abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 augustus 2013 @ 00:30:34 #151
163650 Greys
pi_129598434
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 00:27 schreef love-and-hate het volgende:
Verkeerd geformuleerd natuurlijk, ik bedoelde natuurlijk te vragen hoe ik ervoor kan zorgen dat ik me niet te afhankelijk en aanhankelijk ga opstellen.

Dat troosten gaat nog lastig worden :')

Nu ben ik sterk, maar als we met z'n tweeën bij haar thuis zijn, zij zegt niet verder te kunnen maar mijn troost als vriend nodig te hebben.. dan zie ik mezelf niet weglopen :')
Stel dat ze dat zegt, dan is dat behoorlijk egoïstisch van haar. Houd je dat maar goed voor.
Zeg dan gerust dat jij ook troost nodig hebt omdat je verdrietig bent over het beëindigen van jullie relatie en dat jullie nu niet de aangewezen personen zijn om elkaar 'als vrienden' te troosten. Je kunt niet van het ene op het andere moment die knop om zetten en alleen nog maar vrienden zijn van de één op de andere dag. Dat mag zij ook wel begrijpen hoor.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 00:35:55 #152
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_129598629
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 00:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Stel dat ze dat zegt, dan is dat behoorlijk egoïstisch van haar. Houd je dat maar goed voor.
Zeg dan gerust dat jij ook troost nodig hebt omdat je verdrietig bent over het beëindigen van jullie relatie en dat jullie nu niet de aangewezen personen zijn om elkaar 'als vrienden' te troosten. Je kunt niet van het ene op het andere moment die knop om zetten en alleen nog maar vrienden zijn van de één op de andere dag. Dat mag zij ook wel begrijpen hoor.

Dit! ^O^
Kies voor jezelf TS, ook al doet dat haar misschien even pijn. Zo heeft ze naar jou toe ook gedaan de laatste tijd en daar had zij blijkbaar ook geen problemen mee.
pi_129598678
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 23:44 schreef Seven. het volgende:

[..]

Wat is er precies niet zo chique aan?
Dat zij hem zo goed als dumpt terwijl ze aan de andere kant van de wereld is, niet wil dat hij haar ophaalt nadat hij maanden heeft gewacht en geen contact wil.

Ik zou daar echt meteen klaar mee zijn. Mijn ex kwam ook met dat soort bullshit. En dat een gesprek zou komen als hij tot rust was gekomen. Na 2 dagen in shock huilen heb ik m gezegd dat ik geen gesprek meer hoef en dat het niet alleen uit is, maar dat ik m ook nooit meer hoefde te zien/spreken.

We woonden samen, hij ging toen logeren bij een vriend. Ik daar langs gereden de volgende dag en z'n spullen in een paar tassen afgeleverd en weggegaan terwijl beide heren met open mond toekeken. Daarna een tijd lang flink in de put gezeten, maar dat heeft hij nooit geweten. Tijd later kwam ik m toevallig tegen en toen was hij degene die smeekte. Ik voel me er nog steeds goed bij lol. Je moet niet achter haar aanlopen
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 00:38:22 #154
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_129598724
Ik vind het maar vreemd, de meeste mensen vinden het fijn als ze weer naar gaan.famikie en vrienden weer om je heen.

Allemaal leuk en aardig day je in Afrika de wijze blanke gaat uithangen, maar binnen 2 weken zijn ze je daar toch weer vergeten omdat er weer een nieuwe buslading blanken wordt ingevlogen.

Been there done that.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_129598755
Dat is waar, pff, weer een nieuwe situatie geleerd waarin ik me sterk kan opstellen :)

Ik ben zo benieuwd naar maandag. Ik vraag me af hoe ik haar zal aantreffen en of alles echt zo erg is als we samen zijn, of dat het meevalt (of erger).

We hebben nu dus contractbreuk op haar verzoek maar ik vind het zelf ook wel bevrijdend. Ik weet alleen niet of ik zaterdag zou vragen voor toch nog een belletje voordat ze vliegt. Stel er gebeurt wat ofzo?
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 00:41:45 #156
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_129598813
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 00:39 schreef love-and-hate het volgende:
Dat is waar, pff, weer een nieuwe situatie geleerd waarin ik me sterk kan opstellen :)

Ik ben zo benieuwd naar maandag. Ik vraag me af hoe ik haar zal aantreffen en of alles echt zo erg is als we samen zijn, of dat het meevalt (of erger).

We hebben nu dus contractbreuk op haar verzoek maar ik vind het zelf ook wel bevrijdend. Ik weet alleen niet of ik zaterdag zou vragen voor toch nog een belletje voordat ze vliegt. Stel er gebeurt wat ofzo?
Je kan haar natuurlijk gewoon een berichtje met "ondanks alles een goede reis gewenst" ofzo sturen. Als je niks terugkrijgt weet je weer even genoeg.
pi_129598914
Eigenlijk denk ik niet dat ik wat stuur. Het voelt slecht om wéér degene te zijn die opnieuw het contact weer legt.

Zij hoort niks meer tot ik wat hoor.

Zo. Ik loop nergens achter aan! ;)
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 00:47:20 #158
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_129598968
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 00:44 schreef love-and-hate het volgende:
Eigenlijk denk ik niet dat ik wat stuur. Het voelt slecht om wéér degene te zijn die opnieuw het contact weer legt.

^O^ Moet je zien wat je in een paar dagen kunt bereiken. Van down en afhankelijk naar trots en onafhankelijk :) Nu nog volhouden als je haar weer spreekt/ziet, dat zal het meest lastige zijn.
pi_129602328
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 00:44 schreef love-and-hate het volgende:

:Y ^O^
pi_129602748
Hm ok.. klein nieuwtje.

Gisteravond had ik een foto op Facebook gezet van het terrasje gistermiddag. Net om 8:00 krijgt ik een whatsappje van haar, dat ik er moe uitzie en of ik wil een beetje geniet..?

Meteen zonder denk pats boem teruggestuurd natuurlijk dat het wel oké gaat en hoe het dan met haar gaat laatste dagen. Ik had bijna een heel verhaal opgehangen over van alles en nog wat maar gelukkig bleef het bij die twee dingen.

Nu weer 20 minuten verder is het nog stil van haar uit. Ik weet niet wat en of ik hier iets van moet maken. Maar eventjes voelde het verdomd goed dat ze sinds best wel lang vraagt hoe het met mij gaat...
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 augustus 2013 @ 08:27:50 #161
163650 Greys
pi_129602803
Klinkt eerlijk gezegd alsof ze peilt hoe schuldig ze zich moet voelen.. en hoe nerveus ze moet zijn om jou onder ogen te komen maandag. Ze schat in of het een heisa gaat worden maandag denk ik. Mag je d'r nog steeds niet van Schiphol halen? Ik denk nog steeds dat daar nog iemand landt die jij niet mag zien.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_129602825
Damn.. nja ik heb haar maar weer meteen uit m'n whatsapp overzicht gegooid om niet in de verleiding te komen. Hm, nu weet ik even niet wat ik moet denken.
pi_129602927
Niks denken, het is toch speculatie. Maandag hoor je wel wat er speelt. Het heeft weinig zin om je druk te maken over dingen die je niet kan beïnvloeden. Wu wei.

Nu drammen zal alleen maar tegenovergesteld resultaat voor je opleveren.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_129603014
Lang leve fok. Waar ik ongestoord kan drammen en zeiken en iedereen die het zat is gewoon wegklikt.

Ik heb spijt van mijn antwoord aan haar, so much for being strong.. :') Maarja nu maar weer afwachten en niks doen tot maandag.
pi_129603159
Een berichtje sturen en vragen hoe het met je gaat, wetende dat er een wedervraag volgt, om vervolgens niet meer te antwoorden (althans, daar ga ik nu even vanuit). Ze houdt wel erg weinig rekening met jouw gevoelens. Als zij zich maar goed voelt. Als je nu terugkijkt op de afgelopen vijf jaar, is er dan een patroon te herkennen of is dit volledig nieuw?

Laat het maandag niet afhangen van haar genade, maar maak zelf ook een serieuze afweging of je dit nog wel wilt. Stel: je blijft bij elkaar en zodra jij in de VS zit, begint dit hele spelletje opnieuw? Dan is een time-out misschien verstandiger.
pi_129603375
Ik lees al eventjes mee.. Vind 't sterk van je dat je er steeds beter/sterker mee omgaat. Ze gaat niet netjes met je om. Ze zal vast wel van je houden, maar het respect naar jou toe is ver te zoeken.

Ik kan me voorstellen dat er twijfel is als je zo lang uit elkaar bent. Daarom ben ik er ook van overtuigd dat jij echt een top tijd tegemoet gaat in de States ( ben ook een beetje jaloers overigens :p ) Maar dat ze dit op deze manier aanpakt na zo'n tijd relatie met elkaar.. Ik had m'n (ex)vriend een schop gegeven.
Que Sera ~
pi_129603621
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 08:47 schreef love-and-hate het volgende:
Lang leve fok. Waar ik ongestoord kan drammen en zeiken en iedereen die het zat is gewoon wegklikt.

Ik heb spijt van mijn antwoord aan haar, so much for being strong.. :') Maarja nu maar weer afwachten en niks doen tot maandag.
:( Eigenlijk had je inderdaad niks moeten sturen, maar ik snap het wel hoor :Y Waarschijnlijk had ik hetzelfde gedaan.
pi_129603935
Dat zij nu iets stuurt is een kut streek van haar, niets meer en niets minder.
Zij merkt dat jij je er misschien in hebt berust dat het wel eens uit kan gaan, en bent je daar emotioneel op aan het voor bereiden.
Al wil ze er graag mee stoppen, wil ze zich begeerd voelen en voelen dat jij haar toch nog wil.
Een soort van zelfbevrediging, zo zie ik het, want vrouwen doen dat soort dingen.

Anyway, gast, echt..
Ga d'r boven staan, laat haar merken bij terugkomst dat je er boven staat.
Laat haar contact opnemen met jou, niet andersom.
Ze heeft je als een zak stront behandeld, en dat mag ze voelen ook.
Als buitenstaander is dit makkelijk zeggen, I know.

Maar bekijk het ook eens van een andere kant, met betrekking tot Amerika.
Die trip/studie kan op geen beter moment komen, voor jou persoonlijk.
Gaat het uit, zeg ik nu dat het je 3-4 weken kost, max, om over haar heen te zijn.
Je bent uit je omgeving, ontmoet tal van nieuwe mensen, nieuwe omgeving, alles is anders..
Je hebt niet eens tijd om aan haar te denken, en ik geloof dat je meer van je periode daar geniet als vrijgezel, dan als je vriendin hier in Nederland zit.

Succes in ieder geval, ben benieuwd hoe dit af loopt.
Ik hoop alleen dat je aan haar laat zien, dat je ook zonder haar kunt.
pi_129604975
Dat ze het in Afrika zo 'gevonden' heeft is haar manier om haar onzekerheid te bedekken. Jullie zijn allebei onzeker, maar zijn allebei ook niet gelukkig met de relatie. Je moet op papier zetten wat je van haar wilt weten voor je naar Amerika gaat en daar in het gesprek van maandag antwoord op krijgen.

Ik heb sinds kort ook mijn antwoorden na een relatie van vijf jaar en ben vrijgezel. Niet omdat ik dat leuk vind of omdat ze niet mijn 'ware' was maar omdat we niet meer op een lijn zaten en we daar allebei niet gelukkig van werden.

Als jij haar geloofd dat ze niet vreemdgaat moet je dat ook lekker blijven geloven, ik zie daarvan in je verhaal geen enkel bewijs.

Heel veel sterkte.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 10:29:54 #170
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_129605318
Goh, wat weet iedereen toch goed in te vullen wat zij denkt en vindt op grond van die paar berichtjes die TS geschreven heeft over wat zij gezegd heeft.

Laat je hier niets aanpraten TS, ga gewoon maandag dat gesprek met haar aan en luister goed naar wat zij zelf te zeggen heeft.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_129605720
Ex van ts heeft de touwtjes wel goed in de handen met haar psychologische spelletjes. Kan maar zo zijn dat zij jou je USA avontuurtje niet gunt. Maar sowieso zijn relaties over een lange afstand moordend op den duur.
pi_129609448
Als je nu gewoon zelf zou uitmaken... maar ja, dat is natuurlijk heel makkelijk gezegd.
pi_129609806
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 12:37 schreef Little_Dolls het volgende:
Als je nu gewoon zelf zou uitmaken... maar ja, dat is natuurlijk heel makkelijk gezegd.
Ik denk niet dat TS het type is dat zich beter voelt omdat HIJ het uitmaakte en niet zijn vriendinnetje. :')
pi_129610305
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik denk niet dat TS het type is dat zich beter voelt omdat HIJ het uitmaakte en niet zijn vriendinnetje. :')
Dat is toch ook het punt niet? :{ Hij zou zichzelf gewoon uit zijn eigen lijden kunnen verlossen...
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 13:15:47 #175
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_129610891
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 13:00 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Dat is toch ook het punt niet? :{ Hij zou zichzelf gewoon uit zijn eigen lijden kunnen verlossen...
Ik denk dat er tussen hun 2 wel echte liefde is, en als dat zo is dat geef je niet zo snel op, alleen omdat het even moeilijk is of tegenzit, ik vind dat ze gewoon samen erover moeten praten, maar dan wel op een rustige manier uiteraard...
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_129611453
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 13:15 schreef F1978 het volgende:

[..]

Ik denk dat er tussen hun 2 wel echte liefde is, en als dat zo is dat geef je niet zo snel op, alleen omdat het even moeilijk is of tegenzit, ik vind dat ze gewoon samen erover moeten praten, maar dan wel op een rustige manier uiteraard...
Misschien moet je dit hele topic eens wat beter doorlezen...
pi_129612902
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 13:00 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Maar zijn lijden is dat zijn relatie uit gaat, niet dat zijn vriendinnetje het uitmaakt.
pi_129613087
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 14:07 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Maar zijn lijden is dat zijn relatie uit gaat, niet dat zijn vriendinnetje het uitmaakt.
Ik zou gewoon denken het meer korte pijn is op deze manier, maar goed
pi_129613202
sterkte!
dus
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 14:22:46 #180
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_129613477
Succes ermee, maar ik denk dat het wel goed gaat komen persoonlijk
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')