Je kan haar natuurlijk gewoon een berichtje met "ondanks alles een goede reis gewenst" ofzo sturen. Als je niks terugkrijgt weet je weer even genoeg.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:39 schreef love-and-hate het volgende:
Dat is waar, pff, weer een nieuwe situatie geleerd waarin ik me sterk kan opstellen
Ik ben zo benieuwd naar maandag. Ik vraag me af hoe ik haar zal aantreffen en of alles echt zo erg is als we samen zijn, of dat het meevalt (of erger).
We hebben nu dus contractbreuk op haar verzoek maar ik vind het zelf ook wel bevrijdend. Ik weet alleen niet of ik zaterdag zou vragen voor toch nog een belletje voordat ze vliegt. Stel er gebeurt wat ofzo?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:44 schreef love-and-hate het volgende:
Eigenlijk denk ik niet dat ik wat stuur. Het voelt slecht om wéér degene te zijn die opnieuw het contact weer legt.
Zij hoort niks meer tot ik wat hoor.
Zo. Ik loop nergens achter aan!
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:44 schreef love-and-hate het volgende:
Eigenlijk denk ik niet dat ik wat stuur. Het voelt slecht om wéér degene te zijn die opnieuw het contact weer legt.
Zij hoort niks meer tot ik wat hoor.
Zo. Ik loop nergens achter aan!
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:47 schreef love-and-hate het volgende:
Lang leve fok. Waar ik ongestoord kan drammen en zeiken en iedereen die het zat is gewoon wegklikt.
Ik heb spijt van mijn antwoord aan haar, so much for being strong..Maarja nu maar weer afwachten en niks doen tot maandag.
Ik denk niet dat TS het type is dat zich beter voelt omdat HIJ het uitmaakte en niet zijn vriendinnetje.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:37 schreef Little_Dolls het volgende:
Als je nu gewoon zelf zou uitmaken... maar ja, dat is natuurlijk heel makkelijk gezegd.
Dat is toch ook het punt niet?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat TS het type is dat zich beter voelt omdat HIJ het uitmaakte en niet zijn vriendinnetje.
Ik denk dat er tussen hun 2 wel echte liefde is, en als dat zo is dat geef je niet zo snel op, alleen omdat het even moeilijk is of tegenzit, ik vind dat ze gewoon samen erover moeten praten, maar dan wel op een rustige manier uiteraard...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:00 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Dat is toch ook het punt niet?Hij zou zichzelf gewoon uit zijn eigen lijden kunnen verlossen...
Misschien moet je dit hele topic eens wat beter doorlezen...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:15 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik denk dat er tussen hun 2 wel echte liefde is, en als dat zo is dat geef je niet zo snel op, alleen omdat het even moeilijk is of tegenzit, ik vind dat ze gewoon samen erover moeten praten, maar dan wel op een rustige manier uiteraard...
Maar zijn lijden is dat zijn relatie uit gaat, niet dat zijn vriendinnetje het uitmaakt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:00 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Dat is toch ook het punt niet?Hij zou zichzelf gewoon uit zijn eigen lijden kunnen verlossen...
Ik zou gewoon denken het meer korte pijn is op deze manier, maar goedquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar zijn lijden is dat zijn relatie uit gaat, niet dat zijn vriendinnetje het uitmaakt.
daar heb je gelijk in, heb ik niet gedaan iddquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:29 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Misschien moet je dit hele topic eens wat beter doorlezen...
Gewoon niet te veel over nadenken, en zien wat er dan goed voelt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:01 schreef love-and-hate het volgende:
Nu moet ik even nadenken hoe ik dit ga aanpakken als ze terug is. Natuurlijk moet ik haar zo snel mogelijk zien. Maar natuurlijk hebben jullie gelijk dat er dan geen uitspraak gaat volgen over onze relatie. Dus blijf ik slapen of niet? Ga ik haar troosten als ze verdrietig is om haar terugkeer?
Ik denk dat ik ga inschatten hoe oprecht ze wil dat het tussen ons werkt en als ik niet denk dat ze daavan overtuigd is dan zal ze moeten begrijpen dat ik mezelf op Amerika ga richten. Als ze me dan toch zou missen terwijl ik nog in het land ben wil ik haar best zien maar dan zal het van haar moeten komen. Jullie hebben daar helemaal gelijk in en ik ben het daar ook helemaal mee eens. (Als zij daar niet toe bereid is zou het sowieso nooit meer kunnen werken)
Oké, als ik morgen nog steeds achter deze uitspraken sta voel ik me sterk en trots en onafhankelijk
Nog ideeën over hoe ik ervoor zorg dat zij er ook voor zal moeten werken?
dat is wel triest he. Dat je je 'verdomd goed voelt' omdat je vriendin van een aantal jaar eens een keer de moeite neemt om te vragen hoe het met je gaat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:23 schreef love-and-hate het volgende:
Maar eventjes voelde het verdomd goed dat ze sinds best wel lang vraagt hoe het met mij gaat...
Idd, dan is het wel ver gekomen lijkt mij...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:39 schreef Argento het volgende:
[..]
dat is wel triest he. Dat je je 'verdomd goed voelt' omdat je vriendin van een aantal jaar eens een keer de moeite neemt om te vragen hoe het met je gaat.
Wij zullen allemaal voor je duimenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:46 schreef love-and-hate het volgende:
Deze laatste dagen is t inderdaad ver gekomen.. Jullie hebben gelijk..
Ik kijk uit naar en ik vrees voor maandag, ik ga zo enorm zwichten voor haar..
Nee dat ga je nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:46 schreef love-and-hate het volgende:
Deze laatste dagen is t inderdaad ver gekomen.. Jullie hebben gelijk..
Ik kijk uit naar en ik vrees voor maandag, ik ga zo enorm zwichten voor haar..
Leuk...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:40 schreef kwiwi het volgende:
O en ik weet niet meer wie dat zei van dat ie ineens niet meer naar schiphol zou mogen gaan omdat er iemand zou zijn die hij niet mocht zien... Dat heb ik dus serieus een keer meegemaakt![]()
TS, hou je van kiwi's? O nee, kwiwi's? Ik voel een fok-huwelijk aankomenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Beetje offtopic: volgens mij heb ik het nog nooit zo goed voorgehad met iemand in r&p als TSHij verdient ook gewoon een betere vriendin.
Dat vind ik echt lief!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Beetje offtopic: volgens mij heb ik het nog nooit zo goed voorgehad met iemand in r&p als TSHij verdient ook gewoon een betere vriendin.
Dat zei ik.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:40 schreef kwiwi het volgende:
O en ik weet niet meer wie dat zei van dat ie ineens niet meer naar schiphol zou mogen gaan omdat er iemand zou zijn die hij niet mocht zien... Dat heb ik dus serieus een keer meegemaakt![]()
Ik kan je anders nog wel een theorie vertellen hoorquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:10 schreef love-and-hate het volgende:
En haar pa die haar nu gaat ophalen dan? Die zou daar echt niet om tegen mij liegen gelukkig. Dit is de enige theorie waar ik echt een vette streep door heb kunnen zetten.
Heb je haar vader gesproken of zegt ze dat?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:10 schreef love-and-hate het volgende:
En haar pa die haar nu gaat ophalen dan? Die zou daar echt niet om tegen mij liegen gelukkig. Dit is de enige theorie waar ik echt een vette streep door heb kunnen zetten.
Stel ze gaat daar op Schiphol een of andere gast gedag staan huggen die bij haar in hetzelfde vliegtuig zat en ook uit Z-A naar Nederland terug ging, dan kan ze haar vader nog wel wijs maken dat dat gewoon een goede vriend was en dat ze hem gaat missen enzo. Jou gaat ze dat niet wijs kunnen maken of ze wil iig niet dat je dat zou zien wellicht.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:10 schreef love-and-hate het volgende:
Maar stel dat ze daar iemand ontmoet heeft, dan is het toch wel heel toevallig dat ze toevallig hetzelfde vliegtuig terug hebben? Het is niet zo dat er 1 vliegtuig per week gaat of zo.quote:
Hier ben ik het mee eensquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat ga je nietKom nou, en dan over een paar weken of maanden weer hier doorheen moeten omdat je weer alleen maar aan haar dacht die bewuste maandag en niet aan jezelf? Je weet nu hoe moeilijk het is om je onafhankelijk op te stellen maar ook hoe goed het voelt. Ga je nou niet maandag als ze 2x knippert met d'r ogen weer afhankelijk opstellen met alle gevolgen van dien.
Mwah, stel ze zijn verliefd op elkaar, dan zorgen ze evt wel dat ze bij elkaar in het vliegtuig zitten toch? Zou ik wel doen iig als ik zo'n lange reis voor de boeg had en diegene moest toch ook in die periode terug, dan ging ik mooi samen...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar stel dat ze daar iemand ontmoet heeft, dan is het toch wel heel toevallig dat ze toevallig hetzelfde vliegtuig terug hebben? Het is niet zo dat er 1 vliegtuig per week gaat of zo.
Of ben ik nu zo naief?
Ik zie niet zo goed in wat die 11 uur samen in een vliegtuig nog voor toegevoegde waarde heeft, maar dat ben ik.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, stel ze zijn verliefd op elkaar, dan zorgen ze evt wel dat ze bij elkaar in het vliegtuig zitten toch? Zou ik wel doen iig als ik zo'n lange reis voor de boeg had en diegene moest toch ook in die periode terug, dan ging ik mooi samen...
Ah, dat was dus precies ook mijn theorie.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Stel ze gaat daar op Schiphol een of andere gast gedag staan huggen die bij haar in hetzelfde vliegtuig zat en ook uit Z-A naar Nederland terug ging, dan kan ze haar vader nog wel wijs maken dat dat gewoon een goede vriend was en dat ze hem gaat missen enzo. Jou gaat ze dat niet wijs kunnen maken of ze wil iig niet dat je dat zou zien wellicht.
Zeg niet dat het zo is hoor, maar zou kunnen. Ik vind het raar dat je ineens niet meer naar Schiphol *mag* komen.
Je zei net dat je bang bent dat je keihard voor d'r gaat zwichten. Maar wáárvoor dan? Ik ben namelijk bang voor je dat ze afstandelijk gaat doen maandag. Of zelfs met een smoes gaat komen dat ze te moe is van de reis en een andere keer met je wil afspreken. Er valt weinig meer te zwichten denk ik, bereid je daar op voor, dan kan het alleen maar meevallen
Als je reteverliefd op iemand bent, is elke minuut dat je bij elkaar bent soms belangrijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik zie niet zo goed in wat die 11 uur samen in een vliegtuig nog voor toegevoegde waarde heeft, maar dat ben ik.
Goed gezegd...daar ben ik het helemaal mee eens, het is gewoon zo hard soms, maar voor de ware moet je blijven knokken...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je reteverliefd op iemand bent, is elke minuut dat je bij elkaar bent soms belangrijk
Voorál als je weet dat je elkaar daarna een tijdje niet ziet, wellicht....
Maar kan me voorstellen dat dit heel klote is voor TS om te lezenSorry TS
Omdat het nog helemaal niet waar hoeft te zijn. Maar ik denk wel dat je op zoiets voorbereid moet zijn eerlijk gezegd en ik hóóp oprecht dat ik het mis heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |