Stel dat ze dat zegt, dan is dat behoorlijk egoïstisch van haar. Houd je dat maar goed voor.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:27 schreef love-and-hate het volgende:
Verkeerd geformuleerd natuurlijk, ik bedoelde natuurlijk te vragen hoe ik ervoor kan zorgen dat ik me niet te afhankelijk en aanhankelijk ga opstellen.
Dat troosten gaat nog lastig worden
Nu ben ik sterk, maar als we met z'n tweeën bij haar thuis zijn, zij zegt niet verder te kunnen maar mijn troost als vriend nodig te hebben.. dan zie ik mezelf niet weglopen
Dit!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Stel dat ze dat zegt, dan is dat behoorlijk egoïstisch van haar. Houd je dat maar goed voor.
Zeg dan gerust dat jij ook troost nodig hebt omdat je verdrietig bent over het beëindigen van jullie relatie en dat jullie nu niet de aangewezen personen zijn om elkaar 'als vrienden' te troosten. Je kunt niet van het ene op het andere moment die knop om zetten en alleen nog maar vrienden zijn van de één op de andere dag. Dat mag zij ook wel begrijpen hoor.
Dat zij hem zo goed als dumpt terwijl ze aan de andere kant van de wereld is, niet wil dat hij haar ophaalt nadat hij maanden heeft gewacht en geen contact wil.quote:
Je kan haar natuurlijk gewoon een berichtje met "ondanks alles een goede reis gewenst" ofzo sturen. Als je niks terugkrijgt weet je weer even genoeg.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:39 schreef love-and-hate het volgende:
Dat is waar, pff, weer een nieuwe situatie geleerd waarin ik me sterk kan opstellen
Ik ben zo benieuwd naar maandag. Ik vraag me af hoe ik haar zal aantreffen en of alles echt zo erg is als we samen zijn, of dat het meevalt (of erger).
We hebben nu dus contractbreuk op haar verzoek maar ik vind het zelf ook wel bevrijdend. Ik weet alleen niet of ik zaterdag zou vragen voor toch nog een belletje voordat ze vliegt. Stel er gebeurt wat ofzo?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:44 schreef love-and-hate het volgende:
Eigenlijk denk ik niet dat ik wat stuur. Het voelt slecht om wéér degene te zijn die opnieuw het contact weer legt.
Zij hoort niks meer tot ik wat hoor.
Zo. Ik loop nergens achter aan!
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:44 schreef love-and-hate het volgende:
Eigenlijk denk ik niet dat ik wat stuur. Het voelt slecht om wéér degene te zijn die opnieuw het contact weer legt.
Zij hoort niks meer tot ik wat hoor.
Zo. Ik loop nergens achter aan!
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:47 schreef love-and-hate het volgende:
Lang leve fok. Waar ik ongestoord kan drammen en zeiken en iedereen die het zat is gewoon wegklikt.
Ik heb spijt van mijn antwoord aan haar, so much for being strong..Maarja nu maar weer afwachten en niks doen tot maandag.
Ik denk niet dat TS het type is dat zich beter voelt omdat HIJ het uitmaakte en niet zijn vriendinnetje.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:37 schreef Little_Dolls het volgende:
Als je nu gewoon zelf zou uitmaken... maar ja, dat is natuurlijk heel makkelijk gezegd.
Dat is toch ook het punt niet?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat TS het type is dat zich beter voelt omdat HIJ het uitmaakte en niet zijn vriendinnetje.
Ik denk dat er tussen hun 2 wel echte liefde is, en als dat zo is dat geef je niet zo snel op, alleen omdat het even moeilijk is of tegenzit, ik vind dat ze gewoon samen erover moeten praten, maar dan wel op een rustige manier uiteraard...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:00 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Dat is toch ook het punt niet?Hij zou zichzelf gewoon uit zijn eigen lijden kunnen verlossen...
Misschien moet je dit hele topic eens wat beter doorlezen...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:15 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik denk dat er tussen hun 2 wel echte liefde is, en als dat zo is dat geef je niet zo snel op, alleen omdat het even moeilijk is of tegenzit, ik vind dat ze gewoon samen erover moeten praten, maar dan wel op een rustige manier uiteraard...
Maar zijn lijden is dat zijn relatie uit gaat, niet dat zijn vriendinnetje het uitmaakt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:00 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Dat is toch ook het punt niet?Hij zou zichzelf gewoon uit zijn eigen lijden kunnen verlossen...
Ik zou gewoon denken het meer korte pijn is op deze manier, maar goedquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar zijn lijden is dat zijn relatie uit gaat, niet dat zijn vriendinnetje het uitmaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |