Zij is al veel verder in het proces.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:00 schreef love-and-hate het volgende:
Ik snap wat je zegt. Het klopt grotendeels ook. Maar ze heeft echter gezegd dat het nu te pijnlijk is in haar laatste week in Afrika om contact met mij te hebben omdat ze niet weet hoe het zal gaan tussen ons en de gesprekken toch wel daar over gaan.
Ze wil als ze terug is wel samen kijken hoe het gaat, dan heeft ze daar kunnen afsluiten. Vandaar dat ik zo dubbel ben.. en enorm gek op haar, ik zou mezelf nooit vergeven om niet te bekijken wat ervan te maken is.
Ik wel....en dat wat normaal lijkt als je thuisblijver bent, is heel anders als je weg bent.quote:
je jarenlange relatie ook? En wel zo ver weg dat je het niet aankunt om door je vriend van het vliegveld te worden opgehaald? Ik vind het nog steeds vrij bizar.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wel....en dat wat normaal lijkt als je thuisblijver bent, is heel anders als je weg bent.
Je dagelijkse routine en leven ligt dan zover weg van Nederland, dat het ook heel ver in je achterhoofd verdwijnt.
Hoe het in dit specifieke geval is weet ik natuurlijk niet, ook al omdat ik een man ben en een vrouw dat mss allemaal anders beleeft, maar als je in een soort van "zeemanshuwelijk" zit, dan vraagt dat een bepaald soort karakter en als je langdurig weg bent, dan nemen zoals bij iedereen de dagelijkse routines en gebeurtenissen de overhand.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:16 schreef Argento het volgende:
[..]
je jarenlange relatie ook? En wel zo ver weg dat je het niet aankunt om door je vriend van het vliegveld te worden opgehaald? Ik vind het nog steeds vrij bizar.
Ik ben een emotioneel wrak dus ik maak van een mug een olifantquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:20 schreef Seven. het volgende:
TS, waarom vind je het zo pijnlijk? Meer het feit dat ze het contact afkapt (100% eens, dat is de makkelijkste uitweg voor haar en oneerlijk tegenover jou omdat ze probeert de verwijten te ontlopen) of gaat het echt puur om het feit dat je haar niet af kunt halen, en dat daarmee jouw fantasie van 1 knuffel en het is weer OK een beetje in duigen valt?
Wat is er precies niet zo chique aan?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat een kutsituatie TS. Zo lang moeten wachten op die ontmoeting en tot die tijd balanceren tussen hoop en vrees. Net als de meeste andere posters zie ik het weinig rooskleurig in. Je vriendin is om de een of andere reden tot de conclusie gekomen dat ze niet met je verder wil en heeft je dat op een weinig chique manier duidelijk gemaakt. Na vijf jaar had dat met wat meer respect gemogen. Ik ben benieuwd wat ze je maandag te vertellen heeft.
Veel sterkte! En: het is een cliché, maar het leven gaat door. Echt waar.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:40 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Ik ben een emotioneel wrak dus ik maak van een mug een olifant
Het contact afkappen voor deze laatste week vind ik pijnlijk omdat ik graag met haar spreek, maar begrijpelijk van haar kant en uiteindelijk beter want ik zou haar helemaal gek maken met mijn eindeloze gebreuzel.
Dat ik haar niet mag afhalen verandert in feite weinig maar het benadrukt in mijn ogen dat ik nu niet meer op de eerste plaats sta bij haar.
Mandingoquote:
Hoe weet jij dat ze niet vreemd is gegaan?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:08 schreef love-and-hate het volgende:
Situatie nu: over 10 dagen komt ze terug naar Nederland. Ik weet nu zo'n drie weken dat dit speelt. Sindsdien hebben we weinig contact gehad. Het contact dat we hadden waren zware gesprekken over onze situatie. Ik geef aan niks ervan te snappen, zij geeft aan niks zeker te weten. Ze is niet vreemd gegaan, dat speelt hier gelukkig niet, maar het is verdomd kut.
Misschien ook wat "love-and-hate" fanspullen zoals t-shirts laten drukken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:01 schreef love-and-hate het volgende:
Jullie worden op de hoogte gehouden!
Maandag vanaf 14:00 een live blog van minuut tot minuut, en een livestream voor de die hard fans
Yw, maar zoals ik al zei....ik ben een man en die reageren niet altijd hetzelfde als dat vrouwen dat doen, maar wat ik tussen de regels uit jouw verhaal lees, komt me niet helemaal onbekend voor.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:02 schreef love-and-hate het volgende:
Kingstown, bedankt voor het delen van je persoonlijke ervaringen. Zeer bruikbaar. Dit is inderdaad precies wat er speelt bij haar. Nu maar hopen dat de twee weken die we samen hebben in Nederland voldoende zijn om erachter te komen of ze haar gevoelens terug kan vinden.
Dat ze me niet wil weerzien op het vliegveld vind ik zelf ook bizar en verdrietig, maar ik maak mezelf maar wijs dat ik haar begrijp daarin... het is gelukkig maar een kwestie van een paar uur voordat ik haar alsnog zie.
Of ze al verder zit in het proces, dat denk ik niet. Ze zit volgens mij in geen enkel proces, ze is ons gevoel gewoon vergeten. Of dat nog terug komt als we weer samen zijn... I don't know... ik hoop het.
Er is geen pijnloze manier om een relatie te verbreken maar vanuit Afrika roepen dat je twijfelt over je gevoelens en geen duidelijkheid geven of het nu wel of niet uit is vind ik niet zo netjes. Wees duidelijk zodat TS ook verder kan met zijn leven.quote:
Idd, of houd dat laatste weekje ook nog even je mond en begin er over in NL ofzo, kan je er tenminste fatsoenlijk over praten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 06:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er is geen pijnloze manier om een relatie te verbreken maar vanuit Afrika roepen dat je twijfelt over je gevoelens en geen duidelijkheid geven of het nu wel of niet uit is vind ik niet zo netjes. Wees duidelijk zodat TS ook verder kan met zijn leven.
Kan me het anders wel voorstellen hoor, als ze er mee wacht totdat ze terug is staat TS haar vol verwachting op te wachten op Schiphol en verwacht hij weer net als vanouds bij zijn vriendin te kunnen zijn terwijl bij haar blijkbaar het gevoel al weg is. Wat dat betreft snap ik wel dat ze het al vanuit Afrika aankaart om pijnlijke situaties bij thuiskomt te voorkomen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 06:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Er is geen pijnloze manier om een relatie te verbreken maar vanuit Afrika roepen dat je twijfelt over je gevoelens en geen duidelijkheid geven of het nu wel of niet uit is vind ik niet zo netjes. Wees duidelijk zodat TS ook verder kan met zijn leven
Ik lurk al een tijdje meequote:Op woensdag 31 juli 2013 21:54 schreef love-and-hate het volgende:
Jaja, ervaring is de optelsom van al je stommiteiten.. maar nu heb ik niets aan die wijsheden want ik kan me alleen maar vastklampen aan de mogelijkheid van een goede afloop.
Het voelt namelijk zo onwerkelijk, we hadden het best al uitgestippeld, afstuderen, een baantje zoeken en een mooi appartementje huren. Toen ze zelfs halverwege in Afrika zat heeft ze voorgesteld om als we allebei terug waren in Nederland voor ons tweeën af te spreken dat we samen ons leven willen leiden, een officieuze verloving zeg maar.
Dat voelde zo goed, ik ben zo gehecht geraakt aan die zekerheid en mijn leven met haar, dat ik nog niet weet hoe ik dat ga kunnen loslaten.
Nog 4 dagen... contact vermijden is nog steeds gelukt maar goh, wat vreet ik mezelf op van binnen.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |