pino112 het volgende:
Hoe was het vanavond met het eten TS?
Goed zo.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:08 schreef love-and-hate het volgende:
TS zit aan het ontbijt nu tussen de Amerikaanse cheerleaders!
Nog afscheid genomen, maar weinig noemenswaardig gebeurd, knuffel gegeven en een kus op de wang. Sindsdien geen contact meer gezocht en ga ik ook weinig doen
Ik zie wel wanneer ik weer wat hoor. Ik ga enorm genieten hier, echt supercool hier!
Ik denk dat je daar goed aan gedaan heb en ik denk dat je over een poosje een nieuw meisje tegen zal komen en dan ook niet meer snapt wat je ooit in haar zag.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:11 schreef love-and-hate het volgende:
Ruim een week in Arizona nu, met mij gaat het prima. Met mijn ex ben ik voorlopig even helemaal klaar...
Na vijf dagen spraken we voor het eerst, ze vroeg hoe het ging, ik werd blij van haar berichtje maar toen ik wilde vertellen hoe het was had ze geen tijd meer. Vier dagen later vroeg ik haar hoe het ging, maar het ging kut met haar, ze wilde niks vertellen en niet praten.
Ik heb haar toen heb ik gezegd dat ik een hele tijd geen contact meer ging opnemen met haar. Het doet af en toe nog echt pijn dat het voorbij is en ik hou nog van haar en ik mis haar van tijd tot tijd.
Maar aan de andere kant, ik zit in the fucking United States of America en het is hier echt awesome. Living the college life, de campus is echt awesome en de mensen zijn fantastisch. Ik heb elke dag minstens 5 nieuwe mensen leren kennen, meeste dagen eerder het dubbele.
Als er interesse is zal ik updates blijven posten als er nieuwe ontwikkelingen zijn!
Groetjes vanuit the Great Southwest!
Ja blijf maar posten, ook als het niet meer over die ex gaat. Ik vind het leuk om te lezen. Take back your life!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:11 schreef love-and-hate het volgende:
Als er interesse is zal ik updates blijven posten als er nieuwe ontwikkelingen zijn!
Nou dat lokt de ex van TS dan wel erg uit hoor. Klaarblijkelijk is ze niet zo gevoelloos als ze overkomt maar COMMUNICEER danquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:15 schreef Scorpie het volgende:
Wat is er gebeurd met ' we blijven voor altijd vrienden, bij ons gaat het heel anders, ik blijf haar altijd trouw qua vriendschap' ?nu al overboord na 5 daagjes? Told ya so.
Ben ik met je eens, maar TS riep hard dat het bij hun echt anders zatquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:20 schreef jaha het volgende:
[..]
Nou dat lokt de ex van TS dan wel erg uit hoor. Klaarblijkelijk is ze niet zo gevoelloos als ze overkomt maar COMMUNICEER dan
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:28 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Ze zit echt met haar hoofd in Afrika, best zielig want ze zal toch hier haar leven moeten oppakken en zich over haar heimwee heen moeten zetten. Maarja, ze inderdaad écht over me heenEn ook met een avondje wijn drinken zit dat er écht niet in.. sowieso niet haar bedoeling
Zij is echt zo hard vreemdgegaan daar.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:17 schreef love-and-hate het volgende:
Was een beetje gemengd. Gezellig, maar zoals ik zei, ze heeft enorme heimwee, ze was vanavond erg afwezig. Ik had niet echt het gevoel dat ik tot haar kon doordringen. Maar dat heeft niet met mij te maken, ik hoor dit ook van haar familie en vrienden. Ik heb wel aangegeven dat ze bij me terecht kan als ze hulp oid nodig heeft, maar ik kan daarin niks betekenen.
Ik denk dat het niet kan, vanuit haar perspectief dan dus. Als vrienden zijnde heb je altijd tijd voor elkaar. En anders maak je dat.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:50 schreef love-and-hate het volgende:
Ik was ervan overtuigd dat het kon, misschien kan het ook nog, ik sta er ook nog steeds voor open. Ik heb alleen geen zin om mijn leven hier on negatieve zin te laten beďnvloeden door haar. Als ze geďnteresseerd is in wat ik doe spreek ik haar graag. Ik ga alleen zelf geen contact meer opnemen, als ik niks van haar hoor zit ze er kennelijk niet op te wachten.
Oh en er zijn zoveel mooie dames hier, en mensen zijn zo vriendelijk, easy going en (al dan niet oprecht) geďnteresseerd. Je kan met iedere random persoon op de campus een gesprek aangaan!
Ja graagquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:11 schreef love-and-hate het volgende:
Net op tijd om te zien hoe TS zich suf gaat neuken daarquote:
Dat dus. Want dit:quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:15 schreef Scorpie het volgende:
Wat is er gebeurd met ' we blijven voor altijd vrienden, bij ons gaat het heel anders, ik blijf haar altijd trouw qua vriendschap' ?nu al overboord na 5 daagjes? Told ya so.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:50 schreef love-and-hate het volgende:
Oh en er zijn zoveel mooie dames hier, en mensen zijn zo vriendelijk, easy going en (al dan niet oprecht) geďnteresseerd.
Die is allang bezig met haar volgende trip naar Afrikaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:43 schreef bonbon22 het volgende:
Mooi dat het goed gaat in de US. Jammer dat je ex niet eerlijk is geweest over haar Afrikaanse Toy-Boy.
Als ze gewoon mooi en cute was maar verder niets, agreed. But I care.. zo snel mogelijk in bed krijgen is dus niet mijn doel. Ook al is het slechts een maand na mijn breuk, I know, kan het niet helpen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:06 schreef eleusis het volgende:
Ga gewoon los. Op z'n minst is het een goede therapie.
Oh, zo bedoelde ik het niet. Volg gewoon je hart bedoel ik. Het zal je minimaal bewust maken dat 't hele verhaal niet het eind van de wereld was.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:14 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Als ze gewoon mooi en cute was maar verder niets, agreed. But I care.. zo snel mogelijk in bed krijgen is dus niet mijn doel. Ook al is het slechts een maand na mijn breuk, I know, kan het niet helpen.
Ik check jullie weer morgenvroeg, het is hier 4:14 in de ochtend. Goodnight!
Dit dus.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:39 schreef Chilled het volgende:
Jaaaa leukHet lijkt wel een film, ik zie hele scenes voor me
Alsjeblieft niet....quote:
Inderdaad.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |